Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Zasilacze awaryjne AGpower
Sprawdź: Wszystkie Zasilacze awaryjne
moc 2400 W |
napięcie nominalne (maksymalne) 240 V |
napięcie wejściowe do 240V |
zakres napięcia wejściowego od 110-300V |
kształt napięcia czysta sinusoida |
częstotliwość wejściowa 45-66Hz |
liczba i rodzaj gniazd 4 x C13, listwa zaciskowa |
informacje - wyświetlacz tryb bateryjny, tryb sieciowy |
informacje - alarm tryb bateryjny |
źródło danych |
zimny start nie |
funkcje konwerter częstotliwości |
zabezpieczenia przycisk awaryjnego wyłączenia (REPO) |
porty komunikacyjne moduł SNMP (opcja), RS-232 |
maks. sprawność 94 % |
sprawność w trybie ECO 94 % |
sprawność w trybie On-line 88 % |
zakres dopuszczalnych temperatur pracy 0 - 45 °C |
zakres zalecanych temperatur pracy 15 - 25 °C |
wilgotność bez kondensacji 20-90% |
poziom hałasu < 50 db(A) |
ilość akumulatorów w zestawie 1 szt. |
czas ładowania 5 min |
szerokość 19,2 cm |
głębokość 34,7 cm |
wysokość 46,0 cm |
waga 31 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- Sterowanie procesorem sygnałowym DSP
- Wysoki współczynnik wyjściowy PF=0,8
- Szeroki zakres napięcia wejściowego
- Tryb wysokiej sprawności (ECO)
- Funkcja konwertera częstotliwości
- Wejściowy THDi < 5%
- Stabilizacja napięcia wyjściowego < 2%
- Wyjściowy THDu < 3%
- Kontrola prędkości wentylatorów
- Montaż wolnostojący
- Możliwość wydłużenia czasu autonomii poprzez dodatkowe moduły bateryjne
- Porty komunikacyjne - USB
- Opcja instalacji karty SNMP oraz Relay Card
- Konfigurowalne złącze REPO (NO oraz NC)
Przykładowe zastosowania zasilacza awaryjnego Agpower CT3:
- stacje robocze
- urządzenia fiskalne
- serwery
- automatyka przemysłowa
- sieci lokalne
- urządzenia medyczne
- telekomunikacja
- adapter SNMP
- baterie na stelażu lub w modułach bateryjnych
- dodatkowe moduły bateryjne
- oprogramowanie zarządzające WinPower (w cenie zasilacza)
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 21 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 59 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 43 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1.Gwarant urządzeń wymienionych w niniejszym dokumencie gwarantuje, że urządzenia te są wolne od wad produkcyjnych. Urządzenia uważa się za obciążone wadą produkcyjną, jeżeli nie spełniają funkcji określonych przez producenta w instrukcji obsługi,oraz nie jest możliwa ich eksploatacja zgodnie z przeznaczeniem, a przyczyna niesprawności wynika z przyczyn tkwiących w rzeczy sprzedanej.
- 2. Okres gwarancyjny liczony jest od daty sprzedaży urządzenia . W przypadku zmiany okresu trwania umowy gwarancji oraz warunków fakt ten musi być odnotowany w tabeli Naprawy w Okresie Gwarancji niniejszej karty gwarancyjnej i potwierdzony przez SPRZEDAWCĘ.
- 3. Ujawniane w okresie gwarancyjnym wady będą usuwane przez Gwaranta nieodpłatnie - dotyczy to robocizny i części zamiennych potrzebnych do naprawy. Wybór sposobu usunięcia wady należy do Gwaranta, który może usunąć wadę poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonego podzespołu lub wymianę urządzenia w całości. Wadliwe podzespoły i urządzenia przechodzą na własność Gwaranta. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
- 4. Naprawy dokonywane są w serwisie firmowym Gwaranta lub w miejscach wskazanych przez Gwarant
- 5. Towar do punktu naprawy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przeciwnym wypadku KUPUJĄCY ponosi ryzyko uszkodzeń, które mogą wyniknąć w transporcie do punktu serwisowego lub do serwisu Gwaranta, jak też w czasie przechowywania sprzętu w naprawie (dotyczy urządzeń o mocy do 3000VA).
- 6. KUPUJĄCY jest zobowiązany do zawiadomienia Gwaranta o niesprawności urządzenia niezwłocznie po ujawnieniu jego wady, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia jej wykrycia. W celu realizacji przysługujących uprawnień gwarancyjnych KUPUJĄCY musi dostarczyć i okazać serwisowi Gwaranta:
- - należycie wypełnioną kartę gwarancyjną zawierającą oznaczenie urządzenia, numery, datę sprzedaży, pieczęć firmową Gwaranta oraz podpisy SPRZEDAWCY I KUPUJĄCEGO.
- - niesprawne urządzenie,
- - opis stanu urządzenia oraz pełne dane o KUPUJĄCYM a także telefon kontaktowy w celu umożliwienia uzyskania dalszych informacji o charakterze uszkodzenia.
- 7. Gwarant dokona naprawy w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Jeżeli usunięcie uszkodzenia z powodu jego stopnia trudności wymaga dłuższego nakładu pracy, termin ten może ulec przedłużeniu, przy czym Gwarant dołoży należytej staranności, aby wadę usunąć w możliwie najkrótszym czasie.
- 8. W razie nie wypełnienia przez KUPUJĄCEGO określonych w pkt. 5 i 6 zobowiązań termin określony w pkt.7 nie jest wiążący.
- 9. Nie uznanie roszczeń gwarancyjnych KUPUJĄCEGO przez Gwaranta może mieć miejsce w szczególności:
- - uszkodzeń mechanicznych i nieprawidłowego działania urządzeń wynikającego z tych uszkodzeń i wywołanych przez nie wad,
- - uszkodzeń i wad powstałych w transporcie i przeładunku,
- - eksploatacji urządzeń w warunkach nie odpowiadających warunkom określonym w otrzymanej instrukcji obsługi,
- - uszkodzeń powstałych w wyniku niedbałości KUPUJĄCEGO lub jego niewiedzy,
- - ingerencji osób innych niż pracowników Gwaranta lub też wskazanego serwisu, a polegającego na naprawach, przeróbkach urządzeń lub naruszeniu plomb firmowych,
- - wadliwego działania urządzeń na skutek przypadków losowych niezależnych od warunków eksploatacji (pożar, powódź itp.)
- - zagubienia niniejszej karty gwarancyjnej lub dokonania w niej zmian i skreśleń przez osoby niepowołane.
- 10. Kupujący traci gwarancję w przypadku gdy temperatura otoczenia w którym pracuje urządzenie przekracza dopuszczalny zakres 15-25 º C a wilgotność względna 15-90 %.
- 11. W przypadku nie uznania roszczeń gwarancyjnych Gwarant może obciążyć KUPUJĄCEGO uzasadnionymi kosztami związanymi z przywróceniem funkcjonowania urządzenia.
- 12. Każdorazowo KUPUJĄCY musi zostać poinformowany na piśmie o przyczynie nie uznania reklamacji w terminie 7 dni od daty przyjęcia reklamacji oraz o wysokości dodatkowych opłat związanych z naprawą.
- 13. Gwarant dokonuje zapisów w karcie gwarancyjnej dotyczących zakresu wykonanej naprawy, wymienionych części oraz czasu jej trwania.
- 14. Gwarant nie ponosi żadnej odpowiedzialności za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie wynikłe z przyczyn innych niż wady w nim tkwiące. Gwarancja nie obejmuje również prawa KUPUJĄCEGO do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z uszkodzeniem urządzenia.
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?