Gwarancja: 2 lata, door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
zastosowanie profesjonalny |
typ wolnostojący |
rodzaj kondensacyjny |
wydajność do 41 l/24 h |
przepływ powietrza do 296 m³/h, 129 / 296 m³/h |
zastosowanie wg producenta do 162 m², do 405 m³ |
do 40 m², do 98,7 m³ |
zakres pracy od +2 do +35 °C [temperatura], od 30 do 90 % [wilgotność] |
czynnik chłodniczy R290 |
ilość czynnika chłodniczego 150 g |
poziom głośności 37 - 58 dB(A) |
wentylator osiowy |
pojemność zbiornika na wodę 11,4 l |
obudowa metalowa |
odprowadzanie skroplin do zbiornika, na zewnątrz (praca ciągła) |
pompka skroplin opcjonalna zewnętrzna |
filtry filtr pyłkowy/siatkowy |
regulacja wentylatora 2 poziomy |
źródło danych |
regulacja poziomu ciśnienia statycznego brak |
komunikacja wskaźnik zapełnienia zbiornika |
tryby pracy ciągły |
funkcje automatyczne odszranianie, automatyczne wyłączanie po napełnieniu zbiornika |
wyposażenie standardowe higrostat, kółka, licznik motogodzin, odszraniacz |
kolor czarny |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy 500 W |
szerokość 50,8 cm |
głębokość 46,4 cm |
wysokość 59,5 cm |
waga 28,00 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- możliwość ustawienia jednego osuszacza na drugim
- solidny, metalowy korpus
- bardzo wysoka wydajność
- długa żywotność, łatwy w konserwacji
- ekologiczny - czynnik chłodniczy przyjazny dla środowiska i części nadające się do recyklingu
- zmywalny filtr stały
- inteligentny system odszraniania
- możliwość podłączenia odpływu do kanalizacji
- łatwe przemieszczanie - wbudowane kółka i wysuwany uchwyt
- 2 prędkości osuszania
- duży pojemnik na wodę
- niski poziom generowanego hałasu
- wbudowany licznik godzin pracy
- automatyczny stop urządzenia w momencie wypełnienia się zbiornika na wodę
- wbudowana regulacja wilgotności
- możliwość zamontowania pompy wodnej
- osuszacz powietrza Wood's WCD4 Pro
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Wood's
449 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 1 309 zł 54 zł/m-c | 789 zł 65 zł/m-c | 0 zł |
- Ogólne informacje
- Okres gwarancji podany jest na oryginalnej karcie gwarancyjnej produktu (standardowo są to 2 lub 3 lata w zależności od modelu).
- W okresie gwarancyjnym wadliwy produkt odbierany jest bezpłatnie i zwracany po naprawie gwarancyjnej. Produkt musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu do transportu i nie może ważyć więcej niż 30 kg. Jeśli waga przedmiotu przekracza 30 kg, nabywca musi dostarczyć go do serwisu gwarancyjnego, chyba że uzgodniono inaczej ze sprzedawcą.
- Nadawca lub właściciel towaru jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę i przygotowanie go do transportu do serwisu gwarancyjnego.
- W celu wymiany lub zwrotu towaru, kupujący składa pisemny wniosek do sprzedającego, podając powód zwrotu i jedno roszczenie. Do pisemnego wniosku należy dołączyć paragon lub inny dokument poświadczający sprzedaż/nabycie przedmiotu od tego sprzedawcy oraz dokument gwarancyjny (jeśli przedmiot jest sprzedawany na warunkach gwarancji).
- Większość produktów ma możliwość przedłużenia gwarancji do określonego terminu po rejestracji danego urządzenia i spełniania warunków przedłużenia gwarancji (szczegóły pod punktem "Przedłużenie gwarancji").
- Rejestracja urządzeń odbywa się na stronie warranty-woods.com.
- Warunki gwarancji:
- 1. Warunki napraw gwarancyjnych:
- 1.1. W okresie gwarancyjnym wszelkie usterki urządzenia związane z jakością materiałów lub wadami produkcyjnymi będą naprawiane bezpłatnie;
- 1.2. Urządzenie zwrócone do naprawy gwarancyjnej musi być czyste i nie może być rozmontowane;
- 1.3. Konieczne jest posiadanie wypełnionej karty gwarancyjnej z danym produktem. datą sprzedaży i podpisem sprzedawcy;
- 1.4. Wadliwe urządzenie, które nadal posiada ważną gwarancję, klient zwraca do punktu sprzedaży, w którym zakupił produkt. Alternatywnie, produkt może być transportowany przez kuriera, na koszt sprzedawcy, tylko pod warunkiem, że klient zapakuje czyste i niezniszczone urządzenie do oryginalnego opakowania fabrycznego. Do opakowania produktu należy dołączyć oryginalną kartę gwarancyjną, szczegółowy pisemny opis wady oraz dane kontaktowe klienta.
- 2. Naprawy mogą ulec opóźnieniu jeśli części muszą być zamówione u dostawcy.
- 3. W okresie trwania gwarancji, wadliwe elementy urządzenia będą wymieniane bezpłatnie.
- 4. Klient ma prawo zażądać wymiany urządzenia, jeżeli:
- 4.1. W okresie gwarancyjnym urządzenie było naprawiane 3 razy w ramach serwisu gwarancyjnego.
- 4.2. Serwis gwarancyjny potwierdza, że urządzenie nie może być naprawione.
- 5. Serwis gwarancyjny jest uprawniony do przerwania gwarancji na produkt oraz do naliczania opłat za naprawy gdy:
- 5.1. Urządzenie jest mechanicznie uszkodzone lub plomby gwarancyjne są uszkodzone;
- 5.2. Urządzenie nie było używane zgodnie z instrukcją obsługi;
- 5.3. Usterka urządzenia spowodowana jest niewłaściwym podłączeniem lub instalacją;
- 5.4. Urządzenie zostało podłączone do źle działającej sieci elektrycznej, nie było zabezpieczone przed wodą z zewnątrz lub było używane przy niewłaściwej temperaturze;
- 5.5. W okresie gwarancyjnym urządzenie było naprawiane w serwisie innym niż gwarancyjny;
- 5.6. Awaria urządzenia spowodowana wahaniami napięcia (gdy wahania napięcia przekraczają 10% napięcia znamionowego sieci podanego w danych technicznych);
- 5.7. Osady wapna nagromadziły się wewnątrz urządzenia w wyniku niewłaściwego użytkowania lub zaniedbania;
- 5.8. Urządzenie lub jego wewnętrzne elementy są zabrudzone, kanały powietrzne lub wodne zanieczyszczone brudem;
- 5.9. Urządzenie nie było używane zgodnie z jego przeznaczeniem (np. zastosowanie osuszacza powietrza w gospodarstwie domowym do osuszania materiałów w pracach budowlanych, zastosowanie w piwnicach, garażach i źle utrzymanych pomieszczeniach).
- 5.10. Naturalne zużycie (filtry, świece zapłonowe, inne materiały eksploatacyjne) nie są objęte gwarancją.
- 6. Naprawy gwarancyjne nie dotyczą zmian koloru, rdzy, zadrapań. Nie dotyczą również wad, które występują podczas transportu, gdy produkt jest transportowany przez klienta lub gdy klient nie zapakował produktu w jego pełne, oryginalne opakowanie przed wysyłką.
- 7. Naprawy gwarancyjne nie obejmują prac, które użytkownik jest zobowiązany wykonać na własny koszt (np. okresowe czyszczenie urządzenia, instalacja urządzenia, podłączenie drenażu, kontrola działania urządzenia).
- Przedłużenie gwarancji
- Osuszacze powietrza
- Po zarejestrowaniu osuszacza powietrza Wood's i zakupie filtra SMF raz na rok otrzymasz pełną 6-letnią gwarancję. Pamiętaj o zachowaniu wszystkich dowodów zakupu za urządzenia i filtry wymienne. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
- Uwaga: Filtr SMF i rozszerzona gwarancja odnoszą się wyłącznie do modeli DS, ED, TDR, DK i SW firmy Wood’s.
- Oczyszczacze powietrza
- Po zarejestrowaniu oczyszczacza powietrza Wood's i zakupie filtra Active Ion Hepa dwa razy w roku, otrzymasz aż 10 lat gwarancji. Pamiętaj o zachowaniu wszystkich dowodów zakupu za urządzenia i filtry wymienne. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
- Proszę pamiętać, że tylko niektóre z oczyszczaczy powietrza posiadają wymienne filtry. Niektóre modele posiadają filtry elektrostatyczne, których nie trzeba wymieniać. Bez względu na model urządzenia, aby skorzystać z przedłużonej gwarancji należy zarejestrować zakupione urządzenie. Przypomnienie o konieczności wymiany filtra zostanie wysłane wyłącznie osobom, które zarejestrują model z wymiennym filtrem.
- Klimatyzatory przenośne
- Rejestrując klimatyzator Wood's, skorzystasz z opłacalnej oferty przedłużonej gwarancji do 3 lat.
- Pamiętaj, aby zachować paragony/faktury. Są one potrzebne w przypadku wszelkich roszczeń gwarancyjnych.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?