Zestaw Gardena smart Sensor - sterownik nawadniania, sensor, bramka
Marka: Gardena Model: 19202-20
Nie przyjmujemy zamówień na ten produkt.

Gardena 19202-20 jest niedostępny. Nie jest znana data kolejnej dostawy.

Sprawdź pozostałe: Sterowniki nawadniania
Autoryzowany Sprzedawca
klimasklep.pl jest autoryzowanym dystrybutorem marki Gardena w Polsce. Oferujemy naszym Klientom markowy produkt, pomoc w doborze oraz wsparcie posprzedażowe. Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.
Dane
produkt
Opis

Zestaw Gardena smart Sensor - sterownik nawadniania, sensor, bramka

Zestaw Gardena smart Sensor - sterownik nawadniania, sensor, bramka

Zestaw startowy Gardena smart system do inteligentnego, automatycznego i optymalnego nawadniania składa się z 3 elementów - czujnika wilgotności gleby smart Sensor, sterownika nawadniania oraz bramki smart. Zadaniem dołączonego do zestawu czujnika jest pomiar wilgotności i temperatury gleby i przekazywanie zebranych informacji do bramki smart. Sterownik nawadniania, kontrolujący przepływ wody jest montowany bezpośrednio na kranie i utrzymuje łączność z bramką. Natomiast bramka smart stanowi łącznik pomiędzy urządzeniami smart system, a routerem internetowym, dzięki czemu pozwala na łączność z aplikacją Gardena smart. Z wykorzystaniem aplikacji możemy monitorować, regulować i uruchamiać system nawadniania ogrodu, a także zaprogramować harmonogram podlewania. Inteligentny system nawadniania sprawia, że trawnik podlewany jest jedynie jeżeli wilgotność gleby zmierzona przez smart Sensor spadnie poniżej danego poziomu. Zapobiega to niepotrzebnemu nawadnianiu ogrodu po dłuższym okresie deszczowym. Jest to nie tylko zdrowe dla roślin, ale pomaga oszczędzać cenną wodę.

Zalety zestawu Gardena smart Sensor - sterownik nawadniania, sensor, bramka

  • inteligentne nawadnianie
  • oszczędność wody
  • prosta instalacja
  • kompaktowy czujnik wilgotności i temperatury gleby
  • sterownik nawadniania montowany bezpośrednio na kranie
  • bramka smart w zestawie
  • dedykowana aplikacja Gardena smart
  • łatwa obsługa
  • możliwość rozbudowy systemu o inne urządzenia

Zestaw Gardena smart Sensor - sterownik nawadniania, sensor, bramka

Czujnik smart Sensor ma kompaktową i elegancką konstrukcje, która pozwala na jego wykorzystanie zarówno na trawniku czy w rabacie kwiatowej, jak i w płytszej donicy. Jego duża powierzchnia pomiarowa pozwala zbierać informacje bezpośrednio wśród korzeni roślin. Górna część urządzenia jest płaska, dzięki czemu czujnik może być bezpiecznie wykorzystywany na trawnikach koszonych za pomocą klasycznej kosiarki lub robota koszącego. Sterownik nawadniania umożliwia obsługę nawadniania bezpośrednio przy kranie, z wykorzystaniem planów ustawionych indywidualnie w aplikacji Gardena smart. Może być on także włączany i wyłączany ręcznie za pomocą przycisku. Po podłączeniu czujnika smart Sensor oszczędzimy wodę, unikając nadmiernego podlewania. Czujnik zasilany jest za pomocą dwóch, a sterownik za pomocą trzech baterii AA (baterie nie są dołączone do zestawu) - zasilą one urządzenia przez cały sezon. Bramka smart stanowi serce systemu. Ma bezprzewodową łączność radiową o dużym zasięgu zapewniającą niezawodne połączenie z inteligentnymi urządzeniami w ogrodzie, a także łączność z routerem internetowym za pośrednictwem WiFi lub kabla LAN. W każdej chwili zestaw może zostać poszerzony o dodatkowe urządzenia należące do Gardena smart system, jak np. roboty koszące.

Aplikacja Gardena smart

Aplikacja Gardena smart umożliwia pielęgnację ogrodu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dostępna jest na urządzenia z systemem Android i iOS. Z jej wykorzystaniem, konfiguracja smart system jest niezwykle prosta. Pomocny asystent w aplikacji przeprowadzi przez kolejne etapy ustawień krok po kroku. Aplikacja umożliwia zaprogramowanie harmonogramu podlewania. Ponadto, w przypadku niskich temperatur i mrozu, aplikacja ostrzega o tym, że nie można zapewnić płynnej pracy systemu nawadniania. Istnieje wtedy możliwość chwilowego wstrzymania harmonogramu nawadniania za pomocą trybu hibernacji.

Zawartość opakowania

  • czujnika wilgotności gleby smart Sensor
  • sterownika nawadniania 
  • bramka smart
  • dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
  • instrukcja obsługi
  • karta gwarancyjna Gardena

*gwarancja Gardena
Okres gwarancji na ten produkt Gardena wynosi:
  • 2 lata dla osób prywatnych
  • 1 rok dla przedsiębiorstw
Opinie
średnia ocena: 5 / 5, z 1 opiniiNapisz opinię
Opinia od klimasklep.pl o Gardena smart Sensor - zestaw
Polecamy, dobry wybór.

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinie o produktach Gardena z tej samej kategorii
Opinia od m...9 wystawiona 1 miesiąc temu
Solidna firma. Posiadam sterownik tej samej firmy. Działa bez zarzutu od kilku lat. Myślę że i ten model sprawdzi się bez zarzutu. Bardzo dobry jeśli potrzebne nawadnianie dwóch niezależnych linii. Polecam. Dobry stosunek jakości do ceny (produkt z DE). OK.
Zalety:
  • funkcjonalność
  • jakość
  • trwałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od 1...a wystawiona 1 miesiąc temu
Ok
Zalety:
  • jakość
  • trwałość
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od Użytkownik wystawiona 2 miesiące temu
Ok zapomniałem o nawadnianiu trawnika baterie jeden sezon stan bat full. Sterowanie i komunikacja 5 pol
Zalety:
  • jakość
  • trwałość
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
Opinia od l...k wystawiona 5 miesięcy temu
produkt i dostawa spełniły moje oczekiwania

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od BEATA wystawiona 6 miesięcy temu
Obsługuje dwie niezależne sekcje wymagające innego wydatku wody

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od j...a wystawiona 7 miesięcy temu
Oki
Zalety:
  • funkcjonalność
  • jakość
  • trwałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od e...z wystawiona 9 miesięcy temu
Ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od e...z wystawiona 9 miesięcy temu
Ok

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od b...i wystawiona 10 miesięcy temu
ok
Zalety:
  • jakość
  • trwałość
  • wygląd
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Opinia od marta wystawiona 10 miesięcy temu
Wykonany solidnie, łatwy w programowaniu i instalacji
Zalety:
  • funkcjonalność
  • jakość
  • trwałość
Wady:
brak

ocena 5 na 5 gwiazdek
✔ Opinia potwierdzona zakupem.
Płatność
Metody płatności
  • gotówka - przy odbiorze osobistym
  • pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4500zł brutto)
  • szybki przelew on-line - darmowy
  • karta płatnicza - kredytowa / debetowa
    Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club
  • PayPal
  • klasyczne raty - Alior Bank lub Platforma Ratalna
  • przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
    • rachunek w PLN: 89 1240 3943 1111 0010 7294 7660
    • rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
    • rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
    • opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
  • przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe


Raty Platforma Ratalna


Raty Alior Bank


Leasing Platforma Leasingowa
Dostawa
Dostawa na terenie Polski
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 24 zł 0 zł
  • przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 79 zł 19 zł

Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej UPS, DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.


Dostawa na palecie

W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.


Czas realizacji zamówień

98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).

W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.


Zwrot towaru

Ten produkt podlega promocji "45 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 45 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.

Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "45 dni na zwrot"):

  • prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
  • w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
  • w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
  • Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
  • Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Koszty zwrotu towaru

W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.

Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.

Gwarancja
Podstawowa gwarancja: 2 lata / 1 rok* (szczegóły na końcu opisu produktu)
standardowa gwarancja
Treść gwarancji
  • Gardena Manufacturing GmbH udziela na nowe oryginalne produkty i części zamienne GARDENA dwuletniej gwarancji pod warunkiem, że zostały one zakupione w obrocie konsumenckim i są wykorzystywane tylko do użytku prywatnego. Na produkty zakupione w obrocie profesjonalnym i wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej okres gwarancji wynosi jeden rok. Okres gwarancji liczony jest od dnia zakupu towaru.
  • W przypadku niektórych produktów, zakupionych w obrocie konsumenckim i wykorzystywanych do użytku prywatnego gwarancja może być dłuższa, informacje nt. przedłużonej gwarancji podane są na opakowaniu, w instrukcji obsługi lub na stronie internetowej przy produkcie.
  • • Wszystkie nowe narzędzia do ogrodu combisystem, małe narzędzia i narzędzia ręczne do cięcia (sekatory, nożyce do gałęzi i do żywopłotu, nożyce do trawy) zakupione po 01/06/2005 jako produkty nowe, mają gwarancję obejmującą 25 lat od daty zakupu.
  • • Wybrane narzędzia z serii Original GARDENA System zakupione po 01/01/2018 jako produkty nowe, mają gwarancję obejmującą 5 lat od daty zakupu.
  • Warunki przedłużonej gwarancji produktu określone są na jego opakowaniu, w którym jest ono sprzedawane, w instrukcji obsługi lub na stronie internetowej GARDENA.
  • Gwarancja obejmuje wszelkie istotne usterki produktu, w przypadku których można dowieść, że spowodowane są wadą materiałową lub produkcyjną.
  • W ramach gwarancji zapewniane jest w pełni funkcjonalne urządzenie zastępcze lub naprawa na nasz koszt w terminie nie przekraczającym 30 dni kalendarzowych wadliwego urządzenia. Zastrzegamy sobie prawo do wyboru jednej z powyższych opcji. Spełnione muszą być poniższe warunki:
  • • Urządzenie było użytkowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami podanymi w instrukcji obsługi.
  • • Ani nabywca ani inna nieuprawniona przez nas osoba nie podjęła próby otwarcia ani naprawy urządzenia.
  • • Do obsługi urządzenia wykorzystano jedynie oryginalne części zamienne i eksploatacyjne GARDENA.
  • • Okazanie dowodu zakupu.
  • Typowe zużycie części i elementów (np: ostrzy, elementów mocujących ostrza, turbin, żarówek, pasków klinowych/zębatych, wirników, filtrów powietrza, świec zapłonowych), odbarwienia oraz części ulegające zużyciu nie podlegają gwarancji.
  • Niniejsza gwarancja producenta ogranicza się do wymiany i naprawy produktu na warunkach opisanych powyżej. Gwarancja producenta nie uprawnia użytkownika do wysuwania innych roszczeń wobec nas jako producenta, na przykład roszczeń odszkodowawczych. Niniejsza gwarancja producenta nie ogranicza ustawowych oraz umownych praw i roszczeń nabywcy względem sprzedawcy.
  • W razie reklamacji w ramach gwarancji, należy przekazać wadliwy produkt wraz z kopią dowodu zakupu oraz opisem usterki do jednego z autoryzowanych serwisów Husqvarna lub Gardena.
grupa: NST