Gwarancja: każdy element zestawu indywidualnie
Płatność online: za darmo
Zamówienia: ponad 1.000.000 zamówień
- Otrzymasz fakturę VAT, która jest podstawą gwarancji.
- Produkt nowy, fabrycznie zapakowany, nie pochodzący ze zwrotu.
zestaw akcesoriówstandardowy
zestaw akcesoriówduży
zestaw akcesoriówduży + mopowanie
3x worki na kurz
kpl. ściereczek mopujących
środek do czyszczenia podłóg
filtr wodny do stacji
filtr nanomolekularny do stacji
szczotka do czyszczenia
Zestaw akcesoriów do robota sprzątającego Welltec R10 - duży
Zestaw akcesoriów do robota sprzątającego Welltec R10
Zestaw zawierający akcesoria eksploatacyjne do robota sprzątającego Welltec R10. W zestawie znajduje się:
- 1x szczotka główna
- 2x szczotka boczna
- 2x komplet filtrów (gąbkowy + HEPA)
- 2x komplet worków do stacji dokującej (3 szt.)
Komplet filtrów (HEPA + gąbkowy) do robota sprzątającego Welltec R10
Komplet filtrów do robota sprzątającego Welltec R10. W skład kompletu wchodzą jeden filtr HEPA i jeden filtr gąbkowy. Gdy są zabrudzone można je wytrzepać i wypłukać pod bieżącą wodą. Wystarczą na okres ok. 6 - 12 miesięcy użytkowania.
Worki na kurz do stacji robota sprzątającego Welltec R10 - 3 szt.
Worki na kurz do stacji robota sprzątającego Welltec R10. W opakowaniu znajdują się 3 sztuki. Jedna sztuka wystarczy na okres ok. 2 - 3 miesięcy użytkowania.
Szczotka boczna do robota sprzątającego Welltec R10
Szczotka boczna do robota sprzątającego Welltec R10. Gdy jest zabrudzona można ją odkręcić za pomocą śrubokręta aby usunąć zanieczyszczenia i włosy. Wystarczy na okres ok. 3 - 6 miesięcy użytkowania.
Szczotka główna do robota sprzątającego Welltec R10
Szczotka główna do robota sprzątającego Welltec R10. Gdy jest zabrudzona można ją zdjąć z robota usunąć zanieczyszczenia i włosy. Wystarczy na okres ok. 6 - 12 miesięcy użytkowania.
- gotówka - przy odbiorze osobistym
- pobranie - gotówka przy odbiorze przesyłki (maksymalna kwota pobrania: 4800zł brutto)
- szybki przelew on-line - darmowy
- karta płatnicza - kredytowa / debetowa
Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterPass, Maestro, JCB, Discover, Diners Club - PayPal
-
przelew tradycyjny na rachunek bankowy:
- rachunek w PLN: 73 1050 1559 1000 0090 3168 3585
- rachunek w EUR: 58 1240 3943 1978 0010 7536 7504
- rachunek w USD: 90 1240 3943 1787 0010 7760 2434
- opłacając zamówienie akceptujesz regulamin sklepu
- przelew terminowy - wyłącznie instytucje budżetowe
- Przesyłka kurierska ubezpieczona (przedpłata):
29 zł0 zł - Przesyłka kurierska ubezpieczona (pobraniowa):
49 zł19 zł
Zamówienia są dostarczane przez zewnętrzną firmę kurierską. W zależności od rodzaju towaru są to najczęściej DHL oraz FEDEX. Przesyłki o wadze do około 30kg (w zależności od spedycji która dostarcza towar) dostarczane są w systemie "drzwi-do-drzwi", tzn. do lokalu odbiorcy. Przesyłki powyżej około 30kg dostarczane są w systemie "burta-burta", tzn. kurier nie ma obowiązku wnosić zamówionego towaru do domu. Większość zamówień powyżej 30kg dostarczana jest "do drzwi", jednak w przypadku Klientów którzy chcą mieć gwarancję dostarczenia cięższych produktów do drzwi prosimy o kontakt.
Braki w dostawie należy zgłaszać w ciągu 14 dni od dostawy, po niniejszym terminie reklamacje nie będą rozpatrywane.
W przypadku większych produktów, dostarczanych na palecie zalecamy nie wyrzucać palety. Zalecamy pozostawienie palety w razie potrzeby transportu urządzenia na reklamację lub do zwrotu. Produkty wysyłane na reklamcję lub do zwrotu, które pierwotnie transportowane były na palecie, również muszą być wysłane na palecie. W przypadku braku palety możemy do Klienta dostarczyć nową paletę, wtedy Klient ponosi koszt palety i jej transportu do Klienta.
98% zamówień jest wysyłanych w ciągu 24-48h (w dni robocze) od otrzymania zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem) lub od otrzymania płatności (w przypadku płatności przelewem).
W przypadku wystąpienia opóźnień zastrzegamy sobie termin do 7 dni roboczych na dostarczenie przesyłki.
Każdy Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej przez sklep internetowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny. Najszybszym sposobem na odstąpienie od umowy jest wypełnienie i odesłanie do nas formularza: wzór formularza odstąpienia od umowy (PDF).
- prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom (nie przysługuje firmom, instytucjom, itp)
- w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy 100% wartości zamówienia, w tym koszt transportu od sprzedawcy do Klienta
- w przypadku odstąpienia od umowy koszt transportu zwrotnego (od Klienta do sprzedawcy) ponosi Klient
- Jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go w zwykły sposób za pomocą poczty możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta. Koszt transportu zwrotnego naszym kurierem ponosi Klient, a jego wysokość podana jest w akapicie poniżej.
- Po otrzymaniu produktu Konsument może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie, ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
W przypadku konsumenta, który zwraca produkt (w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny) możemy zlecić kuriera po odbiór towaru od Klienta (jeśli charakter towaru nie pozwala odesłać go samodzielnie w zwykły sposób za pomocą poczty). Koszt transportu zwrotnego ponosi Konsument, a jego wysokość w przypadku tego produktu wynosi 49 zł.
Pełne informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się na stronie: Odstąpienie od Umowy.