OUTLET: Klimatyzer Master BC 80 - klimatyzator ewaporacyjny
Marka: Master Model: BC80 Typ: Outlet
Powierzchnia: do 200 m²
Przepływ: 8000 m³/h
Zużycie wody: 4-6 l/h
2 964 zł
2 569 zł
Dostawa: od 147 zł
Czas wysyłki: 24 h
Zwrot: w ciągu 14 dni tylko dla konsumentów
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
639 zł
13 zł/m-c
379 zł
10 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
OSTATNIA SZTUKA! Egzemplarz po zwrocie naszego Klienta - "poklejony" karton. Urządzenie 100% sprawne, pełna gwarancja. Dostępny w magazynie, wysyłamy w 24h
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem oraz serwisem urządzeń MASTER w Polsce, nieprzerwanie od 2004 roku, oraz oficjalnym regionalnym dystrybutorem w zachodniopomorskim. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty MASTER:
Dostępne są też egzemplarze nowe

Klimatyzator przenośny / klimatyzer / klimatyzator ewaporacyjny
Bio Cooler MASTER BC 80
przepływ powietrza: 8000 m³/h
maksymalna powierzchnia: 200 m²
MASTER BC 80 to przenośny klimatyzer, który do chłodzenia wykorzystuje naturalny proces odparowania wody. Urządzenie posiada bardzo duży przepływ powietrza 8.000 m3/h i przeznaczone jest do chłodzenia powierzchni do ok 70m². Posiada wbudowany zbiornik wody dzięki czemu jest całkowicie mobilne i nie wymaga skomplikowanej instalacji. Niewielkie wymiary, niska waga oraz koła ułatwiają transport.
Funkcja automatycznej zmiany pozycji łopatek pozwala na równomierne rozprowadzenie chłodnego powietrza w pomieszczeniu, dodatkowo 3 poziomy prędkości wentylatora umożliwiają dostosowanie wydajności do indywidualnych potrzeb. Wbudowany czytelny wyświetlacz oraz intuicyjny panel sterujący ułatwiają obsługę, standardowo do klimatyzera dołączony jest pilot zdalnego sterowania który poprawia komfort użytkowania. Urządzenie wyposażone jest w filtry powietrza na których osadzają się zanieczyszczenia, filtry są wielokrotnego użytku. 
BC 80 szczególnie polecany jest do chłodzenia niewielkich budynków inwentarskich, warsztatów, ogródków restauracyjnych oraz kuchni komercyjnych.
Zasada działania klimatyzatora / Bio Coolera Master BC80
Biocoolery schładzają powietrze w wyniku prostego procesu fizycznego: odparowująca woda zmniejsza temperaturę powietrza. Pompa pobiera wodę ze zbiornika i zwilża panel z naturalnej celulozy. Wentylator o dużej wydajności pobiera powietrze przez panel. Woda odparowująca z panelu obniża temperaturę powietrza o kilka stopni. Świeże i czyste powietrze chłodzi otoczenie, do którego dociera.
Zalety klimatyzatora / Bio Coolera MASTER BC80
  • idealny do chłodzenia otwartych przestrzeni: warsztaty, hangary lotniskowe, hurtownie warzyw, owoców i kwiatów
  • pilot zdalnego sterowania w zestawie
  • niskie zużycie energii
  • jonizator
  • nie wymaga montażu
  • ekologiczny, przyjazny dla środowiska

Zastosowanie klimatyzatora / Bio Coolera Master BC80
Bio Cooler Master BC80 dedykowany jest przede wszystkim osobom, które chciałby w bardzo tani sposób ochładzać obiekty przemysłowe, magazynowe i rolnicze. Klimatyzator Master BC80 doskonale sprawdzi się w:
  • rolnictwie - przykładowo chłodzenie krów w celu zwiększenia wydajności produkcji mleka
  • przemyśle - przykładowo chłodzenie hal i pomieszczeń, w których odbywa się produkcja elementów metalowych lub plastikowych
  • hurtownie warzyw i owoców
  • pomieszczenia relaksacyjne na pływalniach, np. bary
  • restauracje
  • hangary lotniskowe dla ludzi pracujących na zewnątrz, przy dużym nasłonecznieniu
  • wojsko
  • imprezy plenerowe - m.in. schładzanie namiotów
  • kościoły itp.
 
Firma MASTER
Ogólnoświatowy zasięg marki MASTER oraz wieloletnie doświadczenie sprawiły, że jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Historia marki Master sięga lat sześćdziesiątych kiedy to firma DESA stworzyła pierwsze nagrzewnice powietrza w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z każdym rokiem DESA rozwijała się obejmując swoim zasięgiem inne kraje i otwierając produkcję i punkty sprzedaży również za granicą. 1 marca 2011 Desa zmieniła nazwę na Master Climate Solutions podkreślając tym swoje ukierunkowanie na rzecz kontroli klimatu a także ważność marki Master. Urządzenia MASTER charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności produktów poprawiają one jakość powietrza i tworzą przyjazny klimat w pomieszczeniach.
 
Dane techniczne Master BC80
produkt
markaMaster
modelBC80
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
pozostałe:
waga z wodą:132 kg
stopnień ochrony:IP43
źródło danych:klimasklep.pl
Opinie o Master BC80
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Master BC80
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Master BC80 - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • prawdziwe raty 0% - Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 147 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 325 zł 167 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 295 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)



Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
639 zł
13 zł/m-c
379 zł
10 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będę usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis Producenta w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy, jeśli nie uzgodniono inaczej ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu. Reklamujący powinien dostarczyć sprzęt do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu fabrycznym dodatkowo zabezpieczonym przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłki sprzętu nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeśli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia sprzętu do naprawy, aż do jego dostarczenia do sprzedawcy lub właściciela.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika punktu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewłaściwego doboru mocy chłodniczej urządzenia klimatyzacyjnego do kubatury lub wyposażenia pomieszczenia,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) filtry, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne,
  • d) właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie bądź innej decyzji serwisu. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy. W przypadku braku pisemnej odpowiedzi ze strony Klienta, precyzującej dalszy los urządzenia, po trzykrotnym pisemnym ponagleniu do odbioru urządzenie zostanie oddane do recyklingu w terminie 30 dni roboczych od daty wysłania ostatniego pisma ponaglającego.
  • 7. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw gwarancyjnych w nieautoryzowanych zakładach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 8. W przypadku nieuzasadnionych zgłoszeń reklamacyjnych, Klient ponosi koszty związane z podjętymi przez firmowy serwis Producenta czynnościami.
  • 9. Niniejsza gwarancja będzie honorowana tylko i wyłącznie po spełnieniu poniższych warunków: - karta gwarancyjna musi być podpisana przez kupującego, - karta gwarancyjna musi być poprawnie wypełniona, - reklamujący musi posiadać dokument zakupu urządzenia (faktura, paragon), potwierdzający zgodność danych z kartą gwarancyjną.
  • 10. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • 11. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 12. Producent nie honoruje jakichkolwiek roszczeń o odszkodowanie, w tym roszczeń związanych ze szkodą wtórną powstałą w wyniku usterki bądź nieprawidłowego montażu.
ZALECA SIĘ RAZ W ROKU, NAJLEPIEJ PRZED SEZONEM GRZEWCZYM WYKONAĆ PRZEGLĄD URZĄDZENIA
grupa: NST