Marka: Vicovation Model: Vico-Marcus3
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Vicovation Vico-Marcus3 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: Kamery samochodowe Vicovation
Sprawdź: Wszystkie Kamery samochodowe
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Vicovation. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
grupa produktów
NST
źródło danych
rozdzielczość video
2304x1296@30fps
1920x1080@60fps
1920x1080@60fps
1280x720@60fps
1280x720@30fps
rozdzielczość zdjęć
b/d
przetwornik obrazu
3.1 Mega Pixel CMOS
chipset
Ambarella A7
obszar rejestracji
160° (obiektyw szerokokątny)
jasność obiektywu
f/2,2
filtr optyczny
CPL (opcjonalny)
rodzaj soczewek
6G Mega Pixel Lens
ISO
b/d
zoom
brak
wyświetlacz
2,0"
format pliku
MOV
format wideo / kodek
H.264
wyjście video
PAL / NTSC
karta pamięci
typ
microSD / microSDHC / microSDXC
klasa szybkości
klasa 10
pojemność
od 4GB do 64GB
tryb nadpisywania plików
tak
detekcja ruchu
b/d
nagrywanie w nocy
WDR + 3DNR + SDR
kompensacja ekspozycji
b/d
balans bieli
b/d
język menu
b/d
audio
wbudowany mikrofon i głośnik
migawka
b/d
złącza
HD-out, USB 2.0
akumulator
kondensatory zamiast baterii
wejście zasilające
b/d
zasilanie
DC 12V
GPS
opcjonalny zewnętrzny moduł GPS
wymiary
b/d
waga
b/d
temperatura pracy
b/d
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
 
Kamera samochodowa Vicovation Vico-Marcus 3
(wideorejestrator, rejestrator trasy)
 

 
POLSKA DYSTRYBUCJA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym sprzedawcą marki Vicovation w Polsce, nasze kamery pochodzą z polskiej dystrybucji. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupy dołączany jest pełny, fabryczny komplet akcesoriów, faktura VAT oraz podbita gwarancja (2 lata).
 
 
Rejestrator trasy Vico-Marcus 3
Wysokiej jakości wideo-rejestrator trasy, marki Vicovation, model Vico-Marcus 3 z funkcją WDR, 3DNR i SDR, oparty na chipsecie Ambarella High-end A7 oraz sensorze CMOS 3.1 Mega Pixel - kombinacja tego sprzętu daje niesamowite możliwości 1296p Extreme HD lub High-Speed 1080p 60fps (1920x1080@60fps)
 
Zalety kamery samochodowej Vico-Marcus 3:
  • kamera nagrywające w  rozdzielczości 2304x1296@30fps lub 1920x1080@60fps
  • kąt widzenia: 160 stopni
  • ekran 2,0"
  • funkcje WDR + 3DNR + SDR (Wide Dynamic Range + 3D Noise Reduction + Smart Dynamic Range)
  • rozdzielczość 2304x1296@30fps
  • wbudowany G-Sensor, 3-osiowy
  • automatyczne nagrywanie
  • obracanie obrazu
  • rodzaj kart: microSD (od 4GB do 64GB), wymagana class 10
  • kondensatory zamiast baterii
  • system zapisu: PAL/NTSC
  • port : HD-out, USB 2.0
  • Smart Parking Mode
   
 
Zawartość zestawu Vico-Marcus 3:
  • oryginalne, fabrycznie zamknięte opakowanie
  • kamera Vico-Marcus 3
  • uchwyt szybkiego montażu
  • zasilacz samochodowy (podłączany do gniazda zapalniczki)
  • uchwyt mocujący na "przyssawkę"
  • uchwyt mocujący na taśmę samoprzylepną 3M
  • faktura sprzedaży (VAT 23%)
 
Opcjonalne akcesoria Vico-Marcus 3:
  • filtr CPL 52mm
  • moduł GPS
 
Przykładowe zastosowania kamer samochodowych Vicovation Vico-Marcus:
  • nagranie przebiegu trasy w celu późniejszego obejrzenia
  • otrzymanie materiału dowodowego w razie kolizji/wypadku drogowego
  • cele diagnostyczne (czas przejazdu, prędkość, trasa, kierunek, przeciążenia)
  • odtworzenie przebiegu trasy - możliwość rejestracji współrzędnych geograficznych
  • rejestracja trasy pojazdu w samochodach służbowych / udostępnionych pracownikom
  • niezastąpione w przedsiębiorstwach zajmujących się transportem
  • dozorowanie ładunku w transporcie
  • monitorowanie dziecka lub innej dowolnej osoby której udostępniono samochód
  • dowód na przebieg dowolnej sytuacji na drodze
  • i wiele więcej
Akcesoria
Do pobrania
Vicovation Vico-Marcus3 - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 48 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 36 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja door-to-door - koszt transportu ponosi producent
Treść gwarancji
  • 1. Poniższe określenia zawarte w niniejszych Warunkach Gwarancji będą miały następujące znaczenie:
  • a) „Gwarancja” oznacza uprawnienia oraz obowiązki wynikające z niniejszych Warunków Gwarancji oraz przepisów Kodeksu cywilnego;
  • b) „Karta Gwarancyjna” oznacza dokument obejmujący niniejsze Warunki Gwarancji wraz z załączonym wykazem punktów serwisowych;
  • c) „Sprzęt” oznacza urządzenie, którego nazwa, model oraz numer fabryczny zostały wyszczególnione w treści niniejszej Karty Gwarancyjnej, oraz urządzenie wolne od wad, które uprawniony z Gwarancji otrzymał zamiast wadliwego Sprzętu, chyba że z treści Warunków Gwarancji wynika wyraźnie inne znaczenie tego określenia;
  • d) „Gwarant”
  • e) „Punkt Serwisowy” oznacza autoryzowany przez Gwaranta punkt serwisowy, którego nazwa, adres oraz telefon zostały zamieszczone w wykazie załączonym do niniejszej Karty Gwarancyjnej;
  • f) „Sprzedawca” oznacza podmiot, który dokonał sprzedaży Sprzętu, którego nazwa, model oraz numer fabryczny zostały wyszczególnione w Karcie Gwarancyjnej;
  • g) „Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, któremu Gwarant lub Punkt Serwisowy dokonujący lub mający dokonać naprawy gwarancyjnej Sprzętu nie są w stanie zapobiec i na które to zdarzenie nie mają wpływu, co obejmuje między innymi zamieszki, strajki, spory zbiorowe, konflikty zbrojne oraz klęski żywiołowe;
  • h) „Naprawa” oznacza czynności specjalistyczne zmierzające do usunięcia wady Sprzętu objętej Gwarancją wykonane przez Punkt Serwisowy na podstawie jednego zgło szenia konieczności dokonania naprawy Sprzętu, niezależnie od tego, jaka ilość części zamiennych została użyta przy wykonywaniu tych czynności, przy czym określenie to nie obejmuje czynności związanych z instalacją oraz konserwacją Sprzętu przewidzianych w jego instrukcji obsługi, regulacją Sprzętu oraz wymianą znajdujących się w nim żarówek i/lub bezpieczników;
  • i) „Istotna Naprawa” oznacza wymagające znaczących nakładów czynności specjalistyczne zmierzające do usunięcia wady Sprzętu;
  • j) „Uprawniony z Gwarancji” oznacza osobę, która nabyła Sprzęt od Sprzedawcy, oraz każdego następnego właściciela Sprzętu posiadającego Kartę Gwarancyjną, który nabył skutecznie prawo do wykonywania uprawnień z tytułu Gwarancji.
  • 2. Gwarant udziela Gwarancji sprawnego działania Sprzętu w okresie 24 miesięcy od daty jego sprzedaży wyszczególnionej w Karcie Gwarancyjnej. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Okres obowiązywania Gwarancji ulegnie przedłużeniu o okres rozpoczynający się w dniu złożenie/nadania urządzenia do Naprawy Sprzętu w Punkcie Serwisowym, o którym mowa poniżej w punkcie 4, i kończący się w dniu, w którym Uprawniony z Gwarancji zostanie zawiadomiony przez Punkt Serwisowy o zakończeniu Naprawy.
  • 3. Jeżeli w następstwie wykonania obowiązków wynikających z niniejszych Warunków Gwarancji Uprawniony z Gwarancji otrzymał zamiast Sprzętu wadliwego Sprzęt wolny od wad lub też zostały dokonane 4 Istotne Naprawy, przewidziany powyżej okres obowiązywania Gwarancji biegnie na nowo od chwili otrzymania przez Uprawnionego z Gwarancji Sprzętu wolnego od wad lub dokonania ostatniej Istotnej Naprawy Sprzętu.
  • 4. Naprawa wad Sprzętu objętych Gwarancją nastąpi w terminie 28 dni od daty dostarczenia Sprzętu Punktowi Serwisowemu. Usunięcie wad Sprzętu objętych Gwarancją będzie dokonywane w okresie obowiązywania Gwarancji bezpłatnie. Uprawniony z Gwarancji nie będzie ponosił w okresie obowiązywania Gwarancji żadnych kosztów związanych z odebraniem i dostarczeniem przez Punkt Serwisowy Sprzętu podlegającego Naprawie.
  • 5. Wszelkie części wymieniane w trakcie Naprawy dokonywanej przez Punkt Serwisowy będą fabrycznie nowe i będą stanowiły dokładny odpowiednik części podlegających wymianie.
  • 6. Gwarant, Sprzedawca oraz Punkt Serwisowy nie będą ponosili odpowiedzialności w razie naruszenia terminów wykonania Naprawy oraz odebrania lub dostarczenia Sprzętu podlegającego Naprawie jeżeli zwłoka w tym zakresie będzie spowodowana działaniem Siły Wyższej. W takim przypadku terminy te ulegną przedłużeniu o okres działania Siły Wyższej.
  • 7. Warunkiem przeprowadzenia Naprawy Sprzętu przez Punkt Serwisowy jest przedstawienie przez Uprawnionego z Gwarancji Karty Gwarancyjnej zawierającej serię i numer Gwarancji, nazwę i model Sprzętu, numer fabryczny Sprzętu, datę sprzedaży Sprzętu, nazwisko/nazwę nabywcy Sprzętu, nazwę/firmę Sprzedawcy, datę wystawienia Karty Gwarancyjnej, jak również podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Sprzedawcy oraz pieczęć Sprzedawcy. Sprzedawca jest zobowiązany do uzupełnienia powyższych danych (jeżeli nie zostały one wpisane w momencie wydania Karty Gwarancyjnej nabywcy Sprzętu), jak również wystawienia duplikatu Karty Gwarancyjnej (w razie jej zgubienia lub zniszczenia przez Uprawnionego z Gwarancji) na podstawie przedstawionego przez Uprawnionego z Gwarancji rachunku lub paragonu stanowiącego – poprzez odwołanie się do typu oraz numeru fabrycznego Sprzętu – dowód sprzedaży Sprzętu przez Sprzedawcę.
  • 8. Sprzęt winien być użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem oraz z zachowaniem warunków zawartych w instrukcji obsługi. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących montażu (instalacji), użytkowania lub konserwacji Sprzętu Uprawniony z Gwarancji winien zasięgnąć porady Punktu Serwisowego. Jakiekolwiek naprawy Sprzętu dokonane przez osoby inne niż Punkt Serwisowy powodują utratę uprawnień z tytułu Gwarancji.
  • 9. Gwarancja nie obejmuje:
  • a) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych przez jego użytkownika w następstwie niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi korzystania ze Sprzętu, co dotyczy również jego instalacji i konserwacji;
  • b) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych jego użytkowaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem;
  • c) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych niewłaściwą lub niezgodną z instrukcją obsługi instalacją, w tym instalacją dokonaną przez osoby nie posiadające niezbędnych w tym zakresie uprawnień (kwalifikacji);
  • d) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych korzystaniem przez użytkownika z niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych;
  • e) czynności konserwacyjnych przewidzianych w instrukcji obsługi;
  • f) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych w następstwie dokonania jego naprawy przez inne osoby niż Punkt Serwisowy;
  • g) przeróbek lub zmian konstrukcyjnych Sprzętu dokonanych przez inne osoby niż Punkt Serwisowy;
  • h) uszkodzeń Sprzętu spowodowanych przez czynniki zewnętrzne (wyładowania atmosferyczne, nieprawidłowe działanie sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej lub energetycznej);
  • i) uszkodzeń Sprzętu powstałych w trakcie jego dostarczania przez Uprawnionego z Gwarancji Punktowi Serwisowemu w następstwie jego nieodpowiedniego zabezpieczenia;
  • j) części szklanych.
  • 10. W przypadku nieuzasadnionego żądania dokonania Naprawy, Uprawniony z Gwarancji (lub użytkownik Sprzętu, który utracił uprawnienia z Gwarancji) poniesie wszelkie koszty związane z dostarczeniem Sprzętu Punktowi Serwisowemu, jego naprawą oraz odebraniem, a w przypadku naprawy Sprzętu u użytkownika – koszty naprawy oraz przejazdu pracowników Punktu Serwisowego do miejsca, w którym Sprzęt będzie naprawiany. Za nieuzasadnione żądanie Naprawy Sprzętu będzie uważane w szczególności żądanie usunięcia uszkodzeń lub dokonania czynności konserwacyjnych (instalacyjnych) nie objętych Gwarancją, jak również żądanie dokonania Naprawy pomimo utraty uprawnień z Gwarancji.
  • 11. Sprzęt dostarczany przez Uprawnionego z Gwarancji Punktowi Serwisowemu winien być odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w transporcie. Za odpowiednie zabezpieczenie będzie uważane oryginalne opakowanie fabryczne wraz z wszelkimi zabezpieczeniami (blokadami) istniejącymi w chwili odebrania Sprzętu przez Uprawnionego z Gwarancji od Sprzedawcy. W razie niezastosowania przez Uprawnionego z Gwarancji opakowania fabrycznego Sprzętu wraz z powyżej wskazanymi zabezpieczeniami będzie on ponosił wszelkie ryzyka związane z uszkodzeniem Sprzętu dostarczanego Punktowi Serwisowemu.
  • 12. Uprawniony z Gwarancji może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
  • 13. We wszelkich kwestiach nie uregulowanych w niniejszych Warunkach Gwarancji będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
11 wszystkich opinii
5
1 (8 wszystkich)
4
0 (2 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (1 wszystkich)
Opinia od Andrzej o Vico-Marcus4 wystawiona 7 lat temu
Spełnia w 100% moje wymagania
Zalety
  • jakość materiałów
  • możliwość dokupienia akcesorii
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Rosomak o Vico-Marcus4 wystawiona 8 lat temu
Kamerka Vico M.4 to b.dobry sprzęt. Przede wszystkim za jakość nagrania, kondensator zamiast akumulatora, kompatybilne karty mSD exFAT i oczywiście tryb parkingowy z prawdziwego zdarzenia...

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
Straszne *****. Niedopracowane menu, funkcja Parking Mode ciągle się zacina, nie wykrywa jazdy, nie zaczyna nagrywać. Wymaga ciągłego restartu i formatowania karty. Miała nie wymagać ingerencji a ciągle trzeba o niej myśleć i zastanawiać się czy nagrywa czy nie. Menu niedopracowane, funkcje zmiany pasa i zbliżania do pojazdu bezużyteczne. Komunikaty głosowe wkurzą nawet umarłego.
Zalety
  • dwie kamery
  • filtr na obiektyw
  • pełen asortyment akcesoriów
Wady
  • bardzo dobra jakość
  • oprogramowanie do odtwarzania

ocena 1 na 5 gwiazdek
Opinia od kasia o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
całkiem niezła kamerka jak na nasze wymagania, łatwo się montuje oraz zdejmuje. Menu w języku polskim

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Czupakabros o Vico-Marcus4 wystawiona 8 lat temu
Jeżdżę bardzo dużo. Poprzednio używałem Prestigo i się rozczarowałem . Sprzęt za 577zł rozsypał się z ciepła - plastik nie wytrzymał. Padła bateria. Obraz (czytelność rejestracji) jak dojechałem na 2m do poprzedzającego auta. W Vico Marcus filmiki są b.dobrej jakości. Nie skacze obraz nawet przy największym formacie zapisu. Czytelne menu. Możliwość rozbudowy o filtr polaryzacyjny i antenę GPS. Program odtwarzający zapisane pliki (MOV) i pokazujący przebieg trasy na mapie (trzeba mieć antenę). Długi przewód do zasilania. Co tu pisać. Trzeba kupić i cieszyć się z porządnego rejestratora a nie z popeliny za 70zł i wmawiać sobie że obraz jest super.
Zalety
  • bardzo wygodne mocowanie
  • długi przewód zasilania
  • jakość materiałów
  • jakość obrazu
  • kondensatory a nie baterie
  • możliwość dokupienia akcesorii
  • polskie język menu
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od TytusXP o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
Jestem zadowolony z kamery. Obraz świetny, tak w dzień jak i w nocy. Łatwy montaż na uchwycie szybkiego montażu (był od nowości pęknięty, ale błyskawicznie sklep przysłał drugi, za co bardzo dziękuję i chwalę sklep)
Zalety
  • bdb jakość obrazu w dzień i w nocy
  • długie kable montażowe
  • fullhd obu kamer
  • kondensator zamiast akumulatorka
  • opcja gps i filtrów polaryzacyjnych
Wady
  • drobne błędy w polskim tłumaczeniu softu
  • przednia kamera mogła by być mniejsza

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Halina o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
Sprzęt specjalny do samochodu, niewielkiej wielkości, wyposażony w kartę, gotowy do użycia po podłączeniu. Druga, tylna kamerka bardzo mała i o to chodzi.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od uzi77 o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
super polecam

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Axel o Vico-Marcus5 wystawiona 8 lat temu
Produkt jak najbardziej godny uwagi, lecz jeszcze niedopracowany i nie spełnia moich oczekiwań do końca. Szkoda, że jest brak możliwości mocowania tylnej kamery do góry nogami, np taśma M3 przyklejona do deski pod tylną szybą.
Zalety
  • bardzo dobra jakość
  • dwie kamery
  • filtr na obiektyw
  • oprogramowanie do odtwarzania
  • pełen asortyment akcesoriów
  • sporo ustawień
Wady
  • brak akumulatorka do podtrzymania
  • tylna kamera nie obracalna

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Justyna o Vico-Marcus4 wystawiona 8 lat temu
polecam wszystkim

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od klimasklep.pl o Vico-Marcus3
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi