Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW 120 (1,2kW)

cena rynkowa:
23400 brutto
cena:
20000 brutto
-10 za przedpłatę
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
4900
100/m-c
2900
081/m-c
000

BESTSELLER
Stiebel Eltron IW120 jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiebel Eltron w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
PODOBNE PRODUKTY
Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW 180 (1,8kW)
STIEBEL ELTRON
IW180

moc 1,8kW
niedostępny
aktualnie oglądany
Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW 120 (1,2kW)
STIEBEL ELTRON
IW120

moc 1,2kW
20000

Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW 120
moc 1,2 kW

 
Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW120
Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW 120 to szybko nagrzewający kwarcowy promiennik na podczerwień przeznaczony do ogrzewania szczególnie nietypowych pomieszczeń. Zapewnia natychmiast przyjemne ciepło, bez wyczuwalnego ruchu powietrza.
 
Ogrzewacz szybko nagrzewający Stiebel Eltron IW 120 (1,2kW)
 
Zalety promiennika elektrycznego Stiebel Eltron IW 120
  • metalowa obudowa
  • obsługa wyłącznikiem ciąganym
  • wskaźnik stopnia ogrzewania
  • kwarcowe pręty grzejne
  • Równomierny rozkład temperatur bez ruchu powietrza
  • Idealne rozwiązanie na werandach lub zadaszonych tarasach
  • Estetyczna obudowa
  • Ochrona przeciwbryzgowa (IP 24)
 
Opis promiennika elektrycznego Stiebel Eltron IW120
Promiennik kwarcowy na podczerwień Stiebel Eltron IW 120 to propozycja na szybkie ogrzewanie nietypowych pomieszczeń. Urządzenie posiada reflektor wychylny w zakresie około 20°-40°, o wysokim połysku, z kwarcowymi prętami grzejnymi. Mocowanie na ścianie zapewnia natychmiast przyjemne ciepło, bez wyczuwalnego ruchu powietrza. 
 
 
Przykładowe zastosowania promiennika elektrycznego Stiebel Eltron IW 120 
Promiennik elektryczny Stiebel Eltron IW120 nadaje się szczególnie do łazienek, werand, zadaszonych tarasów, patio czy coraz popularniejszych ogrodów zimowych.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Stiebel Eltron IW120
Promiennik kwarcowy Stiebel Eltron IW 120
Stiebel Eltron - siedziba producenta
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Stiebel Eltron IW120
produkt:
marka:Stiebel Eltron
model:IW120
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Stiebel Eltron IW120
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia o Stiebel Eltron IW120:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 07.02.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Napisz opinię
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Stiebel Eltron IW120 - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA

UWAGA: Raty PlatformaRatalna są dostępne dla zamówień na kwotę od 300zł do 80000zł


RATY ALIOR BANK

UWAGA: Raty AliorBank są dostępne tylko dla zamówień na kwotę od 300zł do 4700zł


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 36zł 34zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 103zł 102zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 74zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja


Opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 3 lat gwarancji
+ 2 lata = 4 lat gwarancji
gwarancja3 lata4 lata24 miesiące
cena2900 - tylko 081/m-c4900 - tylko 100/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • 1. Gwarant udziela gwarancji na ukryte wady materiałowe lub konstrukcyjne części lub całego urządzenia uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem.
  • 2. Okres gwarancji na urządzenie oraz dostarczony z nim osprzęt rozpoczyna się od dnia zakupu i wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że dla następujących urządzeń obowiązują wydłużone okresy gwarancyjne dla Konsumentów:
  • - Przepływowe i pojemnościowe ogrzewacze wody: 36 miesięcy od daty zakupu. / Wyłączenie: 24 miesiące od daty zakupu na element grzejny.
  • - Pojemnościowe, ciśnieniowe ogrzewacze wody/ Rozszerzenie: 60 miesięcy na perforację zbiornika pojemnościowych ogrzewaczy wody.
  • - Maty grzewcze: 120 miesięcy od daty zakupu pod warunkiem montażu, odbioru i uruchomienia systemu grzewczego przez Autoryzowany Zakład Serwisowy posiadający w chwili uruchomienia ważną autoryzację Gwaranta, dla tej grupy towarowej.
  • - Kolektory słoneczne: 60 miesięcy, pod warunkiem dokonywania przez Autoryzowany Zakład Serwisowy odpłatnych przeglądów systemu w odstępach 12-to miesięcznych od dnia rozpoczęcia okresu gwarancyjnego. Dotyczy wyłącznie kolektorów pracujących w pełnym systemie Stiebel Eltron (kolektor, zasobnik, automatyka).
  • 3. W okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej rzeczy poprzez naprawę albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad. O sposobie wykonania świadczenia gwarancyjnego decyduje Gwarant lub jego Autoryzowany Zakład Serwisowy wyspecjalizowany w obsłudze danego typu urządzeń. Aktualny wykaz Autoryzowanych Zakładów Serwisowych znajduje się na stronie internetowej stiebel eltron
  • 4. Naprawa albo dostarczenie rzeczy wolnej od wad zostanie wykonane w terminie do 14 dni od daty dostarczenia rzeczy do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego. Z wyjątkiem przypadków opisanych w punkcie następnym.
  • 5. Gwarant zaleca naprawę albo wymianę urządzenia wmontowanego w układ wodny, pieca akumulacyjnego lub klimatyzatora w miejscu zainstalowania urządzenia. W przypadku uzasadnionego roszczenia gwarancyjnego najbliższy uprawniony Autoryzowany Zakład Serwisowy dojeżdża do miejsca naprawy na koszt Gwaranta. W tym przypadku naprawa lub wymiana zostanie wykonana w terminie do 21 dni od daty zgłoszenia usterki do Autoryzowanego Zakładu Serwisowego. W przypadkach gdy ze względu na zdemontowanie urządzenia jednoznaczne sprawdzenie zasadności reklamacji nie jest możliwe Gwarant nie uzna roszczenia.
  • 6. Uprawnienia z tytułu gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu dowodu zakupu. W przypadku urządzenia wmontowanego w układ wodny, pieca akumulacyjnego lub klimatyzatora konieczne jest ponadto poświadczenie prawidłowej instalacji i uruchomienia urządzenia dokonane przez Autoryzowany Zakład Serwisowy przy pierwszych oględzinach urządzenia. Zaleca się wykorzystanie protokołu zamieszczonego w karcie gwarancyjnej.
  • 7. W przypadku mat grzewczych obowiązują dodatkowe wyłączenia spod gwarancji uszkodzeń spowodowanych: - czynnikami mechanicznymi; - niewłaściwym zasilaniem; - samodzielnymi zmianami w instalacji elektrycznej dokonanymi przez Użytkownika lub osoby nieuprawnione; - brakiem zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych i różnicowoprądowych; - pracami renowacyjnymi lub remontowymi wykonywanymi po zamontowaniu systemu, które realizowane są niezgodnie z założeniami przedstawionymi w projekcie powykonawczym zainstalowanego systemu ogrzewania lub wykonywanymi niezgodnie z prawem budowlanym; - szkodami budowlanymi.
  • 8. Gwarancja dotyczy wyłącznie kompletnych urządzeń wydanych z kartą gwarancyjną. Wzór (serię) karty gwarancyjnej dla każdego rodzaju urządzenia określa Gwarant. W uzasadnionych przypadkach urządzeń niepełnowartościowych Gwarant zastrzega sobie prawo do nie wydania karty gwarancyjnej.
  • 9. Gwarancja obejmuje tylko i wyłącznie urządzenia, osprzęt i części zamienne zakupione w sieci dystrybucyjnej Gwaranta i użytkowane na terenie Polski.
  • 10. Maksymalna wartość roszczenia gwarancyjnego jest równa cenie zakupu urządzenia, osprzętu lub części zamiennych zakwalifikowanych przez Gwaranta do naprawy albo wymiany. Gwarant nie ponosi jakichkolwiek kosztów spowodowanych wadliwą pracą lub przestojem urządzenia, osprzętu lub części zamiennych.
  • 11. Gwarancja nie jest udzielana na urządzenia magazynowane przez okres dłuższy niż 24 miesiące od daty wydania z magazynu Gwaranta. Odstępstwo od tej reguły wymaga kontroli warunków przechowywania, oględzin lub sprawdzenia urządzeń przez Dział Techniczny Gwaranta lub wskazany Autoryzowany Zakład Serwisowy. Czynności te są dokumentowane odpowiednim protokołem.
  • 11. Użytkownik traci prawo do gwarancji, jeżeli:
  • 1) urządzenie, osprzęt lub części zamienne zostały zainstalowane, przechowywane lub użytkowane niezgodnie z instrukcją, ogólnie przyjętymi wymogami bezpieczeństwa lub zasadami technicznymi;
  • 2) dokonano samowolnego zdjęcia plomb fabrycznych, napraw, przeróbek we własnym zakresie lub uzbrojenia urządzenia w elementy nie fabryczne;
  • 3) uszkodzenia powstały z przyczyn niezależnych od producenta np. na skutek:
  • a) zanieczyszczenia wody lub powietrza;
  • b) niewłaściwego napięcia elektrycznego lub ciśnienia wody w układzie;
  • c) wad instalacji, do której urządzenie, osprzęt lub części zamienne są podłączone oraz nieprawidłowego jej napełnienia;
  • d) zapowietrzenie układu grzewczego;
  • e) wytrącenia się kamienia kotłowego,
  • f) braku systematycznej kontroli i wymiany anody ochronnej;
  • g) zamarznięcia urządzenia.
  • 4) urządzenie było używane do ogrzewania wody o parametrach niezgodnych z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r. w sprawie, jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U.2007.61.417 z późn.zm.)
  • 12. W przypadku mat i kabli grzewczych obowiązują dodatkowe wyłączenia spod gwarancji uszkodzeń spowodowanych:
  • 1) czynnikami mechanicznymi;
  • 2) niewłaściwym zasilaniem;
  • 3) samodzielnymi zmianami w instalacji elektrycznej dokonanymi przez Użytkownika lub osoby nieuprawnione;
  • 4) brakiem zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych i różnicowoprądowych;
  • 5) pracami renowacyjnymi lub remontowymi wykonywanymi po zamontowaniu systemu, które realizowane są niezgodnie z założeniami przedstawionymi w projekcie powykonawczym zainstalowanego systemu ogrzewania lub wykonywanymi niezgodnie z prawem budowlanym;
  • 6) szkodami budowlanymi.
  • 13. Użytkownik pokrywa następujące nieobjęte gwarancją koszty według indywidualnej oferty Autoryzowanego Zakładu Serwisowego:
  • 1) wszelkie koszty związane ze złożeniem urządzenia dostarczonego standardowo w częściach;
  • 2) koszt montażu osprzętu lub części zamiennych oraz podłączeń w miejscu pracy urządzenia;
  • 3) koszt uruchomienia;
  • 4) koszt okresowej regulacji, przeglądów i konserwacji oraz ewentualnego czyszczenia urządzenia, osprzętu lub części zamiennych;
  • 5) całkowity koszt naprawy i dojazdu w przypadku reklamacji nieuzasadnionej;
  • 6) koszt dojazdu w przypadku nie udostępnienia urządzenia mimo ustalonego terminu naprawy.
  • 14. Autoryzowany Zakład Serwisowy ma prawo odmówić uruchomienia urządzenia w przypadku niewłaściwie wykonanej instalacji. W takiej sytuacji sporządzany jest protokół nieprawidłowości, a ponowne uruchomienie może odbyć się dopiero po ich usunięciu.
  • 15. Naprawa gwarancyjna jest potwierdzana podpisem Użytkownika na formularzu zlecenia serwisowego pod rygorem utraty prawa do dalszych napraw.
  • 16. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Użytkownika wynikających z przepisów o rękojmi bezpośredniego Sprzedawcy za wady rzeczy sprzedanej.
  • 17. Wszelkie spory wynikające z gwarancji powstałe lub mogące powstać pomiędzy STE PL, a Użytkownikiem niebędącym konsumentem w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, zostają poddane sądowi właściwemu miejscowo ze względu na siedzibę STE PL. Pozostałe warunki gwarancji regulują przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U.z 2014 r. poz. 827).
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn Stiebel Eltron IW120 jest dostępny. -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST