Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem
Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem
Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem
Pilot do wentylatora sufitowego MinkaAire ARTEMIS
Marka: MinkaAire Model: 210298 Typ: Wentylator
Rozpiętość łopatek: 147 cm
Oświetlenie: tak
Prędkość: 133 obr/min
Nie można obecnie złożyć zamówienia na ten produkt.
Model wycofany ze sprzedaży, nie będzie już dostępny.
Do zamówienia otrzymasz podbitą gwarancję oraz fakturę VAT.
Produkt zawiera wszystkie akcesoria dołączane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotów.
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki MinkaAire w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT oraz podbitą gwarancję na pełny okres od daty zakupu.

 
Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem
(z oświetleniem i zaślepką)
 
 
Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem:
Estetyczny wygląd wentylatora MinkaAire ARTEMIS BLACK wzbogaci wnętrze, nada mu nowoczesny oraz klimatyczny wygląd. Zaletami wentylatora są m.in. 3 prędkości obrotowe, lampa oraz 3 łopatki, o rozpiętości 147 cm. Wentylator sufitowy MinkaAire wymusza ruch powietrza oraz wzmaga cyrkulację, co przekłada się na poprawienie warunków klimatycznych, a także pozwala zaoszczędzić na ogrzewaniu oraz klimatyzacji w pomieszczeniu którym jest zamontowany.
 
Zastosowanie wentylatora sufitowego z lampą MinkaAire ARTEMIS BLACK
Wentylator sufitowy ARTEMIS BLACK może być wykorzystywany w okresach zarówno zimowych jak i letnich dzięki dwóm kierunkom obrotów. W zimie chłodne powietrze pobierane jest z dołu i wyrzucane ku górze, gdzie gromadzi się ciepłe powietrze, w wyniku czego ciepłe powietrze zostaje wypchnięte i wraca na dół wyrównując temperaturę w całym pomieszczeniu. W lecie pęd powietrza jest kierowany w dół, powodując powstanie przyjemnego chłodnego powiewu.
Wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem miesza powietrze w pomieszczeniu wyrównując temperaturę, co może ochronić przed zagrzybieniem się ścian. Wilgoć rozwija się w miejscach gdzie ciepłe powietrze styka się z zimną powierzchnią i następuje kondensacja wody, a jak wiadomo wilgoć sprzyja pojawianiu się grzyba na ścianach, a także rdzy i nalotu na powierzchniach metalowych.
 
Możliwości zaoszczędzenia na kosztach klimatyzacji / ogrzewania
Dzięki zastosowaniu wentylatora sufitowego ARTEMIS BLACK można zaoszczędzić na kosztach klimatyzacji nawet 40%. W zimie z kolei można zaoszczędzić nawet od 10 do 35% na ogrzewaniu spychając ciepłe powietrze ku dołowi pomieszczenia, dzięki temu skutecznie je mieszając. Oszczędności w dużym stopniu zależą od lokalnych warunków klimatycznych i mieszkaniowych.
 
Montaż wentylatora sufitowego z lampą MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem
Latem w celu najlepszej cyrkulacji powietrza w pomieszczeniu nawet na najniższych obrotach wentylator należy zamontować nad podłogą:
  • na wysokości 2,5 m  - w pomieszczeniach niskich
  • na wysokości do 3 m -  w pomieszczeniach wysokich do 4,8 m
Zimą wentylator powinien być zamontowany możliwie najwyżej pod sufitem. Wśród akcesoriów dostępne są przedłużki do wentylatorów, które umożliwiają niższy montaż. Zalecana rozpiętość wentylatora:
Funkcje pilota:
  • Możliwość ustawienia trybu pracy wentylatora: ręczny / automatyczny
  • Pomiar temperatury w pomieszczeniu
  • Włączenie wentylatora  przy ustawionej temperaturze
  • Ustawienie odpowiedniej prędkości w zależności od temperatury
  • Możliwość ustawienia czasu do automatycznego wyłączenia wentylatora
  • Możliwość ustawienia czasu do automatycznego wyłączenia oświetlenia
  • Funkcja SLEEP – oświetlenie zgaśnie po 3 minutach
  • Wyświetlacz: wskaźnik prędkości obrotów, wskaźnik lampy, wskaźnik wyczerpania baterii, wskaźnik trybu pracy urządzenia, wskaźnik temperatury
 
Rady dotyczące bezpieczeństwa
Ze względu na dużą średnicę łopatek (147 cm) wentylator sufitowy MinkaAire ARTEMIS BLACK z pilotem przeznaczony jest do pomieszczeń o maksymalnej powierzchni 36 m² i wysokości max 4m. Wysokość zawieszenia wentylatora, tzn. odległość pomiędzy śmigłami a podłogą, powinna wynosić przynajmniej 2,3m. Bardzo ważne jest, by nie używać wentylatora w tym samym pomieszczeniu i w tym samym czasie, gdy pali się w nim ogień zasilany gazem lub paliwem, jeśli użycie przewodu kominowego nie było testowane w takich warunkach przez wykwalifikowaną osobę. Zwracamy również uwagę, że z powodu naturalnego ruchu wentylatora niektóre połączenia mogą się poluzować. Należy dwa razy w roku sprawdzać połączenia wspierające, wsporniki i połączenia śmigieł. Należy się upewnić, że są one zabezpieczone.

Uwaga! W tym wentylatorze pilot zdalnego sterowania nie ma funkcji płynnego ściemniania oświetlenia,
jest tylko opcja włącz/wyłącz oświetlenie.
Uniwersalny sterownik WiFi
Tym urządzeniem można opcjonalnie sterować przez WiFi.
Do wszelkich urządzeń sterowanych za pomocą pilota z nadajnikiem podczerwieni (a nie mających w standardzie modułu Wi-Fi), można zastosować uniwersalny pilot/sterownik WiFi. Pozwala on na zdalne sterowanie pracą urządzenia (z wykorzystaniem sieci Wi-Fi).
Jednym pilotem można sterować dowolną ilością urządzeń, a szczególnie wysoką użyteczność wykazują w przypadku takich urządzeń jak klimatyzatory, oczyszczacze, telewizory, odtwarzacze, oświetlenie, głośniki itp. Oferta na piloty WiFi.

Równoczesne stosowanie pilota i regulatora naściennego
Uwaga. Nie ma możliwości jednoczesnego korzystania z pilota zdalnego sterowania i regulatora naściennego. Do wentylatora może być podłączone tylko jedno sterowanie.
Dane techniczne MinkaAire 210298
produkt
markaMinkaAire
model210298
źródło danychklimasklep.pl
źródło danychklimasklep.pl
pozostałe:
kolor korpusu:czarny akrylowy
źródło danych:
Opinie o MinkaAire 210298
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od "klimasklep.pl" o MinkaAire 210298 (27.08.2014)
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Akcesoria do MinkaAire 210298
Formy płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • leasing - Platforma Finansowa
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Ppatforma Leasingowa
Dostawa na terenie Polski
  • odbiór osobisty: 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 19 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 69 zł 59 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

UWAGA: Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.


Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 40 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Podstawowa gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
()

Treść gwarancji
  • 1. Na podstawie przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym, niniejszym Importer, zwany dalej Gwarantem, udziela Nabywcy gwarancji jakości na prawidłowe działanie zakupionego sprzętu opisanego na fakturze bądź paragonie fiskalnym.
  • 2. Gwarancja niniejsza dotyczy produktów zakupionych w Polsce i obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  • 3. Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna się od daty sprzedaży sprzętu.
  • 4. Do świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych uprawniony jest serwis Gwaranta
  • 5. Dla realizacji uprawnień wynikających z gwarancji Nabywca powinien dostarczyć własnym kosztem i staraniem sprzęt objęty gwarancją do Serwisu. Zwrot urządzenia następuje na koszt Gwaranta.
  • 6. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowiązuje się do dokonania naprawy wadliwego sprzętu. Za naprawę uznaje się:
  • a) usunięcie wad powstałych z przyczyn tkwiących w sprzęcie lub
  • b) wymianę wadliwego sprzętu na wolny od wad (o identycznych lub lepszych parametrach technicznych), jeżeli dokonanie naprawy nie będzie możliwe, lub jeżeli w ocenie Gwaranta dokonanie naprawy będzie wymagało poniesienia większych kosztów niż wymiana uszkodzonego sprzętu na wolny od wad.
  • c) w przypadku niemożności naprawienia urządzenia lub wymiany nastąpi zwrot należności.
  • 7. Okres gwarancji wydłuża się o okres naprawy, tj. od momentu dostarczenia sprzętu do serwisu do momentu otrzymania przez klienta urządzenia.
  • 8. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem będą bezpłatnie usunięte w terminie nie przekraczającym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzętu do Serwisu, a w uzasadnionych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu do 21 dni.
  • 9. Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzętu do serwisu w stanie kompletnym z dołączoną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.
  • 10. Wszystkie uszkodzone podzespoły i części wymienione podczas naprawy gwarancyjnej stają się własnością serwisu.
  • 11. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Serwis może obciążyć Nabywcę kosztami serwisowymi (ekspertyza, testy, materiały, transport).
  • 12. Wszelkie zmiany w treści Karty Gwarancyjnej są ważne jedynie wtedy, gdy są dokonywane i potwierdzone przez Serwis.
  • 13. Z tytułu udzielonej gwarancji, Gwarant nie odpowiada za utratę spodziewanych korzyści i poniesionych kosztów wynikłych z użytkowania lub niemożliwości użytkowania zakupionego sprzętu jak również nie ma obowiązku wydawać sprzętu zastępczego na okres naprawy.
  • 14. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady tkwiące w sprzęcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub nieprawidłowego działania sprzętu wynikającego z:
  • - uszkodzeń mechanicznych i wywołanych nimi wad,
  • - uszkodzeń powstałych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji i konserwacji sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Nabywcy lub stosowania nieodpowiednich materiałów eksploatacyjnych,
  • - uszkodzeń spowodowanych bezpośrednio lub pośrednio zdarzeniami zewnętrznymi takimi jak np.: powódź, pożar, przepięcie linii energetycznej, uderzeniem pioruna, itp.
  • 15. Przyjęcie sprzętu do serwisu NIE OZNACZA uwzględnienia reklamacji, a tylko przyjęcie sprzętu do ekspertyzy, mającej na celu wykluczenie przypadków z punktu 14.
  • 16. Przy zwrocie reklamowanego sprzętu Nabywca ponosi koszt naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu, kiedy to stwierdzone uszkodzenia wynikają z przyczyn, za które Gwarant nie ponosi odpowiedzialności.
  • 17. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powyżej mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • 18. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Dostępność
miastodostępnośćadresmapatyp
Magazyn wysyłkowy Model wycofany ze sprzedaży, nie będzie już dostępny. -wysyłka
Przęsocin niedostępneul. Orzechowa 3
72-010 Przęsocin
pn - pt, 9:00 - 17:00
sklep
Szczecin niedostępneul. Traugutta 100A
71-300 Szczecin
pn - pt, 11:00 - 17:00
sklep
Police niedostępneul. Tanowska 2D
72-010 Police
pn - pt, 9:00 - 15:00
punkt odbioru
Godziny otwarcia
9:00 - 16:00
poniedziałek - piątek
Formularz Kontaktowy
Najszybciej odpowiadamy na wiadomości wysłane przez formularz.
Możesz również napisać e-mail lub zadzwonić, ale czas oczekiwania może być wydłużony.
Imię i Nazwisko / Nazwa:  
Adres e-mail:  
Telefon kontaktowy:   (np. 111-222-333)
Preferowana forma kontaktu: w godzinach:
Pozostaw puste:  *pozostaw puste
Temat wiadomości:  
Treść wiadomości:

grupa: TYP