Gwarancja: 1 rok, door-to-door, opcjonalnie 3 lata
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
stan nowy |
marka |
model |
typ procesorowy |
źródło danych |
napięcie ładowania 12 V, 6 V |
natężenie ładowania do 3,8 A, 0,8 / 3,8 A |
pojemność akumulatora do 120 Ah |
zabezpieczenia ochrona przed iskrami, zabezpieczenie przed przegrzaniem, zabezpieczenie przed zmianą biegunowości, zabezpieczenie przed zwarciem |
grupa produktów NST |
źródło danych |
inteligentny prostownik
Prostownik samochodowy Auto Welle Aw05-1204 wykonany jest w nowej cyfrowej technologii. Oznacza to mniejsze rozmiary, większa skuteczność, większa niezawodność i mniejsze zużycie energii elektrycznej. Procesorowa, inteligentna ładowarka do popularnych akumulatorów 6V i 12V stosowanych w motoryzacji i przemyśle.
- napięcie 6 / 12 V
- natężenie 0.8 / 3.8 A
- maksymalna pojemność 120 A/h
- w pełni zautomatyzowany cykl ładowania
- zabezpieczenie przed zwarciem
- zabezpieczenie przed zmianą biegunowości
- zabezpieczenie przed przegrzaniem
- ochrona przed iskrami
- wyświetlacz LCD
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 18 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 56 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 3 lata | 2 lata | 12 miesiące |
cena tylko | 59 zł 2 zł/m-c | 39 zł 3 zł/m-c | 0 zł |
- WARUNKI GWARANCJI
- Okres gwarancyjny rozpoczyna się w dniu daty sprzedaży produktu. We wszelkich sprawach dotyczących gwarancji, należy kontaktować się z punktem sprzedaży.
- Kartę gwarancyjną należy zachować przez cały okres ważności gwarancji. W przypadku zagubienia wypełnionej karty gwarancyjnej kupujący traci uprawnienia wynikające z niniejszej gwarancji. Klient musi przedstawić kartę gwarancyjną wraz z kopią dowodu zakupu podczas zgłoszenia naprawy lub wymiany produktu. w przeciwnym razie usługi gwarancyjne nie będą wykonane.
- Karta gwarancyjna dołączona do produktu podczas sprzedaży powinna być poprawnie i w pełni wypełniona przez sprzedawcę i nabywcę, podpisana i zatwierdzona pieczątkami. W przeciwnym wypadku, karta gwarancyjna jest nieważna.
- Niniejsza gwarancja będzie nieważna w przypadku, gdy:
- - Produkt ma oznaki uszkodzeń mechanicznych.
- - Awaria została spowodowana przeciążeniem urządzenia lub nie właściwym użytkowaniem.
- - Urządzenie zawiera obce przedmioty wewnątrz.
- - Awaria została spowodowana przez zły stan instalacji elektrycznej.
- - W instalacji elektrycznej występują spadki napięć.
- - Naprawy lub zmiany konstrukcji w urządzeniu były dokonywane przez niewykwalifikowanych. specjalistów. w innym centrum serwisowym, niż polecony przez sprzedawcę.
- - Produkt byt używany do celów innych niż domowych.
- - Produkt był niewłaściwie przetransportowany, używany lub przechowywany.
- - Produkt nie został prawidłowo podłączony.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?