Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Roboty sprzątające Neebo
Sprawdź: Wszystkie Roboty sprzątające
W zestawie taniej
mopowanienawigacja żyroskopowa
mopowanienawigacja żyroskopowa
mopowanienawigacja laserowa
mopowanienawigacja laserowa
mopowanienawigacja laserowa | odkurzacz samochodowy
mopowanienawigacja laserowa i optyczna
typ mopujący, odkurzający |
logiczny |
brzegowe, pełne |
wirtualne ściany |
szczotka główna standardowa |
szczotka boczna dwie |
wysokość przeszkód do 1,5 mm |
wbudowany wyświetlacz nie |
stacja do odsysania kurzu nie |
głosowe, pilot, programator pracy, WiFi |
czujniki czujnik kolizji, czujnik ładowania, czujnik upadku, żyroskop |
funkcje automatyczny powrót do bazy, niezależne zbiorniki na kurz i na wodę |
filtry gąbkowy, HEPA |
pojemność baterii 2600 mAh |
napięcie znamionowe 14,8 V |
czas pełnego ładowania 240 min |
maks. czas pracy 130 min |
150-180 m² |
pojemność zbiornika na kurz robota 600 ml |
pojemność zbiornika na wodę robota 350 ml |
maks. czas mopowania 130 min |
ciśnienie statyczne 2000 Pa |
poziom głośności 55 dB |
kolor szary |
stacja ładująca tak |
źródło danych |
podstawka do stacji ładującej nie |
kabel zasilający tak |
filtry hepa w zestawie 2 szt. |
przystawka do mopowania TAK, ze zintegrowanym zbiornikiem na wodę |
ściereczki do mopowania w zestawie 2 szt. |
ściereczki do mopowania w zestawie (jednorazowe) brak |
kapsułki do zbiornika na wodę w zestawie brak |
szczotki główne w zestawie 1 szt. |
szczotki boczne w zestawie 4 szt. |
szczoteczka do czyszczenia tak |
szerokość 33,0 cm |
głębokość 33,0 cm |
wysokość 7,5 cm |
waga 3 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Robot sprzątający Neebo Grey+
Marka Neebo
Neebo oferuje szeroki wybór urządzeń czyszczących, takich jak odkurzacze i roboty elektryczne do mycia podłóg lub powierzchni szklanych, które wykonują prace domowe równie dobrze jak ludzie, a czasami nawet lepiej. Firma w swojej wizji dąży do tego, by człowiek oszczędzał swój cenny czas ułatwiający wykonywanie żmudnych obowiązków domowych. Roboty sprzątające marki Neebo wyróżnia wysokiej klasy technologia czyszczenia, bardziej przyjazny design dla użytkownika i niezwykła wytrzymałość urządzeń na lata.
Zalety i funkcje robota sprzątającego Neebo Grey+
- 2 w 1: odkurzanie i mopowanie
- mapowanie powierzchni
- funkcja harmonogramu pracy
- wydajna bateria
- podwójna siła ssania
- silnik bezszczotkowy
- cichy
- wysokość 7,5cm
- duży pojemnik na wodę
- sterowany głosem, aplikacją lub pilotem
- wydajne sprzątanie
- doceniony w rankingach PC World i Onet Tech Awards
Robot sprzątający Neebo Grey+
Neebo Grey+ to robot hybrydowy 2w1, który oprócz odkurzania może również pracować w trybie mopowania, by zapewnić kompleksowe sprzątanie całego domu. Żyroskopowa nawigacja powoduje, że robot samodzielnie odnajduję się w przestrzeni, może szybko znaleźć stację dokującą i naładować się bez konieczności ingerencji użytkownika, a dzięki czujnikom nie ma ryzyka upadku robota np. ze schodów. Robot po domu jeździ planowo, co zapewnia doskonałe sprzątanie w każdym cyklu. Urządzenie delikatnie podjeżdża do przeszkody nie powodując uszkodzenia mebli poprzez ich obicie. Neebo Grey+ został skonstruowany w oparciu o najlepsze komponenty, a jego mechanizm kół jest zdecydowanie bardziej trwały w porównaniu do innych robotów, co bezpośrednio wpływa na jego efektywne sprzątanie.
Robot Neebo Grey+ może sprzątać codziennie, by nie dopuścić do osiadania mikrokurzu w mieszkaniu. Poprzez funkcję harmonogramu wystarczy ustawić tryb codziennej pracy w dowolnych godzinach. Ze względu na bardzo cichą pracę urządzenia, która nie przekracza 55db robot może również sprzątać w porze nocnej. Przeznaczony jest szczególnie dla rodziców małych dzieci lub posiadaczy zwierząt, ponieważ jest wstanie poradzić sobie z mocno zabrudzoną powierzchnią od resztek jedzenia, takich jak ziarna fasoli czy chrupki, a także bez problemu wyczyści dywan z sierści kota lub psa. Czyści powierzchnię regularnie, a jedno napełnienie dużego pojemnika na wodę wystarcza aż na 3 codzienne sprzątania z mopem. Obsługa robota jest bardo prosta i intuicyjna, można nim sterować za pomocą głosu, aplikacji IOS czy na ANDROID lub przy użyciu pilota.
Przykładowe zastosowanie oraz zdobyte wyróżnienia
Robot sprzatający Neebo Grey+ przeznaczony jest zarówno do odkurzania, jak i mopowania powierzchni mieszkań i domów. Ze względu na czujniki zabezpieczające przed upadkiem może być także używany mieszkań/domów posiadających schody i piętra. Dzięki regularnemu trybowi pracy robot posprząta do 98% mieszkalnej powierzchni, a przez to, że jest o 2cm niższy od innych robotów może również czyścić podłogę pod meblami i gzymsami. Neebo Grey+ za swoją ciekawą konstrukcję i bycie robotem 2w1 został doceniony w rankingach PC World i Onet Tech Awards.
Zawartość opakowania
- robot sprzątający 2w1 Neebo Grey+
- pilot z wyświetlaczem
- szczotka główna - 1 szt.
- szczotka boczna - 4 szt.
- ściereczka do mopowania - 2 szt.
- szczoteczka do czyszczenia - 1 szt.
- filtr HEPA - 2 szt.
- filtr podstawowy - 1 szt.
- taśma magnetyczna - 1 szt.
- stacja dokująca
- ładowarka
- pojemnik na wodę (przystawka do mopowania) - 350 ml
- pojemnik na kurz - 600 ml
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi w języku polskim
- karta gwarancyjna Neebo
- firma: 1 rok gwarancji
- konsument: 2 lata gwarancji
25 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
49 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Gwarant wraz z producentem gwarantuje, że zakupione urządzenie jest wolne od wad fizycznych, zobowiązując się jednocześnie – w razie ujawnienia takich wad w okresie gwarancyjnym i w zakresie określonym niniejszym dokumentem – do ich usunięcia w sposób uzależniony od właściwości wady. Dystrybutor prowadzi na terenie Polski, we Wrocławiu, centrum napraw serwisowych – gwarancyjnych i pogwarancyjnych (odpłatnych).
- Wszelkie aktualne informacje na temat działań gwarancyjnych i serwisowych Dystrybutora, Nabywca może znaleźć w zakładce „Gwarancja” na stronie internetowej Mamibot.
- Dystrybutor marki Mamibot zastrzega sobie prawo do uaktualnień, zmian zapisów co do procedury obsługi serwisowej, sposobu i kosztów realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Każdy Nabywca zobowiązany jest to stosowania się do wytycznych prezentowanych na stronie www Dystrybutora.
- Ujawniona wada zostanie usunięta na koszt gwaranta w ciągu maksymalnie 21 dni od daty dotarcia do autoryzowanego punktu serwisowego produktów. Po skutecznej naprawie Klient otrzymuje naprawiony produkt wraz z dokumentem serwisowym z wyszczególnieniem zgłoszonej usterki i zakresu wykonanych prac naprawczych/serwisowych.
- W wyjątkowych przypadkach konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta termin naprawy może zostać wydłużony do 40 dni. Bądź we wskazanych przypadkach, po ocenie serwisu, Klient otrzyma nowe urządzenie dla tego samego bądź równorzędnego modelu.
- Okres gwarancji dla użytkownika wynosi 24 miesiące od daty zakupu dla wszystkich produktów. Okres gwarancji na baterie wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. W przypadku zakupu jako przedsiębiorca – okres gwarancji na produkt I baterie zostaje skrócony o połowę.
- Sprzęt przeznaczony jest do używania wyłącznie w warunkach gospodarstwa domowego, w pomieszczeniach wewnątrz domu, biura.
- Gwarancja nie obejmuje:
- a) uszkodzeń powstałych na skutek używania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi,
- b) uszkodzeń mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
- c) uszkodzeń spowodowanych działaniem siły zewnętrznej, np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferycznego, powodzi,
- d) napraw i modyfikacji dokonanych przez firmy lub osoby nie posiadające autoryzacji producenta lub Dystrybutora
- e) części z natury łatwo zużywalnych, takich jak: szczotki boczne, szczotki główne, wszelkie filtry, akcesoria dodatkowe, ściereczki, szmatki czyszczące
- f) instalacji, konserwacji, przeglądów, czyszczenia, odblokowania, usunięcia zanieczyszczeń oraz instruktażu,
- g) przypadków, w których nie stwierdzono wady produktu w trakcie wizyty w serwisie.
- Klientowi przysługuje wymiana sprzętu na nowy, jeżeli po wykonaniu w okresie gwarancji trzech napraw nadal występują w nim wady. Przez naprawę rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady. Pojęcie naprawy nie obejmuje: instalacji,instruktażu, konserwacji sprzętu, poprawy połączeń mechanicznych lub elektrycznych, korekty ustawień elementów składowych urządzenia.
- Wymiany sprzętu dokonuje autoryzowany serwis Mamibot prowadzony przez Dystrybutora we Wrocławiu lub jeśli jest to niemożliwe, autoryzowana placówka sprzedaży detalicznej, w której sprzęt został zakupiony (wymiana lub zwrot gotówki).
- Zwracany sprzęt musi być kompletny – zapakowany w oryginalne pudełko i wszystkie akcesoria i dodatki oraz dokumenty (dokument zakupu, karta gwarancyjna), bez uszkodzeń mechanicznych. Niespełnienie tych warunków może spowodować nieuznanie gwarancji.
- Mamibot Manufacturing jak i jego dystrybutor na Polskę nie ponosi żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania urządzenia (niezgodnego z jego przeznaczeniem) lub w wyniku napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione.
- Powyższa gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z tytułu niezgodności towaru z umową. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terytorium Polski.Warunkiem dokonania naprawy lub wymiany urządzenia w ramach gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu z wpisaną czytelnie datą sprzedaży, potwierdzoną pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
- Zwrot do serwisu robota zakupionego bezpośrednio na stronie www Dystrybutora nie wymaga okazania opieczętowanej i podpisanej karty gwarancyjnej, o ile zostanie przedstawiony dowód zakupu.
- Zwrot do serwisu robota zakupionego w każdym innym miejscu – sklep detaliczny lub internetowy innego Sprzedawcy/Resellera, winien być uzupełniony, poza dokumentem zakupu, również o kartę gwarancyjną lub jej kopię z pełnymi danymi i pieczątką Sprzedawcy.
- Uwaga: Uszkodzenie lub usunięcie numeru seryjnego lub numeru EAN bądź tabliczki znamionowej z urządzenia może spowodować nieuznanie gwarancji. Do skorzystania z pomocy serwisu konieczne/niezbędne jest posiadanie dowodu zakupu. Należy przygotować i podać następujące dane znajdujące się na tabliczce znamionowej: Model (MOD.), Numer seryjny (S.N.), oraz datę i miejsce zakupu.
ocena 3 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 2 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?