Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Odkurzacze bezprzewodowe Robojet
Sprawdź: Wszystkie Odkurzacze bezprzewodowe
linia PowerUp |
typ bezprzewodowy |
technologia cyklonów brak danych |
źródło danych |
funkcja mopowania nie |
podstawowa ssawka szczotka walcowa |
akcesoria w zestawie ssawka szczelinowa, stacja dokująca, szczotka do mebli i żaluzji, uniwersalny wałek nylonowy, wałek do twardych podłóg |
pojemność zbiornika na kurz 500 ml |
rura lekka, aluminiowa |
kolor biały |
pojemność baterii 2000 mAh |
waga 4 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp
Odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp
Polska firma RoboJet specjalizuje się w opracowywaniu innowacyjnych urządzeń, których zadaniem jest ułatwienie codziennych prac domowych. Odkurzacz bezprzewodowy to wielofunkcyjne urządzenie przeznaczone do dokładnego czyszczenia bez ograniczeń. Długi czas pracy i duża moc ssąca w połączeniu z prostotą obsługi i wszechstronnością zastosowania znacznie ułatwia sprzątanie każdego rodzaju powierzchni. Urządzenia firmy RoboJet są produkowane z zachowaniem największej staranności, zgodnie z normami gwarantującymi wysoką jakość produkcji.
Zalety odkurzacza bezprzewodowego RoboJet PowerUp
- ergonomiczna konstrukcja
- prosty w użyciu
- lekki
- uniwersalne przeznaczenie - 4w1
- wydajna bateria
- bezszczotkowy silnik
- duża moc ssąca
- 2 tryby pracy - auto i max
- 4 stopniowa filtracja
- lampa doświetlająca LED
- wałek z dwufazową strukturą włosia
- sylikonowa nakładka zabezpieczające meble
- beznarzędziowa wymiana części i baterii
- stacja dokująca
Odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp
Odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp jest urządzeniem zapewniającym swobodę i komfort podczas sprzątania. Dzięki zawartym w zestawie końcówkom uzyskujemy maszynę 4w1 o uniwersalnym przeznaczeniu, dzięki której możemy odkurzyć podłogi, sufity, meble i wnętrze samochodu. Za pomocą kliknięcia urządzenie może zamienić się w odkurzacz ręczny. Wydajna bateria litowo-jonowa umożliwia odkurzenie do 160m² powierzchni na jednym cyklu ładowania. Swoją skuteczność odkurzacz zawdzięcza silnikowi bezszczotkowemu o mocy 350W, który generuje potężną moc ssania na poziomie 20000 Pa. Wydajność sprzątania możemy regulować wybierając jeden z 2 trybów - tryb AUTO do codziennego stosowania oraz tryb MAX do odkurzania dywanów i usuwania najcięższych zabrudzeń. Dodatkowym atutem urządzenia jest 4 stopniowa filtracja, dzięki której podczas odkurzania możemy usuwać drobne cząstki, alergeny, roztocza czy zarodniki pleśni i grzybów.
Obsługa urządzenia jest bardzo prosta. Dzięki stacji dokującej odkurzacz zawsze znajduje się pod ręką. Maszyna uruchamiania jest za pomocą jednego przycisku. Duży pojemnik na kurz może być opróżniony szybko i higienicznie. Odkurzacz wyposażony został w lampę LED doświetlającą sprzątaną powierzchnię, dla uzyskania maksymalnej dokładności. Sylikonowa nakładka zabezpieczająca chroni meble przed uszkodzeniami. Części eksploatacyjne można łatwo wymienić bez narzędzi. Baterię wyjmuje się za pomocą jednego kliknięcia. Dodatkową zaletą odkurzacza bezprzewodowego RoboJet PowerUp jest jego ergonomiczna konstrukcja. Niska i zwrotna podstawa sprawia, iż maszyna jest bardzo poręczna i zwinna, pozwalając na dotarcie do trudno dostępnych miejsc i umożliwiając odkurzanie pod meblami bez schylania.
Zastosowanie odkurzacza bezprzewodowego RoboJet PowerUp
Odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp świetnie sprawdzi się do usuwania wszelkich zabrudzeń na podłogach, dywanach, sufitach, meblach i w samochodzie. Bezprzewodowe zasilanie oraz lekka i zwrotna konstrukcja pozwala na dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Szeroki zestaw akcesoriów pozwala na dostosowanie maszyny do każdego zadania. Dzięki wydajnej baterii, możliwe jest posprzątanie powierzchni do 160m² na jednym cyklu ładowania.
Zawartość opakowania
- odkurzacz bezprzewodowy RoboJet PowerUp
- stacja dokująca
- szczotka szczelinowa 2w1
- szczotka do mebli i żaluzji
- wałek do twardych podłóg
- wałek nylonowy do wszystkich podłóg
- dodatkowy filtr
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
27 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
46 zł9 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Wszystkie produkty RoboJet są objęte gwarancją. Czas trwania gwarancji to:
- • 24 miesiące dla osób prywatnych
- • 12 miesięcy dla przedsiębiorców
- Gwarancja jest świadczona w systemie door to door co oznacza, że każdy produkt RoboJet jest serwisowany bezpośrednio przez przeszkolony personel serwisowy.
- Zanim zgłosisz reklamację sprawdź czy problemu nie da się rozwiązać samodzielnie z pominięciem procedury reklamacyjnej. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- 1. Skontaktuj się z Gwarantem, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie. Bardzo możliwe, że Gwarant będzie w stanie pomóc zdalnie, ponieważ urządzenia charakteryzują się bardzo dużą niezawodnością. W przypadku, gdy nie ma możliwości przeprowadzenia zdalnej pomocy to proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
- 2. Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne poprzez e-mail wysyłając wiadomość na adres [email protected] wpisując w temat "Reklamacja RoboJet – nr zamówienia". Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
- - adres email użytkownika
- - nr telefonu użytkownika
- - nazwę reklamowanego urządzenia
- - datę zakupu
- - opis usterki (lub osobne opisy w przypadku wystąpienia więcej niż jednej usterki)
- - komentarz
- Opcjonalnie można również podać nr seryjny urządzenia, a także załączone akcesoria
- 3. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do przekazywanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, aby pracownik odbierający przesyłkę miał do nich łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
- - w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)
- - zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
- - załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
- 4. Wyślij urządzenie na adres Gwaranta.
- 5. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.
- PAMIĘTAJ:
- Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
- Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzenia robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia.
- Jeżeli naprawa została objęta gwarancją, to masz prawo do zwrotu kosztów przesyłki w wysokości równej najniższej kwocie zapewniającej bezpieczne przesłanie towaru – nie dotyczy to przedsiębiorców. Aby skorzystać z przysługującego Ci zwrotu kosztów przesyłki należy przedłożyć dokument potwierdzający wysłanie przesyłki. Dokument musi zawierać prawidłowy adres nadawcy oraz adres doręczenia. Dowód wraz z numerem konta należy przesłać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego. Płatności są realizowane w formie przelewu bankowego na konto klienta.
- KOSZTY NAPRAW NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ ORAZ NAPRAWY POGWARANTACYJNE:
- Koszty napraw (nie uwzględniają części zamiennych):
- • sprawdzenie bez wymiany części - 50 zł
- • wymiana akumulatora, szczotek, kółek, filtrów, czyszczenie - 60 zł
- • wymiana modułów elektronicznych, tj. czujniki, silniki - 80 zł
- Koszty części:
- • płyta główna - 400 zł
- • kółko przednie - 30 zł
- • koło lewe/prawe - 100 zł
- • silnik szczotki bocznej - 80 zł
- • moduły elektroniczne - od 30 do 200 zł (w zależności od modułu)
- • łącznik - 80 zł
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?