Sprawdź: Promienniki elektryczne Energotech
Sprawdź: Wszystkie Promienniki elektryczne
stan nowy |
marka |
model |
grupa produktów TYP |
źródło danych |
moc 500W
|
stopień ochrony IP44
|
wysokość montażu od 2,5m do 10m
|
napięcie 230 V
|
waga 2 kg
|
wymiary 70 x 7,5 x 4 cm |
źródło danych |
Promiennik elektryczny ENERGOINFRA - EIR 500 (EIR-500)
szwedzkiej firmy ENERGOTECH
stosowania na zewnątrz, oraz do pomieszczeń, w których występuje agresywna atmosfera. Charakteryzuje je szybki czas rozgrzewania. Lekko świecą. Temperatura pracy 400 - 450°C.
- do stosowania w obiektach o słabej izolacji, przemysłowych lub na zewnątrz
- wąskie i długie
- łatwe do zainstalowania
- krótki czas rozgrzewania
- montaż na wysokości od 2,5 do 10 m od podłoża
- nadają się do ogrzewań strefowych
- do pomieszczeń suchych i mokrych
- stopień ochrony IP44
- obudowa srebrzysta – w całości ze stali nierdzewnej
- moc 500W (EIR-500), 1000W (EIR-1000), 1500W (EIR-1500) i 2000W (EIR-2000)
- temperatura powierzchni emitora 400 - 450°C
- posiadają uchwyty do montażu na suficie i ścianach
- urządzenia w standardzie są wyposażone w uchwyty mocujące
UWAGA! Ważna informacja od producenta:
Przesyłkę kurierską z promiennikami należy koniecznie rozpakować przy kurierze i sprawdzić czy promienniki nie zostały uszkodzone w transporcie.
Odebranie przesyłki (podpisanie kurierowi odbioru paczki bez zastrzeżeń) i zgłaszanie uszkodzeń po odjechaniu kuriera - nie podlega reklamacji !
Przesyłkę należy rozpakować PRZY KURIERZE i dokładnie obejrzeć promienniki po rozpakowaniu. Gdy paczka zostanie przygnieciona w transporcie nie zawsze jest to widoczne z zewnątrz "na pierwszy rzut oka" - przesyłki są dla zabezpieczenia owijane dodatkowo trójścienną folią bąbelkową która odbija przygniecenia i nie koniecznie musi być rozerwana.
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 110 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Producenta udziela Nabywcy gwarancji fabrycznej na okres 24 miesięcy (2 lat).
- 2. Producenta zapewnia Nabywcę o dobrej jakości sprzętu, na który wydawana jest niniejsza karta gwarancyjna. Producent udziela na promiennik gwarancji pod warunkiem, że promiennik będzie zainstalowany i użytkowany zgodnie z instrukcją montażową. Wszelkie przeróbki lub uszkodzenia mechaniczne spowodują utratę gwarancji .
- 3. Wady fabryczne sprzętu ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą najszybciej, jak jest to możliwe.
- 4. Producenat zastrzega sobie prawo oceny, czy dana wada jest wada fabryczną. Należy pamiętać, ze używanie lakierów, działanie pyłów lub obecność innych zanieczyszczeń powietrza może powodować zmianę koloru obudowy promiennika lub emitorów. Jest to normalne zjawisko i nie ma wpływu na funkcje grzewcze promiennika. Podczas lakierowania należy promiennik wyłączyć. UWAGA! Jeżeli w obiekcie, w jakim są zamontowane promienniki występuje zanieczyszczenie powietrza (np. unosi się w powietrzu kurz, proch czy pył) promienniki należy czyścić z zalegającego na nich kurzu, co najmniej 1 raz w tygodniu.
- 5. Okres gwarancji liczony jest od daty sprzedaży lub montażu. Informujemy, że sam dokument faktury VAT wystawiony przez Producenta jest uznawany za kartę gwarancyjną.
- 6. W przypadku wady fabrycznej, koszty transportu promiennika do siedziby firmy ponosi:
- - sprzedaż bez montażu: Nabywca dostarcza sprzęt do Punktu Serwisowego na swój koszt. Koszt dostawy powrotnej ponosi Producent
- - sprzedaż z montażem: serwis gwarancyjny u Klienta na koszt Producenta
- 7. Liczba napraw, po dokonaniu których przysługuje prawo do wymiany sprzętu wynosi: 3.
- 8. Gwarancja nie obejmuje odkształceń, przebarwień, itp., oraz elementów zużywających się (element grzewczy, odbłyśnik).
- 9. Punktem serwisowym jest siedziba Producenta
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?