Sprawd¼: Kuchenne ETA
Sprawd¼: Wszystkie Kuchenne
marka |
model |
grupa produktów NST |
¼ród³o danych |
moc silnika 700W
|
pobór mocy w trybie czuwania < 1,00 W
|
pojemno¶æ misy 4,5 l
|
wymiary 390 x 280 x 350 mm
|
waga 7,7 kg
|
kolor bia³y
|
funkcje mielenie, ugniatanie, mieszanie, ubijanie |
regulacja obrotów manualna, p³ynna
|
model ETA002390000 |
¼ród³o danych |
(robot planetarny model: ETA002390000 bia³y)
- Moc 700W
- Cicha praca
- Mocny silnik ze stabilizatorem obrotów zapewnia wysok± moc przy du¿ym obci±¿eniu
- Mo¿liwo¶æ mycia w zmywarce
- Regulacja prêdko¶ci obrotowej
- Schowek na przewód
- Stopy antypo¶lizgowe
- Bezpieczny system opuszczania ramienia
- Wykonane z ¿elaza zêbatki zapewniaj± d³ug± ¿ywotno¶æ
- Du¿a misa ze stali nierdzewnej o pojemno¶ci 4,5 l
- Bardzo szybki monta¿, ³atwa obs³uga i ³atwa konserwacja
- Nowoczesny i stylowy wygl±d
- hak do ugniatania ciasta,
- koñcówka do miksowania i ubijania,
- maszynka do mielenia miêsa (w zestawie 3 sitka),
- misa ze stali nierdzewnej o pojemno¶ci 4,5l,
- ramiê zabezpieczone przed przypadkowym opuszczeniem,
- wykonane z ¿elaza zêbatki zapewniaj±ce d³ug± ¿ywotno¶æ,
- podstawa wyposa¿ona zosta³a w przyssawki gwarantuj±ce stabilno¶æ
- wykrojnik do Trenette (makaron o szeroko¶ci 1,5 mm)
- wykrojnik do Tagliatelle (makaron o szeroko¶ci 7 mm)
- wykrojnik do Lasagne (idealnie zwalcowane ciasto, makaron o szeroko¶ci do 15 cm)
- szatkownica z czterema tarkami
- maszynka do mielenia maku
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
produkt niedostêpny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata): 0 z³
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 59 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 39 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- 1. Niniejsza gwarancja dotyczy produktów produkowanych pod mark± ETA, zakupionych w sklepach na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- 2. Sprzêt przeznaczony jest do eksploatacji wy³±cznie w warunkach indywidualnego gospodarstwa domowego pod rygorem utraty gwarancji. U¿ytkowanie sprzêtu winno odbywaæ siê zgodnie z instrukcj± obs³ugi.
- 3. Karta gwarancyjna jest wa¿na tylko z dowodem zakupu – faktura lub paragon z kasy fiskalnej.
- 4. Okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce od daty zakupu produktu.
- 5. Naprawy gwarancyjne odbywaj± siê na koszt Gwaranta we wskazanym przez Gwaranta Autoryzowanym Zak³adzie Serwisowym.
- 6. Gwarancj± objête s± wady produktu spowodowane wadliwymi czê¶ciami i/lub defektami produkcyjnymi.
- 7. Autoryzowany Zak³ad Serwisowy mo¿e odmówiæ naprawy gwarancyjnej je¶li Karta Gwarancyjna nosiæ bêdzie widoczne ¶lady przeróbek, je¿eli numery produktów oka¿± siê inne ni¿ wpisane w karcie gwarancyjnej a tak¿e je¶li numer dokumentu zakupu oraz data zakupu na dokumencie ró¿ni± siê z danymi na Karcie Gwarancyjnej.
- 8. Usterki ujawnione w okresie gwarancji bêd± usuniête przez Autoryzowany Zak³ad Serwisowy w terminie 14 dni roboczych od daty przyjêcia produktu do naprawy przez zak³ad serwisowy, termin ten mo¿e byæ przed³u¿ony do 21 dni roboczych w przypadku konieczno¶ci sprowadzenia czê¶ci zamiennych z zagranicy.
- 9. Gwarancj± nie s± objête:
- - zu¿ycie towaru przekraczaj±ce zakres zwyk³ego u¿ywania przez indywidualnego odbiorcê koñcowego (zw³aszcza je¿eli by³ wykorzystywany do profesjonalnej lub innej czynno¶ci zarobkowej)
- - naprawy wykonane przez osoby nieupowa¿nione
- - uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnêtrznymi (w tym: wy³adowaniami atmosferycznymi, przepiêciami sieci elektrycznej, ¶rodkami chemicznymi, czynnika mi termicznymi) i dzia³aniem osób trzecich
- - uszkodzenia powsta³e w wyniku pod³±czenia urz±dzenia do niew³a¶ciwej instalacji wspó³pracuj±cej z produktem
- - produkty nie posiadaj±ce wype³nionej przez Sprzedawcê Karty Gwarancyjnej
- - produkty z naruszon± plomb± gwarancyjn± lub wyra¼nymi oznakami ingerencji przez osoby trzecie (nie bêd±ce Autoryzowanym Zak³adem Serwisowym lub nie dzia³aj±ce w jego imieniu i nie bêd±ce przez niego upowa¿nionymi)
- - uszkodzenia powsta³e wskutek niew³a¶ciwej konserwacji urz±dzenia
- - uszkodzenia powsta³e w wyniku zdarzeñ losowych (np. powód¼, po¿ar, klêski ¿ywio³owe, wojna, zamieszki, inne nieprzewidziane okoliczno¶ci)
- 10. Je¿eli Autoryzowany Zak³ad Serwisowy stwierdzi, i¿ przyczyn± awarii urz±dzenia s± przypadki wymienione w pkt. 9 lub nie stwierdzi ¿adnego uszkodzenia, koszty serwisu oraz ca³kowite koszty transportu urz±dzenia pokrywa nabywca.
- 11. W wypadku wyst±pienia wypadków wymienionych w pkt. 9 Autoryzowany Zak³ad Serwisowy wyceni naprawê urz±dzenia i na ¿yczenie klienta mo¿e dokonaæ naprawy odp³atnej. Uszkodzenia urz±dzenia powsta³e w wyniku wypadków opisanych w pkt. 9 powoduj± utratê gwarancji.
- 12. Wszelkie wadliwe produkty lub ich czê¶ci, które zosta³y w ramach naprawy gwarancyjnej wymienione na nowe, staj± siê w³asno¶ci± Gwaranta.
- 13. W wypadku gdy naprawa urz±dzenia jest niemo¿liwa lub spowodowa³aby przekroczenie terminów okre¶lonych w pkt. 8, a tak¿e kiedy naprawa wi±za³aby siê z poniesieniem przez Gwaranta kosztów niewspó³miernych do warto¶ci urz±dzenia Gwarant mo¿e wymieniæ Klientowi urz±dzenie na nowe o takich samych lub wy¿szych parametrach. W razie niedostarczenia urz±dzenia w komplecie Gwarant mo¿e wymieniæ jedynie zwrócone czê¶ci urz±dzenia lub dokonaæ zwrotu zap³aconej ceny jednak wówczas jest upowa¿niony do odjêcia kosztu czê¶ci zu¿ytych lub nie dostarczonych przez u¿ytkownika wraz z reklamowanym urz±dzeniem.
- 14. Okres gwarancji przed³u¿a siê o czas przebywania urz±dzenia w Autoryzowanym Zak³adzie Serwisowym.
- 15. W wypadku utraty karty gwarancyjnej nie wydaje siê jej duplikatu.
- 16. Producent mo¿e uchyliæ siê od dotrzymania terminowo¶ci us³ugi gwarancyjnej gdy zaistniej± zak³ócenia w dzia³alno¶ci rmy spowodowane nieprzewidywalnymi okoliczno¶ciami (tj. niepokoje spo³eczne, klêski ¿ywio³owe, ograniczenia importowe itp).
- 17. Gwarancja nie wyklucza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw konsumenta wynikaj±cych z niezgodno¶ci towaru z umow± sprzeda¿y.
- 18. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami maj± zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?