Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Zasilacze awaryjne G-Tec
Sprawdź: Wszystkie Zasilacze awaryjne
stan nowy |
marka |
model |
moc 1200 W |
współczynnik mocy 0,8 |
napięcie wejściowe do 220V |
napięcie w trybie AC 220 V |
zakres napięcia wejściowego od 81-145V |
kształt napięcia czysta sinusoida |
współczynnik szczytu 3 : 1 |
czas przełączania 4 ms |
częstotliwość wejściowa 50/60Hz (autowykrywanie) |
liczba i rodzaj gniazd 4 x C13 |
informacje - wyświetlacz błąd, napięcie, poziom naładowania, przeciążenie, stan baterii, tryb bateryjny, tryb sieciowy |
informacje - alarm błąd, poziom baterii, przeciążenie, tryb bateryjny |
źródło danych |
zimny start nie |
porty komunikacyjne moduł SNMP (opcja), RS-232, USB |
maks. sprawność > 98 % |
min. temperatura pracy 0 °C |
max. temperatura pracy 40 °C |
zakres dopuszczalnych temperatur pracy 0-40 °C |
wilgotność bez kondensacji 0-90% |
ilość akumulatorów w zestawie 4 szt. |
napięcie 1szt. 12 V |
pojemność łączna 28000 mAh |
pojemność 1szt. 7000 mAh |
szerokość 46,5 cm |
głębokość 8,8 cm |
wysokość 44,0 cm |
waga 22 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 73 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Gwarant gwarantuje, że wszystkie produkty są nowe i jakościowo wolne od wad pod względem materiałów oraz wykonania. Postanowienia niniejszego paragrafu przewidują wyłączne warunki gwarancji na produkty, chyba, że Gwarant udzielił gwarancji na sprzedawane produkty na warunkach określanych w karcie gwarancyjnej dołączanej do produktu Gwarant nie ponosi żadnej innej odpowiedzialności z tytułu niniejszych ogólnych warunków (wyraźnej bądź dorozumianej), za jakość produktów, ich wykonanie, zdatność do instalacji, sprzedaży bądź przydatność do jakiegokolwiek innego celu.
- 2. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych mechanicznym uszkodzeniem, działaniem wysokich temperatur, działaniem bakterii, zanieczyszczeniem, czynnikami elektromechanicznymi oraz nieprawidłowej eksploatacji urządzenia z wyjątkiem normalnego zużycia.
- 3. Gwarant ponosi odpowiedzialność z tytułu niniejszej gwarancji wyłącznie, jeśli kupujący:
- 1) przewoził, przechowywał, stosował bądź instalował produkty zgodnie ze wszystkimi informacjami przekazanymi kupującemu przez Gwaranta oraz międzynarodowymi zwyczajami branżowymi;
- 2) złożył reklamację w formie pisemnej, faxem bądź pocztą elektroniczną, która dokumentuje zgłaszaną wadę lub uszkodzenie produktów w ciągu 5 dni od dnia, w którym Kupujący po raz pierwszy stwierdził lub mógł stwierdzić wadę lub uszkodzenie;
- 3) wraz z reklamacją złożył fakturę VAT która jest podstawą i warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia reklamacji produktów.
- 4) umożliwił należyte zbadanie produktów przez Gwaranta.
- 5) zaprzestał używania produktów z chwilą gdy wykrył lub mógł wykryć ich wadliwość.
- 4. Koszty związane z odesłaniem produktu reklamowanego do Gwaranta ponosi kupujący.
- 5. W ramach gwarancji wynikającej z niniejszego paragrafu, Gwarant zobowiązany jest według swego uznania w pierwszej kolejności naprawić albo wymienić produkt. Kupującemu nie przysługują żadne inne środki naprawcze z chwilą, gdy sprzedający naprawił bądź wymienił produkt.
- 6. Niniejsza gwarancja wygasa automatycznie z chwilą upływu 12 miesięcy od terminu wydania produktu kupującemu, chyba że dana gwarancja na dany produkt stanowi inaczej.
- 7. Kupujący ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec użytkowników produktów z tytułu zgłaszanych przez nich roszczeń oraz za należyte i terminowe wykonanie wszelkich procedur gwarancyjnych.
- 8. Gwarancja udzielona przez Gwaranta nie obejmuje wad produktów, które powstały po wydaniu produktów kupującemu, za które kupujący ponosi pełną odpowiedzialność.
- 9. W szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za zgodność produktów z oczekiwaniami kupującego lub użytkowników, za prawidłowość instalacji produktu w budynku, pomieszczeniu docelowym bądź zewnętrznie oraz za nieprawidłowe dobranie produktów do parametrów instalacji.
- 10. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona. Odpowiedzialność odszkodowawcza Gwaranta z jakiegokolwiek tytułu jest ograniczona do wartości sprzedanych produktów (ceny fakturowej Produktu). Ponadto Gwarant nie jest odpowiedzialny za utracone przez kupującego lub użytkownika produktów korzyści, stratę czasu, bądź utratę możliwości używania produktów.
- 11. W przypadku wystawienia przez Gwaranta karty gwarancyjnej na produkty, postanowienia zawarte w karcie gwarancyjnej uzupełniają postanowienia ogólnych warunków odnośnie zakresu gwarancji. W razie sprzeczności karty gwarancyjnej z ogólnymi warunkami, rozstrzyga treść karty gwarancyjnej, z wyjątkiem punktów 2. do 5. oraz 7. do 9., które obowiązują niezależnie od treści karty gwarancyjnej.
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?