Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G

cena rynkowa:
287200 brutto
cena:
282400 brutto
na 36rat tylko 10200/miesiąc
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
69900
1400/m-c
41900
1100/m-c
000

BESTSELLER
Stiga SWS800G jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Stiga w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Aktualne certyfikaty Stiga:
PODOBNE PRODUKTY
Ręczna zamiatarka Stiga SWP 355
STIGA
SWP355

szer. robocza 55cm
ręczna

79900
Ręczna zamiatarka Stiga SWP 475
STIGA
SWP475

szer. robocza 75cm
ręczna

127400
Ręczna zamiatarka Stiga SWP 577
STIGA
SWP577

szer. robocza 77cm
ręczna

164900
aktualnie oglądany
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G
STIGA
SWS800G

szer. robocza 80cm
spalinowa

282400







Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G

Zamiatarki Stiga
Zamiatarki Stiga to przede wszystkim znakomita jakość wykonania i zastosowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych wyróżniających je spośród podobnych produktów dostępnych na rynku. Zamiatarka spalinowa czy zamiatarki ręczne to urządzenia kompaktowe, co oznacza, że łatwo się je nie tylko prowadzi, ale i przechowuje. Urządzenia są poza tym bardzo skuteczne, a dzięki specjalnemu włosiu szczotek – niezwykle wydajne.
Zalety spalinowej zamiatarki Stiga SWS 800 G
  • uniwersalna
  • mocny silnik spalinowy
  • regulacja kąta zamiatania 15° w obie strony
  • manualna przekładnia - 6 biegów do przodu, 2 do tyłu
  • regulacja wysokości szczotki
  • możliwość używania zimą jako pługu
  • specjalne, duże koła Snow Hog
  • ergonomiczny uchwyt
 
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G
Spalinowej zamiatarka Stiga SWS 800 G to urządzenie do usuwania zanieczyszczeń i śniegu z podjazdów, chodników i ciągów komunikacyjnych. Obsługa urządzenia jest wygodna i prosta. Maszyna wyposażona jest w zabezpieczoną za pomocą obudowy szczotkę o szerokości roboczej 80cm, która obracając się zamiata materiał z przodu. Szczotka napędzana jest przez 4-suwowy silnik spalinowy o pojemności 212cm³ i mocy 4,4kW generujący 3600 obrotów na minutę, który napędza również całe urządzenie. Dzięki spalinowej zamiatarce Stiga SWS 800 G można przyspieszyć proces sprzątania, uzyskując perfekcyjną czystość.
Zamiatarka Stiga SWS 800 G posiada 6 biegów do przodu i 2 biegi do tyłu. Istnieje możliwość ustawienia kąta zamiatania w jednej z 3 pozycji - 0 i 15° w obie strony. Na wygodę obsługi maszyny wpływ ma ergonomiczny uchwyt zintegrowany z deską rozdzielczą. Zarówno biegi jak i kąt zamiatania ustawiane są za pomocą dźwigni znajdujących się na desce rozdzielczej, dzięki czemu operator jest w stanie obsługiwać maszynę i uruchamiać jej główne funkcje pozostając zawsze za urządzeniem. Wysokość szczotki można regulować poprzez ustawienie wysokości kół prowadzących. Zamiatarka wyposażona została w specjalne, duże koła Snow Hog zapewniające przyczepność na nierównym podłożu.
Przykładowe zastosowania spalinowej zamiatarki Stiga SWS 800 G
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G została zaprojektowana do zamiatania, odgarniania i usuwania śmieci z chodników, ogrodów, podjazdów i innych powierzchni na poziomie gruntu. Maszyna ta też może pracować jako odśnieżarka.
Zawartość opakowania
  • spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%)
  • instrukcja obsługi w języku polskim
  • karta gwarancyjna Stiga
*Gwarancja na zamiatarki Stiga
  • 2 lata - dla konsumentów
  • 1 rok - dla firm
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dodatkowe zdjęcia Stiga SWS800G
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - bok
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - rzut z boku
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - z perspektywy operatora
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - prędkości
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - regulacją kąta nachylenia
Ręczna zamiatarka Stiga SWP 355 - śruba pozwalająca na montaż akcesoriow
Spalinowa zamiatarka Stiga SWS 800 G - koła Snow Hog
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Stiga SWS800G
produkt:
marka:Stiga
model:SWS800G
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Stiga SWS800G
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o Stiga SWS800G:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 27.09.2019
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Stiga SWS800G - dokumenty do pobrania
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 147zł 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 325zł 0zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega darmowemu zwrotowi. Jeśli nie spełni Twoich oczekiwań skontaktuj się z nami - wyślemy na nasz koszt kuriera po odbiór produktu.

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 87zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent


Opcjonalne przedłużenie gwarancji
+ 1 rok = 3 lat gwarancji
+ 2 lata = 4 lat gwarancji
gwarancja3 lata4 lata24 miesiące
cena41900 - tylko 1100/m-c69900 - tylko 1400/m-c-
UWAGA! Nasza oferta to przedłużenie gwarancji, na warunkach tożsamych z kartą gwarancyjną producenta.
NIE jest to zewnętrzne ubezpieczenie jak w ofertach większości sklepów.



  • 1. Gwarancja – stanowi zobowiązanie gwaranta do nieodpłatnego usunięcia wad fizycznych wyrobu(materiałowych, montażowych).
  • 2. Gwarancją bezpłatnej naprawy objęta jest wada urządzenia, które nie spełnia funkcji określonych w instrukcji obsługi ze względu na uszkodzenie, a przyczyna uszkodzenia wynika z wad materiałowych, montażowych.
  • 3. Okres ochrony gwarancyjnej rozpoczyna się w dniu zakupu/wydania towaru i wynosi:
  • a) zakup konsumencki urządzenia marki Stiga:
  • Gwarancja wydłużona (*):
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • Gwarancja standardowa(*):
  • – 3 lata: wszystkie inne urządzenia z wyłączeniem traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami, robotów koszących oraz urządzenia SGS60;
  • – 2 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami;
  • – 2 lata: roboty koszące oraz urządzenie SGS60;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • b) zakup konsumencki urządzenia marki Alpina, Castelgarden oraz innych dystrybuowanych przez Stiga:
  • – 2 lata: dla wszystkich urządzeń (*)
  • c) zakup komercyjny urządzenia marki Stiga: Gwarancja wydłużona (*):
  • – 3 lata lub 300 motogodzin, a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; Gwarancja standardowa (*):
  • – 3 lata: kosiarki spalinowe i wertykulatory spalinowe;
  • – 2 lata: roboty koszące;
  • – 1 rok lub 300 motogodzin a w przypadku maszyn z serii PRO, 500 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej): traktory ogrodowe z frontowo lub centralnie między kołami zamontowanym zespołem roboczym wraz z akcesoriami; (*) z ograniczeniami dla jednostek silnikowych zgodnie z pkt. 5, akumulatorów zgodnie z pkt. 6, zespołów jezdnych (przekładni) zgodnie z pkt. 7
  • – 1 rok: pozostałe urządzenia;
  • – 4 lata: włosie zamiatarek SWP;
  • d) zakup komercyjny urządzenia marki Alpina, Castelgarden oraz innych dystrybuowanych przez Stiga:
  • – 1 rok: dla wszystkich urządzeń (*)
  • 4. Gwarancja wydłużona Warunkiem nabycia prawa do wydłużonej gwarancji jest zakup, sprzedaż, montaż i uruchomienie powyższego traktora ogrodowego przez autoryzowanego sprzedawcę sprzętu STIGA. Obowiązek bezpłatnego uruchomienia (z wyłączeniem niezbędnych materiałów eksploatacyjnych) i instruktażu użytkowania traktora spoczywa na sprzedawcy i winien odbyć się w obecności nabywcy. Fakt przeprowadzenia ww. czynności winien być potwierdzony i odnotowany przez sprzedawcę. Dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności użytkownik winien zachować przez cały okres gwarancyjny.
  • 5. Tabela okresów gwarancyjnych dla jednostek silnikowych

    Producent silnika


    Silnik/model

    Zastosowanie

    konsumenckie

    komercyjne


    GGP


    wszystkie modele


    2 lata


    1 rok


    B&S

    Vanguard

    3 lata

    3 lata

    Commercial Turf Series

    2 lata

    2 lata

    Extended Life Series: I/C, Pro, Professional Series z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    850 series z tuleją żeliwną, Dura-Bore

    2 lata

    1 rok

    Snow Series MAX z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    pozostałe silniki z tuleją żeliwną

    2 lata

    1 rok

    pozostałe silniki B&S

    2 lata

    90 dni


    Honda

    GCV-135/160/190/520/530

    2 lata

    90 dni

    GX-25/35, GXV-50, GXH-50, GXV-57, GS/GSV

    2 lata

    1 rok

    GXV-530/660

    3 lata

    3 lata

    pozostałe silniki Honda

    2 lata

    90 dni


    Kawasaki


    wszystkie modele


    2 lata


    1 rok


    AUTOCLIP


    silniki napędu kół i noży z przekładniami

    2 lata lub 1000** motogodzin

    2 lata lub 1000** motogodzin


  • 6. Okresy gwarancyjne akumulatorów: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny.
  • 7. Okres gwarancyjny dla zespołów jezdnych (przekładni) kosiarek spalinowych, przekładni mechanicznych i hydrostatycznych (HST) traktorów ogrodowych:
  • a) urządzenia marki Stiga: 3 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny – z ograniczeniami 500 motogodzin traktory ogrodowe z serii PRO / 300 motogodzin pozostałe traktory ogrodowe (w zależności co nastąpi wcześniej);
  • b) pozostałe urządzenia: 2 lata zakup konsumencki, 1 rok zakup komercyjny z ograniczeniami 300 motogodzin (w zależności co nastąpi wcześniej).
  • 8. Zakup konsumencki w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. (Dz.U. 2014 poz. 827) jest to zakup dokonywany przez osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • 9. Warunkiem skorzystania ze świadczeń gwarancyjnych jest zgłoszenie i dostarczenie przez użytkownika kompletnego urządzenia, wraz z dokumentem zakupu, w autoryzowanym zakładzie serwisowym lub miejscu zakupu niezwłocznie po stwierdzeniu niesprawności
  • 10. Zgłaszający reklamację winien podać w celach korespondencyjnych swoje dane osobowe: imię i nazwisko, adres, nr telefonu (Art. 23 ust. 1 pkt 3 Ustawy o Ochronie Danych Osobowych).
  • 11. W przypadku niespełnienia któregokolwiek warunku określonego w punkcie 8 i 9, przyjmujący reklamację ma prawo odmówić przyjęcia urządzenia do naprawy.
  • 12. Wybór sposobu usunięcia wady należy do gwaranta, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części lub wymianę towaru. Niezależnie od sposobu usunięcia wady gwarancja trwa dalej przedłużona o czas usunięcia wady przez gwaranta.
  • 13. Gwarant za pośrednictwem autoryzowanego zakładu serwisowego ustosunkuje się do zgłaszanych przez reklamującego roszczeń w terminie 10 dni, a usunięcie wady w przypadku jej zakwalifikowania do bezpłatnej obsługi gwarancyjnej nastąpi nie później niż w ciągu 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. Naprawy pozagwarancyjne (odpłatne)są realizowane w oparciu o indywidualne uzgodnienia reklamującego z zakładem serwisowym.
  • 14. W przypadku naprawy odpłatnej lub nieuzasadnionego zgłoszenia reklamujący ponosi koszt weryfikacji uszkodzenia, ewentualnej naprawy, koszty związane ze spedycją lub koszty dojazdu serwisu.
  • 15. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści oraz poniesionych kosztów w związku z wadami rzeczy. Gwarancja nie obejmuje przypadków losowych uszkodzeń niezależnych od warunków eksploatacji np. powódź, pożar,itd.
  • 16. Ochroną gwarancyjną nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu niezgodnej z instrukcją obsługi.
  • 17. Zakresem ochrony gwarancyjnej nie są objęte:
  • a) czynności związane z montażem, uruchomieniem, konserwacją, przewidziane w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik urządzenia we własnym zakresie i na własny koszt,
  • b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwej instalacji lub eksploatacji sprzętu (niezgodnej z instrukcją obsługi),
  • c) uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania mieszanki paliwowej niezgodnej z instrukcją obsługi,
  • d) uszkodzenia spowodowane przez użytkownika powstałe na skutek niewłaściwego przechowywania, transportu, nieprawidłowo wykonanych czynności konserwacyjno-naprawczych,
  • e) uszkodzenia rzeczy powstałe w wyniku naturalnego zużycia będącego konsekwencją użytkowania rzeczy w trakcie prawidłowej eksploatacji, w tym uszkodzenia powłok lakierniczych,
  • f) uszkodzenia akumulatorów, które powstały w wyniku ich nieprawidłowego użytkowania, przechowywania i ładowania,
  • g) usterki związane z przewodem ograniczającym Stiga Autoclip z wyjątkiem wad fabrycznych; z gwarancji wykluczone są wszystkie przypadkowe przecięcia, przecięcia spowodowane przez urządzenie, miejsca łączenia i uszkodzenia spowodowane korozją.
  • h) uszkodzenia nadajnika i zasilacza Stiga Autoclip powstałe w wyniku przepięć napięcia instalacji elektrycznej oraz ich nieprawidłowe działanie wynikające z zakłóceń wywołanych przez inne urządzenia lub instalacje.
  • 18. Części i materiały nie objęte ochroną gwarancyjną, a zużycie których jest naturalną konsekwencją pracy:
  • a) elementy eksploatacyjne np.: noże, tarcze, listwy tnące, głowice żyłkowe, filtry, linki rozruchowe, świece zapłonowe, żarówki, koła jezdne, bębny i szczęki sprzęgłowe, sprzęgła i koła cierne, paski napędowe, śruby bezpieczeństwa, szczotki zbierające i zgarniające,
  • b) elementy silnika: cylindry, tłoki, pierścienie, wał korbowy, łożyska, panewki, membrany gaźników,
  • c) elementy skrzyni biegów/przekładni: koła zębate, łańcuchy, pompy hydrauliczne,
  • d) inne elementy: piasty noża, kliny zabezpieczające, amortyzatory, łożyska, panewki, koła zębate, bezpieczniki przeciążeniowe, szczotki węglowe, cięgna i linki sterujące,
  • e) elementy niewymienione w niniejszej karcie gwarancyjnej, a które w sposób oczywisty zużywają się w trakcie pracy.
  • 19. Użytkownik nie może żądać naprawy uszkodzonego urządzenia w miejscu użytkowania, nawet jeżeli urządzenie jest objęte obsługa gwarancyjną.
  • 20. Użytkownik traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku stwierdzenia: dokonywania zmian konstrukcyjnych, prób napraw i regulacji nieprzewidzianych w instrukcji obsługi, niewykonywania przeglądów eksploatacyjno-konserwacyjnych do których zgodnie z przepisami zawartymi w instrukcji obsługi użytkownik jest zobowiązany, stosowania nieodpowiednich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.
  • 21. Na nabywcy/użytkowniku spoczywa obowiązek dokumentowania przeprowadzonych przeglądów gwarancyjnych oraz innych czynności serwisowych.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn
wysyłkowy
Stiga SWS800G jest dostępny. -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Patryk Sitarz
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, klimatyzacja
e-mail: p.sitarz@klimasklep.pl
Daria Jankowska
Obsługa Klienta
działy: dom / biuro / firma
e-mail: d.jankowska@klimasklep.pl
Karolina Ornatek
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: k.ornatek@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Bartosz Piurkoś
Serwis
e-mail: b.piurkos@klimasklep.pl
Natan Białecki
Serwis
e-mail: n.bialecki@klimasklep.pl
Piotr Bocher
Szef serwisu
e-mail: p.bocher@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Logistyka
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik biura
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: NST