Wentylator sufitowy z lampą HUNTER SONIC Biały 132 cm z regulatorem naściennym

Produkt objęty Gwarancją Startową
cena:
97700 brutto
-10 za przedpłatę
na 36rat tylko 3600/miesiąc
Kupując ten produkt:
zaproszenie lub e-karta podarunkowa
za opinię o sklepie

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI

Podstawowa gwarancja na ten produkt to tylko 24 miesiące. Przedłuż gwarancję do 4 lat:

4 lata3 lata24 miesiące
23900
400/m-c
13900
300/m-c
000

BESTSELLER
Hunter 50666 jest dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
AUTORYZOWANY SPRZEDAWCA
KlimaSklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Hunter w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

Wentylator sufitowy z lampą HUNTER SONIC Biały
z regulatorem naściennym
 
 
Wentylator sufitowy z lampą HUNTER SONIC Biały
Wentylator sufitowy HUNTER SONIC dzięki połączeniu funkcji wentylatora z oświetleniem jest bardzo funkcjonalny i estetyczny. Dodatkowo nie tylko poprawia estetykę pomieszczenia, ale nadaje mu również nowoczesnego wyglądu. Dzięki wymuszonemu ruchowi powietrza, wentylator znacznie poprawia cyrkulację, co przekłada się na polepszenie warunków klimatycznych w pomieszczeniu, w którym jest zamontowany. Wśród zalet wentylatora jest m.in. 3 prędkości obrotowe, oświetlenie oraz rozpiętość łopatek, która wynosi aż 132 cm.
 
Zastosowanie wentylatora sufitowego HUNTER SONIC Biały 
Dzięki dwóm kierunkom obrotów, wentylator sufitowy HUNTER SONIC może być wykorzystywany w okresach zarówno zimowych jak i letnich. W okresie zimowym chłodne powietrze jest pobierane z dołu i wypychane ku górze, gdzie gromadzi się ciepłe powietrze. Ciepłe powietrze zostaje wypchnięte i wraca na dół powodując wyrównanie temperatury w całym pomieszczeniu. W okresie letnim natomiast pęd powietrza jest kierowany w dół, powodując powstanie przyjemnej chłodnej bryzy.
W miejscach gdzie ciepłe powietrze styka się z zimną powierzchnią następuje kondensacja wody, a jak wiadomo wilgoć sprzyja pojawianiu się grzyba na ścianach, a także rdzy i nalotu na powierzchniach metalowych. Wentylator sufitowy HUNTER SONIC miesza powietrze w pomieszczeniu wyrównując temperaturę, co może ochronić przed zagrzybieniem się ścian.
 
Możliwości zaoszczędzenia na kosztach klimatyzacji / ogrzewania
Dzięki zastosowaniu wentylatora sufitowego HUNTER SONIC można zaoszczędzić nawet 40% na klimatyzacji. W zimie można zaoszczędzić nawet 10-35% na ogrzewaniu spychając ciepłe powietrze ku dołowi pomieszczenia, dzięki temu skutecznie je mieszając. Oszczędności w dużym stopniu zależą od lokalnych warunków klimatycznych i mieszkaniowych.
 
Rady dotyczące bezpieczeństwa
Ze względu na dużą średnicę łopatek (132 cm) wentylator sufitowy z lampą HUNTER SONIC przeznaczony jest do pomieszczeń o maksymalnej powierzchni 36 m² i wysokości max 4m. Wysokość zawieszenia wentylatora, tzn. odległość pomiędzy śmigłami a podłogą, powinna wynosić przynajmniej 2,3m. Bardzo ważne jest, by nie używać wentylatora w tym samym pomieszczeniu i w tym samym czasie, gdy pali się w nim ogień zasilany gazem lub paliwem, jeśli użycie przewodu kominowego nie było testowane w takich warunkach przez wykwalifikowaną osobę. Zwracamy również uwagę, że z powodu naturalnego ruchu wentylatora niektóre połączenia mogą się poluzować. Należy dwa razy w roku sprawdzać połączenia wspierające, wsporniki i połączenia śmigieł. Należy się upewnić, że są one zabezpieczone.

Równoczesne stosowanie pilota i regulatora naściennego
Uwaga. Nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z pilota zdalnego sterowania i regulatora naściennego. Do wentylatora może być podłączone tylko jedno sterowanie.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Dane techniczne Hunter 50666
produkt:
marka:Hunter
model:50666
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
źródło danych:www.KlimaSklep.pl
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Opinie o Hunter 50666
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opinii
Napisz opinię
Opinia o Hunter 50666:
Polecam, dobry wybór.
5 na 5 gwiazdek ocena 5 na 5 gwiazdek od: KlimaSklep, 25.11.2018
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Akcesoria do Hunter 50666
Nazwa▲ Model Cena

Przedłużka do wentylatorów HUNTER (122 cm)

przedluz122 jest dostępny
Przedłużka do wentylatorów HUNTER (122 cm) przedluz122 16500 brutto
(13415 netto)

Przedłużka do wentylatorów HUNTER (61 cm)

przedluz61 jest dostępny
Przedłużka do wentylatorów HUNTER (61 cm) przedluz61 8900 brutto
(7236 netto)
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
FORMY PŁATNOŚCI
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - przez tpay.com (lista kanałów płatności)
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


RATY PLATFORMA RATALNA


RATY ALIOR BANK


LEASING PLATFORMA LEASINGOWA

UWAGA: Leasing PlatformaFinansowa są dostępne dla zamówień na kwotę od 1000zł do 150000zł
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
  • odbiór osobisty: 0zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 19zł brutto
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 70zł brutto

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


DOSTAWA NA PALECIE

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


ZWROT TOWARU

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "30 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 30 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Każdy konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF)

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


KOSZTY ZWIĄZANE ZE ZWROTEM TOWARU

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 40zł brutto.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
  • 1. Na podstawie przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym, niniejszym Importer, zwany dalej Gwarantem, udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego sprzętu opisanego na fakturze bądź paragonie fiskalnym.
  • 2. Gwarancja niniejsza dotyczy produktów zakupionych w Polsce i obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 3. Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się od daty sprzedaży sprzętu.
  • 4. Do świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych uprawniony jest serwis Gwaranta
  • 5. Dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Nabywca powinien dostarczyć własnym kosztem i staraniem sprzęt objęty gwarancją do Serwisu. Zwrot urządzenia następuje na koszt Gwaranta.
  • 6. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do dokonania naprawy wadliwego sprzętu. Za naprawę uznaje się:
  • a) usunięcie wad powstałych z przyczyn tkwiących w sprzęcie lub
  • b) wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad (o identycznych lub lepszych parametrach technicznych), jeżeli dokonanie naprawy nie będzie możliwe, lub jeżeli w ocenie Gwaranta dokonanie naprawy będzie wymagało poniesienia większych kosztów niż wymiana uszkodzonego sprzętu na wolny od wad.
  • c) w przypadku niemożności naprawienia urządzenia lub wymiany nastąpi zwrot należności.
  • 7. Okres gwarancji wydłuża się o okres naprawy, tj. od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu do momentu otrzymania przez klienta urządzenia.
  • 8. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do Serwisu, a w uzasadnionych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu do 21 dni.
  • 9. Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie kompletnym z dołączoną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
  • 10. Wszystkie uszkodzone podzespoły i części wymienione podczas naprawy gwarancyjnej stają się własnością serwisu.
  • 11. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Serwis może obciążyć Nabywcę kosztami serwisowymi (ekspertyza, testy, materiały, transport).
  • 12. Wszelkie zmiany w treści Karty Gwarancyjnej są ważne jedynie wtedy, gdy są dokonywane i potwierdzone przez Serwis.
  • 13. Z tytułu udzielonej gwarancji, Gwarant nie odpowiada za utratę spodziewanych korzyści i poniesionych kosztów wynikłych z użytkowania lub niemożliwości użytkowania zakupionego sprzętu jak również nie ma obowiązku wydawać sprzętu zastępczego na okres naprawy.
  • 14. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z:
  • - uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • - uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji i konserwacji sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy lub stosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych,
  • - uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak np.: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej, uderzeniem pioruna, itp.
  • 15. Przyjęcie sprzętu do serwisu NIE OZNACZA uwzględnienia reklamacji, a tylko przyjęcie sprzętu do ekspertyzy, mającej na celu wykluczenie przypadków z punktu 14.
  • 16. Przy zwrocie reklamowanego sprzętu Nabywca ponosi koszt naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu, kiedy to stwierdzone uszkodzenia wynikają z przyczyn, za które Gwarant nie ponosi odpowiedzialności.
  • 17. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • 18. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
DOSTĘPNOŚĆ
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn Hunter 50666 jest dostępny. -wysyłka
Przęsocin dostępny pod zamówienieul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt
9:00 - 17:00
sklep
Szczecin dostępny pod zamówienieul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt
11:00 - 17:00
sklep
Police dostępny pod zamówienieul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt
9:00 - 15:00
punkt odbioru
KONTAKT
Otwarte: 9:00 - 16:00
od poniedziałku do piątku
FORMULARZ KONTAKTOWY
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

DZIAŁ HANDLOWY SKLEPU INTERNETOWEGO
Dział Handlowy - wszystkie wiadomości
Obsługa Klienta
działy: wszystkie
e-mail: kontakt@klimasklep.pl / reklamacje@klimasklep.pl
telefon: (91) 432-43-42 / (91) 432-43-49
Świerczyński Tomasz
Obsługa Klienta
działy: agregaty prądotwórcze, klimatyzacja, ogrzewanie, osuszanie, wentylacja
e-mail: t.swierczynski@klimasklep.pl
Felskowski Łukasz
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, ogród, dom/biuro/firma
e-mail: l.felskowski@klimasklep.pl
Kamil Ziarnik
Obsługa Klienta
działy: ogrzewanie, oczyszczanie, klimatyzacja
e-mail: k.ziarnik@klimasklep.pl
Dąbrowska Beata
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: b.dabrowska@klimasklep.pl
Marzena Rogóż
Obsługa Klienta
działy: klimatyzacja, wentylacja
e-mail: m.rogoz@klimasklep.pl
Rulewicz Paulina
Kierownik
e-mail: p.rulewicz@klimasklep.pl
MAPA / DOJAZD
Kopiowanie, dystrybucja, modyfikacja i publikacja bez pisemnej zgody właściciela niniejszego serwisu są zabronione.
grupa produktów: TYP