Sprawd¼: produkty podobne
Sprawd¼: Roboty sprz±taj±ce Trifo
Sprawd¼: Wszystkie Roboty sprz±taj±ce
typ mopuj±cy, odkurzaj±cy |
logiczny |
manualne, pe³ne |
szczotka g³ówna standardowa |
szczotka boczna dwie |
wysoko¶æ przeszkód do 15 mm |
wbudowany wy¶wietlacz nie |
stacja do odsysania kurzu nie |
g³osowe, panel sterowania, programator pracy, WiFi |
czujniki czujnik klifowy, czujnik kolizji, czujnik optyczny, czujnik upadku |
wska¼niki wska¼nik ³adowania, wska¼nik stanu akumulatora |
funkcje automatyczny powrót do bazy, niezale¿ne zbiorniki na kurz i na wodê |
filtry wysokowydajny |
typ baterii litowa |
pojemno¶æ baterii 2500 mAh |
napiêcie znamionowe 14,4 V |
czas pe³nego ³adowania 300 min |
maks. czas pracy 100 min |
pojemno¶æ zbiornika na kurz robota 600 ml |
pojemno¶æ zbiornika na wodê robota 350 ml |
ci¶nienie statyczne 1800 Pa |
poziom g³o¶no¶ci 65 dB |
kolor bia³y |
¼ród³o danych |
stacja ³aduj±ca tak |
kabel zasilaj±cy tak |
filtry hepa w zestawie brak |
przystawka do mopowania TAK, ze zintegrowanym zbiornikiem na wodê |
¶ciereczki do mopowania w zestawie 1 szt. |
¶ciereczki do mopowania w zestawie (jednorazowe) brak |
szczotki g³ówne w zestawie 1 szt. |
szczotki boczne w zestawie 2 szt. |
szczoteczka do czyszczenia tak |
napiêcie 14,4 V |
czêstotliwo¶æ 50 - 60 Hz |
pobór mocy 28 W |
szeroko¶æ 33,0 cm |
g³êboko¶æ 33,0 cm |
wysoko¶æ 7,4 cm |
waga 2,7 kg |
waga w opakowaniu 3,8 kg |
grupa produktów NST |
¼ród³o danych |
odkurzanie i mopowanie
funkcja monitoringu
- szybkie i dok³adne sprz±tanie
- funkcja mopowania
- nawigacja optyczna
- system TIVRS
- wydajny procesor
- optymalna trasa czyszczenia
- funkcja monitoringu
- du¿a si³a ssania - 1800 Pa
- 3-stopniowa regulacja si³y ss±cej
- niezale¿ne zbiorniki na kurz i wodê
- wydajny akumulator
- aplikacja mobilna na iOS i Android
- sterowanie g³osowe przy integracji z Amazon Alexa
- mo¿liwo¶æ manualnego sterowania
- niska konstrukcja - zaledwie 7,4cm
- robot sprz±taj±cy Trifo Ironpie M6+
- pojemnik na kurz - 600ml
- zbiornik na wodê - 350ml
- stacja dokuj±ca
- ³adowarka
- szczoteczka do czyszczenia - 1szt.
- ¶ciereczka mopuj±ca - 1szt.
- szczotka g³ówna - 1szt.
- szczotka boczna - 2szt.
- filtr wysokowydajny - 1szt.
- dowód zakupu (faktura VAT 23%) - w formie elektronicznej
- instrukcja obs³ugi
- karta gwarancyjna Trifo
- firma: 1 rok gwarancji
- konsument: 2 lata gwarancji
49 z³ darmowa dostawa przy zakupie z produktem |
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesy³ki (maksymalna kwota pobrania: 4800z³ brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta p³atnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
- klasyczne raty - iRaty
- leasing - Platforma Finansowa
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- op³acaj±c zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wy³±cznie instytucje bud¿etowe
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (przedp³ata): 24 z³
- Przesy³ka kurierska ubezpieczona (pobraniowa): 44 z³
Zamówienia s± dostarczane przez zewnêtrzn± firmê kuriersk±. W zale¿no¶ci od rodzaju towaru s± to najczê¶ciej DHL oraz FEDEX. Przesy³ki o wadze do oko³o 30kg (w zale¿no¶ci od spedycji która dostarcza towar) dostarczane s± w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesy³ki powy¿ej oko³o 30kg dostarczane s± w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowi±zku wnosiæ zamówionego towaru do domu. Wiêkszo¶æ zamówieñ powy¿ej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chc± mieæ gwarancjê dostarczenia ciê¿szych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie nale¿y zg³aszaæ w ci±gu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie bêd± rozpatrywane.
W przypadku wiêkszych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucaæ palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urz±dzenia na reklamacjê lub do zwrotu. Produkty wysy³ane na reklamcjê lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane by³y na palecie, równie¿ musz± byæ wys³ane na palecie. W przypadku braku palety mo¿emy do Klienta dostarczyæ now± paletê, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówieñ jest wysy³anych w ci±gu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku p³atno¶ci za pobraniem) lub od otrzymania p³atno¶ci (w przypadku p³atno¶ci przelewem).
W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesy³ki.
Ten produkt podlega promocji "50 dni na zwrot". Ka¿dy Klient naszego sklepu ma 50 dni na zwrot zamówionego produktu bez podania przyczyny. Szczegó³y w regulaminie promocji.
Niezale¿nie od promocji, ka¿dy Konsument ma prawo odst±piæ od umowy zawartej przez sklep internetowy w ci±gu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odst±pienie od umowy jest wype³nienie i odes³anie do nas formularza: wzór formularza odst±pienia od umowy (PDF). Warunki ustawowego zwrotu (nie dotyczy promocji "50 dni na zwrot"):
- prawo zwrotu przys³uguje wy³±cznie Konsumentom (nie przys³uguje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odst±pienia od umowy zwracamy 100% warto¶ci zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odst±pienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go w zwyk³y sposób za pomoc± poczty mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysoko¶æ podana jest w akapicie poni¿ej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument mo¿e sprawdziæ jego charakter, kompletno¶æ, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robi³by to w sklepie stacjonarnym. Kupuj±cy ponosi odpowiedzialno¶æ odszkodowawcz± za zmniejszenie warto¶ci towaru bêd±ce nastêpstwem zachowañ, które wykraczaj± poza niezbêdne dzia³ania pozwalaj±ce na zapoznanie siê z rzecz±.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odst±pienia od umowy zawartej na odleg³o¶æ, bez podania przyczyny) mo¿emy zleciæ kuriera po odbiór towaru od Klienta (je¶li charakter towaru nie pozwala odes³aæ go samodzielnie w zwyk³y sposób za pomoc± poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysoko¶æ w przypadku tego produktu wynosi 49 z³.
Pe³ne informacje na temat odst±pienia od umowy znajduj± siê na stronie: Odst±pienie od Umowy.
- Gwarant wraz z producentem gwarantuje, ¿e zakupione urz±dzenie jest wolne od wad fizycznych, zobowi±zuj±c siê jednocze¶nie – w razie ujawnienia takich wad w okresie gwarancyjnym i w zakresie okre¶lonym niniejszym dokumentem – do ich usuniêcia w sposób uzale¿niony od w³a¶ciwo¶ci wady. Dystrybutor prowadzi na terenie Polski, we Wroc³awiu, centrum napraw serwisowych – gwarancyjnych i pogwarancyjnych (odp³atnych).
- Wszelkie aktualne informacje na temat dzia³añ gwarancyjnych i serwisowych Dystrybutora, Nabywca mo¿e znale¼æ w zak³adce „Gwarancja” na stronie internetowej Mamibot.
- Dystrybutor marki Mamibot zastrzega sobie prawo do uaktualnieñ, zmian zapisów co do procedury obs³ugi serwisowej, sposobu i kosztów realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
- Ka¿dy Nabywca zobowi±zany jest to stosowania siê do wytycznych prezentowanych na stronie www Dystrybutora.
- Ujawniona wada zostanie usuniêta na koszt gwaranta w ci±gu maksymalnie 21 dni od daty dotarcia do autoryzowanego punktu serwisowego produktów. Po skutecznej naprawie Klient otrzymuje naprawiony produkt wraz z dokumentem serwisowym z wyszczególnieniem zg³oszonej usterki i zakresu wykonanych prac naprawczych/serwisowych.
- W wyj±tkowych przypadkach konieczno¶ci sprowadzenia czê¶ci zamiennych od producenta termin naprawy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony do 40 dni. B±d¼ we wskazanych przypadkach, po ocenie serwisu, Klient otrzyma nowe urz±dzenie dla tego samego b±d¼ równorzêdnego modelu.
- Okres gwarancji dla u¿ytkownika wynosi 24 miesi±ce od daty zakupu dla wszystkich produktów. Okres gwarancji na baterie wynosi 12 miesiêcy od daty zakupu. W przypadku zakupu jako przedsiêbiorca – okres gwarancji na produkt I baterie zostaje skrócony o po³owê.
- Sprzêt przeznaczony jest do u¿ywania wy³±cznie w warunkach gospodarstwa domowego, w pomieszczeniach wewn±trz domu, biura.
- Gwarancja nie obejmuje:
- a) uszkodzeñ powsta³ych na skutek u¿ywania urz±dzenia niezgodnie z instrukcj± obs³ugi,
- b) uszkodzeñ mechanicznych, chemicznych lub termicznych,
- c) uszkodzeñ spowodowanych dzia³aniem si³y zewnêtrznej, np. przepiêcia w sieci elektrycznej, wy³adowania atmosferycznego, powodzi,
- d) napraw i modyfikacji dokonanych przez firmy lub osoby nie posiadaj±ce autoryzacji producenta lub Dystrybutora
- e) czê¶ci z natury ³atwo zu¿ywalnych, takich jak: szczotki boczne, szczotki g³ówne, wszelkie filtry, akcesoria dodatkowe, ¶ciereczki, szmatki czyszcz±ce
- f) instalacji, konserwacji, przegl±dów, czyszczenia, odblokowania, usuniêcia zanieczyszczeñ oraz instrukta¿u,
- g) przypadków, w których nie stwierdzono wady produktu w trakcie wizyty w serwisie.
- Klientowi przys³uguje wymiana sprzêtu na nowy, je¿eli po wykonaniu w okresie gwarancji trzech napraw nadal wystêpuj± w nim wady. Przez naprawê rozumie siê wykonanie czynno¶ci o charakterze specjalistycznym, w³a¶ciwym dla usuniêcia wady. Pojêcie naprawy nie obejmuje: instalacji,instrukta¿u, konserwacji sprzêtu, poprawy po³±czeñ mechanicznych lub elektrycznych, korekty ustawieñ elementów sk³adowych urz±dzenia.
- Wymiany sprzêtu dokonuje autoryzowany serwis Mamibot prowadzony przez Dystrybutora we Wroc³awiu lub je¶li jest to niemo¿liwe, autoryzowana placówka sprzeda¿y detalicznej, w której sprzêt zosta³ zakupiony (wymiana lub zwrot gotówki).
- Zwracany sprzêt musi byæ kompletny – zapakowany w oryginalne pude³ko i wszystkie akcesoria i dodatki oraz dokumenty (dokument zakupu, karta gwarancyjna), bez uszkodzeñ mechanicznych. Niespe³nienie tych warunków mo¿e spowodowaæ nieuznanie gwarancji.
- Mamibot Manufacturing jak i jego dystrybutor na Polskê nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za uszkodzenia powsta³e na skutek niew³a¶ciwego u¿ytkowania urz±dzenia (niezgodnego z jego przeznaczeniem) lub w wyniku napraw wykonanych przez osoby nieupowa¿nione.
- Powy¿sza gwarancja nie wy³±cza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnieñ kupuj±cego wynikaj±cych z tytu³u niezgodno¶ci towaru z umow±. Niniejsza gwarancja obowi±zuje na terytorium Polski.Warunkiem dokonania naprawy lub wymiany urz±dzenia w ramach gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu z wpisan± czytelnie dat± sprzeda¿y, potwierdzon± pieczêci± i podpisem sprzedawcy.
- Zwrot do serwisu robota zakupionego bezpo¶rednio na stronie www Dystrybutora nie wymaga okazania opieczêtowanej i podpisanej karty gwarancyjnej, o ile zostanie przedstawiony dowód zakupu.
- Zwrot do serwisu robota zakupionego w ka¿dym innym miejscu – sklep detaliczny lub internetowy innego Sprzedawcy/Resellera, winien byæ uzupe³niony, poza dokumentem zakupu, równie¿ o kartê gwarancyjn± lub jej kopiê z pe³nymi danymi i piecz±tk± Sprzedawcy.
- Uwaga: Uszkodzenie lub usuniêcie numeru seryjnego lub numeru EAN b±d¼ tabliczki znamionowej z urz±dzenia mo¿e spowodowaæ nieuznanie gwarancji. Do skorzystania z pomocy serwisu konieczne/niezbêdne jest posiadanie dowodu zakupu. Nale¿y przygotowaæ i podaæ nastêpuj±ce dane znajduj±ce siê na tabliczce znamionowej: Model (MOD.), Numer seryjny (S.N.), oraz datê i miejsce zakupu.
ocena 3 na 5 gwiazdek
ocena 4 na 5 gwiazdek
Instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim otrzyma³am dopiero po z³o¿eniu reklamacji.
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 1 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
ocena 5 na 5 gwiazdek
Mo¿e zrezygnujesz z niektórych filtrów?