Marka: Xaram Energy Model: SF-1TK Typ: Promiennik
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Model wycofany ze sprzedaży, nie będzie już dostępny.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Promienniki olejowe Xaram Energy
Sprawdź: Wszystkie Promienniki olejowe
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Xaram Energy. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
model
nagrzewnica - typ
źródło danych
odprowadzanie spalin
nie
nagrzewnica
moc grzewcza
do 17 kW
linia
TK
typ
mobilna
termostat pomieszczeniowy
wbudowany
nagrzewnica olejowa
paliwo
olej napędowy/opałowy
zbiornik paliwa
wbudowany
pojemność zbiornika paliwa
12 l
zużycie paliwa
1,4 kg/h
wentylator
brak
nagrzewnica - wyposażenie
wyposażenie - zabezpieczenia
termostat przegrzania
wyposażenie - wskaźniki
wskaźnik poziomu paliwa
wyposażenie - transport i montaż
uchwyt
wyposażenie - pozostałe
regulacja mocy
przewód zasilający
opcjonalny
elektryczne
napięcie
220 - 240 V
częstotliwość
50 Hz
pobór mocy
59 W
fizyczne
szerokość
33,0 cm
głębokość
57,0 cm
wysokość
55,0 cm
waga
13,8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Olejowy promiennik podczerwieni Xaram Energy SF-1 TK

Xaram Energy
 
Promienniki olejowe to idealne ogrzewanie miejscowe w takich miejscach jak: hale produkcyjne, sortownie spożywcze, czy linie produkcyjne. Promienniki olejowe charakteryzuje cicha praca (brak wentylatora), ukierunkowane, silne promieniowanie cieplne przy jednoczesnym braku strumienia powietrza.
Promiennik podczerwieni Xaram Energy TK SF-1 osiąga blisko stu procentową sprawności, ponieważ całkowite ciepło pochodzące ze spalania oleju jest dostarczane do pomieszczenia ogrzewanego. Promienniki olejowe idealnie nadają się do zastosowania na dużych przestrzeniach, gdzie nie ma możliwości ogrzewania powietrza.
 
 
 
Zalety olejowego promiennika podczerwień Xaram Energy SF-1:
  • automatyczny zapłon
  • wyświetlacz temperatury
  • wbudowany termostat
  • termostat przegrzania
  • kontrolka pracy LED
  • wskaźnik poziomu paliwa
  • mocna i trwała konstrukcja stalowa
 

 
Zastosowanie olejowego promiennika podczerwieni Xaram Energy SF-1:
  • ogrzewanie małych i średnich powierzchni
  • remonty i place budowy
  • warsztaty
  • magazyny
  • namioty
 
Gwarancja Xaram Energy SF-1:
Gwarancja na nagrzewnice Xaram Energy wynosi 12 miesięcy z opcją przedłużenia na 24 miesiące. Aby przedłużyć gwarancję o drugi rok konieczne jest dokonanie przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym w terminie do 12 miesięcy od daty zakupu urządzenia.
 
UWAGA !
Dla zapewnienia odpowiedniej ilości tlenu niezbędna jest wentylacja pomieszczenia.
Do pobrania
Xaram Energy SF-1TK - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 180 zł 0 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 200 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 295 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 1 rok + 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • 1. Gwarant gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu i nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji znajdującej się na urządzeniu. Okres gwarancji może wydłużyć się do 24 miesięcy, pod warunkiem oddania nagrzewnicy do autoryzowanego serwisu w celu dokonania płatnego przeglądu, przed upływem 12 miesiąca od daty zakupu. Koszt przeglądu wynosi 80/120/150 zł netto, w zależności od modelu urządzenia. Zakup części eksploatacyjnych podczas przeglądu objęty jest rabatem -10% od cen detalicznych części.
  • 2. Podczas okresu gwarancyjnego, wszelkie ujawnione wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis lub serwis centralny, w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Termin ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. czas sprowadzenia części zamiennych. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas jaki urządzenie spędziło w serwisie.
  • 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient musi:
  • a) Dostarczyć urządzenie bezpośrednio do miejsca zakupu. Na życzenie reklamującego Gwarant dostarczy za reklamującego sprzęt do serwisu za pośrednictwem wskazanej przez siebie firmy transportowej na koszt gwaranta. W tym przypadku czas na naprawę urządzenia przedłuży się o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien przygotować nagrzewnicę do wysyłki w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczonym przed uszkodzeniami. Gwrant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia sprzętu.
  • b) Dołączyć poprawnie uzupełnioną, podbitą i podpisaną przez kupującego kartę gwarancyjną.
  • c) Dołączyć kopię dowodu zakupu urządzenia.
  • d) Dołączyć krótki opis usterki urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności opisanych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (np. instalacja, czyszczenie, konserwacja) .
  • 5. Gwarancja nie obejmuje:
  • a) Mechanicznych uszkodzeń urządzenia spowodowanych z winy użytkownika lub pośrednika dostarczającego urządzenie do serwisu.
  • b) Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, konserwowania lub przechowywania urządzenia, wynikający z niezapoznania się z instrukcją obsługi.
  • c) Uszkodzeń spowodowanych w wyniku samowolnych napraw przez użytkownika lub nieautoryzowany serwis.
  • d) Uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych (powódź, pożar, uszkodzenie elektryczne, itp.)
  • e) Uszkodzeń powstałych na skutek stosowania nieoryginalnych części zamiennych.
  • f) Wszelkiego rodzaju przeróbek, oraz zmian konstrukcyjnych.
  • g) Elementów eksploatacyjnych urządzenia tj. filtry, dysze, elektrody.
  • 6. Ingerowanie w budowę urządzenia, bądź dokonywanie napraw przez nieautoryzowanych serwisantów spowoduje utratę gwarancji.
  • 7. Reklamującemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, w przypadku gdy:
  • a) Autoryzowany serwis wyda pisemne oświadczenie o niemożliwości dokonania naprawy nagrzewnicy.
  • b) Podczas trwania okresu gwarancyjnego serwis będzie musiał wykonać 4 istotne naprawy, a nagrzewnica dalej będzie niezdatna do użytku zgodnego z jej przeznaczeniem.
  • 8. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o SF-1TK
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi