Marka: Lavor Model: Thermic9L Typ: Myjka
8 056 zł
0 zł rabatu za przedpłatę
Dostawa: od 129 zł
Zwrot: w ciągu 14 dni
Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Płatność online: za darmo

Opinie: już 12.734 pozytywnych opinii o klimasklep.pl
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
  • Otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
  • W opakowaniu wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
  • Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Lavor. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
myjka ciśnieniowa
numer katalogowy
8.601.0188C
przepływ wody
15 l/min
ciśnienie
do 220 BAR, do 3190 PSI
źródło danych
podgrzewacz wody
nie
dopływ - temperatura maksymalna
40 °C
wąż - typ
PCV
wąż - długość
10 m
silnik - typ
standard
silnik - obroty
3400 obr/min
pompa - typ
3 cylindry
pompa - materiał
metal
wyposażenie - narzędzia rozpryskowe
lanca
wyposażenie - dysza
dysza wysokociśnieniowa
wyposażenie - filtr
filtr wody
wyposażenie - inne
wąż wysokociśnieniowy
silnik
marka silnika
brak danych
model
Lavor 9
moc
9 KM
obroty
3400 obr/min
chłodzenie
powietrzne
fizyczne
szerokość
67,0 cm
głębokość
50,0 cm
wysokość
103,0 cm
waga
45 kg
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L

Myjki ciśnieniowe Lavor
Jednym z najczęściej wykorzystywanych urządzeń w firmach sprzątających, a także w wielu domkach jednorodzinnych są myjki wysokociśnieniowe. Pozwalają one w krótkim czasie usunąć zabrudzenia z dużych powierzchni. Dlatego też często wykorzystuje się je podczas czyszczenia elewacji, tarasów, samochodów, podjazdów, itp. Firma Lavor oferuje urządzenia wysokociśnieniowe zimnowodne oraz z podgrzewaniem wody. Posiadają one silnik elektryczny lub spalinowy. Zależnie od modelu, zestawy obejmują także akcesoria ułatwiające mycie - końcówki, lance natryskowe i inne.
Zalety spalinowej myjki wysokociśnieniowej Lavor Thermic 9 L
  • silnik spalinowy Lavor
  • trwała konstrukcja pompy
  • wysoka wydajność
  • zawór bezpieczeństwa
  • regulacja ciśnienia
  • manometr glicerynowy
  • możliwość korzystania z zewnętrznego zbiornika na detergent
  • uchwyt na wąż wysokociśnieniowy i dysze
  • rama ze stali
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L jest urządzeniem, którego konstrukcja pozwala na wykorzystywanie zarówno w profesjonalnych pracach czyszczących, jak również w obrębie gospodarstwa domowego. Charakterystyczną cechą maszyny jest łatwość obsługi, trwałość oraz wysoka wydajność. Jednostkę napędową myjki stanowi silnik spalinowy Lavor o mocy 9 KM, który generuje 3400 obrotów na minutę. Zadaniem silnika jest przekazanie energii pompie z serii TPBH5 typu liniowego wyposażonej w 3 ceramiczne tłoki. Głowica pompy jest z mosiądzu. Zastosowane rozwiązania sprawiają, iż myjka jest wytrzymała i można na niej polegać. Urządzenie generuje ciśnienie robocze wysokości 220 BAR.
 
Myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L jest także wygodna w obsłudze. Zbiornik paliwa ma pojemność 4 l. Koła urządzenia ułatwiają transport. Istnieje możliwość podłączenia zewnętrznego zbiornika na detergent, przy użyciu zintegrowanego węża. Myjka została wyposażona w regulator ciśnienia wraz z manometrem glicerynowym, dzięki czemu możemy w pełni kontrolować siłę strumienia wody w zależności od potrzeb. Urządzenie wyposażono w termiczny zawór bezpieczeństwa.
Przykładowe zastosowanie Lavor Thermic 9 L
Spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L z uwagi na swoje parametry i przyjazną obsługę jest przeznaczona do użytku profesjonalnego. Urządzenie można wykorzystywać do czyszczenia powierzchni na zewnątrz, kiedy woda pod ciśnieniem jest niezbędna do usunięcia zabrudzeń.
 
Zawartość opakowania
  • spalinowa myjka wysokociśnieniowa Lavor Thermic 9 L
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Lavor
 

Przegląd zerowy a odstąpienie od umowy
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do usług, które firma wykonała w pełni przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia. Taką usługą jest wykonanie przeglądu zerowego. W przypadku zwrotu urządzenia wartość przeglądu zerowego (270 zł brutto) nie podlega zwrotowi.

Przegląd zerowy - olej
Silniki w agregatach prądotwórczych o wadze do 72kg są zalewane olejem na czas przeglądu, a następnie ze względu na warunki przewozów firm kurierskich olej jest zlewany z silnika. Razem z agregatem dostarczamy dokładnie odmierzoną ilość oleju silnikowego w zewnętrznym opakowaniu, który za pomocą dostarczonego przez nas lejka należy w całości wlać do silnika. Agregaty o wadze powyżej 72kg oraz inne urządzenia i silniki dostarczane są już zalane olejem.


Stosowanie benzyny bezołowiowej Pb95 E10 w silnikach spalinowych

Od 1 stycznia 2024 roku na stacjach benzynowych w Polsce benzyna bezołowiowa Pb95 sprzedawana jest z oznaczeniem E10. Zawiera ona do 10% bioetanolu, czyli alkoholu etylowego uzyskiwanego z biomasy lub biodegradowalnej części odpadów. Do 31 grudnia 2023 roku benzyna Pb95 dostępna była z oznaczeniem E5 i zawierała odpowiednio do 5% bioetanolu.

Stosowanie benzyny Pb95 E10 w silnikach spalinowych nie ma wpływu na samą pracę silnika i moc jednostek. Może natomiast delikatnie wzrosnąć spalanie (o około 2%).

Należy jednak mieć na uwadze, że benzyna E10 ma mniejszą stabilność i trwałość, a paliwa z większą domieszką alkoholu łatwiej wchłaniają wodę. Skutkiem długotrwałego przetrzymywania benzyny E10 w zbiorniku paliwa lub gaźniku może być powstawanie osadu lub korozji, która może powodować niedrożności i zatykać wrażliwe elementy. W konsekwencji rozruch silnika może być utrudniony lub uniemożliwiony. Producent silników benzynowych Honda zaleca, aby w urządzeniach, które nie będą używanie przez dłużej niż miesiąc opróżnić zbiornik i gaźnik z resztek paliwa.

Aby zwiększyć stabilność i trwałość benzyny można stosować dodatki do benzyny, tzw. uszlachetniacze zgodnie z zaleceniami producenta silnika spalinowego.

Benzyna bezołowiowa Pb98 o większej liczbie oktanowej nadal jest sprzedawana w Polsce z oznaczeniem E5 i zawiera odpowiednio do 5% bioetanolu.


Do pobrania
Lavor Thermic9L - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 129 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 258 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja

Opcjonalne przedłużenie gwarancji
gwarancja4 lata3 lata24 miesiące
cena
tylko
2 009 zł
83 zł/m-c
1 199 zł
99 zł/m-c
0 zł
Przedłużenie gwarancji na klimasklep.pl realizowane jest na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną produktu.



Treść gwarancji
  • WARUNKI OGÓLNE GWARANCJI
  • 1. Sprzedawca gwarantuje bezusterkową pracę urządzenia w okresie 24 miesięcy od daty zakupu wpisanej w kartę gwarancyjną i zgodnie z dowodem zakupu.
  • 2. Niniejszą gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi częściami lub defektami produkcyjnymi.
  • 3. W przypadku niewłaściwego działania urządzenia użytkownik jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie sprzedawcę (GWARANTA).
  • 4. Użytkownik zobowiązuje się do dokonywania okresowych, odpłatnych przeglądów technicznych urządzenia przez Autoryzowany Serwis LAVOR:
  • • co kwartał: szorowarki, zamiatarki, myjące urządzenia wysokociśnieniowe zimną wodę i gorącowodne;
  • • co pół roku: odkurzacze przemysłowe i profesjonalne, urządzenia do prania dywanów, urządzenia do czyszczenia parą.
  • 5. Klient zobowiązany jest do dokonania przeglądu w okresie 14 dni od upłynięcia tego terminu, nie wykonanie przeglądu skutkuje utratą gwarancji
  • 6. Sprzedawca zobowiązany jest do wykonania przeglądu zerowego w obecności klienta.
  • 7. Wykryte w okresie gwarancji wady będą usuwane przez autoryzowany serwis w terminie 14 dni, a w szczególnych przypadkach w terminie 28 dni od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
  • 8. Na czas pozostawienia urządzenia w serwisie w uzasadnionych przypadkach sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć użytkownikowi urządzenie tego samego lub zbliżonego typu wolne od wad o ile pozwoli na to aktualny stan magazynu sprzedawcy lub jego Dealera.
  • WARUNKI NAPRAW GWARANCYJNYCH
  • 1. Warunki przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy na koszt gwarant:
  • • zgłoszenie na piśmie reklamacji u sprzedawcy na druku zlecenie naprawy.doc;
  • • poprawnie wypełniona karta gwarancyjna, podpisana przez sprzedawcę i właściciela, bez poprawek i skreśleń z danymi właściciela i sprzedawcy zgodnymi z dowodem zakupu;
  • • czytelny numer fabryczny urządzenia, zgodny z numerem wpisanym do karty gwarancyjnej;
  • • prowadzony rejestr (książka) pracy urządzenia (jeśli została przewidziana i dostarczona przez gwaranta);
  • • dostarczenie urządzenia do serwisu w KOMPLETNEGO, plomby gwarancyjne w stanie nienaruszonym;
  • • ocena serwisu wskazująca winę producenta jako przyczynę wady fizycznej urządzenia.
  • 2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas upływający pomiędzy dniem przyjęcia reklamowanego urządzenia do serwisu LAVOR, a dniem wydania sprawnego urządzenia.
  • 3. W przypadku, kiedy na czas naprawy zostanie dostarczone urządzenie zastępcze, okres gwarancji nie przedłuża się o czas naprawy.
  • 4. Reklamowane urządzenie winno być dostarczone z kompletnym wyposażeniem Standardowym, czyste z czytelną tabliczką znamionową i nadrukami.
  • 5. Czyszczenie brudnego urządzenia przed dokonaniem naprawy odbywa się na koszt użytkownika.
  • 6. Silnik spalinowy będący podzespołem urządzenia marki LAVOR podlega zasadom eksploatacji określonym przez producenta silnika i procedurze gwarancyjnej świadczonej przez jego autoryzowany serwis w Polsce.
  • 7. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu, klient ponosi koszt transportu i czasu poświęconego na dojazd i wyjaśnienie sprawy, według cennika obowiązującego w serwisie.
  • 8. Karta gwarancyjna jest jedyną podstawą do bezpłatnego dokonywania napraw gwarancyjnych. Do dokonywania wpisów w karcie gwarancyjnej jest uprawniony wyłącznie sprzedawca urządzenia.
  • 9. Karta bez właściwych wpisów (daty sprzedaży, nazwa i typ urządzenia, numer fabryczny, pieczątka i podpis sprzedawcy) bądź z poprawkami naniesionymi przez osoby nieupoważnione jest nieważna.
  • WARUNKI ODMOWY PRZYJĘCIA REKLAMACJI
  • 1. LAVOR odmawia przyjęcia reklamacji w ramach gwarancji tylko w przypadku:
  • • dostarczenia zdekompletowanego urządzenia, urządzenia z naruszonymi plombami zabezpieczającymi;
  • • urządzenia powypadkowego (zniszczenie mechaniczne, termiczne);
  • • zniszczenia na skutek pożaru;
  • • zalanie lub szkodliwe działanie środowiska (niska lub wysoka temperatura, wilgoć, działanie środków chemicznych);
  • • brakiem odpowiednich zabezpieczeń w instalacjach w których pracuje urządzenie (brak fazy, złe podłączenie urządzenia, zerowanie, zabezpieczenie przed spadkiem napięcia);
  • • ingerencja osób pracujących urządzeniem w układ sterowania i sposób podłączenia urządzenia;
  • • nieważnego dokumentu gwarancyjnego oraz braku dowodu zakupu;
  • • braku udokumentowanych okresowych przeglądów technicznych urządzenia przez LAVOR.
  • 2. W razie stwierdzenia przyczyny usterki innej niż wada fizyczna tkwiąca w urządzeniu, LAVOR odmawia uznania reklamacji z tyt. Gwarancji powiadamiając użytkownika w formie pisemnego uzasadnienia.
  • 3. Serwis dokonuje napraw uszkodzeń powstałych z winy użytkownika w okresie gwarancji na zlecenie właściciela, jednak z chwilą gdy uszkodzenie spowoduje trwałe zmiany w jakości lub funkcjonowaniu urządzenia, gwarancja ulega wygaśnięciu.
  • GWARANCJĄ JAKOŚCI NIE SĄ OBJĘTE WADY:
  • 1. Spowodowane użytkowaniem urządzenia sprzecznym z instrukcją obsługi, przeznaczeniem oraz nieprawidłowym podłączeniem.
  • 2. Wywołanie pracą bądź składowaniem urządzenia w skrajnie niekorzystnych warunkach, tzn. dużej wilgotności, zapylenia, zbyt niskiej (mróz) bądź wysokiej temperatury otoczenia.
  • 3. Części zamiennych i elementów wyposażenia podlegających normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu:
  • LPGrupa maszynOkres badania urządzeniaCzęści i akcesoria
    1.Urządzenia wysokociśnienioweco 4 miesiącedysza wodna, dysza do piaskowania, inżektor, uszczelnienie pompy wysokociśnieniowej, gumowe elementy uszczelniające wysoko i niskociśnieniowe, tłoki, zaworki ssawne i tłoczne, uszkodzenia węża wysokociśnieniowego spowodowane: zgnieceniem materiałowym; mechanicznym lub chemicznym uszkodzeniem osłony zbrojenia węża, zmęczeniem materiałowym; zanieczyszczona dysza paliwa, zatarta pompka paliwa; zatarci układu przeniesienia napędu pompy wywołane brakiem oleju; szczotki silników elektrycznych
    2.Szorowarkico 4 miesiąceszczotki walcowe lub tarczowe, listwy odsysające, uszczelki, paski napędowe, bezpieczniki, wady akumulatorów i prostowników spowodowane nieumiejętną obsługą lub niewłaściwym podłączeniem, koła jezdne, węże ssawne i spustowe, szczotki silników elektrycznych, filtry, linki
    3.Zamiatarkico 4 miesiąceszczotki (zasadnicza i boczna), gumowe fartuchy komory zamiatającej, filtry pyłowe, filtry: powietrza, paliwa i oleju – dot. Spalinowego silnika napędowego, filtr oleju hydraulicznego, paski napędowe, wady powstałe wskutek zablokowania układu przeniesienia napędu przez taśmy, koła jezdne
    4.Odkurzacze, odkurzacze ekstrakcyjneco 6 miesięcyszczotki, ssawki, wszelki rodzaje filtrów, uszkodzenia turbin ssawnych wywołanych przez zanieczyszczenia, zalani wodą, bądź wypracowanie komutatora, uszkodzenia mechaniczne bądź zmęczeniowe węży ssawnych, zatarcie pompki natryskującej
    5.Generatory paryco 4 miesiącedysze, nasadki szczotkowe, uszkodzenia spowodowane przez kamień kotłowy

  • 4. Spowodowane zanieczyszczeniami wody, paliwa, powietrza.
  • 5. Powstałe wskutek stosowania innych środków chemicznych niż zalecane przez producenta dla danego typu urządzenia, nie stosowanie się do uwag eksploatacyjnych przy korzystaniu ze środków chemicznych.
  • 6. Termiczne spowodowane stosowaniem niewłaściwego paliwa, zasysania cieczy łatwopalnych, bądź tlących się zanieczyszczeń, zaburzeniem chłodzenia silnika, zaburzeniem wylotu spalin, zastosowaniu niewłaściwych bezpieczników, zasilaniem urządzenia wodą o wyższej temperaturze niż wskazana w instrukcji obsługi.
  • 7. Uszkodzenia wynikłe z zaniechania przez użytkownika czynności konserwowych i obsługowych przewidzianych w instrukcji obsługi i dokumentach towarzyszących.
  • 8. Uszkodzenia wynikłe ze stosowania nieoryginalnych, niewłaściwych dla danego modelu części zamiennych i wyposażenia, wykonywaniem napraw i przeróbek przez osoby nieupoważnione.
  • 9. Usterki powstałe wskutek kontynuowania pracy z uszkodzonymi częściami bądź elementami wyposażenia.
  • 10. Gwarant jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji za wady urządzenia wynikające z nadmiernego zużycia części czy podzespołów wywołane przez intensywną pracę.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
18 wszystkich opinii
5
1 (11 wszystkich)
4
0 (3 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (2 wszystkich)
1
0 (2 wszystkich)
Opinia od Drck o Vertigo28 wystawiona 1 rok temu
Nie testowałem

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od i...e o Vertigo28 wystawiona 1 rok temu
Brak danych, produkt przyszedł uszkodzony, przez brak jakichkolwiek zabezpieczeń paczki.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Kwiatek o Prime165 wystawiona 2 lata temu
Dobra myjka, na użytek domowy super się sprawdza. Aluminiowa pompa i już 3 rok mi działa. Szukam dla teścia tego modelu, ale widzę że chwilowo go nie ma. Jak się nie szanuje sprzętu to polecam kupić sobie wiadro i gąbkę.
Zalety
  • Dobre ciśnienie
Wady
  • zwijadło - bardziej jako stojak

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od rips o Predator150 wystawiona 2 lata temu
Myjka dobrze wykonana i działa kilka lat.
Miałem podobną sytuację, że urządzenie nie chciało się włączyć.

Proponuję Panu majstrowi i specjaliście z poprzedniej opinii, sprawdzić i przeczyścić dyszę. W serwisie powiedzieli mi, że myjka ma zabezpieczenie i dlatego się nie włącza.
To faktycznie była przyczyna. O akcesoria trzeba dbać i nie jest to myjka dla rolnika tylko na użytek domowy. Polecam, całkiem fajne ciśnienie.
Zalety
  • Dobre ciśnienie, ładnie wykonana.
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Jarosław K. o Vertigo 28 Pro wystawiona 2 lata temu
Myjka ok. Trochę za długie lance,po włożeniu do uchwytu ciągną się po podłożu,ale zawsze można je odkręcić od pistoletu. Ciśnienie, wydatek wody zgody z opisem. Jest dość cicha w porównaniu do konkurencji. Należy uważać na bęben do zwijania węża,nie można używać myjki z nawiniętym na niego wężem (w instrukcji obsługi jest to napisane,narysowane). Produkt bardzo solidny, pomimo tych kilku uwag. Ja polecam
Zalety
  • Moc,ciśnienie,wydatek wody,turbo lanca
Wady
  • Brak możliwości użytkowania myjki z nawiniętym wężem,ale to raczej nie wada tylko mały minus

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Klient o STM160WPS wystawiona 3 lata temu
ja tą myjkę kupiłem rok temu sprawdza się bardzo dobrze taras, elewacej i dużo innych nigdy mnie nie zawiodla
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od Andrzej o Prime165 wystawiona 3 lata temu
Szmelc sypie się po 2 latach uszczelki i pompa fajans nie warto kupować
Zalety
  • moc
  • wyposażenie
Wady
  • trwałość

ocena 1 na 5 gwiazdek
Opinia od Andrzej o Vertigo26 wystawiona 3 lata temu
Szmelc wytrzymuje 2 lata i się sypie porażka
Zalety
  • moc
  • wyposażenie
Wady
  • szmelc
  • trwałość

ocena 1 na 5 gwiazdek
Opinia od m...e o Vertigo26 wystawiona 3 lata temu
Źle nagwintowane przyłącze na wyjściu z pompy do podłączenia węża ciśnieniowego, musiałem trochę pokombinować, reszta w porządku.
Zalety
  • moc
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od Marek o Advanced1108 wystawiona 4 lata temu
Podoba mi się jest prawie profesjonalny
Zalety
  • dziala i grzeje wodę
  • trwałość
  • wyposażenie
Wady
  • moc

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od klimasklep.pl o Thermic9L
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi