Spalinowa kosa NAC BP620-38KA-T
Marka: NAC Model: BP62038KAT Typ: Kosa
Szerokość koszenia: do 42.0 cm
Wał: dzielony
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
NAC BP62038KAT jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki NAC w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
UWAGA!
NIE KUPUJ urządzeń NAC w firmach, które nie są Autoryzowanym Dystrybutorem NAC. Towar u niezaufanych firm pochodzi zza granicy, nie jest przystosowany do polskich warunków oraz nie jest objęty gwarancją i wsparciem producenta. Centralny Serwis NAC odmawia napraw produktów sprzedawanych przez nieautoryzowane firmy.

Klimasklep jest autoryzowanym dystrybutorem NAC, co jest potwierdzone obecnością na liście dystrybutorów na stronie producenta: https://nac.com.pl/sales/zachodniopomorskie

Kosa spalinowa NAC BP620-38KA-T
62cc / 3,8KM / wał dzielony

Kosa spalinowa NAC BP620-38KA-T
Kosa spalinowa NAC jest dużo wygodniejsza w użytkowaniu od modeli elektrycznych, a dodatkowo nie ciągną się za nią uciążliwe kable. Urządzenie stanowi idealny wybór na małe, średnie, a także duże trawniki oraz wszędzie tam gdzie dostęp standardową kosiarką nie jest możliwy. Kosa spalinowa NAC BP620 38KA-T została wykonana z najlepszych materiałów. Urządzenie cechuje wysoką jakość, ergonomię i komfort użytkowania, niską wagę, a zarazem jest wygodna w składaniu i transporcie. Urządzenie to znakomicie sprawdzi się zarówno w zastosowaniu przydomowym, jak i profesjonalnym dla firm.
Kosa spalinowa NAC BP 620 38KA T
Kosa NAC BP620-38KAT została wyposażona w wytrzymały 2-suwowy silnik o pojemności 62 cm³ i mocy 3,8 KM. Dzielony wał pozwala na wykorzystanie więcej niż jednej przystawki, a mianowicie głowicy żyłkowej oraz tarczy stalowej. Szerokość koszenia w zależności od używanej przystawki wynosi 42 cm - dla głowicy żyłkowej oraz 25,5 cm - dla stalowej tarczy. W podkaszarce został zastosowany uchwyt typu V, czyli tzw. rowerowy, z systemem antywibracyjnym, co sprawia, że urządzenie jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Manetka ma ergonomiczny kształt, co sprawia w połączeniu z niską wagą oraz uchwytem typu V, że nawet podczas dłużej pracy użytkownik nie powinien odczuwać zmęczenia. Poziom ciśnienia akustycznego wydzielanego przez silnik jest na niskim poziomie, co dodatkowo podnosi komfort pracy. W zestawie z urządzeniem znajduje się:
  • podwójne szelki
  • profesjonalna uprząż
  • głowica żyłkowa
  • tarcza tnąca trzy zębna
  • niezbędne narzędzia do montażu oraz demontażu urządzenia
  • instrukcja obsługi
  • zbiornik do mieszanki paliwowej, którą należy wykonać zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia

Zalety podkaszarki spalinowej NAC BP 620-38KA-T
  • dzielony wał
  • profesjonalna uprząż
  • niewielka waga urządzenia
  • wygoda w składaniu i transporcie
  • łatwość przechowywania, gdyż urządzenie po rozłożeniu jest kompaktowe
  • komfort w użyciu
  • możliwość użycia podkaszarki w miejscach gdzie nie dotrze się standardową kosiarką
  • uchwyt typu V (tzw. rowerowy) z systemem antywibracyjnym
 
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA przy użyciu kosy NAC BP 620 38KA-T
  • Przed wymianą przystawki na dzielonym wale, należy zawsze wyłączyć urządzenie i odłączyć przewód świecy zapłonowej.
  • Pod żadnym pozorem nie wkładać rąk, nóg, ani innych kończyn w pobliże lub pod elementy wirujące.
  • Należy usunąć wszystkie przedmioty, które znajdują się w miejscu gdzie używana będzie kosa, ponieważ mogą zostać odrzucone lub doprowadzić do uszkodzenia urządzenia.
  • W okresie, gdy urządzenie nie jest użytkowane, należy go bezwzględnie składować i przechowywać w sposób nie narażający na niebezpieczeństwo osób postronnych. Silnik urządzenia należy bezwzględnie wyłączyć.
Uwaga1: Przed rozpoczęciem użytkowania kosy należy dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi kosy oraz silnika.
Uwaga2: Przed uruchomieniem kosy należy wlać mieszankę paliwową (ilość podana w instrukcji obsługi).
Uwaga3: Wszystkie prace serwisowe, przewidziane podczas pracy z urządzeniem, należy wykonać zgodnie z instrukcją obsługi.
* Gwarancja NAC
Okres gwarancji dla konsumentów wynosi 2 lata (24 miesiące), a dla firm 1 rok (12 miesięcy). Urządzenia w okresie gwarancyjnym serwisowane są w systemie door-to-door (transport do serwisu i transport zwrotny do Klienta - na koszt producenta).
Dane techniczne NAC BP62038KAT
produkt
markaNAC
modelBP62038KAT
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o NAC BP62038KAT
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o NAC BP62038KAT (08.06.2018)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do NAC BP62038KAT
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 34 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 76 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
()

Treść gwarancji
    Warunki gwarancji
  • 1. Firma NAC gwarantuje sprawne działanie urządzenia zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w Instrukcji Obsługi.
  • 2. Na urządzenie udziela się 24-miesięcznej gwarancji konsumentowi (tj. osobie fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) oraz 12-miesięcznej gwarancji przy zakupie przez przedsiębiorcę (tj. osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową). Po tym okresie użytkownik ma prawo do napraw odpłatnych.
  • 3. Wszystkie uszkodzenia ujawnione w okresie obowiązywania gwarancji, wynikające z wad materiałowych, montażowych lub produkcyjnych będą usuwane bezpłatnie.
  • 4. Podstawą do uzyskania ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu urządzenia od Autoryzowanego Dystrybutora sprzętu NAC wraz z podpisanym w dniu sprzedaży drukiem niniejszej karty gwarancyjnej wydanym przez oficjalnego Autoryzowanego Dystrybutora marki NAC. Ochrona gwarancyjna nie będzie udzielana jeżeli druk gwarancji będzie poświadczony/podstemplowany przez firmę nie będącą Autoryzowanym Dystrybutorem marki NAC. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 5. Wady urządzenia podlegające gwarancji będą usuwane w terminie do 14 dni roboczych od daty przyjęcia w Autoryzowanym Serwisie NAC. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni roboczych w wyjątkowych przypadkach.
  • 6. Z przyczyn niezależnych od Gwaranta wskazany powyżej termin może ulec wydłużeniu, w szczególności gdy produkt wymaga dodatkowej weryfikacji/ekspertyzy lub wystąpią okoliczności mające postać siły wyższej uniemożliwiającej jego zachowanie np.: powódź, pożar, strajki, klęski żywiołowe, restrykcje importowe itp.
  • 7. W zakres gwarancji nie wchodzą czynności takie jak: montaż, konserwacja, obsługa okresowa, regulacja i czyszczenia, a także przeglądy, wymiana oleju i filtrów wraz z materiałami i częściami użytymi do w/w czynności. Czynności te mogą być wykonane odpłatnie.
  • 8. W celu usunięcia wad lub uszkodzeń urządzenie wraz z dowodem zakupu i ważną Kartą Gwarancyjną należy dostarczyć do: najbliższego Autoryzowanego Serwisu, skorzystać z wygodnego systemu „door to door” lub dostarczyć do miejsca zakupu. Urządzenie powinno zostać uprzednio oczyszczone. Serwis/sklep może odmówić naprawy urządzenia nieoczyszczonego. Jeżeli urządzenie ma zostać wysłane, przed przekazaniem go kurierowi lub sprzedawcy należy bezwzględnie wylać z niego płyny eksploatacyjne (paliwo i olej). Opakowanie musi zapewnić bezpieczny transport, zaleca się opakowanie oryginalne.
  • 9. Sposób naprawy ustala gwarant. Gwarant nie ma obowiązku dostarczenia urządzenia zastępczego na czas naprawy gwarancyjnej.
  • 10. Gwarancja ta obowiązuje pod warunkiem, że urządzenie jest prawidłowo eksploatowane, konserwowane i obsługiwane zgodnie z dołączoną Instrukcją Obsługi.
  • 11. Użytkownik jest obowiązany do natychmiastowego zaniechania użytkowania uszkodzonego urządzenia. Kontynuacja pracy uszkodzonym urządzeniem może powodować powstanie kolejnych usterek oraz zagrażać zdrowiu lub życiu użytkownika lub osób trzecich.
  • 12. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku: uszkodzeń mechanicznych, niewłaściwego użytkowania, dokonywania modyfikacji oraz napraw dokonanych przez osoby nieupoważnione. Dotyczy to również zamontowania i używania niewłaściwych części oraz filtrów, smarów, olejów, paliw.
  • 13. Zniszczenie plomb gwarancyjnych, o ile są, lub tabliczki znamionowej z numerem seryjnym, może być podstawą do odrzucenia gwarancji.
  • 14. Gwarancja nie obejmuje wad powstałych na skutek uderzenia pioruna, pożaru, powodzi i innych klęsk żywiołowych.
  • 15. Gwarancji nie podlegają elementy eksploatacyjne i ulegające naturalnemu zużyciu podczas pracy i podlegające kontroli stanu przez użytkownika takie jak: paski klinowe, żarówki, filtry, świece zapłonowe, koła jezdne, noże i ostrza tnące, uchwyty noży, głowice żyłkowe, łańcuchy tnące, prowadnice łańcucha, linki sterownicze, wpusty i kołki przeciążeniowe.
  • 16. Firma NAC nie odpowiada za bezpośrednie lub pośrednie szkody, straty bądź koszty wynikłe z zastosowaniem, bądź brakiem możliwości zastosowania urządzenia do jakiegokolwiek celu.
  • 17. Jeżeli przed przystąpieniem do naprawy konieczne jest przeprowadzenie czynności związanych z konserwacją urządzenia to Serwis/sklep może przeprowadzić takie czynności odpłatnie za zgodą użytkownika/reklamującego.
  • 18. Jeżeli podczas naprawy stwierdzono konieczność wymiany elementów związanych z bezpieczeństwem użytkowania lub osób trzecich (m.in. ostrza tnące, łańcuchy, prowadnice, osłony elementów tnących i inne związane z bezpieczeństwem), to serwis jest zobowiązany do wymiany tych elementów nawet wtedy, gdy wiąże się to z koniecznością pobrania opłat za zgodą użytkownika/reklamującego. Brak udzielenia takiej zgody oznacza, iż Gwarant nie bierze na siebie odpowiedzialności za bezpieczeństwo użytkowania urządzenia z niesprawnościami ujawnionymi przez serwis.
  • 19. Gwarancja nie obejmuje ewentualnych szkód wyrządzonych przedmiotom lub osobom.
  • 20. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego będącego osobą fizyczną wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy NAC BP62038KAT jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST