Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Osuszacze powietrza Ruby
Sprawdź: Wszystkie Osuszacze powietrza
zastosowanie domowy / biurowy |
typ wolnostojący |
rodzaj adsorpcyjny |
wydajność do 5 l/24 h |
przepływ powietrza do 150 m³/h |
zastosowanie wg producenta do 60 m³ |
do 20 m², do 50 m³ |
zakres pracy od +1 do +40 °C [temperatura] |
źródło danych |
czynnik chłodniczy nie dotyczy |
poziom głośności 29 / 40 / 45 dB(A) |
pojemność zbiornika na wodę 6 l |
odprowadzanie skroplin do zbiornika |
pompka skroplin opcjonalna zewnętrzna |
filtry filtr węglowy |
komunikacja wskaźnik zapełnienia zbiornika |
wyposażenie standardowe higrostat |
napięcie 220 - 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy do 560 W, 430 W |
szerokość 20,0 cm |
głębokość 43,0 cm |
wysokość 54,5 cm |
waga 7 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- wysoka i stała wydajność (nawet w niskich temperaturach)
- zwiększa temperaturę pomieszczenia
- posiada 3 prędkości wentylatora
- posiada wskaźnik poziomu wody w zbiorniku
- jest bardzo lekki i łatwy w przemieszczaniu
- posiada elektroniczny panel sterujący
- jest cichy, rewelacyjny do sypialni i pokojów dziecięcych
- wbudowany elektroniczny higrostat
449 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
44 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
63 zł19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 46 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Producent zapewnia dobrą jakość i dobre działanie sprzętu, na który jest wystawiona niniejsza karta gwarancyjna w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia niesprawności urządzenia pod warunkiem wykorzystywania go zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami instrukcji obsługi.
- 2. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni roboczych od daty dostarczenia niesprawnego sprzętu do punktu serwisowego – na podstawie prawidłowo wypełnionej przez punkt sprzedaży niniejszej karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu. W wyjątkowych przypadkach termin ten może być wydłużony do 28 dni roboczych – jeżeli naprawa wymaga sprowadzenia części od producenta.
- 3. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do punktu serwisowego, najlepiej w oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub innym odpowiednim dla zabezpieczenia przed uszkodzeniami, zalaniem płynami eksploatacyjnymi.
- 4. Nabywcy przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy lub zwrot gotówki tylko w przypadku gdy:
- • w serwisie stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia.
- 5. Okres gwarancji przedłuża się o czas od zgłoszenia do wydania sprzętu.
- 6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, np.: zainstalowania sprzętu, sprawdzenia działania, konserwacji, usuwania osadu wapiennego, wymiany bezpieczników, żarówek, filtrów, baterii itp.
- 7. Gwarancją nie są objęte:
- a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady.
- b) wady powstałe wskutek niewłaściwego transportu.
- c) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- • niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, instalacji, przechowywania, konserwacji, np.: użytkowanie sprzętu w miejscach występowania szkodliwych gazów lub oparów np. gazy spalinowe, opary farb, silikony, pyły cementowe, gipsowe itp.
- • użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, niewłaściwych akcesoriów instalacyjnych np.: zaworów, filtrów wody, filtrów powietrza, wody.
- • niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji.
- • samowolnych (dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
- • okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca, ani sprzedawca albo innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich.
- d) części szklane, żarówki, przewód z wtyczką, baterie, filtry, inne elementy ulegające naturalnemu zużyciu.
- e) niewłaściwej pracy sieci energetycznej np. przepięcia wywołane zjawiskami atmosferycznymi itp.
- 8. Samowolne zmiany wpisów w karcie gwarancyjnej lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji. Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia, typu, modelu, nr fabrycznego, dołączonego dowodu zakupu, daty sprzedaży oraz czytelnego stempla sprzedawcy jest nieważna.
- 9. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- 10. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Jak na razie bez awaryjny. Spotkać można wydajniejsze ale już nie w tej cenie.
Sprzęt godny polecenia.
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?