Marka: Stiga Model: G1200 Typ: Robot
cena katalogowa
€ 2143
€ 1677
0 zł rabatu za przedpłatę
Dostawa: od € 31
Zwrot: w ciągu 14 dni
Gwarancja: 2 lata, częściowo door-to-door, opcjonalnie 4 lata
Opinie: już 12.768 pozytywnych opinii o klimasklep.pl
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT stanowiącą dokument gwarancyjny.
Aktualne certyfikaty Stiga:
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
robot koszący
szerokość koszenia
18 cm
wysokość koszenia
20-60 mm
szybkość koszenia
22 m/min
regulacja wysokości koszenia
TAK, 10 stopni
obszar koszenia - maksymalny
1200 m²
sterowanie
Bluetooth, panel sterowania
źródło danych
wyświetlacz
nie
akumulator - ilość
1 szt
akumulator - typ
litowo-jonowy (Li-Ion)
akumulator - napięcie
25,2 - 25,9 V
akumulator - czas ładowania
120 min
noże tnące - typ
wieloelementowe ostrza
noże tnące - prędkość
2850 obr/min
silnik
bezszczotkowy
głośność
59 dB(A)
korpus
tworzywo sztuczne
nachylenie terenu
do 24 °, do 45 %
minimalny korytarz przejścia
70 cm
robot koszący - funkcje
system powrotu do bazy
po przewodzie / wzdłuż przewodu
sensory
sensor deszczu, sensor podnoszenia, sensor przechyłu, sensor wykrywania przeszkód
instalacja stacji dokującej
prostopadle
funkcje
autoładowanie, dokaszanie obrzeży, programowanie za pomocą aplikacji przez smartfon / tablet, tryb ECO, zegar tygodniowy (programowanie czasu pracy w wybrane dni)
zabezpieczenia
awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa, wodoszczelność (IPX5)
robot koszący - wyposażenie
łączniki przewodu ograniczającego
2 szt.
kołki (szpilki montażowe) w zestawie
7 szt.
noże w zestawie
4 szt.
wyposażenie w zestawie
ładowarka, odbiornik bluetooth, stacja dokująca
fizyczne
szerokość
40,5 cm
głębokość
54,5 cm
wysokość
24,5 cm
szerokość opakowania
55,0 cm
głębokość opakowania
80,0 cm
wysokość opakowania
30,5 cm
waga
8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Robot koszący Stiga G 1200

Roboty koszące Stiga

Każdy kto jest właścicielem trawnika wie ile czasu trzeba poświęcić na jego pielęgnację. Automatyczna kosiarka zadba o jego wygląd i pielęgnację, a właściciel ogrodu w tym czasie będzie mógł spokojnie odpoczywać. Regularne koszenie i jednoczesne mulczowanie sprawia, że nie ma konieczności kompostowania czy wywożenia pokosu. Dodatkowo rozdrobniona trawa trafia z powrotem na podłoże i służy jako dodatkowy naturalny nawóz. Automatyczne kosiarki marki Stiga posiadają szereg zabezpieczeń, które zapobiegają uszkodzeniu urządzenia czy koszeniu w niewłaściwych obszarach. Roboty są wyposażone w 4–6 obrotowych ostrzy ze stali węglowej, obracających się z prędkością do 2850 obr./min, co zapewnia wysoką wydajność koszenia.

Zalety robota koszącego Stiga G 1200

  • automatyczne koszenie i ładowanie
  • silnik bezszczotkowy
  • pojemność akumulatora 5 Ah
  • intuicyjny panel sterowania
  • sterowanie aplikacją poprzez Bluetooth
  • 4 obrotowe ostrza
  • zakres wysokości koszenia 20-60 mm
  • maksymalne nachylenie 45%
  • stacja dokująca
  • czujnik wykrywania przeszkód
  • czujnik podnoszenia
  • czujnik przechyłu
  • czujnik deszczu
  • bardzo cicha praca
  • niewielka waga

Robot koszący Stiga G 1200

Robot koszący Stiga G 1200 to idealne rozwiązanie do ogrodów o powierzchni do 1200 m². Napędzany jest silnikiem bezszczotkowym serii ePower zasilany akumulatorem litowo - jonowym o pojemności 5 Ah i średnim czasie pracy 150 min. Czas ładowania akumulatora wynosi około 120 minut. Ważnym elementem zestawu jest stacja dokująca do której robot automatycznie wraca aby naładować akumulator. System tnący kosiarki posiada cztery obrotowe ostrza zapewniając wysoką jakość cięci. Wysokość koszenia można regulować w zakresie 20-60 mm, a szerokość koszenia wynosi 18 cm. Robot G 1200 wyróżnia się kompaktową budową i niewielką wagą, dzięki temu idealnie poradzi sobie w wąskich przejściach oraz w terenie pełnym przeszkód. Dzięki doskonałemu wyważeniu Stiga G 1200 bez problemu radzi sobie z nierównym podłożem i może pokonywać wzniesienia do 24 °.

Robot koszący Stiga G 1200 posiada intuicyjny, prosty w obsłudze panel sterowania, który znajduje się pod górną pokrywą. Aby w pełni korzystać ze wszystkich opcji i funkcji kosiarki wymagana jest aplikacja STIGA.GO. Aplikacja umożliwia kontrolowanie i planowanie pracy maszyny, która łączy się z telefonem za pośrednictwem Bluetooth. Kosiarka wyposażona została w wiele czujników zapewniających bezpieczeństwo użytkowania. Czujniki przeszkód rozpoznają napotkane przeszkody, również te ruchome jak np. zwierzęta przebywające w ogrodzie. W takiej sytuacji czujnik automatycznie zatrzymuje maszynę. Czujniki deszczu zawracają robota do stacji dokującej przy pierwszych oznakach opadów. Kolejnym zabezpieczeniem jest czujnik podnoszenia, który wstrzymuje pracę urządzenia przy jego uniesieniu i dodatkowo wyświetlone zostanie powiadomienie w aplikacji. Czujnik przechyłu zadziała w sytuacji kiedy przekroczy dopuszczalne nachylenie. Charakterystyczną cechą automatycznej kosiarki jest jej cicha praca, która pozwala na koszenie późnym wieczorem kiedy nie korzystamy z ogrodu. Dzięki ochronie IPX5, utrzymanie w czystości robota Stiga nie jest problemem. Wystarczy podnieść górną pokrywę i umyć ją wężem ogrodowym.

Aplikacja STIGA.GO i funkcje robota

Aplikacja STIGA.GO wykorzystuje łączność Bluetooth, co pozwala na sterowanie funkcjami oraz monitorowanie pracy robota za pośrednictwem smartfona z systemem iOS lub Android. Instalacja i konfiguracja aplikacji jest intuicyjna i dobrze opisana, dzięki czemu można ją przeprowadzić w ciągu kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Dzięki aplikacji uzyskujemy dostęp do wielu funkcji i ustawień.

  • przełącznik koszenia pojedynczego i zaprogramowanego - pozwala na przełączanie pomiędzy trybem koszenia miejscowego, w którym robot wykonuje jeden cykl roboczy, a trybem koszenia zaprogramowanego
  • funkcja Go-to-Cut Points - umożliwia ustawienie jednego lub nawet kilka punktów początkowych, co może poprawić pokrycie różnych obszarów ogrodu
  • funkcja Eco mode umożliwia ustawienie trybu niskiego zużycia energii poprzez procentowe skrócenie czasu pracy kosiarki w stosunku do programowania wykonywanego przez użytkownika. Zaleca się użycie tej funkcji w okresach, gdy trawa rośnie wolniej.
  • sesje koszenia - umożliwia zaprogramowanie harmonogramu tygodniowego wraz z ustaleniem konkretnych godzin koszenia
  • czujnik deszczu - po wykryciu opadów robot zawraca do bazy ładującej. Istnieje możliwość włączenia lub wyłączenia działanie czujnika deszczu, a także zmiany jego czułości
  • cięcie obrzeża - możemy zaprogramować cięcie obrzeża w wybranym dniu

 Zastosowanie robota koszącego Stiga G 1200

Zastosowanie robota koszącego Stiga w ogrodzie jest nowoczesnym sposobem pielęgnacji trawnika. Automatyczna kosiarka w inteligentny sposób wykorzystuje swoje wyposażenie aby kompleksowo skosić trawnik nie zostawiając ani źdźbła nieskoszonej trawy. Model Stiga G 1200 jest przeznaczony do ogrodów o powierzchni do 1200 m² przy maksymalnym nachyleniu 45%. Podczas pracy kosiarka trawnikowa kosi obszar ograniczony przewodem obwodowym.

Zawartość opakowania

  • robot koszący Stiga G 1200
  • stacja dokująca
  • szpilki moc. przewodu
  • złączki przewodu 2 szt.
  • faktura - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Stiga

Możemy zainstalować i skonfigurować robota dla Ciebie.
Jako Autoryzowany Dystrybutor możemy wykonać instalację i konfigurację robota dla Ciebie. Instalacja obejmuje:
  • położenie przewodu granicznego
  • umiejscowienie stacji dokującej
  • zaprogramowanie ścieżki koszenia odpowiedniej do Twojego harmonogramu dnia i umożliwiającej równe cięcie trawy
  • przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, czy dana konfiguracja pozwala osiągnąć żądane rezultaty pracy
  • zapewnienie wsparcia technicznego po wykonaniu pierwszej konfiguracji (jeśli to konieczne)
Instalacja
standardowa
Instalacja
niestandardowa
Instalacja o długości nie przekraczającej materiałów dostarczonych przez producenta w zestawie z robotem, do maksymalnie 5 obszarów do wyłączenia z pracy robota (np.: kwietniki, klomby, drzewa, krzewy) i z umiejscowieniem stacji dokującej maksymalnie 5m od żródła zasilania.Instalacja dłuższa, wymagająca dodatkowych materiałów, przekraczająca 5 obszarów wyłączonych z pracy lub wymagająca prowadzenia zasilania dłuższego niż 5m - wyceniana jest indywidualnie. Ponadto stawy i oczka wodne wymagają dodatkowych, specjalistycznych zabezpieczeń.
Uwaga1: Dojazd w obrębie 50km od naszej siedziby w Szczecinie do miejsca instalacji - jest darmowy. Poza tym obszarem należy doliczyć koszt dojazdu w wysokości 2,5zł brutto za każdy kilometr jazdy.
Uwaga2: Instalację testową standardowo wykonujemy układając przewód ograniczający na powierzchni ziemi. Pozwala to na szybką korektę i/lub zmianę instalacji w razie niepoprawnej pracy robota, niedokaszania krawędzi lub chęć zmiany jego pracy przez Klienta. Dopiero po okresie testowym na życzenie Klienta możemy wkopać przewód ograniczający w głąb ziemi. Jest to usługa dodatkowo płatna i nie jest wymagana - z czasem przewód samoczynnie będzie chował się pod powierzchnię ziemi.
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): € 31

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi € 10.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
€ 417
€ 17/m-c
€ 251
€ 20/m-c
€ 0
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną produktu.



Treść gwarancji
2020
  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki:
  • Gwarancja wydłużona:
  • - 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzeń SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup komercyjny:
  • Gwarancja wydłużona:
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • - 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • - 2 lata: roboty koszące;
  • - 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • 4. Gwarancja wydłużona
  • Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy, i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych
    Producent silnika Silnik / model Zastosowanie
    konsumenckie komercyjne
    STIGA Silniki dwucylindrowe traktory 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 1 rok
    B&S Vanguard 3 lata 3 lata
    Commercial Turf Series 2 lata 2 lata
    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok
    Snow Series Max z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Honda GCV / GCVx 2 lata 90 dni
    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57 2 lata 1 rok
    GXV-160/530/660 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Kawasaki Wszystkie modele 2 lata 1 rok
    Inne silnikispalinowe Wszystkie modele 2 lata 90 dni
    Roboty koszące Silniki napędu kół i noży z przekładniami 2 lata lub 1000**motogodzin 2 lata lub 1000**motogodzin
  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • 7. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 8. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu lub innym dokumentem potwierdzającym zakup, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  • 9. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 10. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 11. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 12. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 13. W przypadku naprawy odpłatnej reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  • 15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje. 16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługą gwarancyjną.
  • 18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
17 wszystkich opinii
5
1 (8 wszystkich)
4
0 (3 wszystkich)
3
0 (1 wszystkich)
2
0 (4 wszystkich)
1
0 (1 wszystkich)
Opinia od a...s o G600 wystawiona 8 miesięcy temu
Jestem bardzo zadowolony z urządzenia . Prosta intuicyjne ustawienia programów. Nie zawiesza się i nie jest czuły na nierówności trawnika .Polecam Adam Zielona Góra

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o 530 SG wystawiona 2 lata temu
Działał dwa lata, i koniec. Skończyła się ważność karty sim, o czym nikt nie mówi, padł czujnik deszczu, akumulator ledwo zipie. Generalnie jakość chińska, po gwarancji trzeba tylko dokładać, i to grube pieniądze. Np przycisk STOP, wart w produkcji dolara, kosztuje prawie 300zł.
Zalety
  • Wady
  • trwałość
Wady
  • brak

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od a...i o m3 wystawiona 2 lata temu
wygodny
Zalety
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o 530 SG wystawiona 2 lata temu
Za tą cenę są chyba lepsze oferty. Posiadany przeze mnie robot na wzniesieniach niewielkich lubi buksować w trawniku kopiąc dziury w które następnie sam wpada. Trudno mówić o bezobsługowym sprzęcie. Dużo nie trzeba by 'zawisł' gdzieś w kącie ogrodu. Wymaga stałego nadzoru i kontroli czy wrócił do bazy. Ignorowanie opadów przez czujnik powoduje zaklejanie trawą kół i spodu robota co zmusza to czyszczenia. Podnoszenie 17 kg nie jest dla każdego. Starszej osobie bym go nie polecił. Młodszej chyba również.
Zalety
  • Wady
  • trwałość
Wady
  • brak

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od s...a o m5 wystawiona 2 lata temu
Dość prymitywne urządzenie, które wymaga stałych aktualizacji oprogramowania. Spełnia swoją rolę, ale nie można powiedzieć, że jest niezawodne.
Zalety
  • moc
  • trwałość
Wady
  • wyposażenie

ocena 3 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od muszalski o m5 wystawiona 2 lata temu
Sprawny robot, spełnia moje oczekiwania.
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od h...k o 528s wystawiona 2 lata temu
OK
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od m...5 o 225s wystawiona 3 lata temu
Ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Konrad o 530 SG wystawiona 3 lata temu
Robota koszącego kupiłem wraz z montażem w autoryzowanym sklepie Stigi, od samego początku robot często się zacinał wyświetlał błąd zderzaka, trzeba było wyłączyć robota i włączyć go ponownie. Sprawę zgłosiłem przyjechał serwis (za co plus dla serwisu Stiga) cos zrobił miało to pomoc może 2 dni było lepiej (robota nie trzeba było resetować 2 x na dzień tylko raz). Znowu przyjechał serwis i wymienił elektroniką (jakąś płytkę podłączoną do płyty głównej robota). Od tego czasu robot pracował już całkiem dobrze zawieszał się raz na tydzień może 2 tygodnie, w końcu zaczynałem się cieszyć i być zadowolony z zakupu robota do momentu jak podczas czyszczenia robota okazało się ze jedno z mocowań górnej obudowy robota jest pęknięte. Zdzwoniłem na serwis Pan poinformował mnie ze ta cześć nie podlega wymianie gwarancyjnej a nowa kosztuje około 400-500zł (nie powiedział ze uszkodziłem ja podczas czyszczenia/podnoszenia robota ale to delikatnie zasugerował). No trudno pomyślałem może ją sam uszkodziłem nie sądziłem ze robot jest tak delikatny. Wziąłem winę na siebie i od tego czasu z robotem obchodziłem się jak z jajkiem. 2 miesiące później przy kolejnym czyszczeniu robota zauważyłem ze inne mocowanie górnej obudowy robota jest uszkodzone (pęknięte) w ten sam sposób jak pierwsze kolejne 500zl w plecy. Podsumowując koszt robota 9000zł minął 1 sezon 2 uchwyty obudowy uszkodzone koszt 1000zł dochodzę do wniosku ze taniej by było zatrudnić ogrodnika z własnym sprzętem który skosi trawnik za 100zl/tydzień x 4 tygodnie x 3-4 miesiące = 1200-1600zł. Zakładając ze robot będzie jeździć 10 lat (9000/10=900zł/rok) + 1000zł/rok na mocowania obudowy = 19000zl (prąd, pewnie bateria po jakim czasie, nóź serwis gwarancyjny i pewnie inne rzeczy) vs ogrodnik 10lat x 1600zł =16000zł
Zalety
  • Jak się sam nie popsuje to kosi trawę całkiem dobrze
Wady
  • Wykonany ze słabej jakości materiałów które nie wytrzymują normalnej eksploatacji, ceny części bardzo drogie dostępne tylko w autoryzowanym serwisie.

ocena 2 na 5 gwiazdek
Opinia od Leszek o m3 wystawiona 3 lata temu
Produkt wydaje się spełniać pokładane w nim nadzieje poza katastrofalnym mocowaniem i kompletnym brakiem dostępu do terminali drutu obwodowego,zarówno '+' jak również '-' na nadajniku.
Zalety
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od klimasklep.pl o G1200
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi