Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW
Marka: Lavor Model: Thermic17HW Typ: Myjka
Marka silnika: Lombardini
Przepływ: 22 l/min
Ciśnienie: do 230 BAR
Podgrzewanie: tak
88 560 zł
darmowa dostawa
10zł rabatu za przedpłatę
Zwrot: w ciągu 14 dni tylko dla konsumentów
Gwarancja: 2 lata


PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję:

4 lata3 lata24 miesiące
22 139 zł
461 zł/m-c
13 279 zł
368 zł/m-c
0 zł

BESTSELLER
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Lavor w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW

Myjki ciśnieniowe Lavor
Jednym z najczęściej wykorzystywanych urządzeń w firmach sprzątających, a także w wielu domkach jednorodzinnych są myjki wysokociśnieniowe. Pozwalają one w krótkim czasie usunąć zabrudzenia z dużych powierzchni. Dlatego też często wykorzystuje się je podczas czyszczenia elewacji, tarasów, samochodów, podjazdów, itp. Firma Lavor oferuje urządzenia wysokociśnieniowe zimnowodne oraz z podgrzewaniem wody. Posiadają one silnik elektryczny lub spalinowy. Zależnie od modelu, zestawy obejmują także akcesoria ułatwiające mycie - końcówki, lance natryskowe i inne.
Zalety spalinowej myjki wysokociśnieniowej Lavor Thermic 17 HW
  • wysokoprężny silnik spalinowy Lombardini 15LD440
  • włącznik elektryczny
  • automatyczna regulacja obrotów
  • intuicyjny panel sterujący
  • trwała konstrukcja pompy
  • podgrzewacz wody na olej napędowy
  • regulacja temperatury podgrzewacza
  • osobne zbiorniki na olej napędowy dla silnika i podgrzewacza
  • manometr glicerynowy
  • regulacja ciśnienia
  • możliwość korzystania z zewnętrznego zbiornika na detergent
 
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW jest urządzeniem, którego konstrukcja pozwala na wykorzystywanie zarówno w profesjonalnych pracach czyszczących, jak również w obrębie gospodarstwa domowego. Charakterystyczną cechą maszyny jest łatwość obsługi, trwałość oraz wysoka wydajność. Jednostkę napędową myjki stanowi wysokoprężny silnik spalinowy Lombardini 15LD440 o mocy 17 KM, który przekazuje poprzez skrzynię biegów 1650 obrotów na minutę. Zadaniem silnika jest przekazanie energii pompie z serii CL5 typu liniowego wyposażonej w 3 ceramiczne tłoki. Głowica pompy jest z mosiądzu. W maszynę wbudowany jest także podgrzewacz wody na olej napędowy, dzięki któremu możemy podgrzać wodę do 140 °C. Zastosowane rozwiązania sprawiają, iż myjka jest wytrzymała i można na niej polegać. Urządzenie generuje ciśnienie robocze wysokości 200 BAR, przy ciśnieniu maksymalnym wynoszącym 230 BAR.
Myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW jest także wygodna w obsłudze. Rozruch odbywa się poprzez włącznik elektryczny. Zastosowano osobne zbiorniki paliwa dla silnika i podgrzewacza. Regulacja obrotów silnika jest automatyczna. Istnieje możliwość podłączenia zewnętrznego zbiornika na detergent. Temperaturę podgrzewacza możemy regulować za pomocą pokrętła. Myjka została wyposażona w regulator ciśnienia manometr glicerynowy, dzięki czemu możemy w pełni kontrolować siłę strumienia wody w zależności od potrzeb.
Przykładowe zastosowanie Lavor Thermic 17 HW
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW z uwagi na swoje parametry i przyjazną obsługę jest przeznaczona do użytku profesjonalnego. Urządzenie można wykorzystywać do czyszczenia powierzchni na zewnątrz, kiedy woda pod ciśnieniem jest niezbędna do usunięcia zabrudzeń.
Zawartość opakowania
  • spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 17 HW
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Lavor
 

Przegląd zerowy a odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do usług, które firma wykonała w pełni przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia. Taką usługą jest wykonanie przeglądu zerowego. W przypadku zwrotu urządzenia wartość przeglądu zerowego (289 zł) nie podlega zwrotowi.

Przegląd zerowy - olej
Silniki w agregatach prądotwórczych o wadze do 72kg są zalewane olejem na czas przeglądu, a następnie ze względu na warunki przewozów firm kurierskich olej jest zlewany z silnika. Razem z agregatem dostarczamy dokładnie odmierzoną ilość oleju silnikowego w zewnętrznym opakowaniu, który za pomocą dostarczonego przez nas lejka należy w całości wlać do silnika. Agregaty o wadze powyżej 72kg dostarczane są zalane olejem.
Dane techniczne Lavor Thermic17HW
produkt
markaLavor
modelThermic17HW
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
Opinie o Lavor Thermic17HW
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Lavor Thermic17HW
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do Lavor Thermic17HW
Lavor Thermic17HW - dokumenty do pobrania
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 295 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
22 139 zł
461 zł/m-c
13 279 zł
368 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowne na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.



Treść gwarancji
  • WARUNKI OGÓLNE GWARANCJI
  • 1. Sprzedawca gwarantuje bezusterkową pracę urządzenia w okresie 24 miesięcy od daty zakupu wpisanej w kartę gwarancyjną i zgodnie z dowodem zakupu.
  • 2. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
  • 3. W przypadku niewłaściwego działania urządzenia użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę (GWARANTA).
  • 4. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez Autoryzowany Serwis LAVOR:
  • • co kwartał: szorowarki, zamiatarki, myjące urządzenia wysokociśnieniowe zimną wodę i gorącowodne;
  • • co pół roku: odkurzacze przemysłowe i profesjonalne, urządzenia do prania dywanów, urządzenia do czyszczenia parą.
  • 5. Klient zobowiązany jest do dokonania przeglądu w okresie 14 dni od upłynięcia tego terminu, nie wykonanie przeglądu skutkuje utratą gwarancji
  • 6. Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu zerowego w obecności klienta.
  • 7. Wykryte w okresie gwarancji wady będą usuwane przez autoryzowany serwis w terminie 14 dni, a w szczególnych przypadkach w terminie 28 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
  • 8. Na czas pozostawienia urządzenia w serwisie w uzasadnionych przypadkach sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć użytkownikowi urządzenie tego samego lub zbliżonego typu wolne od wad o ile pozwoli na to aktualny stan magazynu sprzedawcy lub jego Dealera.
  • WARUNKI NAPRAW GWARANCYJNYCH
  • 1. Warunki przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy na koszt gwarant:
  • • zgłoszenie na piśmie reklamacji u sprzedawcy na druku zlecenie naprawy.doc;
  • • poprawnie wypełniona karta gwarancyjna, podpisana przez sprzedawcę i właściciela, bez poprawek i skreśleń z danymi właściciela i sprzedawcy zgodnymi z dowodem zakupu;
  • • czytelny numer fabryczny urządzenia, zgodny z numerem wpisanym do karty gwarancyjnej;
  • • prowadzony rejestr (książka) pracy urządzenia (jeśli została przewidziana i dostarczona przez gwaranta);
  • • dostarczenie urządzenia do serwisu w KOMPLETNEGO, plomby gwarancyjne w stanie nienaruszonym;
  • • ocena serwisu wskazująca winę producenta jako przyczynę wady fizycznej urządzenia.
  • 2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem przyjęcia reklamowanego urządzenia do serwisu LAVOR, a dniem wydania sprawnego urządzenia.
  • 3. W przypadku, kiedy na czas naprawy zostanie dostarczone urządzenie zastępcze, okres gwarancji nie przedłuża się o czas naprawy.
  • 4. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem Standardowym, czyste z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
  • 5. Czyszczenie brudnego urządzenia przed dokonaniem naprawy odbywa się na koszt użytkownika.
  • 6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki LAVOR podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
  • 7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, klient ponosi koszt transportu i czasu poświęconego na dojazd i wyjaśnienie sprawy, według cennika obowiązującego w serwisie.
  • 8. Karta gwarancyjna jest jedyną podstawą do bezpłatnego dokonywania napraw gwarancyjnych. Do dokonywania wpisów w karcie gwarancyjnej jest uprawniony wyłącznie sprzedawca urządzenia.
  • 9. Karta bez właściwych wpisów (daty sprzedaży, nazwa i typ urządzenia, numer fabryczny, pieczątka i podpis sprzedawcy) bądź z poprawkami naniesionymi przez osoby nieupoważnione jest nieważna.
  • WARUNKI ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI
  • 1. LAVOR odmawia przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji tylko w przypadku:
  • • dostarczenia zdekompletowanego urządzenia, urządzenia z naruszonymi plombami zabezpieczającymi;
  • • urządzenia powypadkowego (zniszczenie mechaniczne, termiczne);
  • • zniszczenia na skutek pożaru;
  • • zalanie lub szkodliwe działanie środowiska (niska lub wysoka temperatura, wilgoć, działanie środków chemicznych);
  • • brakiem odpowiednich zabezpieczeń w instalacjach w których pracuje urządzenie (brak fazy, złe podłączenie urządzenia, zerowanie, zabezpieczenie przed spadkiem napięcia);
  • • ingerencja osób pracujących urządzeniem w układ sterowania i sposób podłączenia urządzenia;
  • • nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu;
  • • braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez LAVOR.
  • 2. W razie stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada fizyczna tkwiąca w urządzeniu, LAVOR odmawia uznania reklamacji z tyt. Gwarancji powiadamiając użytkownika w formie pisemnego uzasadnienia.
  • 3. Serwis dokonuje napraw uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w okresie gwarancji na zlecenie właściciela, jednak z chwilą gdy uszkodzenie spowoduje trwałe zmiany w jakości lub funkcjonowaniu urządzenia, gwarancja ulega wygaśnięciu.
  • GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
  • 1. Spowodowane użytkowaniem urządzenia sprzecznym z instrukcją obsługi, przeznaczeniem oraz nieprawidłowym podłączeniem.
  • 2. Wywołanie pracą bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź wysokiej temperatury otoczenia.
  • 3. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
  • LPGrupa maszynOkres badania urządzeniaCzęści i akcesoria
    1.Urządzenia wysokociśnienioweco 4 miesiącedysza wodna, dysza do piaskowania, inżektor, uszczelnienie pompy wysokociśnieniowej, gumowe elementy uszczelniające wysoko i niskociśnieniowe, tłoki, zaworki ssawne i tłoczne, uszkodzenia węża wysokociśnieniowego spowodowane: zgnieceniem materiałowym; mechanicznym lub chemicznym uszkodzeniem osłony zbrojenia węża, zmęczeniem materiałowym; zanieczyszczona dysza paliwa, zatarta pompka paliwa; zatarci układu przeniesienia napędu pompy wywołane brakiem oleju; szczotki silników elektrycznych
    2.Szorowarkico 4 miesiąceszczotki walcowe lub tarczowe, listwy odsysające, uszczelki, paski napędowe, bezpieczniki, wady akumulatorów i prostowników spowodowane nieumiejętną obsługą lub niewłaściwym podłączeniem, koła jezdne, węże ssawne i spustowe, szczotki silników elektrycznych, filtry, linki
    3.Zamiatarkico 4 miesiąceszczotki (zasadnicza i boczna), gumowe fartuchy komory zamiatającej, filtry pyłowe, filtry: powietrza, paliwa i oleju – dot. Spalinowego silnika napędowego, filtr oleju hydraulicznego, paski napędowe, wady powstałe wskutek zablokowania układu przeniesienia napędu przez taśmy, koła jezdne
    4.Odkurzacze, odkurzacze ekstrakcyjneco 6 miesięcyszczotki, ssawki, wszelki rodzaje filtrów, uszkodzenia turbin ssawnych wywołanych przez zanieczyszczenia, zalani wodą, bądź wypracowanie komutatora, uszkodzenia mechaniczne bądź zmęczeniowe węży ssawnych, zatarcie pompki natryskującej
    5.Generatory paryco 4 miesiącedysze, nasadki szczotkowe, uszkodzenia spowodowane przez kamień kotłowy

  • 4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza.
  • 5. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
  • 6. Termiczne spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
  • 7. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez użytkownika czynności konserwowych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
  • 8. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
  • 9. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy z uszkodzonymi częściami bądź elementami wyposażenia.
  • 10. Gwarant jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady urządzenia wynikające z nadmiernego zużycia części czy podzespołów wywołane przez intensywną pracę.
Godziny otwarcia
10:00 - 15:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: NST