Sprawdź: Niszczarki papieru Fellowes
Sprawdź: Wszystkie Niszczarki papieru
olejarka nie |
grupa produktów NST |
źródło danych |
Grupa BIUROWE
|
Ilość użytkowników powyżej 5 osób
|
Ilość kartek niszczonych jednorazowo (A4/70g) 25-27
|
Rodzaj cięcia ścinki
|
Rozmiar cięcia mm 4 x 40 mm
|
Poziom bezpieczeństwa DIN 3
|
Szerokość szczeliny wejściowej w mm 260
|
Średnia prędkość niszczenia w metrach/min 5
|
Cykl pracy w min ciągła
|
Pojemność koszta 100
|
Niszczy zszywki TAK
|
Niszczy małe spinacze biurowe TAK
|
Niszczy karty kredytowe TAK
|
Niszczy płyty CD/DVD TAK
|
Osobna szczelina lub klapa na płyty NIE
|
Osobny kosz na zniszczone płyty NIE
|
Technologia 100% Jam Proof NIE
|
Turbo Jam NIE
|
Jam Blocker NIE
|
Inne rozwiązania antyzacięciowe NIE
|
Czujnik Safe Sense NIE
|
Safety Lock NIE
|
Inne rozwiązania bezpieczeństwa SPS
|
SilentShred NIE
|
Energy Savings Systém TAK
|
Sleep Mode TAK
|
Automatyczne oliwienie noży tnących - Auto-Oil NIE
|
Miarka ilości kartek do zniszczenia NIE
|
Auto Start / Stop elektroniczny
|
Funkcja cofania TAK
|
Dioda informująca o zacięciu TAK
|
Automatyczne zatrzymanie przy zacięciu TAK
|
Dioda informująca o zapełnieniu kosza TAK
|
Automatyczne zatrzymanie pracy przy pełnym koszu TAK
|
Dioda informująca o otwartych drzwiach TAK
|
Poziom hałasu przy pełnym załadunku w dB 54-66
|
Zabezpieczenie termiczne TAK
|
Dioda informująca o zadziałaniu zabezpieczenia termicznego NIE
|
Automatyczne zatrzymanie przy wyjętym koszu TAK
|
Gwarancja na urządzenie 2 lata
|
Gwarancja na noże 30 lat
|
Wymiary urządzenia w mm (wys. x szer. x gł.) 926 x 495 x 470
|
Waga urządzenia w kg 48
|
Olej 35250
|
Worki 36056 |
źródło danych |
- Energooszczędna - funkcja Auto Shut-Off wyłącza urządzenie po 30 minutach od zakończenia pracy
- Bezzacięciowa - elektroniczny wskaźnik objętości ECC informuje o ilości niszczonych dokumentów i pomaga zapobiegać zacięciom papieru
- Elektronicznie sterowana osłona noży tnących zatrzymuje niszczarkę po podniesieniu dodatkowo zwiększając bezpieczeństwo użytkowania
- Łatwa w obsłudze - przycisk z podświetlanymi ikonami zapewnia intuicyjną obsługę
- Wytrzymała i wydajna - silnik stworzony do pracy ciągłej
- Gwarancja: 2 lata na całość urządzenia, 30 lat gwarancji na noże tnące!
- Dodatkowo w zestawie darmowe próbki: Olej - 120 ml, worki - 3 szt.
- PASKI (DIN 1) - ochrona podstawowa (DIN 1 zwykłe pisma, paski o szerokości 12 mm lub maks. powierzchnia do 2000 mm2)
- PASKI (DIN 2) -ochrona standardowa (DIN 2 korespondencja wewnętrzna, paski o szerokości do 6 mm lub maks. powierzchnia do 8000 mm2)
- ŚCINKI (DIN 3) - wysoka ochrona (DIN 3 dokumenty poufne, paski o szerokości do 2 mm lub maks powierzchnia do 594 mm2 lub ścinki nie większe niż 4x80 mm lub maks. powierzchnia do 320 mm2)
- MICROSHRED MIKROŚCINKI (DIN 4) - ochrona podwyższona (DIN 4 dokumenty tajne, ścinki nie większe niż 2x15mm lub maks. powierzchnia do 30 mm2)
- MIKROŚCINKI (DIN 5-6) - najwyższa ochrona (DIN 5 dokumenty ściśle tajne, ścinki nie szersze niż 0,8 mm lub maks. powierzchnia poniżej 10 mm2)
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata): 0 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 44 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
-
Ogólne warunki gwarancji Producenta
Informacje podstawowe
- 1. Informacje na temat okresu gwarancji na poszczególne urządzenia są zawarte w instrukcji obsługi dołączonej do każdego z urządzeń.
- 2. Ujawnione wady będą usuwane bezpłatnie przez Punkt Serwisowy Producenta w terminach nie dłuższych niż 14 dni kalendarzowych liczonych od daty dostarczenia towaru do Punktu Serwisowego. W szczególnych przypadkach, gdy zachodzi konieczność sprowadzenia z zagranicy części niezbędnych do dokonania naprawy, termin wykonania naprawy może ulec wydłużeniu do 35 dni roboczych. O zaistnieniu takiego szczególnego przypadku serwisant powiadomi użytkownika w przeciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostarczenia towaru do Punktu Serwisowego. Okres gwarancji ulega automatycznemu przedłużeniu o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.
- 3. Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Punkt Serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania, których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. zainstalowanie, sprawdzenie działania, konserwacja itp. Gwarancją nie są objęte:
- • sznury połączeniowe, sieciowe, wtyki, gniazdka, wymienne noże i paski w trymerach itp.;
- • uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (przepięcia w sieci, używanie niezgodnych z instrukcją obsługi Środków eksploatacyjnych lub czyszczących, uszkodzenia spowodowane przez przedmioty obce, które dostały się do wnętrza a także wilgoć, korozję, pył itp.);
- • uszkodzenia powstałe wskutek naturalnego częściowego lub całkowitego zużycia zgodnie z właściwościami lub przeznaczeniem sprzętu;
- • uszkodzenia wynikłe na skutek przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie, okoliczności, za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, a w szczególności na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, użytkowania albo innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (używania nieoryginalnych materiałów lub akcesoriów), transportu;
- • celowe uszkodzenie sprzętu;
- • czynności konserwacyjne, wymiany części posiadających określoną żywotność.
- 4. Reklamującemu przysługuje prawo do wymiany sprzętu w ramach gwarancji na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
- • Punkt Serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,
- • naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w punkcie 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.
- 5. Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są tylko i wyłącznie Punkt Serwisowy Producenta.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?