Marka: Endress Model: endress.waz
Dostępne pod zamówienie, prosimy o kontakt w celu ustalenia ceny i terminu realizacji.

Sprawdź: Akcesoria Endress
Sprawdź: Wszystkie Akcesoria
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Endress. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
produkt
stan
nowy
marka
źródło danych
akcesoria pomp
typ
wąż ssawny
średnica
2" / 50,8mm
grupa produktów
NST
źródło danych
Opis

 
Węże do motopomp ENDRESS
 
 
Zarówno węże ssawne jak i tłoczące dobierane i wyceniane są indywidualnie. W celu otrzymania ceny, prosimy o kontakt z podaniem jakiego rodzaju i jakiej długości wąż jest Państwu potrzebny.
 
  • Węże ssawne - pozwalają na pobieranie wody z większej odległości.
  • Węże tłoczne - pozwalają na transportowanie wody na dużą odległość.
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 123 zł
  • Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 265 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.

Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 0 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Gwarancja: 2 lata
gwarancja częściowo w systemie door-to-door - produkt do serwisu dostarcza Klient na własny koszt, a koszt transportu zwrotnego do Klienta ponosi producent
Treść gwarancji
  • 1. Gwarancja udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty zakupu lub 500 motogodzin.
  • 2. Gwarancja obejmuje i ogranicza się do bezpłatnego usunięcia uzasadnionych usterek, które odnieść można do błędów materiałowych lub produkcyjnych. Usunięcie usterek polega na nieodpłatnej naprawie lub wymianie wadliwych lub uszkodzonych części.
  • 3. Zużycie, które spowodowane jest przez brud, kurz, piasek, lub inny materiał ścierny, który dostał się do podzespołów urządzenia z powodu niewłaściwej obsługi codziennej i konserwacji, nie jest objęte gwarancją.
  • 4. Usterkami nie podlegającymi gwarancji są uszkodzenia powstałe w wyniku obsługi urządzenia niezgodnej z jego instrukcją obsługi, np.: przez przeciążenie, uszkodzenie mechaniczne lub chemiczne lub zużycie eksploatacyjne.
  • 5. Serwis zobowiązuje się do naprawy urządzenia podlegającego gwarancji w ciągu 21 dni licząc od dnia jego dostarczenia wraz dokumentem zakupu + kartą gwarancyjną.
  • 6. Usługi gwarancyjne nie powodują przedłużenia czasu gwarancji, chyba że czas naprawy przekroczył 21 dni.
  • 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do pochodzenia maszyny punkt napraw ma obowiązek zażądania innego dokumentu potwierdzającego stan prawny maszyny np. faktury.
  • 8. Wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej części zamienne są własnością ENDRESS.
  • 9. Punkt napraw jest zobowiązany do dokonywania wpisów wykonanych napraw gwarancyjnych lub nie gwarancyjnych w niniejszej karcie gwarancyjnych.
  • 10. Nasz obowiązek gwarancyjny na urządzenie wygasa w momencie gdy osoby przez nas nieupoważnione dokonywały napraw urządzenia.
  • 11. Dalsze roszczenia i roszczenia odszkodowawcze każdego rodzaju, w szczególności dotyczące usunięcia szkód powstałych w wyniku czynników zewnętrznych nie są objęte gwarancją.
  • Koszt transportu urządzenia do autoryzowanego dealera serwisowego ponosi nabywca.
  • Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Opinie
5.0  /  5
1 opinia modelu
1 wszystkich opinii
5
1 (1 wszystkich)
4
0 (0 wszystkich)
3
0 (0 wszystkich)
2
0 (0 wszystkich)
1
0 (0 wszystkich)
Opinia od klimasklep.pl o endress.waz
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem
Wczytywanie opinii...
Błąd wczytywania opinii, spróbuj ponownie.
Brak opinii spełniających wybrane kryteria.
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?
Odpowiedzi