Spalinowa glebogryzarka Stiga Silex 103 B

cena:
509900 brutto
negocjuj cenę
na 36rat tylko 18300/miesiąc


PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 36 miesiące. Przedłuż gwarancję do 5 lat:

5 lata4 lata36 miesiące
126900
2100/m-c
75900
1500/m-c
000

BESTSELLER
Stiga 103B jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty Stiga:
PODOBNE PRODUKTY
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 36 G
STIGA
SRC36G

36cm / 1800W
107000
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 550 RB
STIGA
SRC550RB

50cm / 1660W
192400
aktualnie oglądany
Spalinowa glebogryzarka Stiga Silex 103 B
STIGA
SILEX 103B

60cm / 4850W
509900
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 775 RG
STIGA
SRC775RG

75cm / 3100W
209900
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 775 RB
STIGA
SRC775RB

75cm / 3300W
262500
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 685 RG
STIGA
SRC685RG

85cm / 3500W
niedostępny
Spalinowa glebogryzarka Stiga SRC 795 RB
STIGA
SRC795RB

95cm / 4150W
niedostępny







Glebogryzarka spalinowa Stiga Silex 103 B
szerokość robocza: 60 cm
 

 
Glebogryzarki Stiga
Glebogryzarki firmy Stiga to zaawansowane technologicznie urządzenia, dzięki którym praca w ogrodzie staje się przyjemnością. Zastąpienie ciężkich, obciążających zdrowie czynności związanych z spulchnianiem gleby przed wysiewem zmienia się w pracę przynoszącą szybkie i doskonałe efekty. Dzięki korzystaniu z glebogryzarki zaoszczędzony czas i siły można przeznaczyć na wypoczynek i kontakt z naturą. Przy pomocy urządzenia wraz z zastosowaniem akcesoriów możemy wykonywać m.in. takie zadania jak: orka warzyw, wykop ziemniaków, pielęgnacja trawnika. wertykulacja mchu. Komfort użytkowania zapewnia prosta obsługa.
 
Zalety glebogryzarki spalinowej Stiga Silex 103 B
  • kierownica regulowana na wysokość
  • dźwignie sterujące pracą urządzenia na kierownicy
  • z napędem - 2 biegi przód oraz 1 bieg tył
  • 2 koła
  • wydajny silnik spalinowy 4-suwowy Briggs&Stratton Vanguard 6,5 o mocy znamionowej 4,85kW i pojemności 205 cm³
  • głębokość robocza: 22 cm
  • szerokość robocza: 60 cm
  • średnica noży: 32 cm
  • możliwość pracy na terenie pochyłym
Glebogryzarka spalinowa Stiga Silex 103 B
Glebogryzarka spalinowa Stiga Silex 103 B jest urządzeniem idealnym do prac związanych ze spulchnianiem gleby o charakterze profesjonalnym. Dzięki zastosowaniu 6 wirników z nożami o średnicy 32 cm urządzenie pracuje na głębokości do 22 cm i szerokości do 60 cm. Maksymalna prędkość obrotowa noży to około 275 obrotów na minutę. Dzięki dwóm kołom transportowym urządzenie jest łatwe do przemieszczania. Sercem glebogryzarki jest 4-suwowy silnik spalinowy Briggs&Stratton Vanguard 6,5 o mocy znamionowej 4,85 kW i pojemności 205 cm³, zapewniający wysoką skuteczność urządzenia. Glebogryzarka została zaprojektowana z myślą o maksymalnym ograniczeniu drgań i hałasu.

Konstrukcja glebogryzarki spalinowej Stiga Silex 103 B zapewnia prostą i intuicyjną obsługę. Kierownicę urządzenia można regulować na wysokość. Urządzenie uruchamiane jest przy pomocy uchwytu rozruchowego. Maszyna posiada dwie dźwignie odpowiadające za wybór biegu oraz dźwignie zmiany prędkości biegu wolny-szybki. Zależność kół w stosunku do wału napędowego można ustawiać na 3 sposoby: wolne (koła obracają się swobodnie w stosunku do wału), zablokowane (koła są sztywno połączone z wałem) oraz półróżnicowe (umożliwiające obrót kół przy zmianie kierunku biegu).
 

Zawartość opakowania
  • glebogryzarka spalinowa Stiga Silex 103 B
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%)
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Stiga
*Gwarancja na glebogryzarki Stiga
  • 1 rok dla firm
  • 3 lata dla konsumentów
 

Odstąpienie od umowy a przegląd zerowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do usług, które firma wykonała w pełni przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia. Taką usługą jest wykonanie przeglądu zerowego. W przypadku zwrotu urządzenia wartość przeglądu zerowego (86 zł) nie podlega zwrotowi.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Stiga 103B
STIGA Silex 103 B do zastosowań profesjonalnych
na wyposażeniu glebogryzarki Stiga Silex 103B znajduje się 6 ostrzy
Stiga Silex103 B z regulacją kierownicy na wysokość
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Stiga 103B
produkt:
marka:Stiga
linia:Silex
model:103B
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Stiga 103B
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o Stiga 103B:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 02.04.2019
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Akcesoria do Stiga 103B
Nazwa▲ Model Cena

Kanister CAN 10 PRO z lejkiem - 10 litrów

CAN10PRO jest dostępny
Kanister CAN 10 PRO z lejkiem - 10 litrów CAN10PRO 11900 brutto
(9675 netto)

Kanister CAN 5 PRO z lejkiem - 5 litrów

CAN5PRO jest dostępny
Kanister CAN 5 PRO z lejkiem - 5 litrów CAN5PRO 7900 brutto
(6423 netto)

Kanister CAN 5 z lejkiem - 5 litrów

CAN5 jest dostępny
Kanister CAN 5 z lejkiem - 5 litrów CAN5 4900 brutto
(3984 netto)

Licznik motogodzin HM01 - dokładność do 0,1h

HM01 jest dostępny
Licznik motogodzin HM01 - dokładność do 0,1h HM01 8900 brutto
(7236 netto)

Olej Briggs&Stratton SAE30 (pojemność: 0,6L)

100005E jest dostępny
Olej Briggs&Stratton SAE30 (pojemność: 0,6L) 100005E 4000 brutto
(3252 netto)

Olej Stiga SAE30 (pojemność: 0,6L)

99-2101-01 jest dostępny
Olej Stiga SAE30 (pojemność: 0,6L) 99-2101-01 1900 brutto
(1545 netto)

Olej Stiga SAE30 (pojemność: 1,4L)

1111-9236-01 jest dostępny
Olej Stiga SAE30 (pojemność: 1,4L) 1111-9236-01 3900 brutto
(3171 netto)

Pompka do odsysania oleju NAC KXOE-005

KXOE-005 jest dostępny
Pompka do odsysania oleju NAC KXOE-005 KXOE-005 4900 brutto
(3984 netto)

Kanister CAN 10 z lejkiem - 10 litrów

CAN10 jest niedostępny
Kanister CAN 10 z lejkiem - 10 litrów CAN10 produkt niedostępny
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Stiga 103B - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK

UWAGA: Raty AliorBank są dostępne tylko dla zamówień na kwotę od 300zł do 4700zł


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 147zł 0zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 296zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 3 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent


Opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 4 lat gwarancji
+ 2 lata = 5 lat gwarancji
gwarancja4 lata5 lata36 miesiące
cena75900 - tylko 1500/m-c126900 - tylko 2100/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu(materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki urządzenia marki Stiga: Gwarancja wydłużona (*):
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; Gwarancja standardowa(*):
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzenia SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup konsumencki urządzenia marki Alpina, Castelgarden oraz innych dystrybuowanych przez Stiga:
  • – 2 lata: dla wszystkich urządzeń (*)
  • c) zakup komercyjny urządzenia marki Stiga: Gwarancja wydłużona (*):
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; Gwarancja standardowa (*):
  • – 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • – 2 lata: roboty koszące;
  • – 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; (*) z ograniczeniami dla jednostek silnikowych zgodnie z pkt. 5, akumulatorów zgodnie z pkt. 6, zespołów jezdnych (przekładni) zgodnie z pkt. 7
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • d) zakup komercyjny urządzenia marki Alpina, Castelgarden oraz innych dystrybuowanych przez Stiga:
  • – 1 rok: dla wszystkich urządzeń (*)
  • 4. Gwarancja wydłużona Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych

    Producent silnika


    Silnik/model

    Zastosowanie

    konsumenckie

    komercyjne


    GGP


    wszystkie modele


    2 lata


    1 rok


    B&S

    Vanguard

    3 lata

    3 lata

    Commercial Turf Series

    2 lata

    2 lata

    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore

    2 lata

    1 rok

    Snow Series MAX z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    pozostałe silniki z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    pozostałe silniki B&S

    2 lata

    90 dni


    Honda

    GCV-135/160/190/520/530

    2 lata

    90 dni

    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57, GS/GSV

    2 lata

    1 rok

    GXV-530/660

    3 lata

    3 lata

    pozostałe silniki Honda

    2 lata

    90 dni


    Kawasaki


    wszystkie modele


    2 lata


    1 rok


    AUTOCLIP


    silniki napędu kół i noży z przekładniami

    2 lata lub 1000** motogodzin

    2 lata lub 1000** motogodzin


  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych:
  • a) urządzenia marki Stiga: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • b) pozostałe urządzenia: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny z ograniczeniami 300 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej).
  • 8. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 9. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności
  • 10. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 11. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 12. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 13. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne)są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 14. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 15. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar,itd.
  • 16. Ochroną gwarancyjną nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu niezgodnej z instrukcją obsługi.
  • 17. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją.
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje.
  • 18. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 19. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługa gwarancyjną.
  • 20. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonywania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno-konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 21. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn
wysyłkowy
Stiga 103B jest dostępny. -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Patryk Sitarz
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, klimatyzacja
e-mail: p.sitarz@klimasklep.pl
Daria Jankowska
Obsługa Klienta
działy: dom / biuro / firma
e-mail: d.jankowska@klimasklep.pl
Karolina Ornatek
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: k.ornatek@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Bartosz Piurkoś
Serwis
e-mail: b.piurkos@klimasklep.pl
Natan Białecki
Serwis
e-mail: n.bialecki@klimasklep.pl
Piotr Bocher
Szef serwisu
e-mail: p.bocher@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Logistyka
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST