Marka: Lifaair Model: LAM03C-W Typ: Detektor
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Lifaair LAM03C-W jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Mierniki jakości powietrza Lifaair
Sprawdź: Wszystkie Mierniki jakości powietrza
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Lifaair. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz dołączamy podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
miernik jakości powietrza
pomiar
CO2, PM2,5
źródło danych
funkcje
bluetooth, sterowanie oczyszczaczem
metoda pomiaru
laserowa
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

<svg xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" width="14" height="14" fill="currentColor" class="main-menu-svg bi bi-gift" viewBox="0 0 16 16">
  <path d="M3 2.5a2.5 2.5 0 0 1 5 0 2.5 2.5 0 0 1 5 0v.006c0 .07 0 .27-.038.494H15a1 1 0 0 1 1 1v2a1 1 0 0 1-1 1v7.5a1.5 1.5 0 0 1-1.5 1.5h-11A1.5 1.5 0 0 1 1 14.5V7a1 1 0 0 1-1-1V4a1 1 0 0 1 1-1h2.038A3 3 0 0 1 3 2.506zm1.068.5H7v-.5a1.5 1.5 0 1 0-3 0c0 .085.002.274.045.43zM9 3h2.932l.023-.07c.043-.156.045-.345.045-.43a1.5 1.5 0 0 0-3 0zM1 4v2h6V4zm8 0v2h6V4zm5 3H9v8h4.5a.5.5 0 0 0 .5-.5zm-7 8V7H2v7.5a.5.5 0 0 0 .5.5z"/>
</svg>Prezenty
Kupując ten produkt otrzymasz
bilet lub e-kartę podarunkową o wartości 20zł
Po zakupie poinformuj nas o wyborze upominku wypełniając formularz: prezentyzaopinie.pl/sklep.
Stacja pomiarowa LIFAair LAM03C-W
montaż naścienny
 
 
Stacja pomiarowa LIFAair LAM03C-W
LIFAair LAM03C-W to montowana naściennie stacja pomiarowa pozwalająca na pomiar i odczyt szkodliwych dla zdrowia pyłów PM2.5, a także dwutlenku węgla (CO2). Urządzenie może być stosowane jako niezależny detektor lub jako stacja wspomagająca pracę oczyszczaczy powietrza LIFAair LA. Umożliwia automatyczne sterowanie pracą oczyszczaczy biorąc pod uwagę bieżący poziom stężenia pyłów. W urządzenie wbudowano czujnik ruchu, pozwalający na automatyczne wyłączenie sterowanego urządzenia kiedy firma czy obiekt, w którym ono pracuje jest nieczynny.
Zalety stacji pomiarowej LIFAair LAM03C-W
  • pomiar pyłów PM2.5 i CO2
  • sterowanie pracą oczyszczacza LIFAair za pomocą połączenia Bluetooth
  • czujnik ruchu PIR
Zawartość opakowania
  • stacja pomiarowa LIFAair LAM03C-W
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • dokument gwarancyjny stanowi dowód zakupu
 
Do pobrania
Lifaair LAM03C-W - dokumenty do pobrania
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - iRaty
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty iRaty


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 25 zł 17 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 37 zł
  • Paczkomat InPost ubezpieczona (przedpłata): 15 zł
  • Paczkomat InPost ubezpieczona (pobraniowa): 35 zł
  • Orlen Paczka ubezpieczona (przedpłata): 19 zł 15 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 42 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • 1. Warunki Gwarancji
  • a) gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zakupione na terenie u autoryzowanych dealerów LIFAair i zaopatrzone w ważną kartę gwarancyjną wraz z dołączonym do niej dowodem zakupu.
  • b) okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty zakupu urządzenia, wpisanej w kartę gwarancyjną i podanej na oryginale dowodu zakupu.
  • 2. Zobowiązania gwaranta.
  • a) w okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy urządzenia jeżeli konieczność naprawy nastąpi na skutek wady wynikłej z przyczyn tkwiących w urządzeniu w chwili jego zakupu (wady produkcyjne) i nie zostało spowodowane przez Użytkownika.
  • b) Nabywcy przysługuje prawo do wymiany urządzenia na nowe w przypadku gdy:
  • - Gwarant dokona w okresie gwarancji trzech napraw istotnych tego samego elementu i element ten będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające używanie urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem,
  • - Autoryzowany Serwis LIFAair stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady urządzenia nie jest możliwe. W razie wymiany urządzenia na nowe Nabywca może zostać obciążony kosztem brakujących lub uszkodzonych przez niego elementów urządzenia a także kosztem ich wymiany.
  • c) wyłącza się jakąkolwiek odpowiedzialność Gwaranta wykraczającą poza zobowiązania określone powyżej w ppkt. a) i b) w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wad urządzenia lub niemożności używania przez Użytkownika urządzenia wskutek jego wad.
  • d) każdy wadliwe urządzenie, lub jego część, z chwilą wymiany staje się własnością Autoryzowanego Serwisu LIFAair.
  • 3. Warunki obsługi zgłoszeń serwisowych.
  • a) w okresie gwarancji jedynym podmiotem uprawnionym do wykonywania napraw i konserwacji urządzenia jest Autoryzowany Serwis LIFAair.
  • b) Wady urządzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Autoryzowany Serwis LIFAair w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia urządzenia do naprawy przez Autoryzowany Serwis LIFAair.
  • c) w przypadku gdy naprawa wymaga importu części zamiennych, termin naprawy może zostać przedłużony.
  • d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy.
  • e) w przypadku nie stwierdzenia wad lub jeżeli powstała z przyczyn określonych w pkt. 4 albo gdy gwarancja wygasła, koszty transportu i wykonanych napraw pokrywa Użytkownik.
  • f) Użytkownik pokrywa koszty: czynności dotyczących konserwacji urządzenia, elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, kable połączeniowe, bezpieczniki, baterie itp.) oraz koszty ich wymiany.
  • 4. Gwarancja nie obejmuje:
  • a) czynności związanych z konserwacją urządzenia (czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu).
  • b) usuwania wad powstałych w wyniku eksploatacji urządzenia niezgodnej z instrukcją lub zaleceniami producenta, dotyczącymi eksploatacji i przechowywania urządzenia.
  • c) usuwania wad powstałych w wyniku wahań napięcia w sieci zasilającej.
  • d) wymiany części i podzespołów, których żywotność jest zależna od sposobu i intensywności eksploatacji lub których wymiana spowodowana jest ich naturalnym zużyciem np.: filtry, kable połączeniowe, bezpieczniki, baterie czy akumulatory.
  • e) Usuwania wad spowodowanych przez Nabywcę, w szczególności dotyczy to uszkodzeń mechanicznych, elektrycznych, chemicznych itp.
  • 5. Przyczyny utraty gwarancji:
  • a) wykonanie naprawy, przeróbek lub wymiany części przez podmiot nie posiadający autoryzacji Gwaranta.
  • b) naruszenie plomb lub znaków fabrycznych.
  • c) stwierdzenie jakichkolwiek uszkodzeń urządzenia (mechanicznych, termicznych, chemicznych, elektrycznych, wywołanych zalaniem itp.) spowodowanych przyczynami zewnętrznymi.
  • 6. Karta Gwarancyjna zachowuje swoją ważność dla urządzeń zakupionych u oficjalnych dealerów LIFAair oraz u generalnego dystrybutora LIFAair w Polsce.
  • 7. Karta gwarancyjna jest ważna tylko i wyłącznie z dowodem zakupu.
  • 8. Gwarancja zawierająca jakiekolwiek skreślenia, poprawki lub przeróbki nie powoduje powstania po stronie Gwaranta zobowiązań wynikających z niniejszej gwarancji.
  • 9. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
2 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (1 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od Artur o LAM05 wystawiona 5 lat temu
Wszystko dział i urządzenie zgodne z opisem, szkoda że grafika na wyświetlaczu nie jest lepsza.
Zalety
  • jakość
  • trwałość
  • wygląd
Wady
  • brak

ocena 4 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Opinia od klimasklep.pl o LAM03C-W
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi