OUTLET: Wentylator Master DF 30 P - przemysłowy
Marka: Master Model: DF30P Typ: Outlet
Przepływ: 10200 m³/h

Rodzaj wentylatora: osiowy

1 671 zł
989 zł
Dostawa: od 55 zł
Przewidywana dostawa: jutro (środa)
Zwrot: w ciągu 14 dni dla konsumentów
Gwarancja: 3 lata, opcjonalnie 5 lat
Opinie: już 3619 pozytywnych opinii o klimasklep.pl w internecie
Zamówienia: ponad 100.000 zrealizowanych zamówień
OSTATNIA SZTUKA! Egzemplarz po zwrocie naszego Klienta. Urządzenie 100% sprawne, pełna gwarancja.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem oraz serwisem urządzeń MASTER w Polsce, nieprzerwanie od 2004 roku, oraz oficjalnym regionalnym dystrybutorem w zachodniopomorskim. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty MASTER:
Dostępne są też egzemplarze nowe
Dane
produkt
marka
model
wentylator stojący
typ
cyrkulator
przeznaczenie
przemysłowy
przepływ powietrza ERP
10200 m³/h
przepływ powietrza IE
24000 m³/h
rodzaj wentylatora
osiowy
obudowa
metalowa
kierunek przepływu
nadmuch
średnica
30 ", 750 mm
ilość prędkości
2
charakterystyka przepływu powietrza
długi, ukierunkowany, wąski
poziom hałasu
66 dB
stopień ochrony
IP 44
źródło danych
liczba łopatek
3
funkcje
rotacja 360°
zabezpieczenia
osłona zabezpieczająca
wyposażenie standardowe
kółka
kolor
czarny
elektryczne
napięcie
220 - 240 V
częstotliwość
50 Hz
pobór mocy
do 315 W, 280 / 315 W
fizyczne
szerokość
91,0 cm
głębokość
35,0 cm
wysokość
93,5 cm
szerokość opakowania
93,5 cm
głębokość opakowania
36,5 cm
wysokość opakowania
95,5 cm
waga
32 kg
waga w opakowaniu
36 kg
ilość na palecie EURO
6 szt.
źródło danych
Opis

Wentylator przemysłowy Master DF 30P
przepływ powietrza: 10200 m³/h
 

 
Chcąc wspomóc pracę urządzeń osuszających, grzewczych oraz chłodzących należy zastosować mobilne urządzenia wentylacyjne marki Master. Urządzenia te znajdują swoje zastosowanie w pomieszczeniach, w których należy poprawić wentylację oraz zwiększyć cyrkulację powietrza, jak również wspomagają osuszanie zawilgoconych powierzchni.
Dzięki zastosowaniu wentylatora DF30P i mieszaniu powietrza wzrasta wydajność urządzeń chłodzących, grzewczych oraz osuszających. Stosowanie wentylatora DF30P ogranicza również stężenie niepożądanych zapachów, z tego względu szczególnie polecany jest do stosowania w halach produkcyjnych. Obudowa wentylatora malowana jest proszkowo co zapobiega korozji. Wentylator Master DF30P obraca się wokół osi o 360°.
 
 
Zalety wentylatora DF30P
  • aż 30" przenośny wentylator
  • wysoki przepływ powietrza - 10200 m³/h
  • regulowany strumień nadmuchu
  • obudowa malowana proszkowo - zapobiega korozji
  • poprawa wentylacji pomieszczeń z dużym natężeniem zapachów
  • zwiększenie cyrkulacji powietrza w pomieszczeniach
  • oś obrotu 360°
  • stopień ochrony IP44
Przykładowe zastosowania wentylatora DF30P
  • wspomaganie procesu osuszania, ogrzewania i ochładzania
  • naprowadzenie strumienia powietrza w studiach fotograficznych i na scenach teatrów
  • oddymianie pomieszczeń po pożarach
  • ochładzanie silników w hamowniach w warsztatach samochodowych
 
Firma MASTER
Ogólnoświatowy zasięg marki MASTER oraz wieloletnie doświadczenie sprawiły, że jest niekwestionowanym liderem na rynku przenośnych urządzeń do obróbki powietrza. Podstawowym elementem strategii rozwoju firmy jest wprowadzanie nowych produktów oraz innowacji technicznych, a także utrzymanie aktualnej pozycji lidera i rozszerzanie wpływów na nowe rynki. Historia marki Master sięga lat sześćdziesiątych kiedy to firma DESA stworzyła pierwsze nagrzewnice powietrza w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Z każdym rokiem DESA rozwijała się obejmując swoim zasięgiem inne kraje i otwierając produkcję i punkty sprzedaży również za granicą. 1 marca 2011 Desa zmieniła nazwę na Master Climate Solutions podkreślając tym swoje ukierunkowanie na rzecz kontroli klimatu a także ważność marki Master. Urządzenia MASTER charakteryzuje innowacyjność rozwiązań technologicznych, łatwość obsługi, a także wysoka jakość, duża wydajność i niezawodność. Dzięki nowoczesności produktów poprawiają one jakość powietrza i tworzą przyjazny klimat w pomieszczeniach.
 
 

*gwarancja Master
Standardowa gwarancja
  • urządzenie
    • konsument / firma: 1 rok gwarancji (z opcją przedłużenia do 3lat)
Przedłużona gwarancja
  • Istnieje możliwość bezpłatnego uzyskania 3-letniej ograniczonej gwarancji, szczegóły w zakładce gwarancja. Przedłużenie gwarancji jest bardzo proste:
    1. Wejdź na stronę internetową wskazaną w ulotce dołączonej do opakowania
    2. Zapoznaj się z warunkami i zarejestruj urządzenie marki MASTER w ciągu 30 dni od daty zakupu
Opinie
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od b...o o Master DF30P wystawiona 5 dni temu
Super.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Do pobrania
Master DF30P - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 55 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 141 zł 75 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 110 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 3 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)



Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja5 lat4 lata36 miesiące
cena
tylko
239 zł
9 zł/m-c
139 zł
11 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. o czas sprowadzania części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej Klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie Klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w opakowaniu zabezpieczający sprzęt przed uszkodzeniem. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest według instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie, np. czyszczenie filtrów.
  • 5. Ewentualne czyszczenie sprzętu dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do warsztatu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • -niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  • c) uszczelki, filtry, akumulatory.
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej, o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejszą gwarancję uznaje się za ważną gdy zostaną spełnione poniższe warunki:
  • a) kupujący musi posiadać dowód zakupu produktu objętego niniejszą gwarancją.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  • *Producent udziela na urządzenia marki MASTER 3-letniej ograniczonej gwarancji, na niżej określonych warunkach:
  • 1. Urządzenie objęte zostaje gwarancją rozszerzoną na drodze jego rejestracji. Rejestracji urządzenia należy dokonać w ciągu 30 dni od daty jego zakupu, za pośrednictwem portalu internetowego wskazanego w ulotce dołączonej do opakowania.
  • 2. W celu rejestracji wymagane jest posiadanie dowodu zakupu.

Szczegółowe warunki 3-letniej ograniczonej gwarancji:
  • 1. Producent gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie urządzenia od daty jego zakupu pod warunkiem korzystania z niego w sposób właściwy, opisany w instrukcji obsługi.
  • 2. W przypadku problemów technicznych z urządzeniem zalecamy kontakt z autoryzowanym serwisem.
  • 3. W celu skorzystania z 3 letniej gwarancji prosimy o zarejestrowanie Twojego produktu w ciągu 30 dni od daty zakupu.
  • 4. Uprzejmie prosimy o zachowanie dowodu zakupu przez cały okres gwarancji, tj. 3 lata od daty zakupu.
  • 5. W ciągu pierwszego roku Producent zapewnia swoje standardowe warunki gwarancji.
  • 6. W ciągu drugiego i trzeciego roku od daty zakupu mają Państwo prawo otrzymać w autoryzowanym serwisie określone części nieodpłatnie. NAPRAWA POWINNA ZOSTAĆ PRZEPROWADZONA PRZEZ AUTORYZOWANY SERWIS. OKREŚLONE CZĘŚCI ZOSTANĄ PRZEKAZANE NIEODPŁATNIE. ZOBOWIĄZANI SĄ PAŃSTWO DO POKRYCIA KOSZTÓW PRACY ZWIĄZANEJ Z NAPRAWĄ URZĄDZENIA.
  • 7. Uprzejmie prosimy o dostarczenie produktu do autoryzowanego serwisu na własny koszt. W przypadku wysyłki kurierem prosimy upewnić się, że produkt jest dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie.
  • 8. Produkty uszkodzone podczas transportu nie podlegają procedurom gwarancyjnym.
  • 9. Czyszczenie urządzeń nie wchodzi w skład usługi gwarancyjnej. Koszt czyszczenia jest ustalany przez każdy serwis indywidualnie i zgodnie z ich cennikiem.
  • 10. 3 letniej gwarancji nie podlegają:
  • • Uszkodzenia mechaniczne spowodowane przez nieodpowiednie użytkowanie lub transport do autoryzowanego serwisu
  • • Uszkodzenia z winy lub braku wiedzy użytkownika
  • • Sytuacje losowe (uszkodzenia elektryczne, pożar, powódź, wylanie płynów, itp.)
  • • Nieodpowiednia instalacja lub instalacja wykonana niezgodnie z instrukcją obsługi
  • • Naprawy wykonane przez użytkownika lub inne nieautoryzowane osoby
  • • Stosowanie nieodpowiednich materiałów lub części
  • • Zmiana konstrukcji
  • • Uszkodzenia spowodowane przez przejściowe spadki napięcia, zastosowanie niewłaściwego napięcia, błyskawice i grzmoty
  • • Uszkodzenia spowodowane przez wodę
  • • Części ulegające zużyciu podczas korzystania z urządzenia np.: dysze, filtry paliwa i powietrza, lampy.
  • 11. Producent informuje, że każda naprawa przeprowadzona przez nieautoryzowany serwis odbiera prawo do gwarancji. Jeśli autoryzowany serwis zauważy, że urządzenie było naprawiane, klient traci prawo do gwarancji.
  • 12. W celu realizacji warunków gwarancji Producent może bezpośrednio lub przez autoryzowane serwisy zbierać i przetwarzać dane osobowe użytkownika niezbędne do przeprowadzenia naprawy gwarancyjnej.
  • 13. Okres gwarancji wydłuża się o czas liczony od zgłoszenia do naprawy sprzętu. W przypadku wymiany części gwarancja rozruchowa na wymieniane części wynosi 3 miesiące.
  • 14. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
grupa: TYP