Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Roboty sprzątające Sencor
Sprawdź: Wszystkie Roboty sprzątające
typ mopujący, odkurzający |
losowy |
pełne |
szczotka główna standardowa |
szczotka boczna dwie |
wysokość przeszkód do 10 mm |
stacja do odsysania kurzu nie |
panel sterowania |
czujniki czujnik kolizji, czujnik upadku |
wskaźniki wskaźnik ładowania, wskaźnik stanu akumulatora |
typ baterii niklowo-metalowo-wodorkowa (Ni-MH) |
pojemność baterii 800 mAh |
czas pełnego ładowania 240 min |
maks. czas pracy 50 min |
pojemność zbiornika na kurz robota 180 ml |
kolor czarny, fioletowy |
stacja ładująca nie |
podstawka do stacji ładującej nie |
źródło danych |
kabel zasilający tak |
filtry hepa w zestawie brak |
przystawka do mopowania NIE |
ściereczki do mopowania w zestawie 3 szt. |
kapsułki do zbiornika na wodę w zestawie brak |
szczotki główne w zestawie brak |
szczotki boczne w zestawie 2 szt. |
szczoteczka do czyszczenia nie |
napięcie 100 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
pobór mocy 25 W |
szerokość 27,0 cm |
głębokość 27,0 cm |
wysokość 7,8 cm |
waga 1,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- efektywne sprzątanie dzięki różnym sposobom poruszania się podczas odkurzania
- czujnik antykolizyjny
- czujnik upadku
- pokonuje przeszkody do 1 cm wysokości
- łatwe w czyszczeniu i zdejmowalne kółka
- automatyczne wyłączenie przy zablokowaniu się kółek
- losowy (urządzenie przemieszcza się w przypadkowym kierunku)
- spiralny (urządzenie przemieszcza się po torze spiralnym)
- wzdłuż ścian (urządzenie przemieszcza się wzdłuż ścian)
- robot sprzątający Sencor SVC 7020VT w kolorze fioletowym
- dwie szczotki boczne
- szczotka główna
- filtr przeciwpyłowy
- adapter sieciowy
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- papierowa instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Sencor
49 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Produkt objęty jest 24– miesięczną gwarancją, począwszy od daty zakupu przez klienta.
- 2. Gwarancja jest ograniczona tylko do przedstawionych dalej warunków.
- 3. Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w Polsce i jest ważna tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
- 4. Gwarancja obejmuje tylko produkty funkcjonujące w warunkach gospodarstwa domowego (nie dotyczy produktów oznaczonych jako „Professional”).
- 5. Zgłoszenia gwarancyjnego można dokonać w autoryzowanej sieci serwisowej lub w sklepie, gdzie produkt został nabyty.
- 6. Użytkownik jest zobowiązany zgłosić usterkę niezwłocznie po jej wykryciu, a najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania okresu gwarancyjnego.
- 7. Użytkownik jest zobowiązany do przedstawienia i udokumentowania usterki.
- 8. Tylko kompletne i czyste produkty (zgodnie ze standardami higienicznymi) będą przyjmowane do naprawy.
- 9. Usterki będą usuwane przez autoryzowany punkt serwisowy w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14dni roboczych.
- 10. Okres gwarancji przedłuża się o czas pobytu sprzętu w serwisie.
- 11. Klient może ubiegać się o wymianę sprzętu na wolny od wad, jeżeli punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
- 12. Aby produkt mógł być przyjęty przez serwis, użytkownik jest zobowiązany dostarczyć oryginały: dowodu zakupu (paragon lub faktura), podbitej i wypełnionej karty gwarancyjnej, certyfikatu instalacji (niektóre produkty).
- 13. Gwarancja zostaje unieważniona, jeśli:
- - usterka była widoczna w chwili zakupu
- - usterka wynika ze zwykłego użytkowania i zużycia
- - produkt został uszkodzony z powodu złej instalacji, niezastosowania się do instrukcji obsługi lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
- - produkt został uszkodzony z powodu złej konserwacji lub jej braku
- - produkt został uszkodzony z powodu zanieczyszczenia, wypadku lub okoliczności o charakterze sił wyższych (powódź, pożar, wojny, zamieszki itp.)
- - produkt wykazuje złe działanie z powodu słabego sygnału, zakłóceń elektromagnetycznych itp.
- - produkt został uszkodzony mechanicznie (np. wyłamany przycisk, upadek, itp.)
- - produkt został uszkodzony z powodu użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, nośników, akcesoriów, baterii, akumulatorków itp. lub z powodu użytkowania w złych warunkach (temperatura, wilgotność, wstrząsy itp.)
- - produkt był naprawiany lub modyfikowany przez nieautoryzowany personel
- - użytkownik nie jest w stanie udowodnić zakupu (nieczytelny paragon lub faktura)
- - dane na przedstawionych dokumentach są inne niż na urządzeniu
- - produkt nie może być identyfikowany ze względu na uszkodzenie numeru seryjnego lub plomby gwarancyjnej
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?