Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Wentylatory podwieszane Adrian
Sprawdź: Wszystkie Wentylatory podwieszane
moc silnika 0,52 kW |
kolor korpusu srebrny |
obroty 900 obr/min |
przepływ powietrza 175 m³/min |
kierunek obrotów jeden |
źródło danych |
znaki bezpieczeństwa CE |
wysokość montażu od podłogi 15 m |
głośność 49 dB(A) |
napięcie 230 V |
częstotliwość 50 Hz |
szerokość 69,2 cm |
głębokość 81,8 cm |
wysokość 63,0 cm |
waga 32 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
(opcjonalny termostat)
- wysoka wydajność przepływu powietrza (aż 10500 m³h)
- zasięg strumienia (wysokość montażu): do 15m
- lekka i prosta konstrukcja
- cicha praca - 49dB(A)
- prosty montaż
- wbudowany termostat lub opcjonalny termostat
- wielkokubaturowe hale produkcyjne
- wielkokubaturowe hale magazynowe
- przemysł, itp.
- hale targowe
- sklepy wielkopowierzchniowe
- obiekty sportowe
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 61 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 153 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 123 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- ADRIAN GROUP gwarantuje jakość produktu w normalnych warunkach użytkowania, zgodnie z przeznaczeniem, po poprawnej instalacji w okresie 24 miesięcy od daty rozruchu, jeśli nie ustalono inaczej.
- Gwarancja jest ważna gdy zostaną spełnione niżej wymienione warunki:
- • Poprawnie wypełniona karta gwarancyjna (w załączeniu).
- • Produkt został zamontowany przez wykwalifikowaną firmę instalacyjną posiadającą stosowne uprawnienia.
- • Rozruch produktu został przeprowadzony przez wykwalifikowaną firmę instalacyjną posiadającą stosowne uprawnienia.
- • Urządzenie jest używane zgodnie z instrukcjami producenta opisanymi w warunkach technicznych.
- • Przeglądy techniczne w odstępach rocznych od uruchomienia sią obowiązkowe, muszą być przeprowadzone przez wykwalifikowaną firmę i odnotowane na karcie gwarancyjnej. Odcinek dla dystrybutora jest wysyłany po każdorazowym przeglądzie.
- • Koszty corocznych obowiązkowych przeglądów ponosi użytkownik.
- • W przypadku niedostarczenia odcinka dla dystrybutora z obowiązkowym przeglądem w terminie, gwarancja wygasa.
- • Koszty związane z usługą firmy dokonującej naprawy gwarancyjnej, jeśli nie stwierdzona zostanie awaria produktu lub zostanie wykryte samodzielne naprawianie urządzenia lub instalacji przez klienta, ponosi klient.
- • Gwarancja jest ważna gdy (do 24 miesięcy od uruchomienia) są na bieżąco przesyłane odcinki karty gwarancyjnej dotyczące pierwszego rozruchu oraz kolejnych przeglądów obowiązkowych, jeśli nie ustalono inaczej.
- • Okres gwarancji wynosi 24 miesiące na produkt i jego komponenty, jeżeli nie uzgodniono inaczej.
- Wyłączenia gwarancji w przypadku awarii i uszkodzeń spowodowanych:
- • Niestosowaniem się do instrukcji montażu i konserwacji.
- • Urządzenie ma ślady samowolnych zmian mechanicznych.
- • Nieautoryzowane naprawy lub modyfikacje.
- • Nieprawidłowym transportem i przechowywaniem.
- • Niekompletnym/ błędnym wypełnieniem karty gwarancyjnej.
- • Rozruch urządzenia nie został wykonany w ciągu 3 miesięcy od daty wysyłki, w konsekwencji gwarancja jest skrócona o czas opóźnienia.
- • Naprawy wykonywane były przez osoby lub firmy nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- • Uszkodzeniami w trakcie prac serwisowych, przeglądowych lub instalacji produktu.
- • Zmianami ciśnienia gazu / z ograniczeń wymienionych w kategoriach technicznych i zanieczyszczenia gazu / powodujących częściowe zablokowanie lub zatkanie bloku gazowego przez zanieczyszczenia z sieci.
- • Nieprawidłowym podłączeniem elektrycznym produktu lub niewłaściwą instalacją elektryczną.
- • Katastrofami naturalnymi lub zamieszkami.
- • Awariami na skutek nie przeprowadzania obowiązkowych przeglądów technicznych przez wykwalifikowane firmy.
- • Awarią, podczas gdy wysyłka odcinków dla dystrybutora nie została zachowana po rozruchu oraz po kolejnych obowiązkowych przeglądach.
- • Instalacją urządzenia w agresywnym środowisku.
- • Na skutek montażu urządzenia w zbyt agresywnym środowisku.
- Warunki obsługi gwarancyjnej:
- Odbiorca końcowy jest zobowiązany skontaktować się z firmą, która dokonała instalacji urządzeń, w przypadku stwierdzenia awarii lub niepoprawnie działającego sprzętu. Firma instalacyjna musi po przeprowadzeniu oględzin/ i lub wymiany części (na oryginalne) sporządzić notatkę i przesłać ją do dystrybutora, również w celu złożenia zamówienia na części wymienne uszkodzone w urządzeniu, raport musi być podpisany również przez użytkownika końcowego. W przypadku zauważenia prób nieautoryzowanych napraw lub przeglądów przez klienta, należy poinformować go że taki serwis i naprawa w całości jest opłacana przez klienta, oraz traci on gwarancję na urządzenie, które nosi ślady samodzielnych napraw/interwencji.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?