Marka: Xiaomi Model: MiRobot Typ: Robot
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Xiaomi MiRobot jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: Roboty sprzątające Xiaomi
Sprawdź: Wszystkie Roboty sprzątające
Sprawdzony Sprzedawca
klimasklep.pl jest sprawdzonym sprzedawcą marki Xiaomi. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Opinie
4.8  /  5
324 opinie modelu
324 wszystkich opinii
5
263 (263 wszystkich)
4
54 (54 wszystkich)
3
6 (6 wszystkich)
2
1 (1 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Ireneusz o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Super
Zalety
  • cena
  • dobrze sprząta
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od b...a o MiRobot wystawiona 3 lata temu
super
Zalety
  • dobrze sprząta
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • jakość wykonania
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od f...0 o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Szkoda że nie można zmienić jezyka moówienia
Zalety
  • dobrze sprząta
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Andrzej o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Ok

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od r...9 o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Działa cicho i sprząta !

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od p...k o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Bardzo polecam !
Zalety
  • cena
  • dobrze sprząta
  • dokładnie odkurza
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
  • moc
  • nie obija ścian i mebli
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od w...3 o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Idealnie nadaje się do domu ?

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od k...k o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Igła!!!!
Zalety
  • cena
  • dobrze sprząta
  • dokładnie odkurza
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
  • moc
  • nie obija ścian i mebli
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od k...k o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Super ?
Zalety
  • cena
  • długa praca na baterii
  • dobrze sprząta
  • dokładnie odkurza
  • inteligentnie porusza się po mieszkaniu
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
  • moc ssąca
  • nie obija ścian i mebli
  • podglad w czasie rzeczywistym
  • wydajność
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od j...i o MiRobot wystawiona 3 lata temu
Jestem bardzo zadowolony. Do małego mieszkania produkt idealny. W tej cenie produkt bardzo konkurencyjny. Nawet po sprzątaniu odkurzaczem tradycyjnym robot zapełnia pół zbiornika na odpady.
Zalety
  • dobrze sprząta
  • inteligentnie się porusza
  • jakość wykonania
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
robot sprzątający
typ
odkurzający
brzegowe, miejscowe, obszarowe, pełne
wirtualne ściany
szczotka główna
standardowa
szczotka boczna
jedna
wysokość przeszkód
do 15 mm
wbudowany wyświetlacz
nie
stacja do odsysania kurzu
nie
głosowe, panel sterowania, programator pracy, WiFi
czujniki
akcelerometr, czujnik klifowy, czujnik kolizji, czujnik kompasu, czujnik odległości, czujnik pojemnika na kurz, czujnik pokrywy zderzaka, czujnik upadku, drogomierz, żyroskop
wskaźniki
błąd czujnika laserowego, wskaźnik czystości filtra, wskaźnik ładowania, wskaźnik stanu akumulatora, wskaźnik zablokowania kół, wskaźnik zabrudzenia, wskaźnik zapełnienia worka/pojemnika
funkcje
automatyczny powrót do bazy, zabezpieczenia przeciw zaplataniu się włosów
filtry
HEPA
typ baterii
litowo-jonowa (Li-Ion)
pojemność baterii
5200 mAh
maks. czas pracy
150 min
pojemność zbiornika na kurz robota
420 ml
ciśnienie statyczne
1800 Pa
przepływ zasysanego powietrza
0,67 m³/min
kolor
biały
robot sprzątający - wyposażenie
źródło danych
stacja ładująca
tak
kabel zasilający
tak
filtry hepa w zestawie
1 szt.
szczotki główne w zestawie
1 szt.
szczotki boczne w zestawie
1 szt.
szczoteczka do czyszczenia
tak
robot sprzątający - stacja dokująca
napięcie wejściowe
100 - 240 V
napięcie wyjściowe
20 V
prąd wyjściowy
2,2 A
moc
55 W
głebokość
10,9 cm
wysokość
12,9 cm
elektryczne
napięcie
100 - 240 V
częstotliwość
50 - 60 Hz
pobór mocy
55 W
fizyczne
szerokość
34,5 cm
głębokość
34,5 cm
wysokość
9,6 cm
szerokość opakowania
56,4 cm
głębokość opakowania
43,8 cm
wysokość opakowania
15,0 cm
waga
3,8 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Robot sprzątający Xiaomi Mi Robot SDJQR02RR
odkurzanie

Robot sprzątający Xiaomi Mi Robot
Xiaomi Mi Robot to robot odkurzający o wysokiej jakości. Jego następcą jest model Xiaomi Roborock S50. Urządzenie jest wyposażone w ponad 10 sensorów odpowiadających za poprawne funkcjonowania robota. Jest to między innymi laser LDS o wysokiej precyzji, który skanuje pomieszczenie w celu uzyskania informacji o odległości między urządzeniem a ścianami. Dzięki jego działaniu możliwe jest wygenerowanie mapy otoczenia wg. której robot ustala trasę sprzątania pomieszczeń. Urządzenie może być sterowane i zarządzane przez aplikację Xiaomi Mi Home, co znacznie zwiększa komfort użytkowania. Wszelkie połączenia w strukturze kanału powietrza oraz między kanałem a zbiornikiem na kurz zostały doskonale uszczelnione, aby zapewnić efektywne zasysanie. Pozwoliło to na uzyskanie wysokiego ciśnienia, które pozwala na wciąganie wielu odpadków. Elegancki design sprawia, że Xiaomi Mi Robot doskonale wpasuje się niemal w każde wnętrze.
 
System odkurzający
Robot Xiaomi Mijia jest wyposażony w wysokiej jakości wentylator NIDEC, który zasysa 0.67 m³ powietrza na minutę z ciśnieniem wynoszącym maksymalnie 1800 Pa. Aerodynamicznie opływowy kanał powietrzny został zaprojektowany w taki sposób, aby robot był w stanie osiągnąć jak najwyższe ciśnienie statyczne przy jak najmniejszym poziomie hałasu. Dzięki silnemu ciśnieniu spowodowanemu dużą objętością powietrza, robot może szybko i skutecznie pochłaniać pył przyczepiony do podłoża lub dywanu, a efekt czyszczenia jest natychmiastowy. Kiedy robot porusza się wzdłuż ścian, jego szczotka boczna obraca się z najwyższą prędkością (330 obr./min.) w celu jak najefektywniejszego wysprzątania krawędzi. Po zakończeniu jazdy wzdłuż ścian obroty zostają zmniejszone do 130 obr./min. aby jej końcówki nie odpychały większych odpadków.
 
 
Szczotka główna została wykonana w kształcie litery "V", aby nieczystości ściągane z jej boków bliżej środkowej części, aby następnie mogły być zassane do pojemnika na kurz. W zależności od rodzaju podłoża po jakim porusza się robot, szczotka główna jest w stanie zmieniać swoją wysokość, dzięki czemu dociera do najgłębszych szczelin. Wszelkie połączenia w strukturze kanału powietrza oraz między kanałem a zbiornikiem na kurz zostały doskonale uszczelnione, aby zapewnić efektywne zasysanie. Wlot na zasysany kurz jest wypełniony miękkim układem zbierającym kurz, który jest połączony z pojemnikiem na kurz za pomocą uszczelki FIP dla elastycznej i doskonałej hermetyczności.
 
Zalety Xiaomi Mi Robot
  • wysokie ciśnienie ssania (1800 Pa)
  • aerodynamiczny, szczelny kanał powietrza
  • liczne rozwiązania zapobiegające zaplataniu się włosów
  • zaawansowany system odkurzający
  • możliwość monitorowania i sterowania pracą urządzenia poprzez aplikację mobilną
  • ponad 10 różnych czujników umożliwiających pracę urządzenia we wszelkich warunkach
  • duża pojemność baterii (5200 mAh)
  • możliwość pokonania przeszkód mających do 1,5 cm wysokości
  • możliwość sterowania głosem za pomocą Google Home
  • filtr HEPA
 
 
Robot Xiaomi Xiaomi Mi Robot Vacuum
Robot Xiaomi Mi Robot wyposażony jest w laser LDS o wysokiej precyzji, który skanuje pomieszczenie z prędkością 5 x 360° / sekundę w celu uzyskania informacji o odległości między urządzeniem a ścianami, po czym poprzez algorytm SLAM generowana jest mapa otoczenia. Bazując na wygenerowanej mapie, robot początkowo sprząta wzdłuż krawędzi, a po zakończeniu tej czynności przechodzi do czyszczenia reszty pomieszczenia po specjalnie zaplanowanej trasie ukształtowanej wg. litery "Z", co zwiększa efektywność sprzątania. Robot jest w stanie pokonywać przeszkody położone do 1,5 cm wyżej od powierzchni po której porusza się urządzenie. W momencie kiedy poziom baterii spadnie poniżej 20% robot automatycznie powróci do stacji ładowania, akumulator zostanie naładowany do 80%, a następnie robot powróci w to samo miejsce, w którym praca została przerwana. Bateria została wyposażona w szereg zastosowań ochronnych, które znacznie zwiększają bezpieczeństwo korzystania z urządzenia.
 
Aplikacja mobilna Mi Home
Wykorzystanie aplikacji Xiaomi Mi Home wraz z robotem Xiaomi MiJia umożliwia monitorowanie oraz zdalne sterowanie pracą urządzenia. Aplikacja pozwala na wydzielenie konkretnego pomieszczenia do sprzątnięcia lub też na wysłanie robota w konkretne miejsce na wygenerowanej wcześniej mapie. Mi Home pozwala również manualnie sterować robotem za pomocą joysticka. Aplikacja wyświetla na mapie w czasie rzeczywistym przebieg pracy urządzenia. Możliwe jest także ustawienie pracy robota za pomocą timera. Wszelkie aktualizacje systemu robota odbywają się za pośrednictwem aplikacji.

Czujniki robota sprzątającego Xiaomi Mi Robot
Xiaomi Mi Robot wyposażony jest w ponad 10 różnych czujników, które sprawiają, że robot jest w stanie pracować w najbardziej skomplikowanym rozkładzie otoczenia.
  • Ultradźwiękowy czujnik radarowy - składa się z dwóch części odpowiedzialnych za przesyłanie i odbieranie fal ultradźwiękowych. Dzięki niemu robot oblicza i uzyskuje odległość od przeszkód, aby uniknąć kolizji. Obiekty przezroczyste mogą zostać poprawnie wykryte, co spowoduje wczesne hamowanie.
  • Laserowy czujnik odległości - czujnik laserowy LDS może skanować pomieszczenie z prędkością 5 × 360° / sekundę, aby uzyskać informacje o odległości. Gdy światło lasera uderzy w przeszkodę, w czujniku zostanie utworzony punkt świetlny. W tym samym czasie czujnik obrazu obliczy odległość do środka czujnika w oparciu o ilość pikseli punktu świetlnego
 
 
  • Czujnik kolizji - jeśli podczas pracy robot uderzy delikatnie w przeszkodę, obudowa lekko się zdeformuje, co spowoduje naciśnięcie dwóch przycisków na zewnętrznej stronie. Czujnik kolizji działa poprzez wykrywanie, czy przyciski są wciśnięte i lokalizowanie gdzie znajduje się punkt kolizji, aby chronić przedmioty w domu przed uszkodzeniem.
  • Czujnik ścian - gdy robot wykonuje sprzątanie wzdłuż krawędzi ściany, odległość od niej będzie stale utrzymywana na poziomie 10mm, a wraz z szybko obracającą się szczotką boczną, krawędzie ścian i narożniki zostaną dobrze oczyszczone z kurzu.
  • Czujnik klifowy - 4 czujniki klifowe wykrywają wysokość spadku. Każdy z nich składa się z nadajnika podczerwieni i odbiornika podczerwieni. Są one instalowane na dolnej części robota. Nadajniki wysyłają promieniowanie podczerwone do podłoża w określonych odstępach czasu. Jeśli czas między wysłaniem a otrzymaniem sygnału jest zbyt długi lub odbiorniki nie otrzymają potwierdzenia, oznacza to, że spód odkurzacza znajduje się daleko od ziemi. Może to pomóc w zapobieganiu upadku robota.
 
 
  • Czujnik upadku - wykrywa, czy koła są w wciśnięte wgłąb obudowy, aby określić, czy urządzenie działa prawidłowo. Gdy koła nie są uziemione, odkurzacz natychmiast przerywa pracę, znacznie zwiększając bezpieczeństwo podczas obsługi.
  • Drogomierz - licznik przebiegu funkcjonuje w taki sam sposób, jak w pojazdach. Zlicza liczbę obrotów koła i mnoży go przez obwód koła, aby obliczyć przebieg podczas pracy.
  • Czujnik kompasu - wyszukuje wirtualne ściany za pomocą wykrywania pola magnetycznego. Odkurzacz automatycznie uniknie obszaru wyznaczonego wirtualnymi ścianami, gdy wyczuje ich obecność. Wirtualne ściany mogą być wykorzystane w miejscach, w których urządzenie może utknąć, w celu ustawienia obszaru izolacji i zapewnienia płynnego czyszczenia.
 
 
  • Czujnik pojemnika na kurz - filtr obsługuje detekcję pozycji filtra lub pojemnika na kurz poprzez czujnik magnetyczny Halla, który sprawdza, czy użytkownik zainstalował filtr lub pojemnik na kurz, unikając uszkodzenia wentylatora spowodowanego ich brakiem.
  • Czujnik prędkości wentylatora - dokładnie wykrywa prędkość za pomocą impulsów, aby zarejestrować prędkość wentylatora i określić, czy filtr jest zatkany.
  • Żyroskop i akcelerometr - trójosiowy żyroskop wykrywa zmiany kątowe w kierunkach odchylenia / pochylenia / obrotu w celu określenia orientacji odkurzacza, podczas gdy akcelerometr trójosiowy wykrywa przyspieszenie odkurzacza w trzech osiach X / Y / Z, aby określić, czy robot się przechyla lub zderza z jakąkolwiek przeszkodą.
 
Wyposażenie standardowe
  • robot Xiaomi Mi Robot
  • filtr HEPA
  • podręczna szczoteczka do czyszczenia głównej szczotki odkurzającej
  • stacja ładująca
  • kabel zasilający
  • instrukcja obsługi
 
Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 29 zł 22 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 41 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door tylko dla Klientów klimasklep.pl
(Jeśli reklamacja będzie bezzasadna koszty transportu ponosi Klient.)

Treść gwarancji
  • Postanowienia ogólne
  • 1. Proka sp. z o.o. (siedziba: ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010), zwany dalej Gwarantem, gwarantuje sprawne (zgodnie z warunkami opisanymi w instrukcji obsługi) działanie Produktu wskazanego w Karcie Gwarancyjnej, zwanego dalej Produktem.
  • 2. Okres gwarancji wynosi 2 lata od dnia zakupu Produktu wskazanego na dowodzie zakupu.
  • 3. Gwarancja prowadzona jest w trybie „door-to-door”, tj. reklamowany Produkt transportowany jest do serwisu i od serwisu na koszt Gwaranta.
  • 4. Gwarancja obejmuje wyłącznie Produkty zakupione na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i pochodzące z dystrybucji Gwaranta.
  • 5. Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  • Procedura reklamacyjna
  • 6. Uprawniony z Gwarancji zobowiązany jest do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od ujawnienia się wady, za pośrednictwem jednej z poniższych metod:
  • • e-mailem na adres [email protected]
  • • pisemnie na adres Gwaranta: Proka sp. z o.o., ul. Orzechowa 3, Przęsocin 72-010.
  • W zgłoszeniu należy podać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu, dane kontaktowe Uprawnionego z Gwarancji, adres do odbioru przesyłki, adres do zwrotu przesyłki, numer Karty Gwarancyjnej oraz dokładny opis usterki. Do zgłoszenia można dołączyć również kopię dowodu zakupu, zdjęcia oraz protokół szkody.
  • 7. Reklamowany Produkt odbierany jest z adresu wskazanego przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu do serwisu ponosi Gwarant.
  • 8. Produkt powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie lub inne odpowiednie do zabezpieczenia Produktu przed uszkodzeniami na czas transportu. Do przesyłki należy dołączyć Produkt oraz wszystkie elementy wyposażenia i akcesoria znajdujące się w zestawie.
  • 9. Ujawnione w tym czasie wady będą usuwane bezpłatnie przez Gwaranta w terminie 14 dni od daty dostarczenia Produktu. Termin naprawy może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od Gwaranta, np. sprowadzenia części zamiennych lub charakteru wady Produktu. Jeżeli usunięcie usterek wymagało będzie dłuższego czasu, Gwarant dołoży wszelkich starań, aby dokonać naprawy w jak najkrótszym czasie.
  • 10. Po naprawie reklamowany Produkt wysyłany jest na adres wskazany przez Uprawnionego z Gwarancji. Koszt transportu od serwisu ponosi Gwarant.
  • Warunki gwarancji
  • 11. Naprawy gwarancyjne wykonywane są tylko, jeżeli do reklamowanego Produktu zostanie dołączona kopia dowodu zakupu oraz oryginał poprawnie, kompletnie i czytelnie wypełnionej Karty Gwarancyjnej bez skreśleń/poprawek w treści gwarancji. Serwis może odmówić naprawy w przypadku braku tych dokumentów, niewypełnionej Karty Gwarancyjnej lub Karty Gwarancyjnej wypełnionej niepoprawnie, niekompletnie, nieczytelnie lub zawierającej skreślenia/poprawki w treści gwarancji.
  • 12. Poprawnie wypełniona Karta Gwarancyjna musi zawierać: nazwę Produktu, model Produktu, numer seryjny Produktu, datę zakupu Produktu, numer dowodu zakupu Produktu oraz czytelny podpis Uprawnionego z Gwarancji, potwierdzający zapoznanie się i wyrażenie zgody na warunki Gwarancji. Karta Gwarancyjna bez powyższych danych, jak również w przypadku nieczytelnych zapisów lub poprawek jest nieważna i nie jest dokumentem upoważniającym do Gwarancji.
  • 13. Uprawnionemu z Gwarancji nie przysługuje prawo wymiany Produktu na nowy lub zwrotu należności, z zastrzeżeniem sytuacji z punktu 14.
  • 14. Jeżeli w okresie gwarancji zostały wykonane trzy istotne naprawy Produktu, a Produkt dalej wykazuje wady uniemożliwiające używanie go zgodnie z przeznaczeniem lub gdy Gwarant stwierdzi, że usunięcie wady Produktu jest niemożliwe, to Gwarant wedle własnego uznania może:
  • • wymienić Produkt na nowy,
  • • wymienić Produkt na inny nowy produkt o porównywalnych lub lepszych parametrach,
  • • wymienić Produkt na inny używany produkt w stanie nie gorszym niż produkt reklamowany,
  • • zwrócić pieniądze za reklamowany Produkt. Gwarant ma prawo uwzględnić stopnień zużycia i amortyzację Produktu w okresie gwarancji.
  • 15. Wszystkie wymienione podczas naprawy Produkty lub części stają się własnością Gwaranta.
  • 16. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas pozostawania Produktu w naprawie licząc od dnia dostarczenia Produktu do serwisu do dnia wykonania naprawy.
  • 17. Gwarancja nie obejmuje:
  • • uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • • uszkodzeń powstałych z winy Użytkownika,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania nieoryginalnych akcesoriów,
  • • uszkodzeń powstałych w czasie transportu,
  • • uszkodzeń powstałych w wyniku zdarzeń losowych (powódź, pożar, zalanie itp.),
  • • czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest Uprawniony z Gwarancji,
  • • czynności związanych z konserwacją Produktu np. czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, żarówki, uszczelki, pianki, materiały izolacyjne, baterie).
  • 18. W przypadku, gdy serwis uzna zgłoszenie reklamacyjne za bezzasadne (w szczególności np. z uwagi na: niestwierdzenie wady, zaistnienie przypadku nieobjętego Gwarancją, wygaśnięcie Gwarancji) Uprawniony z Gwarancji zostanie obciążony przez Gwaranta kosztami transportów oraz sprawdzenia Produktu.
  • Postanowienia końcowe
  • 19. Nie wydaje się duplikatów Karty Gwarancyjnej.
  • 20. Stwierdzenie przez serwis napraw, przeróbek, zerwania plomb gwarancyjnych, zmian konstrukcyjnych, zmian oprogramowania, itp. wykonanych samowolnie (tj. nie przez serwis Gwaranta) skutkuje utratą Gwarancji.
  • 21. W celu zachowania najwyższej wydajności Produktu Gwarant zaleca wykonywanie przeglądów technicznych Produktu, co najmniej 1 raz w roku w serwisie Gwaranta. W przypadku Produktów, których praca jest sezonowa (np. ogrzewanie, klimatyzacja), przegląd techniczny powinien odbywać się PRZED sezonem właściwym dla danego Produktu. Wykonanie przeglądu powinno być potwierdzone wpisem w Karcie Gwarancyjnej, z dokładnym opisem ewentualnie zaistniałych usterek, wykonanych napraw i czynności serwisowych.
  • 22. W przypadku sporów z Uprawnionym z Gwarancji niebędącym konsumentem, Sądem właściwym do rozstrzygania sporów będzie Sąd właściwy dla siedziby Gwaranta.
  • 23. Niniejsza Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Odpowiedzi