Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
- W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
szerokość koszenia 26 cm |
wysokość koszenia 20-65 mm |
szybkość koszenia 24 m/min |
regulacja wysokości koszenia TAK, płynna (bezstopniowa) |
obszar koszenia - maksymalny 5000 m² |
sterowanie Bluetooth, panel sterowania, WiFi |
źródło danych |
wyświetlacz nie |
akumulator - ilość 1 szt |
akumulator - typ litowo-jonowy (Li-Ion) |
akumulator - napięcie 25,2 V |
270 min |
akumulator - czas ładowania 150 min |
noże tnące - typ wieloelementowe ostrza |
12 szt. |
noże tnące - prędkość 2400 obr/min |
silnik bezszczotkowy |
głośność 57 dB(A) |
korpus tworzywo sztuczne |
nachylenie terenu do 27 °, do 50 % |
sposób zawracania najszybciej: łagodny zwrot |
system powrotu do bazy według GPS |
sensory sensor deszczu, sensor podnoszenia, sensor przechyłu, sensor wykrywania przeszkód |
funkcje autoładowanie, dokaszanie obrzeży, elektroniczna regulacja wysokości koszenia, inteligentne skanowanie trawnika, możliwość dzielenia na strefy, programowanie za pomocą aplikacji przez smartfon / tablet, zegar tygodniowy (programowanie czasu pracy w wybrane dni) |
zabezpieczenia awaryjny wyłącznik bezpieczeństwa |
noże w zestawie 6 szt. |
wyposażenie w zestawie ładowarka, moduł GPS, odbiornik bluetooth, stacja dokująca |
waga 13,4 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Robot koszący Stiga A 5000
Roboty koszące Stiga
Autonomiczne roboty koszące Stiga są wyposażone w technologię 4G, która jest bardziej niezawodna niż tradycyjne fale radiowe i umożliwia stałe połączenie między robotem a jego stacją bazową, dzięki czemu technologia GPS RTK działa prawidłowo. Technologia zastosowana w tych robotach bazuje na przesyłaniu danych między chmurą Stiga a robotem. Niezależnie od wyglądu ogrodu sygnał autonomicznych robotów koszących Stiga jest stabilny i bezpieczny.
Zalety robota koszącego Stiga A 5000
- automatyczne koszenie i ładowanie
- wirtualne wyznaczanie granic - brak przewodów
- połączenie 4G i STIGA Cloud do stałej łączności
- technologia AGS - przewidująca dostępność sygnału GPS
- sterowanie aplikacją poprzez Bluetooth
- pojemność akumulatora 5 Ah
- stacja dokująca
- 6 obrotowych ostrzy ze specjalnego stopu metalu
- idealne wyważenie
- czujniki wykrywania przeszkód, przechyłu, deszczu, podnoszenia
- możliwość zintegrowania robota z asystentem głosowym
- bardzo cicha praca
- w komplecie 4800-godzinny pakiet łącznościowy, który umożliwia pracę i komunikację przez trzy pełne sezony
Robot koszący Stiga A 5000
Robot koszący Stiga A 5000 to nowoczesne urządzenie do precyzyjnej i inteligentnej pielęgnacji dużych ogrodów o powierzchni do 5000 m². Robot zaprojektowano z myślą o najwyższej dokładności. Model A 5000 jest wyposażony w unikatową, opatentowaną przez Stiga technologię aktywnego prowadzenia Active Guidance System (AGS), która przewiduje jakość sygnału GPS o różnych porach dnia zapewniając pracę bez problemów z zasięgiem. Autonomiczny robot Stiga wirtualnie wyznacza strefy koszenia przy pomocy aplikacji, bez używania przewodów. Aby w pełni korzystać ze wszystkich opcji i funkcji kosiarki wymagana jest aplikacja STIGA.GO, która umożliwia kontrolowanie i planowanie pracy kosiarki. Istnieje również możliwość zintegrowania robota z asystentem głosowym aby wydawać polecenia mówione.
Kosiarka Stiga A 5000 napędzana jest bezszczotkowym silnikiem serii ePower zasilany akumulatorem litowo - jonowym o pojemności 5 Ah i średnim czasie pracy 270 min. Czas naładowania akumulatora wynosi około 150 minut. System tnący kosiarki posiada sześć ostrzy wykutych ze specjalnego stopu metalu, przymocowanych do koła wirującego z prędkością 2400 obr./min, zapewniając najwyższą efektywność koszenia. Wysokość koszenia regulowana jest elektrycznie w zakresie 20-65 mm, a szerokość koszenia wynosi 26 cm. Robot wyposażony została w czujniki zapewniające bezpieczeństwo użytkowania. Czujnik podnoszenia wstrzymuje pracę urządzenia przy jego uniesieniu i dodatkowo wyświetlone zostanie powiadomienie w aplikacji, a czujnik przechyłu zadziała w sytuacji kiedy robot przekroczy dopuszczalne nachylenie. Wyróżniającą cechą robota jest funkcja ograniczenia stref koszenia w określonych godzinach. Jest to szczególnie przydatne, gdy organizujesz spotkanie ze znajomymi i nie chcesz aby kosiarka przeszkadzała w świętowaniu. Zaletą urządzenia jest jego cicha praca pozwalająca na koszenie późnym wieczorem. Robot jest sprzedawany w komplecie z 4800-godzinnym pakietem łącznościowym, który umożliwia pracę i komunikację przez trzy pełne sezony.
Aplikacja STIGA.GO
Aplikacja STIGA.GO wykorzystuje łączność Bluetooth, co pozwala na sterowanie funkcjami oraz monitorowanie pracy robota za pośrednictwem smartfona z systemem iOS lub Android. Instalacja i konfiguracja aplikacji jest intuicyjna i dobrze opisana, dzięki czemu można ją przeprowadzić w ciągu kilkunastu do kilkudziesięciu minut. Dzięki aplikacji uzyskujemy dostęp do wielu funkcji i ustawień.
Zastosowanie robota koszącego Stiga A 5000
Zastosowanie robota koszącego Stiga w ogrodzie jest nowoczesnym sposobem pielęgnacji trawnika. Autonomiczna kosiarka w inteligentny sposób wykorzystuje swoje wyposażenie aby kompleksowo skosić trawnik nie zostawiając ani źdźbła nieskoszonej trawy. Kosiarka została zaprojektowana i wykonana w celu automatycznego koszenia trawników o każdej porze dnia i nocy. Model Stiga A 5000 idealnie sprawdzi się w dużych ogrodach do 5000 m². Kiedy kosiarka będzie pracowała, można swój wolny czas poświęcić na wiele ciekawszych zajęć niż koszenie.
Zawartość opakowania
- robot koszący Stiga A 5000
- stacja dokująca
- faktura - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Stiga

- położenie przewodu granicznego
- umiejscowienie stacji dokującej
- zaprogramowanie ścieżki koszenia odpowiedniej do Twojego harmonogramu dnia i umożliwiającej równe cięcie trawy
- przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, czy dana konfiguracja pozwala osiągnąć żądane rezultaty pracy
- zapewnienie wsparcia technicznego po wykonaniu pierwszej konfiguracji (jeśli to konieczne)
Instalacja standardowa | ![]() | Instalacja niestandardowa |
Instalacja o długości nie przekraczającej materiałów dostarczonych przez producenta w zestawie z robotem, do maksymalnie 5 obszarów do wyłączenia z pracy robota (np.: kwietniki, klomby, drzewa, krzewy) i z umiejscowieniem stacji dokującej maksymalnie 5m od żródła zasilania. | Instalacja dłuższa, wymagająca dodatkowych materiałów, przekraczająca 5 obszarów wyłączonych z pracy lub wymagająca prowadzenia zasilania dłuższego niż 5m - wyceniana jest indywidualnie. Ponadto stawy i oczka wodne wymagają dodatkowych, specjalistycznych zabezpieczeń. |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - Platforma Ratalna
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
24 zł0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesiące |
cena tylko | 6 249 zł 260 zł/m-c | 3 749 zł 312 zł/m-c | 0 zł |
- 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
- 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
- 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
- a) zakup konsumencki:
- Gwarancja wydłużona:
- - 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
- Gwarancja standardowa:
- – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzeń SGS60;
- – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
- – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
- – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
- b) zakup komercyjny:
- Gwarancja wydłużona:
- – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
- Gwarancja standardowa:
- - 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
- - 2 lata: roboty koszące;
- - 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
- – 1 rok: pozostałe urządzenia;
- – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
- 4. Gwarancja wydłużona
- Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy, i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
- 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych
Producent silnika Silnik / model Zastosowanie konsumenckie komercyjne STIGA Silniki dwucylindrowe traktory 3 lata 3 lata Pozostałe modele 2 lata 1 rok B&S Vanguard 3 lata 3 lata Commercial Turf Series 2 lata 2 lata Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok 850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok Snow Series Max z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok Pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok Pozostałe modele 2 lata 90 dni Honda GCV / GCVx 2 lata 90 dni GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57 2 lata 1 rok GXV-160/530/660 3 lata 3 lata Pozostałe modele 2 lata 90 dni Kawasaki Wszystkie modele 2 lata 1 rok Inne silnikispalinowe Wszystkie modele 2 lata 90 dni Roboty koszące Silniki napędu kół i noży z przekładniami 2 lata lub 1000**motogodzin 2 lata lub 1000**motogodzin - 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
- 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
- 7. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- 8. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu lub innym dokumentem potwierdzającym zakup, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
- 9. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
- 10. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
- 11. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
- 12. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
- 13. W przypadku naprawy odpłatnej reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
- 14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
- 15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
- a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
- b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
- c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
- d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
- e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
- f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
- g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
- h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje. 16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
- a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
- b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
- c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
- d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
- e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
- 17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługą gwarancyjną.
- 18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
- 19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
- wyposażenie
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- moc
- trwałość
- wyposażenie
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- moc
- trwałość
- wyposażenie
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- moc
- trwałość
- wyposażenie
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- wyposażenie
brak
ocena 4 na 5 gwiazdek
- moc
- trwałość
brak
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
- moc
- trwałość
- wyposażenie
ocena 3 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek