Marka: Tohatsu Model: MFS15ES Typ: Silnik
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Tohatsu MFS15ES jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Silniki zaburtowe Tohatsu
Sprawdź: Wszystkie Silniki zaburtowe
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Tohatsu. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
model
silnik
seria
MFS
zapłon
elektroniczny
rozruch
ręczny
pojemność skokowa
333 cm³
typ silnika
czterosuw
wał
pionowy
moc - maksymalna
11,0 kW, 15,0 KM
paliwo
benzyna
obroty
5400 - 6100 obr/min
cylindry - typ
aluminium
cylindry - ilość
2
cylinder - średnica
61 mm
cylinder - skok
57 mm
olej - typ
SAE 10W-30
olej - ilość
1,0 l
chłodzenie
wodą
zbiornik paliwa
osobny
silnik zaburtowy
przełożenie
2.15
zapłon
elektroniczny CD
pawęż
381 mm
podnoszenie
ręczne
sterowanie
rumpel
separator wody
nie
alarm wody w paliwie
nie
automatyczne ssanie
tak
źródło danych
zmienna długość kolektorów
nie
zmienne fazy rozrządu
nie
zabezpieczenia
alarmowa sygnalizacja dźwiękowa, elektroniczny ogranicznik obrotów, lampka ciśnienia oleju, wyrywka bezpieczeństwa, zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu
ładowanie akumulatora 12V
brak
standard NMEA 2000
nie
sterowanie 360°
nie
śruba
śruba w zestawie
standardowa
liczba łopatek
3
średnica
10 "
skok
9 "
fizyczne
szerokość
36,5 cm
głębokość
105,5 cm
wysokość
108,5 cm
waga
52 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Silnik zaburtowy TOHATSU MFS15E S
moc: 15,0 KM
pojemność silnika: 333,0 cm³
długość pawęży: 381 mm


 
Historia TOHATSU
Firma Tohatsu została założona w Japonii w 1922 roku przez Masuzo Takata, wówczas pod nazwą Takata Motor Research Institute. W 1935 roku opracowano pierwszy silnik zaburtowy 2F-50. Był to silnik o mocy 3 kM, dwusuwowy. W 1956 roku firma wynalazła i wyprodukowała pierwszy zaburtowy silnik w Japonii o nazwie OB-1. Następnie w 1972 roku nazwa firmy Tokyo Hadsudoki została zmieniona na TOHATSU CORPORATION. Od tego czasu silniki zaburtowe Tohatsu obsługują różne rynki, spełniając różnorodne wymagania dzięki różnym niezawodnym dwusuwowym, czterosuwowym silnikom zaburtowym TLDI i zawsze szukają sposobów na poprawę jakości produktów i usług. W roku 2003 produkcja silników zaburtowych Tohatsu została przeniesiona do OKAYA CITY w Nangano dzięki czemu udało się uzyskać 115785 jednostek rocznie. Następnie Tohatsu Corporation zdecydowali o przeniesieniu fabryki do Komagane, aby sprostać rosnącym wymaganiom światowym i usprawnić działalność na całym świecie. W 2005 roku firma Tohatsu założyła nową fabrykę, wyposażyła ją w najnowsze maszyny. Linie montażowe zostały zrewolucjonizowane w celu usprawnienia procesu produkcyjnego. Wszystkie te zmiany pozwoliły na osiągnięcie maksymalnej zdolności produkcyjnej na poziomie 200 000 sztuk rocznie, a zakład ten stał się największym na świecie. Aktualnie Tohatsu w 2018 roku produkuje aż 4 mln silników zaburtowych rocznie o najwyższej jakości. Unikalna technologia Tohatsu Simpliq™ jest wspólnym terminem dla wszystkich technologii opracowanych przez TOHATSU. Celem tej technologii jest dostarczenie najwyższej jakości łodziom dzięki silnikom przyczepnym, które są proste, łatwe w obsłudze i mają znakomitą jakość.
 
Silnik zaburtowy TOHATSU MFS15E S
Bez względu na to czy pragnie się wypocząć z rodziną na cruiserze, czy z gronem przyjaciół na żaglówce, jachcie albo czy jest się fanem wędkarstwa na łodzi lub pontonie - czterosuwowe, japońskie silniki zaburtowe Tohatsu to idealna propozycja dla osób szukających na wodzie komfortu, niezawodności oraz rozwiązań zapewniających wszechstronność zastosowania. Najnowsze, ekologiczne i bardzo wydajne silniki powstały z myślą o spełnieniu stale rosnących wymagań klientów. Przenośne silniki Tohatsu są łatwe w przechowywaniu oraz intuicyjne w użytkowaniu i podczas rozruchu. Wykonane są w technologii Tohatsu Simpliq, dzięki czemu oferują niezawodność, prostotę, łatwość obsługi oraz najwyższą jakość wykonania.
 
 
Zalety silnika zaburtowego TOHATSU MFS15E S
  • kompaktowe rozmiary silnika
  • najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie
  • dwa cylindry, pojemność 333,0 cm³ / moc 15,0 kM (5400-6100 obr./min.)
  • łatwiejszy rozruch silnika w każdych warunkach  i szybsza reakcja przepustnicy dzięki ECU (Electronic Control Unit), czyli elektronicznej jednostce sterującej
  • zaawansowana technologia EFI (Electronic Fuel Injected)
  • manetka gazu typu Twist umieszczona na rumplu sterowym
  • dźwignia zmiany biegów umieszczona z przodu silnika posiada trzy biegi: do przodu, neutralny oraz wsteczny
  • obniżony poziom hałasu generowanego przez silnik
  • wydech przez śrubę, co również wpływa na obniżenie emisji hałasu
  • anoda chroniąca silnik przed zjawiskiem elektrolizy
  • trymowanie zmniejsza opory podczas sterowania silnikiem przy większych prędkościach
  • system fast-idle ułatwia sterowanie
  • bardzo niska emisja spalin (zatwierdzone przez EPA, CARB i UE)
  • cyfrowy system zapłonu zapewniający szybszy rozruch silnika oraz na szybszą reakcję przepustnicy
  • bardzo efektywny system chłodzenia silnika za pomocą termostatu
  • obudowa pompy wody wykonana ze stali nierdzewnej
  • powiększona średnica koła startera ułatwiająca uruchomienie silnika
  • w zestawie z silnikiem zewnętrzny zbiornik paliwa o pojemności 12l
  • wyrywka bezpieczeństwa
  • ogranicznik prędkości obrotowej
  • zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
  • sygnalizacja niskiego ciśnienia oleju
  • możliwość pływania w płytkich akwenach
  • znakomite tłumienie wibracji umożliwia manewrowanie łodzią nawet przy większych prędkościach
  • możliwość sześciostopniowej regulacji przechyłu silnika
  • wysokiej jakości stopy aluminium zapewniające najlepszą ochronę przed korozją
  • dostępny w wersjach z krótką lub długą kolumną
  • jako opcja można wyposażyć silnik w: prostownik, gazowe wspomaganie przechyłu, 25 litrowy zewnętrzny zbiornik paliwa, analogowy tachometr
   
Silnik zaburtowy TOHATSU MFS15E S
Tohatsu ze szczególną starannością dba o wysoką jakość swoich produktów, co przekłada się na obniżenie emisji spalin, emisji hałasu czy wreszcie zużycia benzyny, aby użytkowanie urządzenia było jeszcze prostsze i przyjemniejsze. Silnik zaburtowy Tohatsu MFS15E S to jednostka czterosuwowa, która znakomicie sprawdzi się do zastosowania na żaglówkach, pontonach, łódkach czy motorówkach o optymalnej długości od 2,7 m do 8,5 m. Ten model silnika został wyposażony w najistotniejsze systemy w tego typu urządzeniach. Jego wymiary są kompaktowe, natomiast waga to 52,0 kg, dzięki czemu wciąż jest on łatwy w przenoszeniu oraz instalacji na łodzi. Nie zapomniano również o odpowiednim zoptymalizowaniu środka ciężkości silnika, aby nie było problemu z ustawieniem ręcznym jego pochyłu. Pojemność silnika to 333,0 cm³, a moc to aż 15,0 KM uzyskana za pomocą dwóch cylindrów. Jednostka została wyposażona w cyfrowy system zapłonu CD sterowany za pomocą elektronicznej jednostki sterującej ECU, który nie tylko zapewnia szybszy start silnika, ale i szybszą reakcję przepustnicy. Oprócz tego zastosowano technologię EFI (Electronic Fuel Injected), czyli elektroniczny wtrysk paliwa, który polepsza osiągi oraz kulturę pracy silnika. Silnik został wyposażony w zintegrowany filtr paliwa z miską wskaźnika wody oraz łatwy w serwisowaniu filtr oleju. Koło rozrusznika zostało powiększone, dzięki czemu sam rozruch stał się dużo łatwiejszy. Obrotowa manetka znajduje się na uchwycie sterowniczym i daje nie tylko niezwykłą swobodę sterowania jedną ręką, ale zapewnia również bezpieczeństwo użytkowania. Dla jeszcze większej łatwości, ale i pewności sterowania przy większych prędkościach silnik został wyposażony w płytkę trymującą oraz system fast-idle, dodatkowo szeroka płyta antykawitacyjna skutecznie zabezpiecza śmigło przed kawitacją. Jest również możliwość regulacji oporu potrzebnej do obrotu silnika. W tym silniku mamy szerokie spektrum obrotu, gdyż jest to aż 90°, dzięki czemu nasza jednostka będzie niezwykle zwrotna.
 
  
 
Z przodu silnika producent umieścił dźwignię zmiany biegów. Można ją przełączyć w trzy położenia: do przodu, neutralny lub wsteczny. Jest to innowacyjne i bardzo wygodne rozwiązanie, wszystko jest w zasięgu ręki i daje nam możliwość szybkiej reakcji i łatwość sterowania. Aby przez przypadek nie włączyć silnika na biegu, Tohatsu wyposażyło ten model w odpowiednie zabezpieczenie. Silnik posiada system ostrzegania przed spadkiem ciśnienia oleju w sposób wizualny (kontrolka z przodu silnika) oraz dźwiękowy. W urządzeniu jest mocno obniżony poziom wibracji co daje pewność prowadzenia w każdych warunkach i każdej prędkości. Silnik ten jest bardzo nowoczesny - został wyposażony między innymi w anodę chroniącą silnik przed zjawiskiem elektrolizy, ale również w termostat zapewniający przez cały czas pracy właściwą temperaturę. Obudowa pompy wody została wykonana ze stali nierdzewnej, co daje gwarancję jej długiej żywotności. Układ chłodzenia z kolei został ocynkowany co chroni silnik przed korozją. W celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy, model MFS15E S został wyposażony w ogranicznik prędkości obrotowej, natomiast dla bezpieczeństwa operatora zastosowano wyrywkę, która wyłącza silnik w przypadku jej zerwania. W zestawie z silnikiem otrzymujemy zewnętrzny, aż 12 litrowy zbiornik paliwa, co jest ogromnym atutem, gdyż w połączeniu z ekonomią pracy daje to możliwość pływania nawet na duże odległości. Wysokość pawęży w przypadku silnika MFS15E z oznaczeniem "S" to 15". Ostatnim ale nie najmniej ważnym standardowym wyposażeniem silnika jest system płuczący. Wszystkie systemy zaimplementowane w silniku są przemyślane i starannie dobrane przez inżynierów Tohatsu (oczywiście w oparciu o technologię Simpliq). Silnik Tohatsu jest skierowany dla każdego, kto w produktach ceni sobie jakość, długą żywotność, prostotę obsługi, a także obecność wszelkiego istotnego wyposażenia.

 
Silniki TOHATSU MFS
Priorytetem przy opracowywaniu silników MFS było stworzenie lekkich i kompaktowych jednostek bez uszczerbku dla ich niezawodności oraz jakości działania związanej nieodłącznie z marką Tohatsu. Silniki zostały wyposażone w szereg standardowych, ale również unikatowych systemów, charakteryzujących Tohatsu, dzięki czemu powstały oszczędne czterosuwowe jednostki o wysokiej wydajności i wyjątkowej jakości wykonania z zastosowaniem technologii Simpliq. Wachlarz mocy jaki mamy do dyspozycji w przypadku serii MFS to od 2,5 KM do 50 KM, a każdy model (z wyjątkiem silników o mocy 40KM) jest dostępny w wersji ze standardową lub długą kolumną. Wszystko to sprawia, że każdy powinien być w stanie dobrać jednostkę odpowiednią do swoich potrzeb.


 
Konstrukcja silników umożliwia łatwy transport i szybki montaż na dowolnej łodzi. Niskie zużycie paliwa stanowi praktyczny kompromis możliwego, wydłużonego czasu pracy i odpowiednich osiągów. Chłodzony cieczą silnik Tohatsu MFS15E S to najlepszy wybór napędu łódek, jachtów, pontonów, motorówek i żaglówek o optymalnej długości od 2,7 do 8,5 m. Wyjątkowo odporny na skutki eksploatacji i dostosowany do pływania na wszystkich akwenach, również na tych płytkich. Silniki zaburtowe Tohatsu to także nowoczesna stylistyka i ergonomia zamknięta w kompaktowej obudowie. Smukły kształt spodziny o niskich oporach hydrodynamicznych oraz zastosowanie płytki trymującej zwiększa efektywność napędu, znacząco wpływa na przyspieszenie, prędkość, stabilność oraz ekonomiczne zużycie paliwa. Zastosowanie technologii Simpliq daje klientom proste, łatwe w obsłudze i najwyższe jakościowo silniki, które zyskały najwyższe uznanie klientów na całym świecie.
 
 
Zawartość opakowania
  • silnik Tohatsu MFS15E S z zamontowaną śrubą
  • zewnętrzny zbiornik paliwa o pojemności 12l
  • zestaw narzędzi
  • dodatkowa linka rozrusznika
  • zapasowe świece zapłonowe
  • akcesoria (jeśli zostały zamówione)
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Tohatsu
Zastosowanie silnika zaburtowego TOHATSU MFS15E S
Silnik zaburtowy TOHATSU MFS15E S to najlepszy wybór napędu łódek, motorówek, pontonów i łodzi żaglowych o optymalnej długości od 2,7 m do 8 m. Wyjątkowo odporny na skutki eksploatacji i dostosowany do pływania na wszystkich akwenach również tych płytkich. Pewien jego niezawodności, stabilności oraz obniżonego do minimum hałasu z poczuciem komfortu sterowania łódką możesz spokojnie oddawać się radości spędzania czasu na wodzie.
 

Przegląd zerowy a odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do usług, które firma wykonała w pełni przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia. Taką usługą jest wykonanie przeglądu zerowego. W przypadku zwrotu urządzenia wartość przeglądu zerowego (264 zł brutto) nie podlega zwrotowi.

Przegląd zerowy - olej
Silniki w agregatach prądotwórczych o wadze do 72kg są zalewane olejem na czas przeglądu, a następnie ze względu na warunki przewozów firm kurierskich olej jest zlewany z silnika. Razem z agregatem dostarczamy dokładnie odmierzoną ilość oleju silnikowego w zewnętrznym opakowaniu, który za pomocą dostarczonego przez nas lejka należy w całości wlać do silnika. Agregaty o wadze powyżej 72kg oraz inne urządzenia i silniki dostarczane są już zalane olejem.

Akcesoria
Do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 123 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 246 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 5 lat
gwarancja wymaga wykonania płatnego przeglądu w trakcie okresu gwarancyjnego pod rygorem utracenia gwarancji
Treść gwarancji
  • Przegląd i konserwacja
  • Wszystkie naprawy i przeglądy techniczne należy wykonywać w autoryzowanych przez TOHATSU warsztatach, szczególnie w okresie gwarancyjnym.
  • Oryginalne części
  • Przy wymianie części należy stosować tylko oryginalne części firmy TOHATSU, ponieważ zostały one specjalnie skonstruowane i wyprodukowane dla Państwa silnika. Warunkiem zachowania ważności gwarancji konieczne jest w każdym wypadku stosowanie oryginalnych części Tohatsu.
  • Plan konserwacji
  • Firma TOHATSU sporządziła dla Państwa silnika specjalny plan konserwacji. Należy tu odróżnić konserwację codzienną, którą sami Państwo przeprowadzacie, i konserwację okresową, którą w okresie gwarancyjnym koniecznie należy wykonywać w autoryzowanych warsztatach TOHATSU. Szczegóły mogą Państwo znaleźć w instrukcji obsługi, dołączonej do silnika. Przeprowadzenie konserwacji w warsztacie należy potwierdzić stemplem w niniejszej karcie.
  • Warunki gwarancji
  • Przed pierwszym uruchomieniem silnika należy zapoznać się z instrukcją obsługi. Jeśli Państwo nie otrzymali instrukcji obsługi, proszę zwrócić się do miejscowego przedstawiciela handlowego firmy TOHATSU lub do importera. Kopię karty gwarancyjnej należy wysłać do importera. Niniejszą kartę gwarancyjną należy okazać w przypadku napraw w okresie gwarancji jako potwierdzenie ważności gwarancji. W razie braku karty, wymagane będą inne dowody, potwierdzające prawo do roszczeń wynikających z gwarancji.
  • Okres gwarancji
  • Gwarancja fabryczna rozpoczyna się w dniu wydania produktu klientowi. Okres gwarancji wynosi w przypadku użytkowania silnika zaburtowego w celach rekreacyjnych 36 miesięcy. W wypadku używania silnika w celach zarobkowych, tzn. poza rekreacją, okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. Gwarancja kończy się jednakże w każdym przypadku najpóźniej 48 miesięcy od dnia wysyłki produktu od producenta.
  • Zakres gwarancji
  • Gwarancją objęte są części, w których stwierdzono uszkodzenia spowodowane wadami materiału i/lub wadami produkcyjnymi, pod warunkiem, że zostanie to uznane przez producenta.
  • Wszystkie naprawy w okresie gwarancji należy wykonywać w autoryzowanych przez TOHATSU warsztatach. Poza granicami wszystkie naprawy w okresie gwarancji powinny być wykonywane przez autoryzowanego partnera handlowego firmy TOHATSU lub inny warsztat specjalizujący się w naprawach silników zaburtowych.
  • Właściciel silnika musi pokryć koszty naprawy w takim przypadku, a następnie przedłożyć rachunki i szczegółowy wiarygodny raport o stanie szkód, sporządzany przez autoryzowany warsztat w celu ewentualnego zwrotu kosztów.
  • Gwarancja obejmuje:
  • • koszty wymiany lub naprawy uszkodzonych części albo dostarczenia części tego samego typu, zależnie od tego, co w danym wypadku okaże się najkorzystniejsze.
  • • uszkodzoną część lub podzespół, które uznane zostały za wadliwe i których wada istniała już w dniu wydania ich klientowi.
  • Wszystkie wymienione i naprawione podzespoły i części konstrukcyjne oraz części zamienne objęte są gwarancją, jednakże tylko na okres, jaki pozostał do upływu gwarancji na pierwotnie zamontowane.
  • Ograniczenia w gwarancji
  • Gwarancja nie obejmuje części lub produktów, które zostały uszkodzone podczas transportu, montażu, naprawy lub poprzez niewłaściwe używanie, przeciążenie, niedbalstwo, niedostateczne smarowanie, normalne zużycie lub stosowanie innych części zamiennych niż oryginalne firmy TOHATSU. Gwarancją nie są objęte również części lub produkty, które zostały uszkodzone wskutek nieprawidłowego przechowywania, montażu, nadmiernego wykorzystywania, zdewastowania, wypadku oraz nieprzestrzegania lub lekceważenia zaleceń zawartych w instrukcji obsługi, książkach montażowych czy w instrukcji montażowej. Gwarancja traci ważność, gdy użytkownik podjął ryzyko lub dokonał przebudowy, które zdaniem TOHATSU przyczyniły się do powstania szkody lub do jej powiększenia, a także, gdy zerwane zostały plomby albo zmienione ustawienia, oraz, gdy część lub produkt zostały użyte niezgodnie z prawem lub niezgodnie z ich przeznaczeniem. Gwarancja nie pokrywa kosztów szkód ubocznych i następczych jak np.: koszty podróży i transportu, dodatkowe koszty pozyskania części zamiennych, na skutek nieodpowiednich warunków w trakcie wykonywania montażu, kosztów postoju, utraconych dochodów, straty czasu lub mienia.
  • Gwarancja nie pokrywa również kosztów związanych ze szkodami powstałymi na osobach, a także na pozostałych częściach lub mieniu za wyjątkiem produktów, dostarczonych zgodnie z kartą gwarancyjna przez firmę TOHATSU.
  • TOHATSU nie zezwala nikomu na przyjmowanie jakichkolwiek innych zobowiązań związanych ze sprzedażą tego produktu niż te, które zostały wyszczególnione w niniejszej karcie gwarancyjnej. Miejscem wykonywania wszystkich wynikających z gwarancji zobowiązań jest siedziba autoryzowanego przedstawiciela handlowego firmy TOHATSU na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Miejscem rozstrzygania sporów wynikających z gwarancji jest, w przypadku klientów prowadzących własną działalność gospodarczą, siedziba przedstawiciela handlowego firmy TOHATSU. Zobowiązania wynikające z gwarancji realizowane są zgodnie prawem obowiązującym w RP.
  • Raport o stanie szkód
  • Właściciel produktu odpowiedzialny jest za poinformowanie partnera handlowego firmy TOHATSU o wszystkich wadach omawianego produktu. Raport taki należy przedłożyć niezwłocznie, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym użytkownik po raz pierwszy dostrzegł wadę lub powinien był ją dostrzec.
  • Raport powinien zawierać przynajmniej krótki opis szkody lub wady.
  • Przed pierwszym uruchomieniem
  • Zanim produkty opuszczą fabrykę, są starannie testowane, dlatego mogą Państwo być pewni, że odpowiadają one pod każdym względem normom i przepisom firmy TOHATSU. Ponieważ TOHATSU nie nadzoruje montażu silnika na łodzi, nie może przyjąć na siebie odpowiedzialności za wady powstałe przy montażu. Dlatego zalecamy sprzedawcy, aby skontrolował i stwierdził, czy produkt został prawidłowo zamontowany, oraz sprawdził, jak funkcjonuje całkowicie zmontowana jednostka. Prawidłowy montaż jest warunkiem koniecznym, by gwarancja firmy TOHATSU mogła zachować swą ważność.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o MFS15ES
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi