klimasklep opinie
klimasklep opinie
klimasklep opineo
Ostatnio oglądane
Piecyk gazowy MASTER 440 CR
Master
440CR
 
Producenci
 
Kontakt
E-MAIL
kontakt@klimasklep.pl
⇒ wszystkie wiadomości
reklamacje@klimasklep.pl
⇒ reklamacje/zwroty
TELEFON
tel.: (91) 432-43-49
⇒ sprawy techniczne
tel.: (91) 432-43-42
⇒ pozostałe tematy
SKLEP STACJONARNY
ul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin/Szczecin
woj. Zachodniopomorskie
 
Koszyk
...jest pusty
 
 

Piecyk gazowy MASTER 440 CR

dodaj do porównania
producent:

Master

model:

440CR


Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Prosimy o kontakt w celu dobrania zamiennika.
Dostępność:  tymczasowo niedostępne
Do każdego zamówienia otrzymasz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.


AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem oraz serwisem urządzeń MASTER w Polsce, nieprzerwanie od 2004 roku, oraz oficjalnym regionalnym dystrybutorem w zachodniopomorskim. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Aktualne certyfikaty MASTER:

 
Piecyk gazowy MASTER 440CR
Urządzenie stanowi idealne rozwiązanie do ogrzewania sklepów, magazynów, garaży i innych pomieszczeń. Dużą zaletą piecyka jest wysoka wydajność, na uwagę zasługuje również jego estetyka. Lekka, przemyślana konstrukcja zapewnia niespotykaną dotąd wytrzymałość. MASTER 440 CR to urządzenie najwyższej jakości i z dużą liczbą zadowolonych użytkowników, zarówno w Polsce jak i na świecie.
Jego prosta obsługa i zastosowane zabezpieczenia powodują, że jest to jeden z najlepszych piecyków gazowych na ryku. W oferowanym przez nas piecyku gazowym MASTER 440 CR zastosowano panel ceramiczny, który jak sie powszechnie uważa jest najbezpieczniejszy. Dodatkowo urządzenia MASTER wyposażone są w zapłon piezoelektryczny, czyli zapalają się na skutek powstania iskry elektrycznej i są bardzo łatwe w obsłudze. Ogrzewacze ceramiczne posiadają odpowiednie zabezpieczenia- jeśli nastąpi wypływ nie spalonego gazu, a zawartość dwutlenku węgla w powietrzu jest zbyt duża, dopływ gazu zostanie automatycznie odcięty. Ta funkcja ma za zadanie zapobiec ewentualnym wypadkom, o które przy nieumiejętnym stosowaniu urządzeń gazowych bywa nietrudno. Urządzenie wyposażone jest również w antyprzechyłowy. Piecyk gazowy MASTER to bezpieczeństwo w domu, biurze, barze, to bezpieczeństwo pozostawienia bliskich ludzi z działającym urządzeniem.
 
Zalety piecyka gazowego MASTER 440 CR:
  • wysoka wydajność
  • długa żywotność
  • wyjątkowa estetyka
  • wyłącznik antyprzechyłowy
  • system sprawdzający poziom tlenu
  • kontrolka płomienia
  • w zestawie reduktor

Dodatkowe zdjęcia

Błąd w opisie?
W opisie produktu lub danych technicznych jest błąd? Powiadom nas o tym a otrzymasz rabat na dowolne produkty z KlimaSklep-u.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia do produktu:
Piecyk gazowy MASTER 440 CR
MASTER 440CR - front urządzenia
Piecyk MASTER 440 CR
MASTER 440CR - widok z boku
Piecyk gazowy MASTER 440 CR - tył
KlimaSklep - rekomendowany sprzedawca internetowy MASTER
KlimaSklep - autoryzowany regionalny dystrybutor MASTER
Autoryzowane serwisy MASTER w Polsce
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Master 440CR
maksymalna wydajność (3-stopniowa regulacja mocy):4,2 kW
maksymalne zużycie gazu 0,3 kg/h:
rodzaj gazu:propan butan (36mbar)
wymiary:37 x 42 x 74 cm
waga:11,5 kg
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.


Opinie o Master 440CR:
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 01.01.2016
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz recenzję
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Master 440CR - dokumenty do pobrania:
instrukcja obsługi Master 440CR pobierz
katalog Master pobierz
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.

FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • Bank BPH SA
    • rachunek w PLN: 83 1060 0076 0000 3380 0010 5396
    • rachunek w EUR: (chwilowo niedostępny)
    • rachunek w USD: (chwilowo niedostępny)
  • przelew terminowy - wyłącznie instucje budżetowe


DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona: 22zł brutto
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.



CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.



KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 45zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.


Gwarancja: 1 rok
  • 1. Producent gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany, wskazany przez Producenta warsztat serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia do warsztatu serwisowego. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta np. o czas sprowadzenia części z zagranicy.
  • 2. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient może:
  • a) dostarczyć urządzenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego,
  • b) dostarczyć urządzenie do miejsca zakupu. Na życzenie klienta, sklep, który sprzedał reklamowane urządzenie, dostarczy je do warsztatu serwisowego. W takim przypadku termin naprawy ulegnie przedłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie do sklepu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. Uszkodzenia spowodowane niedostatecznym zabezpieczeniem wysyłanego urządzenia nie podlegają naprawom gwarancyjnym. Reklamujący nie może żądać gratyfikacji, jeżeli nieodpowiednio oznakuje lub zabezpieczy przesyłkę.
  • 3. Okres gwarancji wydłuża się o czas od zgłoszenia naprawy urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, do których wykonania zobowiązany jest wg instrukcji obsługi użytkownik we własnym zakresie.
  • 5. Ewentualne czyszczenie urządzenia dokonywane jest na koszt użytkownika według cennika danego warsztatu serwisowego i nie jest traktowane jako usługa gwarancyjna.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • a) mechaniczne uszkodzenia urządzenia spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do punktu serwisowego.
  • b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • - niewiedzy lub uszkodzeń powstałych z winy użytkownika,
  • - zdarzeń losowych (pożar, powódź, zalanie itp.),
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi instalacji,
  • - używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • - samowolnych napraw dokonywanych przez użytkownika lub inne nieuprawnione osoby,
  • - przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
  • c) filtry, uszczelki, akumulatory
  • 7. Właściciel zobowiązuje się do odbioru urządzenia w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od momentu poinformowania go w formie pisemnej lub ustnej o wykonanej naprawie. Po tym terminie będzie naliczana opłata za magazynowanie w wysokości określonej przez punkt serwisowy.
  • 8. Producent przestrzega przed dokonywaniem napraw w nieautoryzowanych warsztatach serwisowych. Stwierdzenie takiej naprawy pociąga za sobą utratę gwarancji.
  • 9. Niniejsza gwarancja wymaga dla swojej ważności podpisania przez kupującego. Tylko kompletnie i poprawnie wypełniona karta gwarancyjna uprawnia do naprawy gwarancyjnej.
  • 10. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • 11. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ZALECA SIĘ WYKONANIE RAZ W ROKU PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO W AUTORYZOWANYM PUNKCIE SERWISOWYM
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
 
DZIAŁ HANDLOWY
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Twardowska Patrycja
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: p.twardowska@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik Biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
 
FORMULARZ KONTAKTOWY
Imię i nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:
Treść wiadomości:

 
MAPA / DOJAZD
 
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: TYP
MOJE KONTO
› Rejestracja
› Logowanie
› Zmiana Hasła
› Moje Konto
› Moje Zamówienia
› Mój Koszyk
WSPARCIE KLIENTA
› Regulamin
› Płatność i Dostawa
› Odstąpienie od Umowy
› Reklamacja Towaru
› Polityka Prywatności
FIRMA
› O Nas
› Zaufali Nam
› Kontakt
KLIMASKLEP
ul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pon-pt, 9:00 - 16:00
tel. (91) 432-43-42
tel. (91) 432-43-49
kontakt@klimasklep.pl
www.KlimaSklep.pl

Wszelkie materiały, w szczególności zdjęciowe, graficzne i tekstowe oraz ich układ w niniejszym serwisie stanowią własność prawnie chronioną prawem autorskim i innymi przepisami dotyczącymi ochrony własności intelektualnej. Kopiowanie dla celów komercyjnych, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.