Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Wentylatory stojące Boneco
Sprawdź: Wszystkie Wentylatory stojące
stan nowy |
marka |
linia |
model |
typ standardowy |
przeznaczenie domowy |
przepływ powietrza ERP 610 m³/h |
prędkość wypływu powietrza 4,1 m/s |
rodzaj wentylatora biurkowy |
obudowa plastikowa |
kierunek przepływu nadmuch |
średnica 150 mm |
źródło danych |
ilość prędkości 3 |
charakterystyka przepływu powietrza długi, ukierunkowany |
kolor biały |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 - 60 Hz |
pobór mocy do 20 W |
szerokość 20,7 cm |
głębokość 20,2 cm |
wysokość 23,8 cm |
waga 1,6 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Wentylator Boneco F100

Wentylator powietrza Boneco Air Shower F100
Marka Boneco jest liderem branży produktów do uzdatniania powietrza, takich jak oczyszczacze, nawilżacze oraz wentylatory. Dzięki doświadczeniu i doskonalonych przez lata innowacyjnych technologii urządzenia Boneco wyróżniają się wysoką jakością, funkcjonalnością oraz przede wszystkim skutecznością.
Zalety i funkcje wentylatora Boneco Air Shower F100
- kompaktowy
- doskonała cyrkulacja powietrza
- wysoka wydajność
- prosta obsługa
- 3 poziomy prędkości
- wskaźniki LED
- cichy
- maksymalne zużycie energii wynosi 20W
- łatwy w czyszczeniu
- szwajcarski design
Linia wentylatorów Air Shower
Linia wentylatorów Boneco Air Shower została specjalnie zaprojektowana do przenoszenia większej ilości powietrza, przy większych prędkościach, aby stworzyć silny strumień powietrza i uzyskać doskonałą cyrkulację powietrza. Dzięki temu powietrze w pomieszczeniu jest w ciągłym ruchu, tworząc wokół użytkownika powiew powietrza, rozpraszając gorące lub zimne miejsca i zapewniając większy komfort w całym pomieszczeniu.
Wentylator Boneco Air Shower F100
Wentylator Boneco F100 jest drugim, co do wielkości urządzeniem z linii Air Shower. Został zaprojektowany z myślą o użytkowaniu nabiurkowym - wentylator jest kompaktowy, a stojak zapewnia stabilne ustawienie. Urządzenie generuje ukierunkowany strumień powietrza, mogący zaspokoić prywatne potrzeby. Szwajcarska myśl techniczna sprawia, iż konstrukcja jest trwała i wytrzymała. Obsługa wentylatora jest bardzo prosta, gdyż sterowany jest on dotykowo. Posiada 3 poziomy prędkości dodatkowo oznaczone podświetleniem LED, dzięki czemu moc wentylatora można dostosować do indywidualnych potrzeb. Zdejmowana pokrywa ostrza zapewnia wygodne czyszczenie. Maksymalne zużycie energii urządzenia wynosi 20W, a głośność jego pracy nie przekracza 55dB.
Przykładowe zastosowanie wentylatora Boneco Air Shower F100
Wentylator Boneco F100 jest niewielkich rozmiarów, a dzięki stabilnemu stojakowi o eleganckim kształcie idealnie nadaje się do ustawienia na biurku, stole, regale czy szafce. Dzięki cichej pracy może chłodzić powietrze w biurze, jak również w porze nocnej w sypialni.
Zawartość opakowania
- wentylator Boneco Air Shower F100
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna Boneco

- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - Platforma Ratalna
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 17 zł
- przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
65 zł37 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Importer, przedstawiciel marki na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, (zwana dalej Gwarantem) udziela gwarancji co do jakości urządzeń (zwanych dalej Sprzętem) tej marki, które zostały zakupione w wyniku dystrybucji przez Gwaranta.
- 2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji, że Sprzęt jest wolny od wszelkich wad fizycznych i prawnych.
- 3. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży.
- 4. Zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej: Rzeczpospolita Polska.
- 5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w Sprzęcie.
- 6. Gwarancją nie są objęte:
- 1) części ulegające naturalnemu zużyciu;
- 2) uszkodzenia mechaniczne, termiczne i chemiczne sprzętu spowodowane przez użytkownika;
- 3) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
- - niewłaściwego lub niezgodnego z Instrukcją użytkowania, konserwacji lub przechowywania;
- - niewłaściwej lub niezgodnej z Instrukcją instalacji;
- - używania materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów innych niż zalecane przez Gwaranta;
- - samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne osoby napraw, przeróbek i zmian konstrukcyjnych
- - działania siły wyższej (powódź, pożar, uderzenie pioruna itp.)
- 4) usterki spowodowane niewłaściwym czyszczeniem Sprzętu lub zaniechaniem tej czynności.
- 7. Gwarancja udzielona na Sprzęt wygasa w przypadku dokonania przez nieuprawnione podmioty (w szczególności przez nieuprawniony serwis, bądź samego Nabywcę Sprzętu) jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian w konstrukcji Sprzętu. Stwierdzenie uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, bądź ich zamazanie uniemożliwiające odczytanie zawartych na nich informacji, może być potraktowane jako próba ingerencji w Sprzęt nieuprawnionego podmiotu i jako takie skutkować wygaśnięciem gwarancji.
- 8. Uprawniony z gwarancji (zwany dalej Uprawnionym) zobowiązany jest pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych bez zbędnej zwłoki zgłosić fakt ujawnienia wady w Sprzęcie.
- 9. Zgłoszenia reklamacji Sprzętu z tytułu udzielonej na niego gwarancji można dokonać za pośrednictwem sklepu, w którym dokonano zakupu, bądź też bezpośrednio u Gwaranta (dane kontaktowe znajdują się poniżej).
- 10. Reklamowany Sprzęt należy dostarczyć do punktu sprzedaży, w którym dokonano zakupu lub też bezpośrednio do Gwaranta. Urządzenie powinno znajdować się w opakowaniu chroniącym je przed uszkodzeniami mechanicznymi w trakcie transportu.
- 11. Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego Sprzętu do serwisu Gwaranta.
- 12. O sposobie rozpatrzenia reklamacji decyduje wyłącznie Gwarant.
- 13. W przypadku wymiany sprzętu lub jego części na nowe, przechodzą one w posiadanie Uprawnionego, natomiast wadliwy Sprzęt lub jego części wymienione w trakcie naprawy, przechodzą w posiadanie Gwaranta.
- 14. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w Instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt (np. wymiana materiałów eksploatacyjnych, czyszczenie, odwapnianie, mycie, kalibracja itp.)
- 15. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Uprawniony zostanie obciążony kosztami związanymi z jej opracowaniem i przeglądem serwisowym.
- 16. Sprzęt oddawany do naprawy musi być kompletny (tzn. zawierać wszystkie elementy oryginalnie znajdujące się w zestawie). Do naprawy przyjmowany jest tylko Sprzęt opróżniony z płynów, czysty i suchy. Serwis zastrzega sobie prawo obciążenia Uprawnionego kosztami doprowadzenia Sprzętu do stanu spełniającego wymogi przyjęcia do serwisu. Koszt wynosi równowartość jednej roboczogodziny pracownika serwisu.
- 17. Wraz ze Sprzętem w ramach reklamacji należy składać: prawidłowo wypełnioną Kartę gwarancyjną dołączoną do Sprzętu w momencie jego sprzedaży; dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury (w przypadku braku pieczęci sklepu i daty zakupu na Karcie gwarancyjnej); czytelny i dokładny opis usterki wraz z opisem jej powstania i zaobserwowania; dane Uprawnionego: imię i nazwisko, adres, numer telefonu lub e-mail. Reklamacje niezawierające któregoś z wymienionych w tym punkcie elementów uznaje się za niezłożone do momentu uzupełnienia braków wymogów podanych w Karcie gwarancyjnej.
- 18. W sprawach nieregulowanych niniejszymi Warunkami gwarancji mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 19. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
- głośność pracy
- trwałość
- wydajność
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- głośność pracy
- trwałość
- wydajność
brak
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
- głośność pracy
- trwałość
- wydajność
brak
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek