Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead Pro - do przestrzeni z dywanami

Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Dyson V7-M jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Dyson w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
PODOBNE PRODUKTY
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V6 Cord-Free - do wszystkich rodzajów podłóg
DYSON
V6-CF

uniwersalny
niedostępny
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V6 Cord-Free Extra - do wszystkich rodzajów podłóg
DYSON
V6-CFE

uniwersalny / giętka ssawka
niedostępny
aktualnie oglądany
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead Pro - do przestrzeni z dywanami
DYSON
V7-M

dywany
niedostępny
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Fluffy - do twardych podłóg
DYSON
V7-F

twarde podłogi
niedostępny
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V8 Absolute New - do wszystkich rodzajów podłóg
DYSON
V8-AN

uniwersalny
niedostępny




Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead Pro
 

 

 
Technologia 2 Tier Radial Cyclone™
Bezprzewodowe odkurzacze Dyson używają opatentowanej technologii, tak samo jak przewodowe odkurzacze Dyson. Potężne siły odśrodkowe wychwytują kurz oraz brud z powietrza i kierują je do pojemnika. Piętnaście cyklonów ułożonych w dwie obręcze pracuje równolegle, aby zwiększać przepływ powietrza i jeszcze lepiej wychwytywać drobny kurz. Ta technologia cyklonów razem z cyfrowym silnikiem Dyson V7 oraz zaprojektowaną na nowo niklowo-manganowo-kobaltową baterią sprawia, że odkurzacze bezprzewodowe Dyson posiadają dużą siłę ssania. Od momentu rozpoczęcia odkurzania aż do jego zakończenia.
 
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead Pro
Bezprzewodowy odkurzacz Dyson V7 Motorhead Pro znajduje idealne zastosowanie do sprzątania podłóg wszelkiego rodzaju. Jest odpowiedni do odkurzania wysoko i nisko położonych powierzchni oraz przestrzeni pomiędzy nimi. Ze względu na brak okablowania, urządzenie nie jest ograniczone długością przewodu, co sprawia, że środek ciężkości jest umieszczony w niewielkiej odległości od uchwytu. Dzięki temu sprzątanie każdych powierzchni nie sprawia żadnych problemów, bez względu na wysokość. Dyson V7 Motorhead Pro jest najmocniejszym odkurzaczem bezprzewodowym, za sprawą silnika Dyson V7, który obraca się do 110000 razy na minutę. Wszystkie odkurzacze bezprzewodowe Dyson mają możliwość zamiany się w odkurzacze ręczne, co pozwala na szybkie, miejscowe odkurzanie, także trudnych zabrudzeń.

 
Zalety odkurzacza bezprzewodowego Dyson V7 Motorhead
  • efektywna filtracja
  • duża siła ssania
  • trwała konstrukcja
  • zatrzymuje alergeny, wydmuchuje czystsze powietrze
  • może się zmienić w odkurzacz ręczny
  • higieniczne opróżnianie pojemnika
  • stacja dokująca
  • niewielka waga
 
 
Odkurzacz Dyson V7 Motorheadpro
Nowy akumulator litowo-jonowy odkurzacza bezprzewodowego V7 Motorhead dostarcza 150% więcej mocy do ssawki niż jego poprzednia wersja. Urządzenie posiada przycisk umieszczony w rączce, który umożliwia dłuższą pracę. Jest w stanie natychmiast wyłączyć urządzenie, dzięki czemu bateria jest wykorzystywana tylko podczas odkurzania. Odkurzacz jest włączony gdy go potrzeba, a wyłączony gdy go nie jest używany. W wyposażeniu odkurzacza znajduje się elektroszczotka Direct - drive zbierająca drobny kurz z twardych powierzchni oraz głęboko osadzony brud z dywanów. Oprócz elektroszczotki w zestawie znajduje się również ssawka szczelinowa, ssawka Combi, ssawka Up Top oraz stacja dokująca montowana na ścianie, która pozwala na ładowanie i przechowywanie odkurzacza wraz z dodatkowymi akcesoriami. Dzięki temu odkurzacz jest zawsze gotowy do użytku. Odkurzacz V7 Motorhead ma przycisk uruchamiający tryb MAX, który zapewnia 6 minut pracy o zwiększonej sile ssania w przypadku trudniejszych zadań.
 
Higieniczne opróżnianie pojemnika - wystarczy nacisnąć przycisk, aby pozbyć się brudu - szybko i higienicznie.
Dodatkowe akcesoria - zaprojektowane przez zespół Dyson akcesoria do usuwania kurzu, brudu i alergenów z trudno dostępnych miejsc w domu.
Poręczna stacja dokująca - pozwala na ładowanie i przechowywanie odkurzacza wraz z dodatkowymi akcesoriami.
Tryb MAX - do 6 minut pracy ze zwiększoną siłą ssania do trudniejszych zadań.
Do 20 minut pracy baterii - bezprzewodowe odkurzacze Dyson posiadają przycisk, który natychmiast wyłącza odkurzacz. Dzięki niemu bateria jest wykorzystywana tylko podczas odkurzania.
2 lata gwarancji - wszystkie ręczne i bezprzewodowe odkurzacze Dyson posiadają 2-letnią gwarancję na części i serwis.


Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Dyson V7-M
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead
Odkurzacz Dyson V7 Motorhead
Dyson V7 Motorhead
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead - szerokie zastosowanie
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead jako odkurzacz ręczny
Elektroszczotka Direct - drive odkurzacza Dyson V7 Motorhead
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead jako odkurzacz ręczny
Odkurzacz Dyson V7 Motorhead - jest lekki i poręczny
Odkurzacz Dyson V7 Motorhead - można stosować do różnych typów podłóg
Odkurzacz Dyson V7 Motorhead - stacja dokująca montowana na ścianie
Odkurzacz Dyson V7 Motorhead - jedno z zastosowań
Elektroszczotka Direct - drive odkurzacza Dyson V7 Motorhead
Dyson V7 Motorhead - ssawka Combi
Odkurzacz bezprzewodowy Dyson V7 Motorhead - ssawka szczelinowa
Zalety odkurzaczów bezprzewodowych Dyson
Cyfrowy silnik Dyson V7
Opatentowana technologia cyklonów
Technologia Cyklonów 2 Tier Radial™
Efektywna filtracja odkurzaczy bezprzewodowych Dyson
Łatwość w czyszczeniu wszelkich powierzchni
Stacja dokująca odkurzaczy bezprzewodowych Dyson
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Dyson V7-M
produkt:
marka:Dyson
model:V7-M
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Dyson V7-M
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia o Dyson V7-M:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 09.02.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz opinię


Opinie o produktach Dyson z tej samej kategorii:
Opinia:
Jest to bardzo fajne urządzenie. Gotowe do użycia od razu. Niewielka waga. Można nim dotrzeć niemal wszędzie. To co trzeba zrobić przed sprzątaniem to wybrać odpowiednią szczotkę.
Zalety:
Chyba właśnie to że gotowy od razu do użycia.
Wady:
Mam urządzenie 3 tygodnie więc wad nie zauważyłem.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: Piotr Wykrzykowski, 27.06.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia:
Rewelacyjny odkurzacz. Gorąco polecam.
Zalety:
świetnie odkurza
Wady:
troszkę głośny
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: Ewa, 01.08.2016
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz opinię
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dyson V7-M - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24zł 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79zł 30zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 50zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent
  • WARUNKI GWARANCJI
  • 1. Niniejsza Gwarancja obowiązuje na terenie Polski i udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu. Karta gwarancyjna jest ważna wyłącznie z dowodem zakupu. Dowód zakupu powinien zawierać datę zakupu i oznaczenie modelu sprzętu. Kupujący ma obowiązek przechowywać dowód w okresie trwania gwarancji pod rygorem utraty praw wynikających z gwarancji.
  • 2. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez serwis centralny w terminie 14 dni roboczych od daty odbioru odkurzacz do naprawy przez firmę spedycyjną lub 30 dni roboczych w przypadku konieczności dostawy części zamiennych z zagranicy.
  • 3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonane przez serwis centralny czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie oraz na własny koszt (np. sprawdzenie działania urządzenia). Pojęcie „naprawy” nie obejmuje czynności związanych z konserwacją sprzętu. Nieuzasadnione wezwanie spowoduje obciążenie użytkownika kosztami dojazdu.
  • 4. Gwarancją nie są objęte:
  • - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem lub zaniedbaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np.: przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnie z instrukcją obsługi);
  • - uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z jego właściwościami. W szczególności dotyczy to: filtrów, szczotek, węża oraz kabla;
  • - uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika;
  • - okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, a w szczególności uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich
  • - używanie urządzenia do innych celów niż sprzątanie gospodarstwa domowego w szczególności jeśli będzie stosowany jak odkurzacz przemysłowy lub pół-przemysłowy do sprzątania po wykonywanych pracach remontowo-budowlanych (np. usunięcie pyłu gipsowego lub gruzu)
  • 5. Do czyszczenia sprzętu nie wolno używać ostrych, drapiących gąbek, chemicznych środków myjących, proszków i rozpuszczalników chemicznych. Uwaga Filtr wylotowy HEPA nie wymaga czyszczenia i wymiany. Mycie lub zamoczenie filtra wylotowego HEPA spowoduje utratę gwarancji. Nie dotyczy linii DC22, DC23, DC24, DC25, DC26, DC29, DC32.
  • 6. Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli:
  • - serwis centralny stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe
  • - naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w pkt. 2, lub innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym;
  • 7. Do przyjęcia zgłoszenia i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważniony jest wyłącznie Serwis Centralny. Użytkownik zobowiązany jest przesłać na adres e-mail Gwaranta:
  • - skan lub zdjęcie dowodu zakupu
  • - skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej
  • - numer seryjny urządzenia lub zdjęcie tabliczki znamionowej
  • - dane teleadresowe
  • - opis usterki lub zdjęcie jeśli jest to uszkodzenie, które jest widoczne
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn Dyson V7-M jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST