Marka: Stiebel Eltron Model: MHP165E Typ: Płyta
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Model wycofany ze sprzedaży, nie będzie już dostępny.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Płyty grzewcze Stiebel Eltron
Sprawdź: Wszystkie Płyty grzewcze
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiebel Eltron. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
model
płyta grzewcza
typ płyty
kamienna
typ kamienia
marmur z Dolomitów
moc grzewcza
1.65 kW
numer katalogowy
233665
typ fal
długie (porównywalne z promieniami słonecznymi)
źródło danych
kolor
biały, biały drobnokrystaliczny kamień z delikatnymi osadami bieli i jasnej żółci
instalacja
pionowa, pozioma
stopień ochrony
IP 66
klasa ochrony
II
elektryczne
napięcie
230 V
częstotliwość
50 - 60 Hz
natężenie
7,2 A
pobór mocy
do 1650 W
fizyczne
szerokość
135,0 cm
głębokość
7,0 cm
wysokość
60,0 cm
waga
70 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg> Prezenty za opinie
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Kamienna płyta grzewcza Stiebel Eltron MHP 165 E
BIAŁY DROBNOKRYSTALICZNY KAMIEŃ Z DELIKATNYMI OSADAMI BIELI I JASNEJ ŻÓŁCI
moc 1,65KW


 
Kamienna płyta grzewcza Stiebel Eltron MHP 165e
Produkt Stiebel Eltron MHP165 E jest to kamienna płyta grzewcza wykorzystywana zarówno jako pojedyncze źródło ciepła oraz do ogrzewania całego domu. Naturalny kamień grzewczy idealnie komponuje się w pokoju, zaś przytulne promieniowanie ciepła zapewnia większy komfort powietrza w pomieszczeniu.
 
Zalety Kamiennej płyty grzewczej Stiebel Eltron MHP 165E
  • Innowacyjny grzejnik z naturalnego kamienia grzewczego Prinos
  • Biały drobnokrystaliczny kamień z delikatnymi osadami bieli i jasnej żółci
  • 1650W mocy grzewczej
  • Idealny jako dodatkowy system grzewczy na wiosnę oraz jesień
  • Niezwykła estetyka naturalnego kamienia pozwala stworzyć wyjątkową atmosferę w pomieszczeniu
 
Kamienne płyty grzewcze Stiebel Eltron
Naturalne kamienne płyty grzewcze wykonywane są z marmuru lub piaskowca. Płyty podgrzewana są elektronicznie, zaś urządzenie sterowane jest za pomocą naściennego termostatu. Działanie polega na nagromadzeniu się ciepła w naturalnej kamiennej płycie, które jest emitowane w postaci długofalowych promieni (porównywalnych z promieniami słonecznymi), a więc równomiernie ogrzewa ludzi i przedmioty znajdujące się w pomieszczeniu, nie powodując zawirowań powietrza, a jedynie niewielką cyrkulację. Łagodne i kojące promieniowanie ciepła oznacza, że temperatura w pomieszczeniu może być o 2 stopnie Celsjusza niższa niż w przypadku standardowych systemów ogrzewania powietrza. Kamienne płyty grzewcze wykorzystywane są do ogrzewania pomieszczeń użytkowych takich jak salon czy sypialnia. Dzięki rozsądnemu umiejscowieniu punktów mocujących, struktura płyty jest nienaruszona. Ponadto grzejniki z naturalnego kamienia mogą być instalowane poziomo lub pionowo, w zależności od gustu i sytuacji instalacji.
 
 
Dostępność w różnych kolorach 
Niezwykła estetyka naturalnego kamienia oraz paleta 6 kolorów pozwala stworzyć wyjątkową atmosferę w pomieszczeniu. Dostępne są płyty z marmuru lub piaskowca. Kamienie Galaxis, Jura, Sahara, Prinos, Speckstein i Varios.
 
Akcesoria do płyt kamiennych STIEBEL ELTRON
  • wieszak na ręczniki
  • regulator temperatury przewodowy
  • regulator temperatury bezprzewodowy
  • regulator z programatorem i automatyką
 
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 36 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 93 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • 1. Gwarant udziela gwarancji konsumentom, w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego, na ukryte wady materiałowe lub konstrukcyjne części lub całego urządzenia uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
  • 2. Okres gwarancji na urządzenie oraz dostarczony z nim osprzęt rozpoczyna się od dnia zakupu i wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że dla następujących urządzeń obowiązują wydłużone okresy gwarancyjne dla Konsumentów:
  • • Przepływowe ogrzewacze wody 3–fazowe (400V): 36 miesięcy od daty zakupu. Wyłączenie: 24 miesiące od daty zakupu na element grzejny.
  • • Pojemnościowe, ciśnieniowe ogrzewacze wody: 60 miesięcy na perforację zbiornika pojemnościowych ogrzewaczy wody. W przypadku Przedsiębiorcy w rozumieniu art. 43[1] kodeksu cywilnego, pod warunkiem dokonywania przez Zakład Serwisowy odpłatnych przeglądów technicznych ogrzewacza w odstępach 12-miesięcznych od dnia rozpoczęcia okresu gwarancyjnego.
  • • Maty grzewcze: 120 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem montażu, odbioru i uruchomienia systemu grzewczego przez Autoryzowany Zakład Serwisowy posiadający w chwili uruchomienia ważną autoryzację Gwaranta, dla tej grupy towarowej
  • 3. W okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej rzeczy poprzez naprawę albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad. O sposobie wykonania świadczenia gwarancyjnego decyduje Gwarant lub jego Zakład Serwisowy posiadający w chwili uruchomienia ważną autoryzację Gwaranta, dla tej grupy towarowej. Aktualny wykaz Autoryzowanych Zakładów Serwisowych
  • 4. Naprawa albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad zostanie wykonane w terminie do 14 dni od daty dostarczenia rzeczy do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego. Z wyjątkiem przypadków opisanych w punkcie następnym.
  • 5. Urządzenia wmontowane w układ wodny i elektryczny: pojemnościowe ogrzewacze 30 do 1000 litrów, przepływowe ogrzewacze o napięciu znamionowym 400V, piece akumulacyjne, maty grzewcze, (z wykluczeniem urządzeń z utrudnionym podejściem lub w miejscach, w których nie zostały zagwarantowane odpowiednie warunki BHP) objęte są następującymi warunkami specjalnymi:
  • a) naprawa odbywa się w miejscu zainstalowania urządzenia.
  • b) w przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego najbliższy uprawniony Zakład Serwisowy dojeżdża do miejsca naprawy na koszt Gwaranta. Naprawa lub wymiana zostanie wykonana w terminie do 21 dni od daty zgłoszenia usterki do Zakładu Serwisowego.
  • c) w przypadkach, gdy ze względu na zdemontowanie urządzenia jednoznaczne sprawdzenie zasadności reklamacji nie jest możliwe Gwarant nie uzna roszczenia.
  • 6. W przypadku mat grzewczych obowiązują dodatkowe wyłączenia spod gwarancji uszkodzeń spowodowanych:
  • • czynnikami mechanicznymi;
  • • niewłaściwym zasilaniem;
  • • samodzielnymi zmianami w instalacji elektrycznej dokonanymi przez Użytkownika lub osoby nieuprawnione;
  • • brakiem zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych i różnicowoprądowych;
  • • pracami renowacyjnymi lub remontowymi wykonywanymi po zamontowaniu systemu, które realizowane są niezgodnie z założeniami przedstawionymi w projekcie powykonawczym zainstalowanego systemu ogrzewania lub wykonywanymi niezgodnie z prawem budowlanym;
  • • szkodami budowlanymi.
  • 7. Uprawnienia z tytułu gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu dowodu zakupu i wypełnionej karty gwarancyjnej.
  • 8. Wzór (serię) karty gwarancyjnej dla każdego rodzaju urządzenia określa Gwarant. Aktualny wzór jest dostępny na stronie internetowej, pobierz Kartę gwarancyjną. W uzasadnionych przypadkach urządzeń niepełnowartościowych Gwarant zastrzega sobie prawo do nieudzielenia Gwarancji.
  • 9. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie urządzenia, osprzęt i części zamienne zakupione w sieci dystrybucyjnej Gwaranta i użytkowane na terenie Polski.
  • 10. Maksymalna wartość roszczenia gwarancyjnego jest równa cenie zakupu urządzenia, osprzętu lub części zamiennych zakwalifikowanych przez Gwaranta do naprawy albo wymiany. Gwarant nie ponosi jakichkolwiek kosztów spowodowanych wadliwą pracą lub przestojem urządzenia, osprzętu lub części zamiennych.
  • 11. Gwarancja nie jest udzielana na urządzenia magazynowane przez okres dłuższy niż 24 miesiące od daty wydania z magazynu Gwaranta. Odstępstwo od tej reguły wymaga kontroli warunków przechowywania, oględzin lub sprawdzenia urządzeń przez Dział Techniczny Gwaranta lub wskazany Autoryzowany Zakład Serwisowy. Czynności te są dokumentowane odpowiednim protokołem.
  • 12. Użytkownik traci prawo do gwarancji, jeżeli:
  • a) urządzenie, osprzęt lub części zamienne zostały zainstalowane przez nieuprawnionego Instalatora, są przechowywane lub użytkowane niezgodnie z instrukcją, ogólnie przyjętymi wymogami bezpieczeństwa lub zasadami technicznymi;
  • b) dokonano samowolnego zdjęcia plomb fabrycznych, napraw, przeróbek we własnym zakresie lub uzbrojenia urządzenia w elementy nie fabryczne;
  • c) uszkodzenia powstały z przyczyn niezależnych od producenta, np. na skutek:
  • • zanieczyszczenia wody lub powietrza;
  • • niewłaściwego napięcia elektrycznego lub braku w dostawie prądu, niewłaściwego ciśnienia wody w układzie
  • • wad instalacji, do której urządzenie, osprzęt lub części zamienne są podłączone oraz nieprawidłowego jej napełnienia;
  • • zapowietrzenie układu grzewczego;
  • • wytrącenia się kamienia kotłowego,
  • • braku systematycznej kontroli i wymiany anody ochronnej;
  • • zamarznięcia urządzenia.
  • d) urządzenie było używane do ogrzewania wody o parametrach niezgodnych z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie, jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007.61.417 z późn. zm.)
  • 13. Użytkownik pokrywa następujące nieobjęte gwarancją koszty:
  • a) wszelkie koszty związane ze złożeniem urządzenia dostarczonego standardowo w częściach;
  • b) koszt montażu osprzętu lub części zamiennych oraz podłączeń w miejscu pracy urządzenia;
  • c) koszt uruchomienia;
  • d) koszt okresowej regulacji, przeglądów i konserwacji oraz ewentualnego czyszczenia urządzenia, osprzętu lub części zamiennych;
  • e) całkowity koszt naprawy i dojazdu w przypadku reklamacji nieuzasadnionej;
  • f) koszt dojazdu w przypadku nie udostępnienia urządzenia mimo ustalonego terminu naprawy.
  • 14. Naprawa gwarancyjna jest potwierdzana podpisem Użytkownika na formularzu zlecenia serwisowego pod rygorem utraty prawa do dalszych napraw.
  • 15. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi bezpośredniego Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej.
  • 16. Wszelkie spory wynikające z gwarancji powstałe lub mogące powstać pomiędzy STE PL, a Użytkownikiem niebędącym konsumentem w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, zostają poddane sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę STE PL.
  • 17. Pozostałe warunki gwarancji regulują przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o MHP165E
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi