Sprawdź: Klimatyzatory przenośne Thomson
Sprawdź: Wszystkie Klimatyzatory przenośne
W zestawie taniej
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + miernik jakości powietrza Welltec AQ1Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + Welltec RC360 + Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + Welltec RC360 + Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + uszczelka okienna Welltec WS400W+Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + uszczelka drzwiowa Welltec DS80Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + uszczelka dachowa Welltec RS400Zestawniedostępny
-
-
Klimatyzator przenośny Thomson CLI 110 E + pilot WiFi Welltec RC360Zestawniedostępny
-
typ kompaktowy |
rodzaj domowy |
sposób użytkowania standardowy |
moc chłodnicza (kalkulator doboru) 3200 W |
przepływ powietrza 437 m³/h |
wydajność osuszania 1,6 l/h |
tryb pracy chłodzenie, niezal. osuszanie, wentylacja |
sterowanie panel sterowania, pilot, WiFi (opcjonalne) |
funkcje timer |
funkcja swing brak danych |
źródło danych |
prędkości wentylatora 2 |
wylot zimnego powietrza z przodu |
długość rury odprowadzającej gorące powietrze 120 cm |
czynnik chłodniczy R410a |
odprowadzanie skroplin brak danych |
wyświetlacz standardowy LCD |
wyposażenie kółka |
elementy montażowe w zestawie brak danych |
klasa energetyczna (chłodzenie) A |
szerokość 32,0 cm |
głębokość 35,0 cm |
wysokość 82,0 cm |
waga 30 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
waga WYŁĄCZNIE ORIENTACYJNA |
źródło danych |
- System automatycznego odparowania - Urządzenie automatycznie odparowuje skropliny poprzez wąż odprowadzający powietrze. Nie ma konieczności opróżniania zbiornika skroplin, z wyjątkiem pracy urządzenia w warunkach wysokiej wilgotności
- Przyjazny środowisku czynnik chłodniczy R410A - Czynnik obojętny dla warstwy ozonowej, bardziej przyjazny środowisku niż R-22
- Wbudowany osuszacz - Wydajność osuszania do 40 litrów na dobę
- Mobilny - Boczne uchwyty i kółka zapewniają łatwość podczas przenoszenia i zmiany lokalizacji
- Cicha praca - Wysokowydajne podzespoły i sprężarka gwarantują cichą pracę
- Zdalne sterowanie - Prosty w użyciu pilot umożliwia wybór trybu pracy, nastawę temperatury i programator czasu (24h)
- wyświetlacz LCD z podświetleniem
- pilot zdalnego sterowania
- wydajny nawiew powietrza 437 m³/h
- timer 24 godz.
- system odparowania wody
- zakres nastawy temperatury od 16°C do 32°C
- pojedynczy wąż elastyczny o długości 1,2 m
- 3 prędkości wentylatora
- klasa energetyczna A
Sposoby instalacji klimatyzatora Thomson CLI110E
169 zł darmowa dostawa |
499 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
99 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
189 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
159 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
209 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
169 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
179 zł darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 30 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 147 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- 1. Gwarancja dotyczy wad fabrycznych produktu i wad materiału, z którego wykonany jest produkt (tzw. wad powstałych z przyczyn tkwiących w produkcie).
- 2. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą dokonania zakupu i wynosi 24 miesiące.
- 3. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna, która powinna być prawidłowo wypełniona tzn. powinna posiadać pieczątkę punktu sprzedaży, datę sprzedaży, podpis Klienta, pieczątki i podpisy instalatorów. W przypadku ich braku karta gwarancyjna jest nieważna.
- 4. W przypadku wykrycia wady produktu przed lub po jego zamontowaniu należy odpowiednio przerwać montaż bądź użytkowanie oraz zgłosić usterkę do Serwisu.
- 5. Kompletność i jakość towaru należy sprawdzić bezpośrednio w dniu zakupu. W przypadku nie spełnienia tego warunku reklamacje z tytułu braków mogą zostać nieuznane.
- 6. W przypadku gdy naprawa wymaga sprowadzenia odpowiednich części z fabryki okres naprawy może się przedłużyć do 60 dni roboczych.
- 7. Gwarant zapewnia sprawne działanie urządzenia pod warunkiem instalacji i użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi.
- 8. Naprawa Gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik.
- 9. W okresie gwarancji Klient ma prawo do wymiany produktu na nowy lub zwrotu pieniędzy gdy:
- - ujawnionej wady nie można usunąć.
- - w okresie trwania gwarancji dokonano 5 napraw tego samego podzespołu, a naprawiany produkt nadal wykazuje wady uniemożliwiające jego stosowanie zgodnie z przeznaczeniem.
- - do wielokrotności napraw nie wlicza się: naprawy instalacji elektrycznej, wymiany uszczelek, lampki sygnalizacyjnej oraz filtrów.
- 10. Roszczenia z tytułu gwarancji nie będą uwzględniane w przypadku:
- - uszkodzeń mechanicznych np. uderzenia, obicia, zarysowania, potłuczenia;
- - nieprzestrzegania zasad montażu, obsługi, eksploatacji i konserwacji zawartych w instrukcjach;
- - uszkodzeń wynikłych z zanieczyszczenia;
- - uszkodzeń powstałych z powodu przepięć lub spadku napięcia w sieci elektroenergetycznej;
- - dostania się do wnętrza płynów lub ciał obcych
- - dokonywania przeróbek lub napraw przez osoby nieupoważnione przez firmę DURASAN S. A. oraz montaż i obsługę urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi
- - następstw naturalnego zużywania się elementów takich jak czynnik chłodniczy, pilot czy baterie oraz czynników będących poza kontrolą Gwaranta.
- 11. Sposób naprawy określa producent/upoważniony przedstawiciel producenta.
- 12. Gwarant zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w produktach.
- 13. W przypadku nieuzasadnionego wezwania serwisu użytkownik pokrywa koszt dojazdu (wysyłki) oraz ekspertyzy.
- 14. Producent nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane:
- - nieodpowiednią pielęgnacją wyrobu (stosowaniem środków zawierających substancje żrące, ścierne itp.),
- - niewłaściwego przechowywania sprzętu,
- - niewłaściwego konserwowania sprzętu.
- 15. Instalacja czyszczenie wewnętrzne jak i zewnętrzne, okresowa wymiana elementów przewidzianych w instrukcji obsługi oraz konserwacja produktu są czynnościami odpłatnymi. W takich wypadkach koszty wezwania serwisu pokrywa reklamujący.
- 16. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód pośrednich lub utraconych korzyści wynikających z uszkodzenia, wadliwego działania lub ewentualnego wyłączenia urządzenia z eksploatacji
- 17. W każdym przypadku wyrób udostępniany do naprawy musi być czysty zgodnie z podstawowymi zasadami higieny.
- 18. Duplikaty karty gwarancyjnej będą wydawana na pisemną prośbę Klienta.
- 19. Niniejsza karta gwarancyjna na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?