Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Mierniki jakości powietrza Lifaair
Sprawdź: Wszystkie Mierniki jakości powietrza
PM1 | PM2,5 | PM10
PM1 | PM2,5 | PM10
PM2,5
PM2,5
PM2,5 | PM10 | TVOC
PM2,5
VOC | PM2,5 | PM10
VOC | CO2 | PM2,5
PM2,5 | PM10 | VOC | AQI
PM2,5
PM2,5 | PM10 | CO2 | TVOC
PM1 | PM2,5 | PM10 | na zewnątrz
pomiar CO2, PM10, PM2,5, temperatura, TVOC, wilgotność |
wyświetlacz LED, OLED |
zasilanie kabel USB |
źródło danych |
akumulator tak |
pojemność akumulatora 5200 mAh |
czas pracy na baterii 12 h |
funkcje sterowanie oczyszczaczem, WiFi, zegar |
metoda pomiaru laserowa |
grupa produktów NST |
źródło danych |
WiFi, Bluetooth
- laserowy czujnik poziomu cząstek pyłów PM 2.5 oraz PM10
- czujnik (podwójny stos termoelektryczny) poziomu CO2
- półprzewodnikowy czujnik poziomu lotnych związków organicznych (TVOC)
- pomiar pyłów PM2.5 i PM10
- pomiar dwutlenku węgla
- pomiar lotnych związków organicznych (TVOC)
- wskaźnik wymiany filtrów
- regulacja prędkości obrotowej oczyszczacza LIFAair
- wbudowany akumulator o pojemności 5200mAh pozwalająca na 12 godzin pracy bez ładowania
- ładowanie za pomocą kabla microUSB
- wyświetlacz LED / OLED
- pomiar temperatury i wilgotności przy współpracy z oczyszczaczem LIFAair
- sterowanie pracą oczyszczacza LIFAair za pomocą połączenia Bluetooth
- zdalne sterowanie oczyszczaczem poprzez aplikację mobilną przy połączeniu stacji z siecią Wi-Fi
- regulacja jasności wyświetlacza
- możliwość ustawienia mniej (chińska) lub bardziej (amerykańska) rygorystycznej normy jakości powietrza
- ostrzeżenie o przechyleniu oczyszczacza
- funkcja oszczędności energii w nocy
- synchronizacja zegarka z czasem lokalnym przy połączeniu z siecią Wi-Fi
Zastosowanie stacji sprawia, że funkcjonalność oczyszczacza zostanie rozszerzona. Dostępne będą wtedy takie funkcje jak tryb turbo, tryb nocny oraz tryb auto, którego uruchomienie spowoduje, że urządzenie będzie automatycznie dostosowywało pracę oczyszczacza, w taki sposób aby stężenie pyłów PM2.5 było w zdrowym zakresie. Funkcja "Night energy saving" sprawia, że w godzinach od 22:00 do 6:00 obroty wentylatora będą automatycznie zmniejszone w celu zredukowania poziomu hałasu oraz oszczędzania energii. Dzięki zaawansowanym algorytmom i czujnikom, oprogramowanie stacji pomiarowej jest w stanie obliczyć dokładny, procentowy stopień zużycia poszczególnych filtrów. Za pomocą jednego przycisku można sprawdzić na monitorze jaki jest aktualny stan filtrów, jeśli spadnie on poniżej 5%, filtr powinien zostać wymieniony.
- stacja pomiarowa LIFAair LAM05
- zasilacz sieciowy
- kabel microUSB do zasilacza
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- dokument gwarancyjny stanowi dowód zakupu
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
25 zł17 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 37 zł
- Paczkomat InPost ubezpieczona (przedpłata): 15 zł
- Paczkomat InPost ubezpieczona (pobraniowa): 35 zł
- Orlen Paczka ubezpieczona (przedpłata):
19 zł15 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 42 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Warunki Gwarancji
- a) gwarancja obejmuje wyłącznie urządzenia zakupione na terenie u autoryzowanych dealerów LIFAair i zaopatrzone w ważną kartę gwarancyjną wraz z dołączonym do niej dowodem zakupu.
- b) okres gwarancji wynosi: 24 miesiące od daty zakupu urządzenia, wpisanej w kartę gwarancyjną i podanej na oryginale dowodu zakupu.
- 2. Zobowiązania gwaranta.
- a) w okresie gwarancji Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnej naprawy urządzenia jeżeli konieczność naprawy nastąpi na skutek wady wynikłej z przyczyn tkwiących w urządzeniu w chwili jego zakupu (wady produkcyjne) i nie zostało spowodowane przez Użytkownika.
- b) Nabywcy przysługuje prawo do wymiany urządzenia na nowe w przypadku gdy:
- - Gwarant dokona w okresie gwarancji trzech napraw istotnych tego samego elementu i element ten będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające używanie urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem,
- - Autoryzowany Serwis LIFAair stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady urządzenia nie jest możliwe. W razie wymiany urządzenia na nowe Nabywca może zostać obciążony kosztem brakujących lub uszkodzonych przez niego elementów urządzenia a także kosztem ich wymiany.
- c) wyłącza się jakąkolwiek odpowiedzialność Gwaranta wykraczającą poza zobowiązania określone powyżej w ppkt. a) i b) w szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikłych z wad urządzenia lub niemożności używania przez Użytkownika urządzenia wskutek jego wad.
- d) każdy wadliwe urządzenie, lub jego część, z chwilą wymiany staje się własnością Autoryzowanego Serwisu LIFAair.
- 3. Warunki obsługi zgłoszeń serwisowych.
- a) w okresie gwarancji jedynym podmiotem uprawnionym do wykonywania napraw i konserwacji urządzenia jest Autoryzowany Serwis LIFAair.
- b) Wady urządzenia ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte przez Autoryzowany Serwis LIFAair w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia urządzenia do naprawy przez Autoryzowany Serwis LIFAair.
- c) w przypadku gdy naprawa wymaga importu części zamiennych, termin naprawy może zostać przedłużony.
- d) okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy.
- e) w przypadku nie stwierdzenia wad lub jeżeli powstała z przyczyn określonych w pkt. 4 albo gdy gwarancja wygasła, koszty transportu i wykonanych napraw pokrywa Użytkownik.
- f) Użytkownik pokrywa koszty: czynności dotyczących konserwacji urządzenia, elementów podlegających naturalnemu zużyciu (filtry, kable połączeniowe, bezpieczniki, baterie itp.) oraz koszty ich wymiany.
- 4. Gwarancja nie obejmuje:
- a) czynności związanych z konserwacją urządzenia (czyszczenie, regulacja, wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu).
- b) usuwania wad powstałych w wyniku eksploatacji urządzenia niezgodnej z instrukcją lub zaleceniami producenta, dotyczącymi eksploatacji i przechowywania urządzenia.
- c) usuwania wad powstałych w wyniku wahań napięcia w sieci zasilającej.
- d) wymiany części i podzespołów, których żywotność jest zależna od sposobu i intensywności eksploatacji lub których wymiana spowodowana jest ich naturalnym zużyciem np.: filtry, kable połączeniowe, bezpieczniki, baterie czy akumulatory.
- e) Usuwania wad spowodowanych przez Nabywcę, w szczególności dotyczy to uszkodzeń mechanicznych, elektrycznych, chemicznych itp.
- 5. Przyczyny utraty gwarancji:
- a) wykonanie naprawy, przeróbek lub wymiany części przez podmiot nie posiadający autoryzacji Gwaranta.
- b) naruszenie plomb lub znaków fabrycznych.
- c) stwierdzenie jakichkolwiek uszkodzeń urządzenia (mechanicznych, termicznych, chemicznych, elektrycznych, wywołanych zalaniem itp.) spowodowanych przyczynami zewnętrznymi.
- 6. Karta Gwarancyjna zachowuje swoją ważność dla urządzeń zakupionych u oficjalnych dealerów LIFAair oraz u generalnego dystrybutora LIFAair w Polsce.
- 7. Karta gwarancyjna jest ważna tylko i wyłącznie z dowodem zakupu.
- 8. Gwarancja zawierająca jakiekolwiek skreślenia, poprawki lub przeróbki nie powoduje powstania po stronie Gwaranta zobowiązań wynikających z niniejszej gwarancji.
- 9. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień klienta wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?