Sprawd¼: produkty podobne
Sprawd¼: Nawil¿acze Boneco
Sprawd¼: Wszystkie Nawil¿acze
stan nowy |
marka |
model |
typ domowy |
rodzaj ultrad¼wiêkowy |
wydajno¶æ do 550 ml/h |
wydajno¶æ nawil¿ania 400 - 550 ml/h |
powierzchnia wg producenta do 60 m² |
pojemno¶æ zbiornika 5,5 l |
poziom g³o¶no¶ci < 25 dB(A) |
wytwarzana mgie³ka ciep³a, zimna |
prêdko¶ci wentylatora 3 poziomy |
tryby pracy tryb auto, tryb sleep |
sterowanie dotykowy panel sterowania |
higrostat elektroniczny |
funkcje automatyczne wy³±czanie, mo¿liwo¶æ pracy ci±g³ej, timer, wska¼nik poziomu wody, wska¼nik pustego zbiornika |
wyposa¿enie czujnik wilgotno¶ci, wy¶wietlacz LED |
filtry ISS - elektroda z jonami srebra |
¼ród³o danych |
kolor bia³y |
napiêcie 230 V |
czêstotliwo¶æ 50 Hz |
pobór mocy do 140 W, 40 - 140 W |
szeroko¶æ 28,0 cm |
g³êboko¶æ 24,0 cm |
wysoko¶æ 35,5 cm |
waga 4 kg |
grupa produktów TYP |
¼ród³o danych |
- nowoczesne wzornictwo
- funkcja podgrzewania wody
- nawil¿anie powietrza ciep³± (oko³o 40°C) lub zimn± mgie³k±
- system utrzymania czysto¶ci wody poprzez jej podgrzewanie do oko³o 80°C
- 3 poziomy wydajno¶ci
- wbudowany higrostat elektroniczny
- dotykowy panel sterownia z wy¶wietlaczem LED
- powiadomienia o konieczno¶ci nape³nienia zbiornika i potrzebie czyszczenia
- mo¿liwo¶æ ustawienia jasno¶ci pod¶wietlenia
- tryb auto
- tryb nocny
- timer
- wydajny filtr odwapniaj±cy wodê
- podwójna dysza
- przezroczysty zbiornik wodny
- ³atwa obs³uga i czyszczenie
- szczoteczka do czyszczenia w zestawie
- ultrad¼wiêkowy nawil¿acz powietrza Boneco U650
- filtr odwapniaj±cy A250 Aqua Pro - 1szt.
- elektroda Ionic Silver Stick (ISS) A7017 - 1szt.
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim
- karta gwarancyjna Boneco
149 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
149 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
84 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
97 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
97 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
produkt wycofany |
produkt wycofany |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata):
25 z³17 z³ - Przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 37 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 44 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- 1. Importer, przedstawiciel marki na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, (zwana dalej Gwarantem) udziela gwarancji co do jako¶ci urz±dzeñ (zwanych dalej Sprzêtem) tej marki, które zosta³y zakupione w wyniku dystrybucji przez Gwaranta.
- 2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji, ¿e Sprzêt jest wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych.
- 3. Okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce od daty sprzeda¿y.
- 4. Zasiêg terytorialny ochrony gwarancyjnej: Rzeczpospolita Polska.
- 5. Odpowiedzialno¶æ z tytu³u gwarancji obejmuje wy³±cznie wady powsta³e z przyczyn tkwi±cych w Sprzêcie.
- 6. Gwarancj± nie s± objête:
- 1) czê¶ci ulegaj±ce naturalnemu zu¿yciu;
- 2) uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne sprzêtu spowodowane przez u¿ytkownika;
- 3) uszkodzenia i wady wynik³e na skutek:
- - niew³a¶ciwego lub niezgodnego z Instrukcj± u¿ytkowania, konserwacji lub przechowywania;
- - niew³a¶ciwej lub niezgodnej z Instrukcj± instalacji;
- - u¿ywania materia³ów eksploatacyjnych i akcesoriów innych ni¿ zalecane przez Gwaranta;
- - samowolnych, dokonywanych przez u¿ytkownika lub inne osoby napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych
- - dzia³ania si³y wy¿szej (powód¼, po¿ar, uderzenie pioruna itp.)
- 4) usterki spowodowane niew³a¶ciwym czyszczeniem Sprzêtu lub zaniechaniem tej czynno¶ci.
- 7. Gwarancja udzielona na Sprzêt wygasa w przypadku dokonania przez nieuprawnione podmioty (w szczególno¶ci przez nieuprawniony serwis, b±d¼ samego Nabywcê Sprzêtu) jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian w konstrukcji Sprzêtu. Stwierdzenie uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeñ, b±d¼ ich zamazanie uniemo¿liwiaj±ce odczytanie zawartych na nich informacji, mo¿e byæ potraktowane jako próba ingerencji w Sprzêt nieuprawnionego podmiotu i jako takie skutkowaæ wyga¶niêciem gwarancji.
- 8. Uprawniony z gwarancji (zwany dalej Uprawnionym) zobowi±zany jest pod rygorem utraty uprawnieñ gwarancyjnych bez zbêdnej zw³oki zg³osiæ fakt ujawnienia wady w Sprzêcie.
- 9. Zg³oszenia reklamacji Sprzêtu z tytu³u udzielonej na niego gwarancji mo¿na dokonaæ za po¶rednictwem sklepu, w którym dokonano zakupu, b±d¼ te¿ bezpo¶rednio u Gwaranta (dane kontaktowe znajduj± siê poni¿ej).
- 10. Reklamowany Sprzêt nale¿y dostarczyæ do punktu sprzeda¿y, w którym dokonano zakupu lub te¿ bezpo¶rednio do Gwaranta. Urz±dzenie powinno znajdowaæ siê w opakowaniu chroni±cym je przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu.
- 11. Gwarant zapewnia bezp³atne usuniêcie wady w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego Sprzêtu do serwisu Gwaranta.
- 12. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje wy³±cznie Gwarant.
- 13. W przypadku wymiany sprzêtu lub jego czê¶ci na nowe, przechodz± one w posiadanie Uprawnionego, natomiast wadliwy Sprzêt lub jego czê¶ci wymienione w trakcie naprawy, przechodz± w posiadanie Gwaranta.
- 14. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynno¶ci przewidzianych w Instrukcji obs³ugi, do wykonania których zobowi±zany jest u¿ytkownik we w³asnym zakresie i na w³asny koszt (np. wymiana materia³ów eksploatacyjnych, czyszczenie, odwapnianie, mycie, kalibracja itp.)
- 15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Uprawniony zostanie obci±¿ony kosztami zwi±zanymi z jej opracowaniem i przegl±dem serwisowym.
- 16. Sprzêt oddawany do naprawy musi byæ kompletny (tzn. zawieraæ wszystkie elementy oryginalnie znajduj±ce siê w zestawie). Do naprawy przyjmowany jest tylko Sprzêt opró¿niony z p³ynów, czysty i suchy. Serwis zastrzega sobie prawo obci±¿enia Uprawnionego kosztami doprowadzenia Sprzêtu do stanu spe³niaj±cego wymogi przyjêcia do serwisu. Koszt wynosi równowarto¶æ jednej roboczogodziny pracownika serwisu.
- 17. Wraz ze Sprzêtem w ramach reklamacji nale¿y sk³adaæ: prawid³owo wype³nion± Kartê gwarancyjn± do³±czon± do Sprzêtu w momencie jego sprzeda¿y; dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury (w przypadku braku pieczêci sklepu i daty zakupu na Karcie gwarancyjnej); czytelny i dok³adny opis usterki wraz z opisem jej powstania i zaobserwowania; dane Uprawnionego: imiê i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail. Reklamacje niezawieraj±ce którego¶ z wymienionych w tym punkcie elementów uznaje siê za niez³o¿one do momentu uzupe³nienia braków wymogów podanych w Karcie gwarancyjnej.
- 18. W sprawach nieregulowanych niniejszymi Warunkami gwarancji maj± zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 19. Gwarancja nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ kupuj±cego wynikaj±cych z przepisów o rêkojmi za wady rzeczy sprzedanej.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?