Robot koszący Stiga Autoclip 720 S
Marka: Stiga Linia: Autoclip Model: 720s Typ: Robot
Wys. koszenia: 24-64 mm
Zastosowanie: 4000 m²
Silnik: bezszczotkowy
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Stiga 720s jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty Stiga:

Robot koszący Stiga Autoclip 720 S
do 4000m²


 
Roboty koszące Stiga Autoclip
Lubisz podziwiać spektakularne efekty pracy, zwłaszcza gdy… sam nie musisz jej wykonywać? Doskonale to rozumiemy. Właśnie dlatego stworzyliśmy nasze roboty koszące. Te niewielkie urządzenia w małej formie kryją niesamowite wnętrza. Dzięki zastosowaniu baterii litowo-jonowych cieszą się nawet trzykrotnie dłuższą żywotnością w porównaniu z innymi akumulatorami. Kiedy zaś po długim wysiłku w końcu opadną z sił, same skierują się ku stacji ładującej. Nie musisz nic robić. Autoclip naładuje swoje baterie i wróci do pracy. Samodzielnie oceni również stan Twojego trawnika, dostosowując do niego tempo i intensywność działania. Wbudowane czujniki deszczu pozwolą mu uniknąć nieefektywnego cięcia mokrej trawy – autoclip schowa się na czas ulewy i poczeka na poprawę pogody. Robot koszący to Twój pomocnik. Trwały, sprawdzony oraz niezawodny, wykona każde polecenie i przede wszystkim… będzie Ci wierny. Nie ma szans nawet na niewinny skok w bok, ponieważ to Ty masz zabezpieczający go kod PIN i nie zawahasz się go użyć.
 
  
 
Robot koszący Stiga Autoclip 720 S
Elegancja w wielkim stylu. Ciesz się tym, co najlepsze w świecie narzędzi ogrodowych i poznaj model 720 S. Fascynująca forma najnowszej generacji robotów zapewni nie tylko swobodę i niespotykany dotąd komfort przy pielęgnacji trawnika. To przede wszystkim maszyna, która budzi zachwyt swoim wyglądem, dynamiczną stylistyką obudowy i idealnie zaprojektowanymi elementami wykończenia. Ta kosiarka przemykając cichutko trawiastymi alejami Twojej posesji, uwodzi designem i sprawia, że Twój ogród wygląda piękniej nie tylko ze względu na rośliny, ale także ze względu na to małe dzieło sztuki inżynierii ogrodowej. A co kryje się we wnętrzu kompaktowej osłony? Bogaty pakiet bezpieczeństwa, czujniki ruchu, system wykrywania skoszonej trawy, moduł GPRS oraz możliwość swobodnego programowania robota w wielu strefach koszenia. Sprawdź Autoclip 720 S osobiście, a przekonasz się, że najlepsze dopiero przed Tobą.
 

 
Stiga Autoclip
To robot zaprojektowany i skonstruowany do automatycznego ścinania trawy w ogrodach i na trawnikach przydomowych o dowolnej porze dnia i nocy. Jest mały, kompaktowy, cichy i łatwy do przemieszczania. W zależności od różnych właściwości powierzchni do koszenia, robot może zostać zaprogramowany do wykonywania pracy w większej ilości stref: jednej głównej i w strefach drugorzędnych (w zależności od specyfikacji różnych modeli).
Podczas pracy robot kosi obszar ograniczony przez kabel obwodowy. Gdy robot wykryje kabel obwodowy lub napotka na przeszkodę, zmienia swoją trasę w sposób losowy i ponownie rozpoczyna koszenie w nowym kierunku. W oparciu o swoją zasadę działania "losowo" robot automatycznie kosi cały odgraniczony obszar trawnika.
Robot jest w stanie rozpoznać obecność wyższej i/lub bardziej gęstej trawy na obszarze ogrodu i uruchomić automatycznie, jeżeli uzna za konieczne, ruch spiralny w celu lepszego wykończenia ścinania trawnika. Ruch spiralny może być aktywowany również przez operatora poprzez naciśnięcie polecenia "ENTER" podczas gdy robot wykonuje ścinanie. To jaką powierzchnię trawnika robot może skosić jest uzależnione od wielu czynników:
  • modelu robota i rodzaju zainstalowanych akumulatorów
  • charakterystyki obszaru (nieregularne obwody, niejednorodna powierzchnia, podzielone obszary itp.)
  • charakterystyki trawnika (rodzaj i wysokość trawy, wilgotność itp.)
  • stanu ostrza tnącego (o skutecznym poziomie naostrzenia, nagromadzenia resztek trawy i kamienia osadowego, itp.)
 
Baterie litowo-jonowe
 
Ciesz się znacznie dłuższą żywotnością w porównaniu z innymi akumulatorami.
Odbiornik Bluetooth
 
Odbiornik Bluetooth umożliwia szybką aktualizację oprogramowania z urządzenia użytkownika do robota bez konieczności podłączania przewodów. Umożliwia też sterowanie robotem za pomocą pilota.
Czujnik deszczu
 
Koszenie w suche dni daje najlepsze rezultaty, więc wbudowany czujnik deszczu informuje robota o opadach deszczu, dzięki czemu urządzenie może powrócić do stacji dokującej i poczekać, aż przestanie padać. Czujnik deszczu można tymczasowo wyłączyć, dezaktywować lub dostroić do lokalnych warunków pogodowych.
Czujnik podniesienia
 
Jeśli robot zostanie podniesiony z podłoża, po odebraniu sygnału z czujnika podniesienia (w uchwycie lub w kołach) nóż zatrzyma się w ciągu około 3 sekund.
Czujnik wykrywający skoszoną trawę
 
Dzięki wbudowanym czujnikom robot rozpoznaje skoszone trawniki. Po wykryciu skoszonego trawnika robot wraca do stacji dokującej i czeka na następny cykl roboczy.
Osłona stacji dokującej - OPCJONALNIE W MODELU 720
 
Autoclip jest dostarczany z osłoną stacji dokującej, chroniąca przed deszczem i promieniowaniem słonecznym podczas postoju i ładowania.
Blokada PIN
 
Gwarancja posłuszeństwa Twojego robota, ale także zabezpieczenie przed użyciem przez osoby niepowołane.
Powrót do ładowania
 
Autoclip odnajduje drogę powrotną do stacji dokującej bez użycia dodatkowych przewodów prowadzących. Zamiast tego, znajduje najkrótszą drogę wzdłuż przewodu ograniczającego. W celu uniknięcia przemieszczania się po terenie można zaprogramować robota, aby odbijał się lub podążał wzdłuż przewodu.
Silniki bezszczotkowe
 
Silniki bezszczotkowe nie tylko mają dłuższy okres eksploatacji i mniejsze wymagania serwisowe niż zwykłe silniki, odznaczają się również niższym poziomem hałasu i mniejszym zużyciem energii.
System koszenia spiralnego
 
Losowy i spiralny system ciecia dla jeszcze większej efektywności koszenia. Robot automatycznie dobiera tryb koszenia w zależności od wysokości trawy i obciążenia.
System wykrywania przeszkód przez koła - BRAK W MODELU 720
 
Jeśli Autoclip uderzy w drzewo lub krzew zostanie to odnotowane przez czujniki w kołach i spowoduje odcięcie napędu kół. Jest to sygnał dla robota, aby się odwrócił i przemieścił w innym kierunku.
System wykrywania przeszkód przez obudowę
 
Jeśli Autoclip uderzy w drzewo lub krzew, przesunięcie obudowy zostanie odnotowane przez czujniki, po czym robot wycofa się, odwróci i pojedzie w innym kierunku.


 
Instalacja Stiga Autoclip
Instalacja robotów koszących Stiga Autoclip jest całkiem łatwym procesem. Wystarczy odpowiednio umieścić stację dokującą, następnie otoczyć skoszony obszar przewodem granicznym, mocując go do trawnika za pomocą specjalnych szpilek. Ostatnim krokiem jest już tylko ustawienie harmonogramu koszenia i gotowe. Wszystkie te czynności są szczegółowo opisane w instrukcji obsługi. Nie są przy tym wymagane żadne specjalne umiejętności, jednak dla wygody, gdy ogród jest skomplikowany nasi instalatorzy z przyjemnością wykonają instalację. Jeżeli w ogrodzie wykonywana jest coroczna wertykulacja trawnika, instalacja może być zagłębiona w gruncie do 5cm. Zabezpiecza to w znacznym stopniu instalację przed przypadkowym uszkodzeniem. Zagłębienie przewodu w gruncie wykonywane jest przez naszych instalatorów za pomocą specjalnej maszyny, która w niemal bezinwazyjny sposób otoczy przewodem cały ogród.
 
 Zawartość opakowania
  • robot koszący Stiga
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim

Możemy zainstalować i skonfigurować robota dla Ciebie.
Jako Autoryzowany Dystrybutor możemy wykonać instalację i konfigurację robota dla Ciebie. Instalacja obejmuje:
  • położenie przewodu granicznego
  • umiejscowienie stacji dokującej
  • zaprogramowanie ścieżki koszenia odpowiedniej do Twojego harmonogramu dnia i umożliwiającej równe cięcie trawy
  • przeprowadzenie testów w celu upewnienia się, czy dana konfiguracja pozwala osiągnąć żądane rezultaty pracy
  • zapewnienie wsparcia technicznego po wykonaniu pierwszej konfiguracji (jeśli to konieczne)
Instalacja
standardowa
Instalacja
niestandardowa
Instalacja o długości nie przekraczającej materiałów dostarczonych przez producenta w zestawie z robotem, do maksymalnie 5 obszarów do wyłączenia z pracy robota (np.: kwietniki, klomby, drzewa, krzewy) i z umiejscowieniem stacji dokującej maksymalnie 5m od żródła zasilania.Instalacja dłuższa, wymagająca dodatkowych materiałów, przekraczająca 5 obszarów wyłączonych z pracy lub wymagająca prowadzenia zasilania dłuższego niż 5m - wyceniana jest indywidualnie. Ponadto stawy i oczka wodne wymagają dodatkowych, specjalistycznych zabezpieczeń.
Uwaga1: Dojazd w obrębie 50km od naszej siedziby w Szczecinie do miejsca instalacji - jest darmowy. Poza tym obszarem należy doliczyć koszt dojazdu w wysokości 5zł brutto za każdy kilometr odległości.
Uwaga2: Instalację testową zawsze wykonujemy układając przewód ograniczający na powierzchni ziemi. Pozwala to na szybką korektę i/lub zmianę instalacji w razie niepoprawnej pracy robota, niedokaszania krawędzi lub chęć zmiany jego pracy przez Klienta. Dopiero po okresie testowym na życzenie Klienta możemy wkopać przewód ograniczający w głąb ziemi. Jest to usługa dodatkowo płatna i nie jest wymagana - z czasem przewód samoczynnie będzie chował się pod powierzchnię ziemi.
Dane techniczne Stiga 720s
produkt
markaStiga
liniaAutoclip
model720s
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Stiga 720s
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o Stiga 720s (31.05.2017)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Stiga 720s
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
()

Treść gwarancji
2020
  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu (materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki:
  • Gwarancja wydłużona:
  • - 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzeń SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup komercyjny:
  • Gwarancja wydłużona:
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa:
  • - 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • - 2 lata: roboty koszące;
  • - 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • 4. Gwarancja wydłużona
  • Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy, i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych
    Producent silnika Silnik / model Zastosowanie
    konsumenckie komercyjne
    STIGA Silniki dwucylindrowe traktory 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 1 rok
    B&S Vanguard 3 lata 3 lata
    Commercial Turf Series 2 lata 2 lata
    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore 2 lata 1 rok
    Snow Series Max z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe silniki z tuleją żeliwną 2 lata 1 rok
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Honda GCV / GCVx 2 lata 90 dni
    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57 2 lata 1 rok
    GXV-160/530/660 3 lata 3 lata
    Pozostałe modele 2 lata 90 dni
    Kawasaki Wszystkie modele 2 lata 1 rok
    Inne silnikispalinowe Wszystkie modele 2 lata 90 dni
    Roboty koszące Silniki napędu kół i noży z przekładniami 2 lata lub 1000**motogodzin 2 lata lub 1000**motogodzin
  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • 7. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 8. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie reklamacji i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu lub innym dokumentem potwierdzającym zakup, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności.
  • 9. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 10. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 11. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 12. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne) są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 13. W przypadku naprawy odpłatnej reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar, itd.
  • 15. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją,
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje. 16. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 17. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługą gwarancyjną.
  • 18. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno- konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 19. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy Stiga 720s jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST