Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
numer katalogowy 236653 |
typ naścienny |
rodzaj ogrzewacz |
grzejnik standardowy |
moc grzewcza do 2 kW |
regulacja temperatury od +5 do +30 °C [temperatura] |
sterowanie standardowe |
kolor RAL 9016 |
stopień ochrony IP 24 |
klasa ochrony II |
źródło danych |
regulator zewnętrzny brak |
zabezpieczenia blokada rodzicielska, ochrona pomieszczeń przed przemarzaniem, wykrywanie otwartych okien |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 8,7 A |
pobór mocy 2000 W |
szerokość 27,9 cm |
głębokość 13,1 cm |
wysokość 40,0 cm |
waga 2,5 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |



- elektroniczny regulator z wyświetlaczem LCD
- panel sterowania z możliwością wyboru trybu pracy z programatorem tygodniowym,
- funkcja wykrywania otwartego okna
- funkcja „Start adaptacyjny”
- grzałka ceramiczna
- solidna i wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego
- prowadnica przewodu przyłączeniowego
- filtr przeciwpyłowy

Wysokiej jakości grzałka ceramiczna. Solidna i wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego. Duży panel obsługowy z czytelnym wyświetlaczem LCD. Blokada panelu obsługi przed niezamierzoną ingerencją w ustawienia. Łatwy i stabilny montaż, uchwyt ścienny dostarczany z ogrzewaczem do zamocowania na ścianie z możliwością regulacji, ogrzewacz wystarczy tylko zawiesić na uchwycie. W dostawie również elektryczny przewód przyłączeniowy dł. ok. 1,5 m z wtyczką. Na tylnej ścianie ogrzewacza prowadnica przewodu przyłączeniowego, oraz filtr przeciwpyłowy. Ogrzewacz posiada ogranicznik temperatury bezpieczeństwa, który wyłącza ogrzewacz w razie przegrzania. Dodatkowym zabezpieczeniem przed przegrzaniem w urządzeniu jest jednorazowy bezpiecznik topikowy, który w przypadku silnego przegrzania wyłącza ogrzewacz. Ochrona przeciwzakłóceniowa, rodzaj ochrony IP 24, klasa ochrony II.

w gospodarstwach domowym lub biurach. Nowoczesne wzornictwo, doskonale prezentuje się w każdym wnętrzu.

- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 7
- przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
€ 22€ 20
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 7.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | € 32 € 1/m-c | € 19 € 1/m-c | € 0 |
- 1. Gwarant udziela gwarancji konsumentom, w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, na ukryte wady materiałowe lub konstrukcyjne części lub całego urządzenia uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
- 2. Okres gwarancji na urządzenie oraz dostarczony z nim osprzęt rozpoczyna się od dnia zakupu i wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że dla następujących urządzeń obowiązują wydłużone okresy gwarancyjne dla Konsumentów:
- • Przepływowe ogrzewacze wody 3–fazowe (400V): 36 miesięcy od daty zakupu. Wyłączenie: 24 miesiące od daty zakupu na element grzejny.
- • Pojemnościowe, ciśnieniowe ogrzewacze wody: 60 miesięcy na perforację zbiornika pojemnościowych ogrzewaczy wody. W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 43[1] kodeksu cywilnego, pod warunkiem dokonywania przez Zakład Serwisowy odpłatnych przeglądów technicznych ogrzewacza w odstępach 12-miesięcznych od dnia rozpoczęcia okresu gwarancyjnego.
- • Maty grzewcze: 120 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem montażu, odbioru i uruchomienia systemu grzewczego przez Autoryzowany Zakład Serwisowy posiadający w chwili uruchomienia ważną autoryzację Gwaranta, dla tej grupy towarowej
- 3. W okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej rzeczy poprzez naprawę albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad. O sposobie wykonania świadczenia gwarancyjnego decyduje Gwarant lub jego Zakład Serwisowy posiadający w chwili uruchomienia ważną autoryzację Gwaranta, dla tej grupy towarowej. Aktualny wykaz Autoryzowanych Zakładów Serwisowych
- 4. Naprawa albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad zostanie wykonane w terminie do 14 dni od daty dostarczenia rzeczy do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego. Z wyjątkiem przypadków opisanych w punkcie następnym.
- 5. Urządzenia wmontowane w układ wodny i elektryczny: pojemnościowe ogrzewacze 30 do 1000 litrów, przepływowe ogrzewacze o napięciu znamionowym 400V, piece akumulacyjne, maty grzewcze, (z wykluczeniem urządzeń z utrudnionym podejściem lub w miejscach, w których nie zostały zagwarantowane odpowiednie warunki BHP) objęte są następującymi warunkami specjalnymi:
- a) naprawa odbywa się w miejscu zainstalowania urządzenia.
- b) w przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego najbliższy uprawniony Zakład Serwisowy dojeżdża do miejsca naprawy na koszt Gwaranta. Naprawa lub wymiana zostanie wykonana w terminie do 21 dni od daty zgłoszenia usterki do Zakładu Serwisowego.
- c) w przypadkach, gdy ze względu na zdemontowanie urządzenia jednoznaczne sprawdzenie zasadności reklamacji nie jest możliwe Gwarant nie uzna roszczenia.
- 6. W przypadku mat grzewczych obowiązują dodatkowe wyłączenia spod gwarancji uszkodzeń spowodowanych:
- • czynnikami mechanicznymi;
- • niewłaściwym zasilaniem;
- • samodzielnymi zmianami w instalacji elektrycznej dokonanymi przez Użytkownika lub osoby nieuprawnione;
- • brakiem zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych i różnicowoprądowych;
- • pracami renowacyjnymi lub remontowymi wykonywanymi po zamontowaniu systemu, które realizowane są niezgodnie z założeniami przedstawionymi w projekcie powykonawczym zainstalowanego systemu ogrzewania lub wykonywanymi niezgodnie z prawem budowlanym;
- • szkodami budowlanymi.
- 7. Uprawnienia z tytułu gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu dowodu zakupu i wypełnionej karty gwarancyjnej.
- 8. Wzór (serię) karty gwarancyjnej dla każdego rodzaju urządzenia określa Gwarant. Aktualny wzór jest dostępny na stronie internetowej, pobierz Kartę gwarancyjną. W uzasadnionych przypadkach urządzeń niepełnowartościowych Gwarant zastrzega sobie prawo do nieudzielenia Gwarancji.
- 9. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie urządzenia, osprzęt i części zamienne zakupione w sieci dystrybucyjnej Gwaranta i użytkowane na terenie Polski.
- 10. Maksymalna wartość roszczenia gwarancyjnego jest równa cenie zakupu urządzenia, osprzętu lub części zamiennych zakwalifikowanych przez Gwaranta do naprawy albo wymiany. Gwarant nie ponosi jakichkolwiek kosztów spowodowanych wadliwą pracą lub przestojem urządzenia, osprzętu lub części zamiennych.
- 11. Gwarancja nie jest udzielana na urządzenia magazynowane przez okres dłuższy niż 24 miesiące od daty wydania z magazynu Gwaranta. Odstępstwo od tej reguły wymaga kontroli warunków przechowywania, oględzin lub sprawdzenia urządzeń przez Dział Techniczny Gwaranta lub wskazany Autoryzowany Zakład Serwisowy. Czynności te są dokumentowane odpowiednim protokołem.
- 12. Użytkownik traci prawo do gwarancji, jeżeli:
- a) urządzenie, osprzęt lub części zamienne zostały zainstalowane przez nieuprawnionego Instalatora, są przechowywane lub użytkowane niezgodnie z instrukcją, ogólnie przyjętymi wymogami bezpieczeństwa lub zasadami technicznymi;
- b) dokonano samowolnego zdjęcia plomb fabrycznych, napraw, przeróbek we własnym zakresie lub uzbrojenia urządzenia w elementy nie fabryczne;
- c) uszkodzenia powstały z przyczyn niezależnych od producenta, np. na skutek:
- • zanieczyszczenia wody lub powietrza;
- • niewłaściwego napięcia elektrycznego lub braku w dostawie prądu, niewłaściwego ciśnienia wody w układzie
- • wad instalacji, do której urządzenie, osprzęt lub części zamienne są podłączone oraz nieprawidłowego jej napełnienia;
- • zapowietrzenie układu grzewczego;
- • wytrącenia się kamienia kotłowego,
- • braku systematycznej kontroli i wymiany anody ochronnej;
- • zamarznięcia urządzenia.
- d) urządzenie było używane do ogrzewania wody o parametrach niezgodnych z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie, jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007.61.417 z późn. zm.)
- 13. Użytkownik pokrywa następujące nieobjęte gwarancją koszty:
- a) wszelkie koszty związane ze złożeniem urządzenia dostarczonego standardowo w częściach;
- b) koszt montażu osprzętu lub części zamiennych oraz podłączeń w miejscu pracy urządzenia;
- c) koszt uruchomienia;
- d) koszt okresowej regulacji, przeglądów i konserwacji oraz ewentualnego czyszczenia urządzenia, osprzętu lub części zamiennych;
- e) całkowity koszt naprawy i dojazdu w przypadku reklamacji nieuzasadnionej;
- f) koszt dojazdu w przypadku nie udostępnienia urządzenia mimo ustalonego terminu naprawy.
- 14. Naprawa gwarancyjna jest potwierdzana podpisem Użytkownika na formularzu zlecenia serwisowego pod rygorem utraty prawa do dalszych napraw.
- 15. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi bezpośredniego Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej.
- 16. Wszelkie spory wynikające z gwarancji powstałe lub mogące powstać pomiędzy STE PL, a Użytkownikiem niebędącym konsumentem w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, zostają poddane sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę STE PL.
- 17. Pozostałe warunki gwarancji regulują przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
- wytrzymałość
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalność
- wygląd
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek