Gwarancja: 2 lata, opcjonalnie 4 lata
Opinie: ju¿ 8857 pozytywnych opinii o klimasklep.pl w internecie
Zamówienia: ponad 100.000 zrealizowanych zamówieñ
Produkt zawiera wszystkie akcesoria do³±czane przez producenta.
Produkt jest fabrycznie nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodz±cy ze zwrotów.
marka |
model |
typ wentylatora domowy |
rozpiêto¶æ ³opatek 142 cm |
ilo¶æ ³opatek 3 szt. |
o¶wietlenie tak |
ilo¶æ punktów o¶wietleniowych 1 szt. |
ilo¶æ ¿arówek 1 szt. |
typ ¿arówek LED |
strumieñ ¶wietlny (ilo¶æ ¶wiat³a) 1030 lm |
barwa ¶wiat³a 3000 K |
¼ród³o danych |
p³ynne ¶ciemnianie o¶wietlenia tak |
¿arówki w zestawie tak |
jednostronne |
kolor ³opatek bia³e |
kolor korpusu bia³y |
ilo¶æ stopni regulacji 3 |
sposób regulacji pilot (w zestawie), regulator (opcja), WiFi (opcja) |
obroty 75 / 141 / 187 obr/min |
kierunek obrotów dwa |
znaki bezpieczeñstwa CE, GS |
wysoko¶æ wentylatora (przy monta¿u na krótko) 36,8 cm |
czêstotliwo¶æ 50 - 60 Hz |
pobór mocy 14 / 36 / 54 W |
szeroko¶æ 142,0 cm |
g³êboko¶æ 142,0 cm |
wysoko¶æ 36,8 cm |
waga 8,10 kg |
¼ród³o danych |
Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline bia³y
Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline
Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline stanowi gustowny dodatek wnêtrza oraz nadaje mu nowoczesny oraz klimatyczny wygl±d. Zaletami wentylatora s± m.in. 3 prêdko¶ci, sterowanie pilotem do³±czonym do zestawu, lampa oraz 3 ³opatki o rozpiêto¶ci 142 cm. Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline wymusza ruch powietrza oraz wzmaga cyrkulacjê, co przek³ada siê na poprawienie jako¶ci powietrza, a tak¿e pozwala zaoszczêdziæ na ogrzewaniu oraz klimatyzacji w pomieszczeniu, w którym jest zamontowany.
Zalety wentylatora sufitowego Westinghouse Madeline
- elegancki korpus w kolorze bia³ym
- jednostronne, bia³e ³opatki
- punkt o¶wietleniowy LED
- funkcja ¶ciemniania o¶wietlenie
- dwa kierunki obrotów
- wygodne sterowanie pilotem
- 3 prêdko¶ci obrotowe
- poprawia cyrkulacjê powietrza w pomieszczeniu
Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline
Wentylator sufitowy Westinghouse Madeline wydajnie miesza powietrze i zapewnia odpowiednie jego roz³o¿enie w pomieszczeniu. Korpus w kolorze bia³ym oraz jednostronne, bia³e ³opatki zapewniaj± wysok± estetykê i doskonale wpasowuj± siê nawet w wymagaj±ce wnêtrze. Wentylator ma funkcjê o¶wietlenia za pomoc± punktu ¶wietlnego LED oraz opcjê ¶ciemniania o¶wietlenia. Pobór mocy silnika jest zale¿ny od obrotów wentylatora. Rozpiêto¶æ ³opat to a¿ 142 cm, co jest gwarancj± wydajnej pracy. Mo¿liwo¶æ regulacji 3 prêdko¶ci obrotów pozwala idealnie dopasowaæ pracê wentylatora do warunków pasuj±cych w pomieszczeniu.
Zastosowanie wentylatora sufitowego Westinghouse Madeline
Wentylator sufitowy Madeline mo¿e byæ wykorzystywany w okresach zarówno zimowych jak i letnich dziêki dwóm kierunkom obrotów. W zimie ch³odne powietrze pobierane jest z do³u i wyrzucane ku górze, gdzie gromadzi siê ciep³e powietrze, w wyniku czego ciep³e powietrze zostaje wypchniête i wraca na dó³ wyrównuj±c temperaturê w ca³ym pomieszczeniu. W lecie pêd powietrza jest kierowany w dó³, powoduj±c powstanie przyjemnego ch³odnego powiewu. Wentylator sufitowy Madeline miesza powietrze w pomieszczeniu wyrównuj±c temperaturê, co mo¿e ochroniæ przed zagrzybieniem siê ¶cian. Wilgoæ rozwija siê w miejscach gdzie ciep³e powietrze styka siê z zimn± powierzchni± i nastêpuje kondensacja wody, a jak wiadomo wilgoæ sprzyja pojawianiu siê grzyba na ¶cianach, a tak¿e rdzy i nalotu na powierzchniach metalowych.
Rady dotycz±ce bezpieczeñstwa
Ze wzglêdu na du¿± ¶rednicê ³opatek (142 cm) wentylator sufitowy Westinghouse Madeline powinien byæ montowany w pomieszczeniach, które spe³niaj± wymagania co do wysoko¶ci i odpowiedniego metra¿u. Bardzo wa¿ne jest, by nie u¿ywaæ wentylatora w tym samym pomieszczeniu i w tym samym czasie, gdy pali siê w nim ogieñ zasilany gazem lub paliwem, je¶li u¿ycie przewodu kominowego nie by³o testowane w takich warunkach przez wykwalifikowan± osobê. Zwracamy równie¿ uwagê, ¿e z powodu naturalnego ruchu wentylatora niektóre po³±czenia mog± siê poluzowaæ. Nale¿y dwa razy w roku sprawdzaæ po³±czenia wspieraj±ce, wsporniki i po³±czenia ¶migie³. Nale¿y siê upewniæ, ¿e s± one zabezpieczone.
Zawarto¶æ opakowania
- wentylator sufitowy Westinghouse Madeline bia³y
- pilot
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obs³ugi
- karta gwarancyjna Westinghouse
- Bardzo cicha praca i du¿a wydajno¶æ
- Przy monta¿u nale¿y siê zaopatrzyæ w sklepie budowlanym w solidniejsze ko³ki rozporowe , obudowa sterownika pasuje na styk w obudowie puszki po³±czeniowej. Poza tym monta¿ do¶æ prosty , tylko nale¿y zwracaæ uwagê na po³±czenia elektryczne na kostkach by dobrze styki by³y po³±czone i doci¶niête ze sob±.
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalno¶æ
- trwa³o¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalno¶æ
- trwa³o¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalno¶æ
- trwa³o¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalno¶æ
- g³o¶no¶æ pracy
- trwa³o¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
- cicha praca wentylatora
- szybki monta¿
- funkcjonalno¶æ
- g³o¶no¶æ pracy
- jako¶æ
- trwa³o¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
- funkcjonalno¶æ
- wygl±d
brak
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
(3) Czas na zwrot: w ci±gu 45 dni dla wszystkich darmowy zwrot 249 z³ 199 z³ darmowa dostawa |
(0) Czas na zwrot: w ci±gu 14 dni tylko dla konsumentów produkt niedostêpny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4500z³ brutto)
- szybki przelew on-line
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata): 19 z³
- przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
69 z³59 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 40 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
gwarancja | 4 lata | 3 lata | 24 miesi±ce |
cena tylko | 369 z³ 15 z³/m-c | 219 z³ 18 z³/m-c | 0 z³ |
- 1. Na podstawie przepisów prawa zawartych w Kodeksie Cywilnym, niniejszym Importer, zwany dalej Gwarantem, udziela Nabywcy gwarancji jako¶ci na prawid³owe dzia³anie zakupionego sprzêtu opisanego na fakturze b±d¼ paragonie fiskalnym.
- 2. Gwarancja niniejsza dotyczy produktów zakupionych w Polsce i obowi±zuje wy³±cznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- 3. Okres gwarancji wynosi 2 lata i rozpoczyna siê od daty sprzeda¿y sprzêtu.
- 4. Do ¶wiadczenia gwarancyjnych us³ug serwisowych uprawniony jest serwis Gwaranta
- 5. Dla realizacji uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji Nabywca powinien dostarczyæ w³asnym kosztem i staraniem sprzêt objêty gwarancj± do Serwisu. Zwrot urz±dzenia nastêpuje na koszt Gwaranta.
- 6. W ramach udzielonej gwarancji Gwarant zobowi±zuje siê do dokonania naprawy wadliwego sprzêtu. Za naprawê uznaje siê:
- a) usuniêcie wad powsta³ych z przyczyn tkwi±cych w sprzêcie lub
- b) wymianê wadliwego sprzêtu na wolny od wad (o identycznych lub lepszych parametrach technicznych), je¿eli dokonanie naprawy nie bêdzie mo¿liwe, lub je¿eli w ocenie Gwaranta dokonanie naprawy bêdzie wymaga³o poniesienia wiêkszych kosztów ni¿ wymiana uszkodzonego sprzêtu na wolny od wad.
- c) w przypadku niemo¿no¶ci naprawienia urz±dzenia lub wymiany nast±pi zwrot nale¿no¶ci.
- 7. Okres gwarancji wyd³u¿a siê o okres naprawy, tj. od momentu dostarczenia sprzêtu do serwisu do momentu otrzymania przez klienta urz±dzenia.
- 8. Ujawnione w okresie gwarancji wady uniemo¿liwiaj±ce eksploatacjê sprzêtu zgodnie z przeznaczeniem bêd± bezp³atnie usuniête w terminie nie przekraczaj±cym 14 dni roboczych od momentu dostarczenia sprzêtu do Serwisu, a w uzasadnionych przypadkach okres ten mo¿e ulec wyd³u¿eniu do 21 dni.
- 9. Warunkiem uznania reklamacji w okresie gwarancji jest dostarczenie sprzêtu do serwisu w stanie kompletnym z do³±czon± kart± gwarancyjn± i dowodem zakupu.
- 10. Wszystkie uszkodzone podzespo³y i czê¶ci wymienione podczas naprawy gwarancyjnej staj± siê w³asno¶ci± serwisu.
- 11. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji Serwis mo¿e obci±¿yæ Nabywcê kosztami serwisowymi (ekspertyza, testy, materia³y, transport).
- 12. Wszelkie zmiany w tre¶ci Karty Gwarancyjnej s± wa¿ne jedynie wtedy, gdy s± dokonywane i potwierdzone przez Serwis.
- 13. Z tytu³u udzielonej gwarancji, Gwarant nie odpowiada za utratê spodziewanych korzy¶ci i poniesionych kosztów wynik³ych z u¿ytkowania lub niemo¿liwo¶ci u¿ytkowania zakupionego sprzêtu jak równie¿ nie ma obowi±zku wydawaæ sprzêtu zastêpczego na okres naprawy.
- 14. Gwarancja obejmuje wy³±cznie wady tkwi±ce w sprzêcie. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeñ lub nieprawid³owego dzia³ania sprzêtu wynikaj±cego z:
- - uszkodzeñ mechanicznych i wywo³anych nimi wad,
- - uszkodzeñ powsta³ych na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji i konserwacji sprzêtu elektrycznego i elektronicznego oraz wszelkich innych uszkodzeñ powsta³ych z winy lub niewiedzy Nabywcy lub stosowania nieodpowiednich materia³ów eksploatacyjnych,
- - uszkodzeñ spowodowanych bezpo¶rednio lub po¶rednio zdarzeniami zewnêtrznymi takimi jak np.: powód¼, po¿ar, przepiêcie linii energetycznej, uderzeniem pioruna, itp.
- 15. Przyjêcie sprzêtu do serwisu NIE OZNACZA uwzglêdnienia reklamacji, a tylko przyjêcie sprzêtu do ekspertyzy, maj±cej na celu wykluczenie przypadków z punktu 14.
- 16. Przy zwrocie reklamowanego sprzêtu Nabywca ponosi koszt naprawy b±d¼ wymiany uszkodzonego sprzêtu, kiedy to stwierdzone uszkodzenia wynikaj± z przyczyn, za które Gwarant nie ponosi odpowiedzialno¶ci.
- 17. We wszelkich sprawach nie uregulowanych powy¿ej maj± zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 18. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ kupuj±cego wynikaj±cych z niezgodno¶ci towaru z umow±.
ocena 5 na 5 gwiazdek