Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza BONECO 7131

producent:

Boneco

model:

7131

Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Prosimy o kontakt w celu dobrania zamiennika.
dostępność na klimasklep.pl:
tymczasowo niedostępne
dostępność w stacjonarnych klimasklepach:
sprawdź dostępność >
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Boneco w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu dołączamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

 
Ultradźwiękowy nawilżacz powietrza Boneco 7131
 
Boneco 7131 to urządzenie ultradźwiękowe.
Możliwość wymiany filtra w urządzeniu gwarantuje wysoką higienę użytkowania. Wydobywająca się mgiełka jest wolna od zanieczyszczeń. W modelu tym woda jest nagrzewana i pasteryzowana w temperaturze około 80 oC, po czym przedostaje się do komory mgłowej. Mgiełka o przyjemnej temperaturze około 40 oC wydostaje się na zewnątrz. W związku z tym temperatura otoczenia nie obniża się, a oddawana do otoczenia woda jest wolna od bakterii.
 
Zalety Boneco 7131:
  • nowoczesne wzornictwo
  • wskaźnik pustego zbiornika
  • wbudowany higrostat (kontrola nawilżania)
  • regulacja intensywności mgiełki
  • obrotowa dysza wylotowa
  • cicha praca
 
Podstawowe dane techniczne Boneco 7131:
  • Zużycie energii bez wcześniejszego podgrzewania wody: 40 W
  • Zasilanie: 230 V/50 Hz
  • Wydajność nawilżania bez wcześniejszego podgrzewania: 400 g/h
  • Przeznaczony do pomieszczeniem: 60 m2 / 150 m3
  • Pojemność zbiornika: 5 litrów
  • Waga: 4 kg
  • Akcesoria: filtr odwapniający wodę
  • wymiary: 400x185x290 mm
  • Poziom hałasu: mniej niż 25 dB
  • Długość kabla: ok 1.8m
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Boneco 7131
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Boneco 7131
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Opinia o Boneco 7131:
Super nawilżacz, tani i wydajny, nie zamienię na inny
Zalety:
cichy, wydajny
Wady:
brak
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: Ja, 04.01.2018
Napisz opinię
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Akcesoria do Boneco 7131
Nazwa▲ Model Cena

Higrometr Stadler Form Selina Biały

produkt dostępny
Higrometr Stadler Form Selina Biały selina.wh 14900 brutto
(12114 netto)

Higrometr Stadler Form Selina Brązowy

produkt dostępny
Higrometr Stadler Form Selina Brązowy selina.br 14900 brutto
(12114 netto)

Higrometr Stadler Form Selina Czarny

produkt dostępny
Higrometr Stadler Form Selina Czarny selina.bl 14900 brutto
(12114 netto)

Higrometr Stadler Form Selina Limonkowy

produkt dostępny
Higrometr Stadler Form Selina Limonkowy selina.li 14900 brutto
(12114 netto)
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 18zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 67zł 49zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 40zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
standardowa gwarancja
  • 1. Importer, przedstawiciel marki na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, (zwana dalej Gwarantem) udziela gwarancji co do jakości urządzeń (zwanych dalej Sprzętem) tej marki, które zostały zakupione w wyniku dystrybucji przez Gwaranta.
  • 2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji, że Sprzęt jest wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych.
  • 3. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży.
  • 4. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej: Rzeczpospolita Polska.
  • 5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w Sprzęcie.
  • 6. Gwarancją nie są objęte:
  • 1) części ulegające naturalnemu zużyciu;
  • 2) uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne sprzętu spowodowane przez użytkownika;
  • 3) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
  • - niewłaściwego lub niezgodnego z Instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania;
  • - niewłaściwej lub niezgodnej z Instrukcją instalacji;
  • - używania materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów innych niż zalecane przez Gwaranta;
  • - samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne osoby napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych
  • - działania siły wyższej (powódź, pożar, uderzenie pioruna itp.)
  • 4) usterki spowodowane niewłaściwym czyszczeniem Sprzętu lub zaniechaniem tej czynności.
  • 7. Gwarancja udzielona na Sprzęt wygasa w przypadku dokonania przez nieuprawnione podmioty (w szczególności przez nieuprawniony serwis, bądź samego Nabywcę Sprzętu) jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian w konstrukcji Sprzętu. Stwierdzenie uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, bądź ich zamazanie uniemożliwiające odczytanie zawartych na nich informacji, może być potraktowane jako próba ingerencji w Sprzęt nieuprawnionego podmiotu i jako takie skutkować wygaśnięciem gwarancji.
  • 8. Uprawniony z gwarancji (zwany dalej Uprawnionym) zobowiązany jest pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych bez zbędnej zwłoki zgłosić fakt ujawnienia wady w Sprzęcie.
  • 9. Zgłoszenia reklamacji Sprzętu z tytułu udzielonej na niego gwarancji można dokonać za pośrednictwem sklepu, w którym dokonano zakupu, bądź też bezpośrednio u Gwaranta (dane kontaktowe znajdują się poniżej).
  • 10. Reklamowany Sprzęt należy dostarczyć do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu lub też bezpośrednio do Gwaranta. Urządzenie powinno znajdować się w opakowaniu chroniącym je przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu.
  • 11. Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego Sprzętu do serwisu Gwaranta.
  • 12. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje wyłącznie Gwarant.
  • 13. W przypadku wymiany sprzętu lub jego części na nowe, przechodzą one w posiadanie Uprawnionego, natomiast wadliwy Sprzęt lub jego części wymienione w trakcie naprawy, przechodzą w posiadanie Gwaranta.
  • 14. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt (np. wymiana materiałów eksploatacyjnych, czyszczenie, odwapnianie, mycie, kalibracja itp.)
  • 15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Uprawniony zostanie obciążony kosztami związanymi z jej opracowaniem i przeglądem serwisowym.
  • 16. Sprzęt oddawany do naprawy musi być kompletny (tzn. zawierać wszystkie elementy oryginalnie znajdujące się w zestawie). Do naprawy przyjmowany jest tylko Sprzęt opróżniony z płynów, czysty i suchy. Serwis zastrzega sobie prawo obciążenia Uprawnionego kosztami doprowadzenia Sprzętu do stanu spełniającego wymogi przyjęcia do serwisu. Koszt wynosi równowartość jednej roboczogodziny pracownika serwisu.
  • 17. Wraz ze Sprzętem w ramach reklamacji należy składać: prawidłowo wypełnioną Kartę gwarancyjną dołączoną do Sprzętu w momencie jego sprzedaży; dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury (w przypadku braku pieczęci sklepu i daty zakupu na Karcie gwarancyjnej); czytelny i dokładny opis usterki wraz z opisem jej powstania i zaobserwowania; dane Uprawnionego: imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail. Reklamacje niezawierające któregoś z wymienionych w tym punkcie elementów uznaje się za niezłożone do momentu uzupełnienia braków wymogów podanych w Karcie gwarancyjnej.
  • 18. W sprawach nieregulowanych niniejszymi Warunkami gwarancji mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • 19. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn tymczasowo niedostępne -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: TYP