Promiennik olejowy Xaram Energy SF-2 TK
Marka: Xaram Energy Model: SF2TK Typ: Promiennik
Moc: do 26.4 kW
Termostat: brak
3 899 zł
darmowa dostawa
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 45 dni dla wszystkich
Gwarancja: 2 lata

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
969 zł
20 zł/m-c
579 zł
16 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Xaram Energy w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Olejowy promiennik podczerwieni Xaram Energy SF-2 TK

Xaram Energy
 
Promienniki olejowe to idealne ogrzewanie miejscowe w takich miejscach jak: hale produkcyjne, sortownie spożywcze, czy linie produkcyjne. Promienniki olejowe charakteryzuje cicha praca (brak wentylatora), ukierunkowane, silne promieniowanie cieplne przy jednoczesnym braku strumienia powietrza.
Promiennik podczerwieni Xaram Energy TK SF-2 osiąga blisko stu procentową sprawności, ponieważ całkowite ciepło pochodzące ze spalania oleju jest dostarczane do pomieszczenia ogrzewanego. Promienniki olejowe idealnie nadają się do zastosowania na dużych przestrzeniach, gdzie nie ma możliwości ogrzewania powietrza. Promiennik TK SF-2 jako jeden z niewielu promienników olejowych dostępnych na rynku posiada 2 poziomy mocy.
 
 
 
Zalety olejowego promiennika podczerwień Xaram Energy SF-2:
  • automatyczny zapłon
  • 2 poziomy mocy
  • termostat przegrzania
  • kontrolka pracy LED
  • wskaźnik poziomu paliwa
  • mocna i trwała konstrukcja stalowa
 

 
Zastosowanie olejowego promiennika podczerwieni Xaram Energy SF-2:
  • ogrzewanie małych i średnich powierzchni
  • remonty i place budowy
  • warsztaty
  • magazyny
  • namioty
 
Gwarancja Xaram Energy SF-2:
Gwarancja na nagrzewnice Xaram Energy wynosi 12 miesięcy z opcją przedłużenia na 24 miesiące. Aby przedłużyć gwarancję o drugi rok konieczne jest dokonanie przeglądu serwisowego w autoryzowanym punkcie serwisowym w terminie do 12 miesięcy od daty zakupu urządzenia.
 
UWAGA !
Dla zapewnienia odpowiedniej ilości tlenu niezbędna jest wentylacja pomieszczenia.
Dane techniczne Xaram Energy SF2TK
produkt
markaXaram Energy
modelSF2TK
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Xaram Energy SF2TK
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Xaram Energy SF2TK wystawiona 3 lata temu
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Xaram Energy SF2TK - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 49 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 129 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 98 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 1 rok + 1 rok
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
969 zł
20 zł/m-c
579 zł
16 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • 1. Gwarant gwarantuje sprawne działanie urządzenia w okresie 12 miesięcy od daty zakupu i nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji znajdującej się na urządzeniu. Okres gwarancji może wydłużyć się do 24 miesięcy, pod warunkiem oddania nagrzewnicy do autoryzowanego serwisu w celu dokonania płatnego przeglądu, przed upływem 12 miesiąca od daty zakupu. Koszt przeglądu wynosi 80/120/150 zł netto, w zależności od modelu urządzenia. Zakup części eksploatacyjnych podczas przeglądu objęty jest rabatem -10% od cen detalicznych części.
  • 2. Podczas okresu gwarancyjnego, wszelkie ujawnione wady będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany serwis lub serwis centralny, w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu. Termin ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od gwaranta, np. czas sprowadzenia części zamiennych. Termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas jaki urządzenie spędziło w serwisie.
  • 3. Aby dokonać naprawy gwarancyjnej klient musi:
  • a) Dostarczyć urządzenie bezpośrednio do miejsca zakupu. Na życzenie reklamującego Gwarant dostarczy za reklamującego sprzęt do serwisu za pośrednictwem wskazanej przez siebie firmy transportowej na koszt gwaranta. W tym przypadku czas na naprawę urządzenia przedłuży się o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru urządzenia. Reklamujący powinien przygotować nagrzewnicę do wysyłki w oryginalnym opakowaniu, zabezpieczonym przed uszkodzeniami. Gwrant nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia sprzętu.
  • b) Dołączyć poprawnie uzupełnioną, podbitą i podpisaną przez kupującego kartę gwarancyjną.
  • c) Dołączyć kopię dowodu zakupu urządzenia.
  • d) Dołączyć krótki opis usterki urządzenia.
  • 4. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności opisanych w instrukcji obsługi, do których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt (np. instalacja, czyszczenie, konserwacja) .
  • 5. Gwarancja nie obejmuje:
  • a) Mechanicznych uszkodzeń urządzenia spowodowanych z winy użytkownika lub pośrednika dostarczającego urządzenie do serwisu.
  • b) Uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, konserwowania lub przechowywania urządzenia, wynikający z niezapoznania się z instrukcją obsługi.
  • c) Uszkodzeń spowodowanych w wyniku samowolnych napraw przez użytkownika lub nieautoryzowany serwis.
  • d) Uszkodzeń powstałych na skutek zdarzeń losowych (powódź, pożar, uszkodzenie elektryczne, itp.)
  • e) Uszkodzeń powstałych na skutek stosowania nieoryginalnych części zamiennych.
  • f) Wszelkiego rodzaju przeróbek, oraz zmian konstrukcyjnych.
  • g) Elementów eksploatacyjnych urządzenia tj. filtry, dysze, elektrody.
  • 6. Ingerowanie w budowę urządzenia, bądź dokonywanie napraw przez nieautoryzowanych serwisantów spowoduje utratę gwarancji.
  • 7. Reklamującemu przysługuje wymiana sprzętu na nowy, w przypadku gdy:
  • a) Autoryzowany serwis wyda pisemne oświadczenie o niemożliwości dokonania naprawy nagrzewnicy.
  • b) Podczas trwania okresu gwarancyjnego serwis będzie musiał wykonać 4 istotne naprawy, a nagrzewnica dalej będzie niezdatna do użytku zgodnego z jej przeznaczeniem.
  • 8. Niniejsza gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Godziny otwarcia
10:00 - 15
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST