Sprawdź: produkty podobne
Sprawdź: Oczyszczacze AirFree
Sprawdź: Wszystkie Oczyszczacze
typ bezfiltrowy |
forma wolnostojący |
powierzchnia wg producenta do 16 m² |
do 11 m² |
przepływ powietrza do 0 m³/h |
funkcje usuwanie bakterii / wirusów, usuwanie kurzu / roztoczy, usuwanie pyłków / alergenów, usuwanie zapachów, usuwanie zarodników pleśni |
filtry system TSS - system termodynamiczno-sterylizujacy |
filtr HEPA - klasa nie dotyczy |
filtr węglowy - klasa nie dotyczy |
żywotność filtrów według producenta nie dotyczy |
źródło danych |
filtry w zestawie nie dotyczy |
bezgłośny dB(A) |
prędkości wentylatora nie dotyczy |
sterowanie panel sterowania |
opcja wyłączenia jonizatora nie dotyczy |
kolor biały |
skuteczność oczyszczania - bakterie i wirusy do 97 % |
skuteczność oczyszczania - zarodniki pleśni do 97 % |
certyfikaty portugalskiego Narodowego Instytutu Inżynierii, Technologii i Innowacji |
napięcie 220 - 240 V |
częstotliwość 50 Hz |
pobór mocy 36 W |
szerokość 16,5 cm |
głębokość 8,0 cm |
wysokość 30,0 cm |
waga 0,7 kg |
grupa produktów NST |
źródło danych |
szerokość w najszerszym miejscu 16,5 cm
|
szerokość u podstawy 13 cm |
źródło danych |
- Wysoka efektywność
Skuteczność oczyszczaczy Airfree została udowodniona przez portugalski Narodowy Instytut Inżynierii, Technologii i Innowacji, oraz przez inne międzynarodowe laboratoria. Usuwa większość zanieczyszczeń obecnych w powietrzu. Efektywnie niszczy bakterie, wirusy, zarodniki pleśni, grzyby, kurz, nieprzyjemne zapachy i alergeny.
- Opatentowana technologia TSS
Oczyszczacze Airfree jako jedyne wykorzystują innowacyjną technologię TSS. Ceramiczny rdzeń wewnątrz urządzenia, po rozgrzaniu do 200°C spala większość niepożądanych mikroorganizmów i drobnoustrojów z powietrza. Technologia TSS sprawdza się w aż 50 krajach.
- Airfree nie wymaga konserwacji
Dzięki wykorzystaniu technologii TSS nie ma potrzeby dokonywania dodatkowej konserwacji. Największą zaletą jest brak potrzeby wymiany filtrów, które po zużyciu skażone są licznymi chorobotwórczymi bakteriami, a co więcej są bardzo kosztowne, ponieważ ich wymiana w standardowych oczyszczaczach to wydatek rzędu kilkuset złotych.
- Wielokrotnie nagradzany projekt
Oprócz wysokiej efektywności, oczyszczacze Airfree charakteryzują się ciekawym designem, za co niejednokrotnie zostały nagradzane. Świetnie prezentują się w każdym wnętrzu, stanowiąc ciekawy element dekoracyjny.
- Całkowie cichy
Airfree nie ma turbin ani wentylatorów, co przekłada się na kompletnie bezgłośną pracę. Nie przeszkadza w odpoczynku i nie zakłóca snu Tobie ani Twojemu dziecku.
- Energooszczędny
Urządzenie pobiera nie więcej prądu niż 60W żarówka, dlatego jest przyjazne środowisku i nie odbije się znacząco na rachunkach za prąd.
- Mały i przenośny
Waga oczyszczaczy nie przekracza 1kg, co ułatwia jego transport, natomiast dzięki niewielkim wymiarom zajmuje mało miejsca i nie przeszkadza podczas codziennego użycia.
- Nie wydziela ozonu
Oczyszczacze powietrza Airfree nie wydziają ozonu ani jonów, które szkodzą środowisku naturalnemu, natomiast szczegółowe badania wykazały, że oczyszczacze obniżają stężenie ozonu w powietrzu aż o 26%.
- alergii i astmie
- pokojach dzieci i noworodków
- ochronie urządzeń optycznych, dźwiękowych i wideo
- zachowaniu czystego powietrza w pomieszczeniu
- szkołach i przedszkolach
- budynkach użyteczności publicznej oraz biurach
- muzeach, bibliotekach i archiwach
- restauracjach
- pokojach hotelowych, domach spokojnej starości
- kuchniach i spiżarniach
- pracowaniach laboratoryjnych, ośrodkach zdrowia, szpitalach
750 zł darmowa dostawa |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
produkt niedostępny |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
18 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
38 zł19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Każdy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegóły w regulaminie promocji.
Niezależnie od promocji, każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 30 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.
- Szanowni Państwo, Dziękujemy za dokonanie zakupu produktu Airfree®. Mamy nadzieję, że jego użytkowanie przyniesie Państwu wiele zadowolenia.
- Niniejszym udziela się gwarancji na Produkt Airfree® określony w Karcie Gwarancyjnej na poniższych zasadach:
- 1. Niniejsza Karta Gwarancyjna określa warunki udzielenia gwarancji na produkty Airfree®.
- 2. Gwarant zapewnia w ramach udzielonej gwarancji, że sprzęt jest nowy, kompletny, nieużywany, oraz wolny od wszelkich wad prawnych. Ponadto Gwarant zapewnia, że sprzęt używany zgodnie z instrukcją obsługi, jego istotą oraz przeznaczeniem, funkcjonuje poprawnie.
- 3. Karta Gwarancyjna uprawnia do skorzystanie z serwisu gwarancyjnego świadczonego przez autoryzowany serwis Gwaranta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej polegającego na bezpłatnym usunięciu wad fabrycznych lub materiałowych. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest przedstawienie przez nabywcę:
- a) Karty Gwarancyjnej,
- b) Dowodu zakupu (faktura VAT, paragon fiskalny lub inny dokument poświadczający rzeczywistą datę zakupu), chyba że data zakupu Produktu wynika z Karty Gwarancyjnej.
- 4. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące od daty sprzedaży.
- 5. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym sprzęcie w związku z wadliwym procesem produkcyjnym.
- 6. Gwarancją nie są objęte następujące części lub uszkodzenia: - części sprzętu ulegające naturalnemu zużyciu; - uszkodzenia:
- a) mechaniczne, termiczne i chemiczne uszkodzenia sprzętu spowodowane przez użytkownika lub pośrednika dostarczającego sprzęt do serwisu centralnego.
- b) wady powstałe na skutek używania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi;
- c) wady wynikłe na skutek niewłaściwej instalacji
- d) wady powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub konserwacji sprzętu;
- e) uszkodzenia spowodowane przez użycie niewłaściwych akcesoriów, niezgodnych z zaleceniami producenta sprzętu;
- f) uszkodzenia powstałe na skutek zdarzeń losowych, jak powódź, pożar, uderzenia pioruna itd.
- g) uszkodzenia powstałe na skutek użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych.
- h) powstałe w efekcie niewłaściwego czyszczenia sprzętu lub wymiany materiałów eksploatacyjnych.
- 7. Gwarancja udzielona na sprzęt wygasa w przypadku dokonania przez podmioty nieuprawnione, w szczególności przez nieautoryzowany serwis bądź Kupującego, jakichkolwiek napraw, przeróbek, modyfikacji lub zmian konstrukcyjnych sprzętu. Stwierdzenie uszkodzenia plomb, etykiet lub innych zabezpieczeń, bądź ich zamazanie uniemożliwiające odczytanie zawartych na nich informacji może być potraktowane jak ingerencja podmiotu nieuprawnionego.
- 8. Uprawniony z gwarancji zobowiązany jest bez zbędnej zwłoki zgłosić fakt ujawnienia wady w sprzęcie pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych.
- 9. Uprawniony może złożyć sprzęt objęty gwarancją w miejscu zakupu bądź dostarczyć go bezpośrednio do serwisu centralnego. Koszty dostawy sprzętu obciążają Kupującego.
- 10. Uprawniony zobowiązany jest dostarczyć sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną, dowodem zakupu (paragon lub faktura) oraz dokładnym opisem usterki (protokół). Uszkodzenia powstałe na skutek niedostatecznego zabezpieczenia przesyłki nie podlegają gwarancji. Uprawniony nie może żądać zwrotu gotówki, jeśli niewłaściwie oznakuje lub nieodpowiednio ubezpieczy przesyłkę.
- 11. Gwarant zapewnia bezpłatne usunięcie wady objętej gwarancją w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia wadliwego sprzętu wraz z prawidłowo wypełnioną oryginalną kartą gwarancyjną i dowodem zakupu sprzętu. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części okres naprawy może zostać wydłużony o kolejnych 14 dni roboczych.
- 12. O sposobie usunięcia wad objętych gwarancją decyduje wyłącznie Gwarant.
- 13. W przypadku wymiany sprzętu w całości lub jego części na nowe przechodzą one w posiadanie Uprawnionego z gwarancji (Kupujący), natomiast sprzęt wadliwy lub wadliwe elementy wymienione w wadliwie działającym sprzęcie przechodzą w posiadanie Gwaranta.
- 14. Okres gwarancji wydłuża się odpowiednio o czas, w którym urządzenie przebywa w naprawie.
- 15. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt (np. wymiana materiałów eksploatacyjnych, czyszczenie, odwapnianie, mycie, etc).
- 16. Wykonywanie czynności eksploatacyjnych, czyszczenie oraz naprawy pogwarancyjne sprzętu dokonywane są na koszt użytkownika i nie będą traktowane jako usługa gwarancyjna.
- 17. Sprzęt oddawany do naprawy musi być kompletny (tzn. zawierać wszystkie elementy oryginalnie znajdujące się w zestawie). Urządzenia do naprawy przyjmowane są wyłącznie opróżnione z płynów, czyste i suche. Serwis zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia do naprawy sprzętu, który nie spełnia powyższych wymagań i odesłania na koszt nadawcy.
- 18. Protokół załączony do karty gwarancji powinien zawierać następujące dane jak: Imię, nazwisko i adres Kupującego, numer telefonu, dokładny opis usterki oraz okoliczności jej powstania/zauważenia.
- 19. Karta gwarancyjna bez czytelnego podpisu Kupującego, pieczęci sklepu oraz bez wpisanej nazwy urządzenia, typu, modelu, daty sprzedaży oraz dowodu zakupu jest nieważna.
- 20. W sprawach nieuregulowanych niniejszą kartą gwarancyjną mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- 21. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
- 22. Firma AIRFREE® oraz jej oddziały, także hurtownicy i dystrybutorzy, zastrzegają sobie prawo wnoszenia roszczeń co do zastosowania leczniczego tego produktu. Producent nie udziela gwarancji na zapobieganie chorobom.
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Może zrezygnujesz z niektórych filtrów?