Robot do czyszczenia okien RoboJet Wiso
Marka: Robojet Model: Wiso Typ: Robot
Pojemność: 700 mAh

Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Robojet Wiso jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Robojet w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Robot do czyszczenia okien RoboJet Wiso
prędkość czyszczenia: 2 min/m²
Robot do czyszczenia okien RoboJet Wiso
Polska firma RoboJet specjalizuje się w opracowywaniu innowacyjnych urządzeń, których zadaniem jest ułatwienie codziennych prac domowych. Głównymi produktami przedsiębiorstwa są roboty sprzątające. Robot do mycia okien RoboJet Wiso powstał z myślą o myciu okien bez wysiłku łącząc przy tym szeroką funkcjonalność przy zachowaniu rozsądnej ceny. Urządzenia firmy RoboJet są produkowane z zachowaniem największej staranności, zgodnie z normami gwarantującymi wysoką jakość produkcji.
Zalety robota do czyszczenia okien RoboJet Wiso
  • dokładne czyszczenie
  • prosta i wygodna obsługa
  • 6 trybów pracy
  • ruchoma głowica
  • wysokiej jakości ściereczki z mikrofibry
  • mycie bez smug, śladów i zarysowań
  • duża wydajność - 2 min/m²
  • czyszczenie na wysokościach
  • czyszczenie okien bezramowych i dachowych
  • zasilanie awaryjne UPS - 20 minut
  • system asekuracyjny z liną bezpieczeństwa o długości 5,3 m
  • pilot zdalnego sterowania
  • dodatkowe akcesoria
 
Robot do czyszczenia okien RoboJet Wiso
Robot do mycia okien RoboJet Wiso został wyposażony w dwie ściereczki z mikrofibry, z czego jedna osadzona jest na ruchomej głowicy, która imituje ruch ręką wykonywany podczas polerowania. Obsługa urządzenia jest prosta i wygodna za pomocą pilota zdalnego sterowania. Po podłączeniu robota do zasilania i przyłożeniu go do czyszczonej powierzchni naciska się jeden przycisk. Urządzenie za pomocą turbiny o dużej mocy ssącej wytwarza wtedy podciśnienie, które bezpiecznie utrzymuje maszynę na powierzchni, którą ma wyczyścić. W przypadku braku zasilania z gniazdka elektrycznego, urządzenie może być zasilane awaryjnie przez 20 min za pomocą wbudowanego akumulatora UPS. Dodatkowo, robot wyposażony został w linę asekuracyjną o długości 5,3 m z przyssawką.
Robot RoboJet Wiso posiada 6 trybów pracy, pozwalających odpowiednio dostosować sposób działania do różnego rodzaju okien i innych powierzchni. Kształt robota został zaprojektowany z myślą o dotarciu do trudno dostępnych miejsc takich jak rogi i krawędzie. W urządzeniu zastosowano szereg czujników. Czujniki zbliżeniowe pozwalają robotowi wycofać się po dojechaniu do ramy i kontynuować pracę nie przekraczając granicy szyby. Czujniki podciśnienia i krawędzi eliminują ryzyko upadku. Sensory wykrywania krawędzi są przydatne także w przypadku czyszczenia powierzchni szklanych bezramowych, tj. kabiny prysznicowe czy parawany nawannowe.
Tryby pracy robota do czyszczenia okien RoboJet Wiso
Zastosowanie robota RoboJet Wiso
RoboJet Wiso przeznaczony jest do czyszczenia różnych powierzchni gładkich, tj.: okna, lustra, szklane ściany i balustrady, panele kuchenne, szklane szafki, gabloty, stoły i drzwi. Ponadto nadaje się do mycia kabin prysznicowych i parawanów nawannowych, witryn sklepowych, ogrodów zimowych, gładkich płytek oraz innych powierzchni gładkich.
Zawartość opakowania
  • robot do czyszczenia okien RoboJet Wiso
  • zasilacz
  • przyssawka zabezpieczająca
  • pilot zdalnego sterowania
  • płyn do mycia szyb
  • 4 komplety ściereczek z mikrofibry - 8 szt.
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna RoboJet
Dane
produkt
markaRobojet
modelWiso
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie
średnia ocena: 4.52 / 5, z 60 opiniiNapisz opinię
Opinia od r...l o Robojet Wiso wystawiona 2 miesiące temu
Solidny, prosty w obsłudze, dokładny
Zalety:
  • bezobsługowy
  • dokładność
  • jakość
  • moc
  • wyposażenie
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od m...5 o Robojet Wiso wystawiona 2 miesiące temu
Czyści jak zły
Zalety:
  • bezobsługowy
  • dokładność
  • jakość
  • moc
  • wyposażenie
  • wytrzymałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Leszek L. o Robojet Wiso wystawiona 5 miesięcy temu
Przyjazne urządzenie , na początku trzeba mu poświęcić więcej uwagi ale po czasie obsługuję się automatycznie.
Znakomite urządzenie na prezent.
Polecam
Zalety:
  • Zaoszczędza czas i wysiłek.
Wady:
  • Blokuje się przy wąskich oknach ale jest do opanowania.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od bander1 o Robojet Wiso wystawiona 5 miesięcy temu
Kupiłem go na Wielkanoc, jestem bardzo zadowolony.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik o Robojet Wiso wystawiona 6 miesięcy temu
Super!

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik o Robojet Wiso wystawiona 6 miesięcy temu
Fajny, czasami trzeba kilka razy pilotem włączyć za nim sprzęt zatrybi

ocena 3 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik o Robojet Wiso wystawiona 6 miesięcy temu
Dziwne trochę urządzenie, bo byłem przekonany, że robot nie domyje okien. Bardzo pozytywnie się zawiodłem, bo jednak domył. Nie wiem jak on to robi, bo wydawało by się, że je tylko przeciera na mokro. Jednak jak widać producent jakoś to rozkminił, bo urządzenie działa nad wyraz dobrze. Polecam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik o Robojet Wiso wystawiona 6 miesięcy temu
Działa i myje. POlecam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Anita L. o Robojet Wiso wystawiona 7 miesięcy temu
Robot super 👌 sprawdza się w 100%😊
Zalety:
  • Szybki
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik o Robojet Wiso wystawiona 7 miesięcy temu
Czyści nie tylko okna. U nas dba również o czystość kafelkow oraz balustrad szklanych. Wszystko czyste. Polecam.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 22 zł 5 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 75 zł 24 zł
  • paczkomat inpost ubezpieczona (przedpłata): 15 zł
  • paczkomat inpost ubezpieczona (pobraniowa): 35 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • Wszystkie produkty RoboJet są objęte gwarancją. Czas trwania gwarancji to:
  • • 24 miesiące dla osób prywatnych
  • • 12 miesięcy dla przedsiębiorców
  • Gwarancja jest świadczona w systemie door to door co oznacza, że każdy produkt RoboJet jest serwisowany bezpośrednio przez przeszkolony personel serwisowy.
  • Zanim zgłosisz reklamację sprawdź czy problemu nie da się rozwiązać samodzielnie z pominięciem procedury reklamacyjnej. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  • 1. Skontaktuj się z Gwarantem, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie. Bardzo możliwe, że Gwarant będzie w stanie pomóc zdalnie, ponieważ urządzenia charakteryzują się bardzo dużą niezawodnością. W przypadku, gdy nie ma możliwości przeprowadzenia zdalnej pomocy to proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami.
  • 2. Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne poprzez e-mail wysyłając wiadomość na adres [email protected] wpisując w temat "Reklamacja RoboJet – nr zamówienia". Poprawne zgłoszenie powinno zawierać:
  • - adres email użytkownika
  • - nr telefonu użytkownika
  • - nazwę reklamowanego urządzenia
  • - datę zakupu
  • - opis usterki (lub osobne opisy w przypadku wystąpienia więcej niż jednej usterki)
  • - komentarz
  • Opcjonalnie można również podać nr seryjny urządzenia, a także załączone akcesoria
  • 3. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do przekazywanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, aby pracownik odbierający przesyłkę miał do nich łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
  • - w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)
  • - zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
  • - załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
  • 4. Wyślij urządzenie na adres Gwaranta.
  • 5. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.
  • PAMIĘTAJ:
  • Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
  • Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzenia robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia.
  • Jeżeli naprawa została objęta gwarancją, to masz prawo do zwrotu kosztów przesyłki w wysokości równej najniższej kwocie zapewniającej bezpieczne przesłanie towaru – nie dotyczy to przedsiębiorców. Aby skorzystać z przysługującego Ci zwrotu kosztów przesyłki należy przedłożyć dokument potwierdzający wysłanie przesyłki. Dokument musi zawierać prawidłowy adres nadawcy oraz adres doręczenia. Dowód wraz z numerem konta należy przesłać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego. Płatności są realizowane w formie przelewu bankowego na konto klienta.
  • KOSZTY NAPRAW NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ ORAZ NAPRAWY POGWARANTACYJNE:
  • Koszty napraw (nie uwzględniają części zamiennych):
  • • sprawdzenie bez wymiany części - 50 zł
  • • wymiana akumulatora, szczotek, kółek, filtrów, czyszczenie - 60 zł
  • • wymiana modułów elektronicznych, tj. czujniki, silniki - 80 zł
  • Koszty części:
  • • płyta główna - 400 zł
  • • kółko przednie - 30 zł
  • • koło lewe/prawe - 100 zł
  • • silnik szczotki bocznej - 80 zł
  • • moduły elektroniczne - od 30 do 200 zł (w zależności od modułu)
  • • łącznik - 80 zł
grupa: NST