Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Suszarki do rąk Dyson
Sprawdź: Wszystkie Suszarki do rąk
stan nowy |
marka |
model |
typ naścienna |
rodzaj silnika cyfrowy bezszczotkowy silnik Dyson typu DC |
częstotliwość przełączania silnika 6000 /s |
prędkość silnika 90000 obrotów na minutę |
zakres temperatury otoczenia 0° - 40°C |
źródło danych |
element grzewczy brak |
konstrukcja obudowy obudowa z poliwęglanu |
tylna płyta / wspornik montażowy plastik ABS/PBT |
typ śrub zewnętrznych M4 Pin-Hex zabezpieczające urządzenie |
ochrona przed wchłanianiem wody do IP24 |
filtracja filtr HEPA |
sterowanie bezdotykowy wydmuch z inteligentnym sensorem na podczerwień |
czas suszenia 10 sekund |
czas pracy ciągłej 30 sekund |
prędkość powietrza 690 km/h |
maksymalna wysokość montażu 2000 metrów n.p.m. |
przepływ powietrza do 108 m³/h |
kolor niklowy |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
pobór mocy 1600 W |
szerokość 23,4 cm |
głębokość 10,0 cm |
wysokość 39,4 cm |
szerokość opakowania 27,4 cm |
głębokość opakowania 14,5 cm |
wysokość opakowania 45,5 cm |
waga 2,8 kg |
waga w opakowaniu 4,4 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Niniejsza gwarancja obowiązuje na terenie Polski i obejmuje tylko obszar kraju w którym urządzenie zostało kupione. Gwarancji udziela się na okres 60 miesięcy lub 350 000 użyć od daty zakupu na części i 12 miesięcy na robociznę. Dowód zakupu powinien zawierać datę zakupu i oznaczenie modelu sprzętu. Kupujący ma obowiązek przechowywać dowód zakupu w okresie trwania gwarancji. Montaż, podłączenie, oraz konserwacja urządzenia mogą być wykonane przez uprawnionego elektryka/instalatora zgodnie z instrukcją i załączonym do niej szablonem. Gwarant nie bierze odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe z montażu i/lub użytkowania niezgodnego z instrukcją montażu i obsługi.
- 2. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez serwis centralny w terminie do 30 dni roboczych od daty odbioru suszarki do rąk do naprawy przez firmę spedycyjną.
- 3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonane przez serwis centralny czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których użytkownik jest zobowiązany we własnym zakresie oraz na własny koszt (np. sprawdzenie działania urządzenia). Pojęcie „naprawy” nie obejmuje czynności związanych z konserwacją sprzętu. Nieuzasadnione wezwanie spowoduje obciążenie użytkownika kosztami dojazdu.
- 4. Gwarancją nie są objęte:
- - uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem lub zaniedbaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np.: przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnie z instrukcją obsługi);
- - uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego, częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z jego właściwościami;
- - uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika;
- - okoliczności, za które nie odpowiada producent ani sprzedawca, a w szczególności uszkodzenia na skutek niewłaściwego użytkowania lub innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich
- 5. Do czyszczenia sprzętu nie wolno używać ostrych, drapiących gąbek, chemicznych środków myjących, proszków i rozpuszczalników chemicznych.
- 6. Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, jeżeli:
- - serwis centralny stwierdzi, że usunięcie wady jest niemożliwe
- - naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w pkt. 2, lub innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym;
- 7. Do przyjęcia zgłoszenia i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważniony jest wyłącznie Serwis Centralny. Użytkownik zobowiązany jest przesłać na adres e-mail:
- - skan lub zdjęcie dowodu zakupu
- - skan lub zdjęcie karty gwarancyjnej
- - numer seryjny urządzenia lub zdjęcie tabliczki znamionowej
- - dane teleadresowe
- - opis usterki lub zdjęcie jeśli jest to uszkodzenie, które jest widoczne
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?