Marka: Sencor Model: SVC7020BK Typ: Robot
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Sencor SVC7020BK jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Roboty sprzątające Sencor
Sprawdź: Wszystkie Roboty sprzątające
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Sencor. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Opinie
4.3  /  5
24 opinie modelu
75 wszystkich opinii
5
11 (27 wszystkich)
4
11 (38 wszystkich)
3
1 (5 wszystkich)
2
0 (3 wszystkich)
1
1 (2 wszystkich)
Opinia od Klient o SVC9031RD wystawiona 3 lata temu
Mam od ok. 2 miesięcy, sprawuje się świetnie, odkurza dokładnie, posiadam psa, odkurzacz świetnie zbiera wszystkie kłaczki, pracuje ok 2 godzin, gdy wciągnie coś za dużego przestaje pracować i sygnalizuje dźwiękowo, wraca samodzielnie do ładowarki. Wady, dość głośny, zdarza mu się wejść gdzieś gdzie nie trzeba i później nie może wyjść.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od MaMa o SVC9031BK wystawiona 4 lata temu
Polecam
Zalety
  • cicha praca
  • duże kółka
  • głośność pracy
  • harmonogram na cały tydzień
  • jakość
  • łagodnie obchodzi się z meblami
  • moc
  • pilot i stacja dokująca na wyposażeniu
  • relatywnie tani
  • trwałe szczotki
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Sabina o SVC7020BK wystawiona 4 lata temu
??
Zalety
  • cicha praca
  • długość kabla
  • dobrze zbiera kurz i brud
  • estetyczny
  • głośność pracy
  • jakość
  • moc
  • wyposażenie
Wady
  • wypadają szczotki rotacyjne

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od zbig o SVC7020VT wystawiona 4 lata temu
Super radzie sobie z omijaniem przeszkód.

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Magda o SVC7020VT wystawiona 4 lata temu
Polecam spełnił moje oczekiwania

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Wualaaaaa o SVC7020VT wystawiona 4 lata temu
bardzo fajny robot sprzątający. stosunek ceny do jakości - rewelacja.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Ewa o SVC9031BK wystawiona 4 lata temu
super wygodny sprzęt

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Malwina o SVC7020BK wystawiona 4 lata temu
Nie wierzyłam dopóki nie doświadczyłam skuteczności odkurzacza we własnym domu! Dla osób które nie lubią odkurzać okazał się wybawieniem. Dobrze zbiera kurz, jest w miarę cichy, czasem się blokuje na progu i trzeba mu pomoc, szczotki rotacyjne dobrze trzymają, wypadły tylko raz jak odkurzacz wjechał na nici które sie owinęly wokół szczotek. Przed włączeniem odkurzacza warto sprawdzić podłogę i ogarnąć z rzeczy które mogłyby utrudnić mu prace. Odkurzacz rewelacja! Gorąco polecam!
Zalety
  • długość kabla
  • dobrze zbiera kurz i brud
  • estetyczny
  • głośność pracy
  • jakość
  • jakość wykonania
  • moc
  • niska cena
  • słaby akumulator
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Ania o SVC7020VT wystawiona 4 lata temu
Polecam, jest bardzo wygodny w użytkowaniu i oszczędza czas.
Zalety
  • długość kabla
  • głośność pracy
  • jakość
  • jakość wykonania
  • moc
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od DorotaZ o SVC7020BK wystawiona 4 lata temu
Polecam

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Dane
produkt
stan
nowy
marka
robot sprzątający
typ
mopujący, odkurzający
szczotka główna
standardowa
szczotka boczna
dwie
wysokość przeszkód
do 10 mm
stacja do odsysania kurzu
nie
panel sterowania
czujniki
czujnik kolizji, czujnik ścian, czujnik upadku
wskaźniki
wskaźnik ładowania, wskaźnik stanu akumulatora
typ baterii
niklowo-metalowo-wodorkowa (Ni-MH)
pojemność baterii
800 mAh
czas pełnego ładowania
240 min
maks. czas pracy
50 min
pojemność zbiornika na kurz robota
180 ml
kolor
czarny
robot sprzątający - wyposażenie
stacja ładująca
nie
podstawka do stacji ładującej
nie
źródło danych
kabel zasilający
tak
filtry hepa w zestawie
brak
przystawka do mopowania
NIE
ściereczki do mopowania w zestawie
3 szt.
kapsułki do zbiornika na wodę w zestawie
brak
szczotki główne w zestawie
brak
szczotki boczne w zestawie
2 szt.
szczoteczka do czyszczenia
nie
elektryczne
napięcie
100 - 240 V
częstotliwość
50 - 60 Hz
pobór mocy
25 W
fizyczne
szerokość
27,0 cm
głębokość
27,0 cm
wysokość
7,8 cm
waga
1,5 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Robot sprzątający Sencor SVC 7020BK
2w1 - odkurzanie i mopowanie
 
 
Robot sprzątający Sencor SVC 7020BK
Sencor SVC 7020BK to robot sprzątający posiadający dwie obrotowe szczotki Idealnie sprawdza się do czyszczenia dywanów, paneli, parkietów, posadzek, itp. Odkurzacz oferuje wysoką kulturę pracy. Sencor SVC 7020 BK posiada przedni czujnik antykolizyjny oraz czujniki upadku, zapobiegające upadkowi ze schodów. Odkurzacz jest wyposażony w akumulator o pojemności 800 mAh, którego naładowanie do pełna trwa ok. 4h, co starcza na 50 min ciągłego odkurzania. Sencor SVC 7020BK potrafi pokonywać przeszkody o wysokości do 1 cm, dzięki czemu podczas sprzątania nie będzie miał problemów z pokonywaniem progów. Odkurzacz posiada pojemnik na kurz o pojemności 0,18 l.
 
Zalety robota sprzątającego Sencor SVC 7020-BK
  • efektywne sprzątanie dzięki różnym sposobom poruszania się podczas odkurzania
  • czujnik antykolizyjny
  • czujnik upadku
  • pokonuje przeszkody do 1 cm wysokości
  • łatwe w czyszczeniu i zdejmowalne kółka
  • automatyczne wyłączenie przy zablokowaniu się kółek
 
Funkcje odkurzacza automatycznego Sencor SVC 7020B
Robot sprzątający Sencor SVC 7020B jest przeznaczony przede wszystkim do odkurzania drewnianych, laminatowych lub winylowych podłóg, wykładzin z PCV, płytek itp. Na spodzie urządzenia znajdują się specjalny uchwyt, który w połączeniu ze znajdującą w zestawie ściereczką sprawia, że robot oprócz odkurzania ma również możliwość mopowania podłogi. Kółka robota są zdejmowalne i łatwe w czyszczeniu, a w przypadku ich zablokowania urządzenie ulegnie automatycznemu wyłączeniu, aby zapobiec ewentualnemu uszkodzeniu elementów. Podczas sprzątania robot wykorzystuje cyklicznie 3 różne tryby automatycznych ruchów, co zapewnia wysokiej jakości sprzątanie całej powierzchni podłogowej:
  • losowy (urządzenie przemieszcza się w przypadkowym kierunku)
  • spiralny (urządzenie przemieszcza się po torze spiralnym)
  • wzdłuż ścian (urządzenie przemieszcza się wzdłuż ścian)
 
Zawartość opakowania
  • robot sprzątający Sencor SVC 7020BK w kolorze czarnym
  • dwie szczotki boczne
  • szczotka główna
  • filtr przeciwpyłowy
  • adapter sieciowy
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • papierowa instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Sencor
 
Akcesoria
Do pobrania
Sencor SVC7020BK - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
  • 1. Produkt objęty jest 24– miesięczną gwarancją, począwszy od daty zakupu przez klienta.
  • 2. Gwarancja jest ograniczona tylko do przedstawionych dalej warunków.
  • 3. Gwarancja obejmuje tylko produkty zakupione w Polsce i jest ważna tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
  • 4. Gwarancja obejmuje tylko produkty funkcjonujące w warunkach gospodarstwa domowego (nie dotyczy produktów oznaczonych jako „Professional”).
  • 5. Zgłoszenia gwarancyjnego można dokonać w autoryzowanej sieci serwisowej lub w sklepie, gdzie produkt został nabyty.
  • 6. Użytkownik jest zobowiązany zgłosić usterkę niezwłocznie po jej wykryciu, a najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania okresu gwarancyjnego.
  • 7. Użytkownik jest zobowiązany do przedstawienia i udokumentowania usterki.
  • 8. Tylko kompletne i czyste produkty (zgodnie ze standardami higienicznymi) będą przyjmowane do naprawy.
  • 9. Usterki będą usuwane przez autoryzowany punkt serwisowy w możliwie krótkim terminie, nieprzekraczającym 14dni roboczych.
  • 10. Okres gwarancji przedłuża się o czas pobytu sprzętu w serwisie.
  • 11. Klient może ubiegać się o wymianę sprzętu na wolny od wad, jeżeli punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe.
  • 12. Aby produkt mógł być przyjęty przez serwis, użytkownik jest zobowiązany dostarczyć oryginały: dowodu zakupu (paragon lub faktura), podbitej i wypełnionej karty gwarancyjnej, certyfikatu instalacji (niektóre produkty).
  • 13. Gwarancja zostaje unieważniona, jeśli:
  • - usterka była widoczna w chwili zakupu
  • - usterka wynika ze zwykłego użytkowania i zużycia
  • - produkt został uszkodzony z powodu złej instalacji, niezastosowania się do instrukcji obsługi lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem
  • - produkt został uszkodzony z powodu złej konserwacji lub jej braku
  • - produkt został uszkodzony z powodu zanieczyszczenia, wypadku lub okoliczności o charakterze sił wyższych (powódź, pożar, wojny, zamieszki itp.)
  • - produkt wykazuje złe działanie z powodu słabego sygnału, zakłóceń elektromagnetycznych itp.
  • - produkt został uszkodzony mechanicznie (np. wyłamany przycisk, upadek, itp.)
  • - produkt został uszkodzony z powodu użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych, nośników, akcesoriów, baterii, akumulatorków itp. lub z powodu użytkowania w złych warunkach (temperatura, wilgotność, wstrząsy itp.)
  • - produkt był naprawiany lub modyfikowany przez nieautoryzowany personel
  • - użytkownik nie jest w stanie udowodnić zakupu (nieczytelny paragon lub faktura)
  • - dane na przedstawionych dokumentach są inne niż na urządzeniu
  • - produkt nie może być identyfikowany ze względu na uszkodzenie numeru seryjnego lub plomby gwarancyjnej
Odpowiedzi