Sprawdź: Płyty gazowe Solgaz
Sprawdź: Wszystkie Płyty gazowe
moc cieplna płyty 7 kW |
ilość pól grzewczych 4 szt. |
ilość pól podgrzewczych ("darmowych") 2 szt. |
ilość stopni grzania 9 poziomów |
źródło danych |
szerokość otworu w blacie 725 mm |
głębokość otworu w blacie 470 mm |
770 mm |
495 mm |
8 mm |
przyłącze gazowe R1/2 cal. |
ciśnienie nominalne (2E / G20) 20 mbar |
ciśnienie nominalne (2Lw / G27) 20 mbar |
ciśnienie nominalne (3B/P / 3P / G30) 37 mbar |
średnica pola grzejnego 1 90 mm |
średnica pola grzejnego 2 120 mm |
średnica pola grzejnego 3 120 mm |
średnica pola grzejnego 4 180 mm |
moc pola grzejnego 1 1,07 kW |
moc pola grzejnego 2 1,81 kW |
moc pola grzejnego 3 1,81 kW |
moc pola grzejnego 4 2,51 kW |
stopień ochrony IP 40 |
napięcie pracy płyty 12 V |
napięcie pracy zasilacza 230 V |
powierzchnia płyty szkło ze stalą emaliowaną |
sterowanie sensorowe (dotykowe) |
kolor czarny ze stalą emaliowaną |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
natężenie 3,5 A |
pobór mocy do 22,8 W |
pobór mocy [wyłaczony/stand by] 2,5 W |
szerokość 77,0 cm |
głębokość 49,5 cm |
wysokość 11,0 cm |
szerokość opakowania 83,0 cm |
głębokość opakowania 59,0 cm |
wysokość opakowania 15,0 cm |
waga 19 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
moc cieplna, nominalna palnika fi 90 |
Gaz 2E - G20 1,07kW
|
Gaz 2lw - G27 1,02kW
|
Gaz 3B/P - G30 0,93kW
|
moc cieplna, nominalna palnika fi 120 |
Gaz 2E - G20 1,81kW
|
Gaz 2lw - G27 1,72kW
|
Gaz 3B/P - G30 1,60kW
|
moc cieplna, nominalna palnika fi 180 |
Gaz 2E - G20 2,51kW
|
Gaz 2lw - G27 2,50kW
|
Gaz 3B/P - G30 2,35kW |
źródło danych |
GPC-4 TIMER
Płyty gazowe SOLGAZ NIE WYMAGAJĄ UŻYWANIA SPECJALNYCH NACZYŃ
- Gładka powierzchnia, prosta do utrzymania w czystości
- Nieskomplikowany montaż – można zastosować w gotowych szafkach pod płyty kuchenne
- Praktyczne i estetyczne wzornictwo
- Prostota obsługi
- Zabezpieczenie przed dziećmi
- Niskie koszty eksploatacji
- Możliwość zastosowania płyt w przyczepach kempingowych oraz jako wyposażenie jachtów
- Możliwość użycia dowolnych garnków
- Zasilacz awaryjny SOLGAZ - czas podtrzymania około 5h
- G-Tec PC615N-650 - czas podtrzymania około 3h
- G-Tec PC615N-850 - czas podtrzymania około 4,2h
- G-Tec PC615N-1000- czas podtrzymania około 9h
- G-Tec PC615N-1500 - czas podtrzymania około 11,5h
- G-Tec PC615N-2000 - czas podtrzymania około 14h
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
60 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 149 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 98 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Regulamin promocji „7 lat gwarancji na palniki”
- W ramach niniejszej promocji Producent udziela 7-letniej gwarancji na palniki w nowych Ceramicznych Płytach Gazowych marki SOLGAZ z oznaczeniem modelowym: GPC-2, GPC-3, GPC-4, GPC 4-60 (płyty: 2+1, 3+1, 4+1, 4+2) na warunkach wskazanych poniżej. Promocją objęte są płyty, które zostały zakupione przez pierwszego nabywcę końcowego w dniach 01.09.2016 – 31.12.2018.
- Niniejsza promocja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Nie wpływa także na Gwarancję (i jej warunki) udzieloną na płyty gazowe marki Solgaz w Karcie Gwarancyjnej dołączanej do urządzenia. Korzystanie z uprawnień nabytych w ramach promocji jest dobrowolne.
- 1. Promocja obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- 2. Gwarancja na palniki dotyczy Gazowych Płyt Ceramicznych marki SOLGAZ z oznaczeniem modelowym: GPC-2, GPC-3, GPC-4, GPC 4-60 (modele płyt: 2+1, 3+1, 4+1, 4+2) zakupionych w okresie trwania promocji, tj. od dnia 1 września 2016 roku do dnia 31 grudnia 2018 roku, eksploatowanych wyłącznie w warunkach domowych.
- 3. W przypadku awarii palnika/palników gwarancja obejmuje bezpłatną wymianę lub naprawę palników w okresie 7 lat od daty dokonania zakupu urządzenia.
- 4. Ilekroć w umowie tej pada słowo palnik odnosi się ono do urządzeń składających się na budowę każdego palnika użytego w Ceramicznych Płytach Gazowych marki SOLGAZ, tj.: puszka palnika, płytka ceramiczna, uszczelka kaolinowa, pierścień palnika, przewód gazowy, trzpień, tulejka, sondy: jonizujące, zapalające oraz masowe.
- 5. Gwarancja nie obejmuje wymiany palnika, którego awaria powstała w wyniku:
- - Uszkodzeń będących wynikiem niewłaściwego użytkowania, niezgodnego z instrukcją obsługi i przeznaczeniem tego rodzaju urządzenia,
- - Uszkodzeń powstałych w wyniku napraw lub konserwacji wykonanych przez nieautoryzowany serwis.
- - Uszkodzeń będących wynikiem wypadków, zdarzeń naturalnych, przepięć w sieci zasilającej, wyładowań atmosferycznych, lub jakiegokolwiek innego powodu będącego działaniem siły wyższej.
- 6. Gwarancja jest przypisana do modelu urządzenia na podstawie numeru seryjnego oraz daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu.
- 7. Podstawą dochodzenia roszczenia gwarancyjnego jest karta gwarancyjna podbita przez uprawnionego instalatora oraz dowód zakupu zawierający datę zakupu i/lub wydania. Aktualny kontakt do serwisu gwarancyjnego znajduję się na stronie producenta.
- 8. Świadczenie gwarancji wynikające z warunków niniejszej promocji będzie realizowane w taki sposób, że w razie wystąpienia objętej gwarancją wady palnika, wtedy wadliwe urządzenie (tj. element palnika) zostanie, według wyboru gwaranta, naprawione w miejscu jego zamontowania lub zastąpione sprawnym technicznie jednakowym urządzeniem.
- 9. Licząc od trzeciego roku obowiązywania gwarancji na warunkach określonych w niniejszej promocji, koszty dojazdu oraz koszty roboczogodzin serwisanta, jakie powstaną w związku z naprawą lub wymianą palnika na nowy, zostaną zafakturowane beneficjentowi gwarancji po stawkach obowiązujących w chwili składania reklamacji. Koszty te zostaną zakomunikowane uprawnionemu z gwarancji w chwili składania reklamacji, a zlecenie zostanie przyjęte do realizacji po otrzymaniu na nie zgody. Wymienione części lub sprzęt przechodzą na własność gwaranta.
- 10. Uczestnikami promocji mogą być wyłącznie osoby fizyczne o statusie konsumenta w rozumieniu art. 22 (1) ustawy z 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 380 z późn. zm.), które ukończyły 18. rok życia i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz zapoznały się z treścią warunków niniejszej promocji i zaakceptowały jej postanowienia.
- 11. Reklamacje dotyczące przebiegu niniejszej promocji mogą być zgłaszane wyłącznie pisemnie na adres Organizatora (Producenta)
- 12. Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie nabywcy uprawnionemu do skorzystania z warunków promocji przez cały okres obowiązywania gwarancji oraz w ciągu 14. dni po upływie okresu gwarancyjnego. O zachowaniu terminu składania reklamacji decyduje data stempla pocztowego.
- 13. Pisemna reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, dane kontaktowe jak również opis i wskazania przyczyny reklamacji.
- 14. Regulamin promocji dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie Producenta.
- 15. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem lub w razie wątpliwości interpretacyjnych w zakresie jego treści, dokumentem nadrzędnym jest podstawowa, dwuletnia gwarancja udzielona na palniki określone w pkt. 2. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach gwarancyjnych, zastosowanie będą miały przepisy kodeksu cywilnego.
- KARTA GWARANCYJNA
- 1. Dla bezpieczeństwa użytkowania i ważności niniejszej gwarancji gazowa płyta ceramiczna nazywana dalszej części kuchnią powinna być bezwzględnie zainstalowana przez uprawnionego instalatora instalacji gazowych. Instalowanie w miejscu użytkowania odbywa się na koszt użytkownika. Odnośny wpis przy końcu Karty Gwarancyjnej
- 2. Kuchnia przeznaczona jest wyłącznie do użytku w indywidualnych gospodarstwach domowych.
- 3. Używanie kuchni powinno przebiegać zgodnie z Instrukcją Obsługi dołączoną do opakowania, oraz poprzez sugerowany przez producenta zasilacz dostarczany razem z kuchnią
- 4. Producent kuchni zapewnia poprawne działanie wyrobu przez okres 24 miesięcy liczony od daty zakupu.
- 5. Usunięcie wady w poprawnym działaniu wyrobu nastąpi w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu zgłoszenia i udostępnienia. Gwarancja ulega przedłużeniu o czas upływający od daty zgłoszenia do dnia przekazania użytkownikowi wyrobu wolnego od wad. W przypadkach szczególnie uzasadnionych, gdy naprawę należy wykonać w siedzibie producenta reklamacja zostanie załatwiona w ciągu 21 roboczych. Kuchnia do naprawy powinna być przesłana kompletna w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczona na czas transportu razem z gwarancją i zasilaczem. Zanieczyszczenia powstałe w czasie eksploatacji kuchni powinny być usunięte przez użytkownika. Koszty przesyłki ponosi gwarant
- 6. Gwarant zwolniony jest z odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady:
- - spowodowane wadliwym użytkowaniem
- - w przypadku podłączenia kuchni przez osoby nieposiadające uprawnień
- - wykonania przeróbek i napraw we własnym zakresie
- - wynikające z niewłaściwych parametrów gazu zasilającego kuchnię lub podłączenia do innego niż fabrycznie ustawiony.
- - braku odpowiednich wpisów w karcie gwarancyjnej.
- - utraty gwarancji
- - zastosowania innego niż sugerowany przez producenta zasilacz
- 7. Kupujący ma prawo w czasie trwania gwarancji domagać się wymiany niesprawnego sprzętu na wolny od wad, jeżeli na podstawie orzeczenia osoby reprezentującej gwaranta lub działającego w jego imieniu w użytkowanym sprzęcie ujawni się wada nie możliwa do usunięcia. Zastrzega się utratę prawa do wymiany, jeżeli stwierdzone zostaną uszkodzenia mechaniczne i chemiczne lub inne świadczące o nieprawidłowym użytkowaniu lub konserwacji. Wymiana nie przysługuje w przypadku zakupu wyrobu przecenionego.
- 8. W przypadku bezzasadności zgłoszenia reklamacyjnego, z powodu braku występowania wady lub jej powstania wskutek niewłaściwego użytkowania gwarant odmawia wykonania bezpłatnej naprawy gwarancyjnej przedstawiając pisemne uzasadnienie swojego stanowiska. W takim przypadku możliwa jest naprawa odpłatna po ustaleniu i zaakceptowaniu kosztów przez zainteresowane strony.
- 9. Za naprawę gwarancyjną nie uważa się regulacji urządzenia związanego z przystosowaniem do innego rodzaju gazu niż ustawiony fabrycznie. Prace te wykonuje uprawniony instalator. Sposób przystosowania do innego rodzaju gazu podano w Instrukcji Obsługi.
- 10. Niniejsza karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do uprawnień gwarancyjnych. Jest ważna, jeżeli posiada wpisy sprzedawcy potwierdzone pieczątką firmową i podpisem sprzedawcy oraz wpisem uprawnionego instalatora instalacji gazowych z podaniem nr. uprawnień i pieczątką. Nie może zawierać skreśleń, nieczytelnych wpisów i poprawek tekstu.
- 11. Zgłoszenia napraw gwarancyjnych prosimy kierować do naszego Serwisu Technicznego w dowolnej formie z podaniem danych adresowych, nr. seryjnego i krótkiego opisu zaistniałej niesprawności. Pracownik serwisu wytypuje właściwy dla miejsca Państwa zamieszkania Punkt Serwisowy. Kontakt z serwisem technicznym producenta podany na wstępie gwarancji.
- 12. Po upływie gwarancji producent wykonuje naprawy odpłatne po ustaleniu zakresu i kosztów naprawy z zainteresowanym.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszą Kartą Gwarancyjna maja zastosowanie ogólne przepisy krajowe w zakresie gwarancji.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?